Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23022 kayıt
Elementary school teachers' behavioral intentions for healthy nutrition
DOI
ATEŞ, H.
(2019) "
Elementary school teachers' behavioral intentions for healthy nutrition
",
Health Education
, 119 (2) pp. 133-149
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12493">
ATEŞ, H.
(2019) "
Elementary school teachers' behavioral intentions for healthy nutrition
",
Health Education
, 119 (2) pp. 133-149
[ESCI]
DOI
ATEŞ, H.
(2019) "
Elementary school teachers' behavioral intentions for healthy nutrition
",
Health Education
, 119 (2) pp. 133-149
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Health Education
Determinants of science teachers' healthy eating behaviors: Combining health belief model and theory of planned behavior
DOI
ATEŞ, H.
, Özdenk, G.D., Çalışkan, C. (2021) "
Determinants of science teachers' healthy eating behaviors: Combining health belief model and theory of planned behavior
",
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, 20 (4) pp. 573-589
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12494">
ATEŞ, H.
, Özdenk, G.D., Çalışkan, C. (2021) "
Determinants of science teachers' healthy eating behaviors: Combining health belief model and theory of planned behavior
",
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, 20 (4) pp. 573-589
[SSCI]
DOI
ATEŞ, H.
, Özdenk, G.D., Çalışkan, C. (2021) "
Determinants of science teachers' healthy eating behaviors: Combining health belief model and theory of planned behavior
",
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, 20 (4) pp. 573-589
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
Merging theory of planned behavior and value identity personal norm model to explain pro-environmental behaviors
DOI
ATEŞ, H.
(2020) "
Merging theory of planned behavior and value identity personal norm model to explain pro-environmental behaviors
",
SUSTAINABLE PRODUCTION AND CONSUMPTION
, 24 (1) pp. 169-180
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12495">
ATEŞ, H.
(2020) "
Merging theory of planned behavior and value identity personal norm model to explain pro-environmental behaviors
",
SUSTAINABLE PRODUCTION AND CONSUMPTION
, 24 (1) pp. 169-180
[SSCI]
DOI
ATEŞ, H.
(2020) "
Merging theory of planned behavior and value identity personal norm model to explain pro-environmental behaviors
",
SUSTAINABLE PRODUCTION AND CONSUMPTION
, 24 (1) pp. 169-180
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
SUSTAINABLE PRODUCTION AND CONSUMPTION
Pre-service science teachers’ perceptions toward additional instructional strategies in biology laboratory applications: Blended learning
DOI
OLPAK, Y.Z.,
ATEŞ, H.
(2018) "
Pre-service science teachers’ perceptions toward additional instructional strategies in biology laboratory applications: Blended learning
",
Science Education International
, 29 (2) pp. 88-95
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12496">
OLPAK, Y.Z.,
ATEŞ, H.
(2018) "
Pre-service science teachers’ perceptions toward additional instructional strategies in biology laboratory applications: Blended learning
",
Science Education International
, 29 (2) pp. 88-95
DOI
OLPAK, Y.Z.,
ATEŞ, H.
(2018) "
Pre-service science teachers’ perceptions toward additional instructional strategies in biology laboratory applications: Blended learning
",
Science Education International
, 29 (2) pp. 88-95
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Science Education International
Fen bilimleri dersi öğretim programının sürdürülebilir kalkınma eğitimi açısından analizi
DOI
ATEŞ, H.
(2019) "
Fen bilimleri dersi öğretim programının sürdürülebilir kalkınma eğitimi açısından analizi
",
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (1) pp. 101-127
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12497">
ATEŞ, H.
(2019) "
Fen bilimleri dersi öğretim programının sürdürülebilir kalkınma eğitimi açısından analizi
",
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (1) pp. 101-127
[TR Dizin]
DOI
ATEŞ, H.
(2019) "
Fen bilimleri dersi öğretim programının sürdürülebilir kalkınma eğitimi açısından analizi
",
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (1) pp. 101-127
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sürdürülebilir tüketim davranışlarının ve bilgi düzeylerinin araştırılması
DOI
ATEŞ, H.
(2018) "
Fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sürdürülebilir tüketim davranışlarının ve bilgi düzeylerinin araştırılması
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 31 (2) pp. 507-531
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12498">
ATEŞ, H.
(2018) "
Fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sürdürülebilir tüketim davranışlarının ve bilgi düzeylerinin araştırılması
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 31 (2) pp. 507-531
[TR Dizin]
DOI
ATEŞ, H.
(2018) "
Fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretmen adaylarının sürdürülebilir tüketim davranışlarının ve bilgi düzeylerinin araştırılması
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 31 (2) pp. 507-531
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pre-service science teachers’ perceptual biases regarding sustainable food consumption: Negative footprint illusion
Link
DOI
ATEŞ, H.
(2020) "
Pre-service science teachers’ perceptual biases regarding sustainable food consumption: Negative footprint illusion
",
International Journal of Research in Education and Science
, 6 (4) pp. 599-612
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12499">
ATEŞ, H.
(2020) "
Pre-service science teachers’ perceptual biases regarding sustainable food consumption: Negative footprint illusion
",
International Journal of Research in Education and Science
, 6 (4) pp. 599-612
Link
DOI
ATEŞ, H.
(2020) "
Pre-service science teachers’ perceptual biases regarding sustainable food consumption: Negative footprint illusion
",
International Journal of Research in Education and Science
, 6 (4) pp. 599-612
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Research in Education and Science
Pre-service science teachers’ views about nuclear energy with respect to gender and university providing instruction
Link
ATEŞ, H.
, Saraçoğlu, M. (2016) "
Pre-service science teachers’ views about nuclear energy with respect to gender and university providing instruction
",
Science Education International
, 27 (2) pp. 238-252
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12500">
ATEŞ, H.
, Saraçoğlu, M. (2016) "
Pre-service science teachers’ views about nuclear energy with respect to gender and university providing instruction
",
Science Education International
, 27 (2) pp. 238-252
Link
ATEŞ, H.
, Saraçoğlu, M. (2016) "
Pre-service science teachers’ views about nuclear energy with respect to gender and university providing instruction
",
Science Education International
, 27 (2) pp. 238-252
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Science Education International
Fen bilgisi öğretmen adaylarının gözünden nükleer enerji
ATEŞ, H.
, Saraçoğlu, M. (2013) "
Fen bilgisi öğretmen adaylarının gözünden nükleer enerji
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 14 (3) pp. 175-193
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12501">
ATEŞ, H.
, Saraçoğlu, M. (2013) "
Fen bilgisi öğretmen adaylarının gözünden nükleer enerji
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 14 (3) pp. 175-193
[TR Dizin]
ATEŞ, H.
, Saraçoğlu, M. (2013) "
Fen bilgisi öğretmen adaylarının gözünden nükleer enerji
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 14 (3) pp. 175-193
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Special education teachers’ self-efficacy beliefs toward science course
Link
DOI
Ateş, Y.T.,
ATEŞ, H.
, ÖZBEK, N., AFACAN, Ö. (2019) "
Special education teachers’ self-efficacy beliefs toward science course
",
Science Education International
, 30 (4) pp. 241-250
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12502">
Ateş, Y.T.,
ATEŞ, H.
, ÖZBEK, N., AFACAN, Ö. (2019) "
Special education teachers’ self-efficacy beliefs toward science course
",
Science Education International
, 30 (4) pp. 241-250
Link
DOI
Ateş, Y.T.,
ATEŞ, H.
, ÖZBEK, N., AFACAN, Ö. (2019) "
Special education teachers’ self-efficacy beliefs toward science course
",
Science Education International
, 30 (4) pp. 241-250
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Science Education International
Fen bilimleri ve matematik öğretmeni adaylarının STEM alanlarına ve kariyerlerine yönelik semantik (anlamsal) algıları
Link
DOI
Gül, K.,
ATEŞ, H.
(2021) "
Fen bilimleri ve matematik öğretmeni adaylarının STEM alanlarına ve kariyerlerine yönelik semantik (anlamsal) algıları
",
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, 11 (4) pp. 2035-2047
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12503">
Gül, K.,
ATEŞ, H.
(2021) "
Fen bilimleri ve matematik öğretmeni adaylarının STEM alanlarına ve kariyerlerine yönelik semantik (anlamsal) algıları
",
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, 11 (4) pp. 2035-2047
[TR Dizin]
Link
DOI
Gül, K.,
ATEŞ, H.
(2021) "
Fen bilimleri ve matematik öğretmeni adaylarının STEM alanlarına ve kariyerlerine yönelik semantik (anlamsal) algıları
",
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, 11 (4) pp. 2035-2047
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Turkish adaptation of nature of technology scale
DOI
ATEŞ, H.
, Durmaz, S. (2017) "
Turkish adaptation of nature of technology scale
",
Journal of Education and Vocational Research
, 8 (1)
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12504">
ATEŞ, H.
, Durmaz, S. (2017) "
Turkish adaptation of nature of technology scale
",
Journal of Education and Vocational Research
, 8 (1)
DOI
ATEŞ, H.
, Durmaz, S. (2017) "
Turkish adaptation of nature of technology scale
",
Journal of Education and Vocational Research
, 8 (1)
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Vocational Research
Understanding pre-service teachers’ mobile learning readiness using theory of planned behavior
Link
Gül, K.,
ATEŞ, H.
(2021) "
Understanding pre-service teachers’ mobile learning readiness using theory of planned behavior
",
EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY
, 24 (2) pp. 44-57
[SSCI]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12505">
Gül, K.,
ATEŞ, H.
(2021) "
Understanding pre-service teachers’ mobile learning readiness using theory of planned behavior
",
EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY
, 24 (2) pp. 44-57
[SSCI]
Link
Gül, K.,
ATEŞ, H.
(2021) "
Understanding pre-service teachers’ mobile learning readiness using theory of planned behavior
",
EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY
, 24 (2) pp. 44-57
[SSCI]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY
Turkish adaptation of mobile learning readiness scale in the framework of theory of planned behavior
Link
Gül, K.,
ATEŞ, H.
(2021) "
Turkish adaptation of mobile learning readiness scale in the framework of theory of planned behavior
",
International Online Journal of Education and Teaching
, 8 (2) pp. 814-831
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12506">
Gül, K.,
ATEŞ, H.
(2021) "
Turkish adaptation of mobile learning readiness scale in the framework of theory of planned behavior
",
International Online Journal of Education and Teaching
, 8 (2) pp. 814-831
Link
Gül, K.,
ATEŞ, H.
(2021) "
Turkish adaptation of mobile learning readiness scale in the framework of theory of planned behavior
",
International Online Journal of Education and Teaching
, 8 (2) pp. 814-831
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Education and Teaching
Öğretmen adaylarının STEM alanlarına ve kariyerlerine yönelik anlamsal algıları
ATEŞ, H.
, Gül, K. (2018) "
Öğretmen adaylarının STEM alanlarına ve kariyerlerine yönelik anlamsal algıları
",
X. International Congress Of Educational Research
, Nevşehir, Türkiye, (
Nisan 2018
)
ATEŞ, H.
, Gül, K. (2018) "
Öğretmen adaylarının STEM alanlarına ve kariyerlerine yönelik anlamsal algıları
",
X. International Congress Of Educational Research
, Nevşehir, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. International Congress Of Educational Research
Investigation of pre-service science teachers’ beliefs on education for sustainable development and sustainable behaviors
ATEŞ, H.
, Gül, K. (2016) "
Investigation of pre-service science teachers’ beliefs on education for sustainable development and sustainable behaviors
",
II. International Congress Students Engagement in School: Perspectives of Psychology and Education
, Lizbon, Portekiz, (
Temmuz 2016
)
ATEŞ, H.
, Gül, K. (2016) "
Investigation of pre-service science teachers’ beliefs on education for sustainable development and sustainable behaviors
",
II. International Congress Students Engagement in School: Perspectives of Psychology and Education
, Lizbon, Portekiz, (
Temmuz 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
II. International Congress Students Engagement in School: Perspectives of Psychology and Education
Determination of Science Teachers’ Perceptions of Discrepant Events Applied in Science Education
Gül, K.,
ATEŞ, H.
(2017) "
Determination of Science Teachers’ Perceptions of Discrepant Events Applied in Science Education
",
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
, Muğla, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
Gül, K.,
ATEŞ, H.
(2017) "
Determination of Science Teachers’ Perceptions of Discrepant Events Applied in Science Education
",
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
, Muğla, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
Mobile Learning İntention Scale: Validity And Reliability Study Of Turkish Form Based On Theory Of Planned Behavior
ATEŞ, H.
, Gül, K. (2017) "
Mobile Learning İntention Scale: Validity And Reliability Study Of Turkish Form Based On Theory Of Planned Behavior
",
6th international conference on education
, Zagreb-Croatıa, Hırvatistan, (
Haziran 2017
)
ATEŞ, H.
, Gül, K. (2017) "
Mobile Learning İntention Scale: Validity And Reliability Study Of Turkish Form Based On Theory Of Planned Behavior
",
6th international conference on education
, Zagreb-Croatıa, Hırvatistan, (
Haziran 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6th international conference on education
Antecedents of preservice science teachers’ preferences related to sustainable consumption: An implementation of theory of planned behavior
ATEŞ, H.
, Gül, K. (2018) "
Antecedents of preservice science teachers’ preferences related to sustainable consumption: An implementation of theory of planned behavior
",
X. International Congress of Educational Research
, Nevşehir, Türkiye, (
Nisan 2018
)
ATEŞ, H.
, Gül, K. (2018) "
Antecedents of preservice science teachers’ preferences related to sustainable consumption: An implementation of theory of planned behavior
",
X. International Congress of Educational Research
, Nevşehir, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. International Congress of Educational Research
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE YAPAY ZEKA KULLANIMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BİRLEŞTİRİLMİŞ TEKNOLOJİ KABULÜ VE KULLANIMI TEORİSİ İLE AÇIKLANMASI
ATEŞ, H.
(2023) "
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE YAPAY ZEKA KULLANIMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BİRLEŞTİRİLMİŞ TEKNOLOJİ KABULÜ VE KULLANIMI TEORİSİ İLE AÇIKLANMASI
",
EYFOR XIV
, Antalya, (
Ekim 2023
)
ATEŞ, H.
(2023) "
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE YAPAY ZEKA KULLANIMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BİRLEŞTİRİLMİŞ TEKNOLOJİ KABULÜ VE KULLANIMI TEORİSİ İLE AÇIKLANMASI
",
EYFOR XIV
, Antalya, (
Ekim 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EYFOR XIV
«
371
372
373
374
375
376
377
378
379
380
»