img
Assessing the Self-Efficacy in Inclusive Education Among Pre-Service Social Studies Teachers   
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Durdane ÖZTÜRK
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Ahi Evran University Journal of Kırşehir Education Faculty (JKEF)
Dergi ISSN 2147-1037
Dergi Tarandığı Indeksler Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 10-2023
Cilt No 24
Sayı 3
Sayfalar 1787 / 1814
Doi Numarası 10.29299/kefad.1195939
Makale Linki DOI: 10.29299/kefad.1195939
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Assessing the Self-Efficacy in Inclusive Education Among Pre-Service Social Studies Teachers

Paylaş