img
img
Toplam 23505 kayıt

Bir Sözcük Sıklığı Çalışması ve Türkiye deki Mülteci Öğrenciler

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hacettepe University Journal of Education

Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Becerileri Üzerine Bir İnceleme

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Middle School Students’ Attitudes towards Turkish Course and Perceptions for Turkish Teachers

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Educational Research

Ortaokul Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerilerinin ÇeşitliDeğişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

BIODIVERSITY OF TURKEY: Contribution of Genetic Resources to Sustainable Agriculture and Food Systems

0 0
2018 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FAO

Üstün Yetenekli/Zekâlı Çocukların Okuma Becerilerinin İncelenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2021)

İşitme Engelli Bireylerin Okuma Becerilerine İlişkin Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tezlerin Gözden Geçirilmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi

Özel Yetenekli ve Tipik Gelişim Gösteren Öğrencilerin Söz Varlıklarının Karşılaştırılarak İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS

Türkiye’de Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenler İçin Türkçe Konuşmaya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ ÖĞRETİMİ KURULTAYI

Türkçe Eğitimi Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarının Metinlerarasılık Bağlamında İncelenmesi: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Örneği

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı

Türkiye’de Türkçe Öğrenen Yabancıların Türkçe Öğretmenleri,Türkçe, TÖMER’ler ve Türkiye Hakkında GeliştirdikleriMetaforlar

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kongresi

Ana Dili Türkçe Olan Bireylerin ve Yabancı Dili Türkçe Olan Bireylerin Yazılı Anlatımlarının Düşünceyi Geliştirme Teknikleri Açısından İncelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ ÖĞRETİMİ KURULTAYI

SORGUN HALK MASALLARININ DEĞERLER VE 2017 TÜRKÇEÖĞRETİMİ PROGRAMI 5-8 DİNLEME/İZLEME KAZANIMLARINAUYGUNLUK AÇISINDAN İNCELENMESİ

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Uluslararası İpekyolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu

Ortaokul öğrencilerinin okuma becerileri üzerine bir inceleme

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKICI OKUMA BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EUCATIONAL RESEARCH

TÜRKÇE EĞİTİMİ DOÇENTLERİNİN ŞART YAYINLARININ ATIF ALMA DURUMLARI

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. ULUSLARARASI İPEKYOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU

Risk Perception and Behaviors of Agricultural Producers in Combating Agricultural Drought in Nevşehir Province-Turkiye

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress of Climate Change Effects on Health, Life Engineering and Social Sciences

Evaluation of Sustainable Agri-Food Suply Chain in Terms of Food Security

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Food Security and Value Chain Improvement under Belt and Road Initiative

Long-Term Assessment of Conventional and No-Till Management on Winter Wheat Under Dryland Conditions in Central Turkey

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th World Congress on Conservation Agriculture

İç Anadolu Bölgesinde Nohut Üretim Profilinin Bulanık Kümeleme Yaklaşımıyla Analizi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran International Conference on Scientific Research