Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23617 kayıt
Pre-service science teachers’ views about nuclear energy with respect to gender and university providing instruction
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Science Education International
Fen bilgisi öğretmen adaylarının gözünden nükleer enerji
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Special education teachers’ self-efficacy beliefs toward science course
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Science Education International
Fen bilimleri ve matematik öğretmeni adaylarının STEM alanlarına ve kariyerlerine yönelik semantik (anlamsal) algıları
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Turkish adaptation of nature of technology scale
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Vocational Research
Understanding pre-service teachers’ mobile learning readiness using theory of planned behavior
19 19
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY
Turkish adaptation of mobile learning readiness scale in the framework of theory of planned behavior
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Education and Teaching
Öğretmen adaylarının STEM alanlarına ve kariyerlerine yönelik anlamsal algıları
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. International Congress Of Educational Research
Investigation of pre-service science teachers’ beliefs on education for sustainable development and sustainable behaviors
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
II. International Congress Students Engagement in School: Perspectives of Psychology and Education
Determination of Science Teachers’ Perceptions of Discrepant Events Applied in Science Education
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
Mobile Learning İntention Scale: Validity And Reliability Study Of Turkish Form Based On Theory Of Planned Behavior
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6th international conference on education
Antecedents of preservice science teachers’ preferences related to sustainable consumption: An implementation of theory of planned behavior
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. International Congress of Educational Research
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE YAPAY ZEKA KULLANIMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BİRLEŞTİRİLMİŞ TEKNOLOJİ KABULÜ VE KULLANIMI TEORİSİ İLE AÇIKLANMASI
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EYFOR XIV
Fen bilgisi öğretmen adaylarının su tüketim davranışlarının değer kimlik ahlaki norm modeli ile açıklanması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
Sürdürülebilirliğin temellerinden biri olan atık bertarafının sağlanmasında fen bilimleri öğretmen adaylarının davranışlarının anlaşılması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
Fen bilgisi öğretmen adaylarının etkileşimli e-kitap kullanma niyetlerinin incelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2. International Black Sea Modern Scientific Research Congress
Fen eğitiminde kitlesel açık çevrimiçi ders (MOOC) kullanımına yönelik öğretmen adaylarının niyetlerinin açıklanması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2. International Black Sea Modern Scientific Research Congress
Fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre yanlısı davranışlarının incelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
Mobil öğrenmeye yönelik fen bilgisi öğretmen adaylarının tutumlarının belirlenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Fen bilgisi öğretmen adaylarının mobil öğrenmeye yönelik farkındalık düzeylerinin belirlenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
«
371
372
373
374
375
376
377
378
379
380
»