img
img
Toplam 23616 kayıt

Primary School Teachers’ Views on Robotics Education

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16th InternationalBBCC Conference on Sustainable Development, Culture, Education.

İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Mikro Denetleyici Temelli Robotik Aktivitelere Girişte Elektrik Kavramlarının Önemi ve Bu Kavramların Öğretimine Yönelik Öneriler.

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi.

İlköğretim Fen Bilgisi Dersi Kazanımlarına Yönelik Robotik Etkinlikler

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi.

The Effect of Online Video Support on the Academic Achievement of Students in Wide Area Networks Lessons.

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16th International BBCC Conference on SustainableDevelopment, Culture, Education.

Programlama Derslerinde Çevrimiçi Video Desteği Kullanımı ile Öğrencilerin Eğitsel İnternet Kullanım Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. International Computer Instructional Technologies Symposium

Öğretimsel Bir Araç Olarak Robotlar: Eğitim Uygulamalarında Robotların Kullanımı

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. International Computer Instructional Technologies Symposium

Öğretim Tasarımı Sürecinin Bir Parçası Olarak Büyük Veri ve Veri Madenciliği Yöntemleri

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS)

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YETRLİLİKLERİNİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI SEMPOZYUMU

EĞİTSEL İÇERİKLİ WEB SİTELERİNİN METİN TASARIM UNSURLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. ULUSLAR ARASI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONGRESİ

Reflections from Learners of English as a Foreign Language in a Multicultural Non-native Context

0 0
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature and Culture

An Examination of Text Authenticity in English Language Coursebooks for Secondary School Learners

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies- Educational Sciences

The effect of school type on EFL teachers’ burnout: The case in Turkey

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Language and Linguistic Studies

Parallel Texts in EFL Reading Classroom: Can They Enhance EFL Vocabulary Learning through Reading

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT)

Investigating EFL teachers’ perceptions of teaching English proverbs in EFL classes: A cross-cultural study

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi

EFL Learners’ Performances on Associating English proverbs with Equivalent Turkish Proverbs: A Cross-Cultural Study

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature, and Culture

The EFL Teachers’ Self-perceptions of Professional Teacher Identity in Turkey

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Intercultural Encounter in the Form of 'Vlogs': A Case Study of Different Nations

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT)

The Perceived Effectiveness of Digital Mind Mapping Technique in Reading English Texts

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Reading Matrix: An International Online Journal

Exploring EFL Teachers' Perceptions of Project-based Language Teaching in Turkiye

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

An Analysis of L1 Influence of Delexical Verbs Collocations on Turkish EFL Learners' Performances

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi