Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23256 kayıt
İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Programlama Öğretiminde Fiziksel Programlama Araçlarının Etkisi
KESKİNKILIÇ, F.
(2022) "
İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Programlama Öğretiminde Fiziksel Programlama Araçlarının Etkisi
",
IXth International Eurasian Educational Research Congress
, Türkiye, (
Haziran 2022
)
KESKİNKILIÇ, F.
(2022) "
İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Programlama Öğretiminde Fiziksel Programlama Araçlarının Etkisi
",
IXth International Eurasian Educational Research Congress
, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Teknolojisi Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IXth International Eurasian Educational Research Congress
Programlama Öğretiminde Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri.
KESKİNKILIÇ, F.
, Kalelioğlu, F. (2019) "
Programlama Öğretiminde Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri.
",
13th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2019)
, Türkiye, (
Haziran 2019
)
KESKİNKILIÇ, F.
, Kalelioğlu, F. (2019) "
Programlama Öğretiminde Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri.
",
13th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2019)
, Türkiye, (
Haziran 2019
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Teknolojisi Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
13th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2019)
Primary School Teachers’ Views on Robotics Education
KESKİNKILIÇ, F.
(2018) "
Primary School Teachers’ Views on Robotics Education
",
16th InternationalBBCC Conference on Sustainable Development, Culture, Education.
, (
Aralık 2018
)
KESKİNKILIÇ, F.
(2018) "
Primary School Teachers’ Views on Robotics Education
",
16th InternationalBBCC Conference on Sustainable Development, Culture, Education.
, (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Teknolojisi Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
16th InternationalBBCC Conference on Sustainable Development, Culture, Education.
İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Mikro Denetleyici Temelli Robotik Aktivitelere Girişte Elektrik Kavramlarının Önemi ve Bu Kavramların Öğretimine Yönelik Öneriler.
KESKİNKILIÇ, F.
(2018) "
İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Mikro Denetleyici Temelli Robotik Aktivitelere Girişte Elektrik Kavramlarının Önemi ve Bu Kavramların Öğretimine Yönelik Öneriler.
",
X.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi.
, (
Mayıs 2018
)
KESKİNKILIÇ, F.
(2018) "
İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Mikro Denetleyici Temelli Robotik Aktivitelere Girişte Elektrik Kavramlarının Önemi ve Bu Kavramların Öğretimine Yönelik Öneriler.
",
X.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi.
, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Teknolojisi Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi.
İlköğretim Fen Bilgisi Dersi Kazanımlarına Yönelik Robotik Etkinlikler
KESKİNKILIÇ, F.
(2018) "
İlköğretim Fen Bilgisi Dersi Kazanımlarına Yönelik Robotik Etkinlikler
",
X.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi.
, (
Mayıs 2018
)
KESKİNKILIÇ, F.
(2018) "
İlköğretim Fen Bilgisi Dersi Kazanımlarına Yönelik Robotik Etkinlikler
",
X.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi.
, (
Mayıs 2018
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Teknolojisi Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi.
The Effect of Online Video Support on the Academic Achievement of Students in Wide Area Networks Lessons.
KESKİNKILIÇ, F.
(2018) "
The Effect of Online Video Support on the Academic Achievement of Students in Wide Area Networks Lessons.
",
16th International BBCC Conference on SustainableDevelopment, Culture, Education.
, (
Aralık 2018
)
KESKİNKILIÇ, F.
(2018) "
The Effect of Online Video Support on the Academic Achievement of Students in Wide Area Networks Lessons.
",
16th International BBCC Conference on SustainableDevelopment, Culture, Education.
, (
Aralık 2018
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Teknolojisi Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
16th International BBCC Conference on SustainableDevelopment, Culture, Education.
Programlama Derslerinde Çevrimiçi Video Desteği Kullanımı ile Öğrencilerin Eğitsel İnternet Kullanım Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Boyraz, A.,
KESKİNKILIÇ, F.
(2017) "
Programlama Derslerinde Çevrimiçi Video Desteği Kullanımı ile Öğrencilerin Eğitsel İnternet Kullanım Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
",
11. International Computer Instructional Technologies Symposium
, Malatya, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8497">
Boyraz, A.,
KESKİNKILIÇ, F.
(2017) "
Programlama Derslerinde Çevrimiçi Video Desteği Kullanımı ile Öğrencilerin Eğitsel İnternet Kullanım Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
",
11. International Computer Instructional Technologies Symposium
, Malatya, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
Boyraz, A.,
KESKİNKILIÇ, F.
(2017) "
Programlama Derslerinde Çevrimiçi Video Desteği Kullanımı ile Öğrencilerin Eğitsel İnternet Kullanım Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
",
11. International Computer Instructional Technologies Symposium
, Malatya, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Teknolojisi Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11. International Computer Instructional Technologies Symposium
Öğretimsel Bir Araç Olarak Robotlar: Eğitim Uygulamalarında Robotların Kullanımı
KESKİNKILIÇ, F.
, Boyraz, A. (2017) "
Öğretimsel Bir Araç Olarak Robotlar: Eğitim Uygulamalarında Robotların Kullanımı
",
11. International Computer Instructional Technologies Symposium
, Malatya, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
KESKİNKILIÇ, F.
, Boyraz, A. (2017) "
Öğretimsel Bir Araç Olarak Robotlar: Eğitim Uygulamalarında Robotların Kullanımı
",
11. International Computer Instructional Technologies Symposium
, Malatya, Türkiye, (
Mayıs 2017
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Teknolojisi Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11. International Computer Instructional Technologies Symposium
Öğretim Tasarımı Sürecinin Bir Parçası Olarak Büyük Veri ve Veri Madenciliği Yöntemleri
KESKİNKILIÇ, F.
(2016) "
Öğretim Tasarımı Sürecinin Bir Parçası Olarak Büyük Veri ve Veri Madenciliği Yöntemleri
",
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS)
, (pp. 346-350), Rize, Türkiye, (
Mayıs 2016
)
KESKİNKILIÇ, F.
(2016) "
Öğretim Tasarımı Sürecinin Bir Parçası Olarak Büyük Veri ve Veri Madenciliği Yöntemleri
",
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS)
, (pp. 346-350), Rize, Türkiye, (
Mayıs 2016
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Teknolojisi Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS)
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YETRLİLİKLERİNİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
KESKİNKILIÇ, F.
(2012) "
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YETRLİLİKLERİNİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
",
ULUSLARARASI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI SEMPOZYUMU
, (
Mayıs 2012
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8500">
KESKİNKILIÇ, F.
(2012) "
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YETRLİLİKLERİNİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
",
ULUSLARARASI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI SEMPOZYUMU
, (
Mayıs 2012
)
KESKİNKILIÇ, F.
(2012) "
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YETRLİLİKLERİNİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
",
ULUSLARARASI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI SEMPOZYUMU
, (
Mayıs 2012
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Teknolojisi Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ULUSLARARASI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI SEMPOZYUMU
EĞİTSEL İÇERİKLİ WEB SİTELERİNİN METİN TASARIM UNSURLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
KESKİNKILIÇ, F.
(2010) "
EĞİTSEL İÇERİKLİ WEB SİTELERİNİN METİN TASARIM UNSURLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
",
10. ULUSLAR ARASI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONGRESİ
, (
Nisan 2010
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8501">
KESKİNKILIÇ, F.
(2010) "
EĞİTSEL İÇERİKLİ WEB SİTELERİNİN METİN TASARIM UNSURLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
",
10. ULUSLAR ARASI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONGRESİ
, (
Nisan 2010
)
KESKİNKILIÇ, F.
(2010) "
EĞİTSEL İÇERİKLİ WEB SİTELERİNİN METİN TASARIM UNSURLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
",
10. ULUSLAR ARASI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONGRESİ
, (
Nisan 2010
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Teknolojisi Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2010
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
10. ULUSLAR ARASI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONGRESİ
Reflections from Learners of English as a Foreign Language in a Multicultural Non-native Context
Link
DOI
KİMSESİZ, F.
(2024) "
Reflections from Learners of English as a Foreign Language in a Multicultural Non-native Context
",
Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature and Culture
, 9 (1) pp. 1-16
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8502">
KİMSESİZ, F.
(2024) "
Reflections from Learners of English as a Foreign Language in a Multicultural Non-native Context
",
Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature and Culture
, 9 (1) pp. 1-16
Link
DOI
KİMSESİZ, F.
(2024) "
Reflections from Learners of English as a Foreign Language in a Multicultural Non-native Context
",
Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature and Culture
, 9 (1) pp. 1-16
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Yabancı Diller Eğitimi
İngiliz Dili Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature and Culture
An Examination of Text Authenticity in English Language Coursebooks for Secondary School Learners
Link
DOI
KİMSESİZ, F.
(2023) "
An Examination of Text Authenticity in English Language Coursebooks for Secondary School Learners
",
Turkish Studies- Educational Sciences
, 18 (3) pp. 925-943
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8503">
KİMSESİZ, F.
(2023) "
An Examination of Text Authenticity in English Language Coursebooks for Secondary School Learners
",
Turkish Studies- Educational Sciences
, 18 (3) pp. 925-943
Link
DOI
KİMSESİZ, F.
(2023) "
An Examination of Text Authenticity in English Language Coursebooks for Secondary School Learners
",
Turkish Studies- Educational Sciences
, 18 (3) pp. 925-943
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Yabancı Diller Eğitimi
İngiliz Dili Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkish Studies- Educational Sciences
The effect of school type on EFL teachers’ burnout: The case in Turkey
Link
DOI
KİMSESİZ, F.
(2019) "
The effect of school type on EFL teachers’ burnout: The case in Turkey
",
Journal of Language and Linguistic Studies
, 15 (4) pp. 1413-1425
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8506">
KİMSESİZ, F.
(2019) "
The effect of school type on EFL teachers’ burnout: The case in Turkey
",
Journal of Language and Linguistic Studies
, 15 (4) pp. 1413-1425
Link
DOI
KİMSESİZ, F.
(2019) "
The effect of school type on EFL teachers’ burnout: The case in Turkey
",
Journal of Language and Linguistic Studies
, 15 (4) pp. 1413-1425
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Yabancı Diller Eğitimi
İngiliz Dili Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Language and Linguistic Studies
Parallel Texts in EFL Reading Classroom: Can They Enhance EFL Vocabulary Learning through Reading
Link
DOI
Dolgunsöz, E.,
KİMSESİZ, F.
(2021) "
Parallel Texts in EFL Reading Classroom: Can They Enhance EFL Vocabulary Learning through Reading
",
I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT)
, 11 (4) pp. 1-10
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8507">
Dolgunsöz, E.,
KİMSESİZ, F.
(2021) "
Parallel Texts in EFL Reading Classroom: Can They Enhance EFL Vocabulary Learning through Reading
",
I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT)
, 11 (4) pp. 1-10
Link
DOI
Dolgunsöz, E.,
KİMSESİZ, F.
(2021) "
Parallel Texts in EFL Reading Classroom: Can They Enhance EFL Vocabulary Learning through Reading
",
I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT)
, 11 (4) pp. 1-10
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Yabancı Diller Eğitimi
İngiliz Dili Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT)
Investigating EFL teachers’ perceptions of teaching English proverbs in EFL classes: A cross-cultural study
Link
DOI
KİMSESİZ, F.
(2021) "
Investigating EFL teachers’ perceptions of teaching English proverbs in EFL classes: A cross-cultural study
",
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, 24 (3) pp. 1195-1210
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8508">
KİMSESİZ, F.
(2021) "
Investigating EFL teachers’ perceptions of teaching English proverbs in EFL classes: A cross-cultural study
",
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, 24 (3) pp. 1195-1210
[TR Dizin]
Link
DOI
KİMSESİZ, F.
(2021) "
Investigating EFL teachers’ perceptions of teaching English proverbs in EFL classes: A cross-cultural study
",
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, 24 (3) pp. 1195-1210
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Yabancı Diller Eğitimi
İngiliz Dili Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
EFL Learners’ Performances on Associating English proverbs with Equivalent Turkish Proverbs: A Cross-Cultural Study
Link
DOI
KİMSESİZ, F.
(2022) "
EFL Learners’ Performances on Associating English proverbs with Equivalent Turkish Proverbs: A Cross-Cultural Study
",
Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature, and Culture
, 7 (2) pp. 2643-2655
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8509">
KİMSESİZ, F.
(2022) "
EFL Learners’ Performances on Associating English proverbs with Equivalent Turkish Proverbs: A Cross-Cultural Study
",
Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature, and Culture
, 7 (2) pp. 2643-2655
Link
DOI
KİMSESİZ, F.
(2022) "
EFL Learners’ Performances on Associating English proverbs with Equivalent Turkish Proverbs: A Cross-Cultural Study
",
Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature, and Culture
, 7 (2) pp. 2643-2655
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Yabancı Diller Eğitimi
İngiliz Dili Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature, and Culture
The EFL Teachers’ Self-perceptions of Professional Teacher Identity in Turkey
Link
DOI
KİMSESİZ, F.
(2023) "
The EFL Teachers’ Self-perceptions of Professional Teacher Identity in Turkey
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 31 (2) pp. 175-185
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8510">
KİMSESİZ, F.
(2023) "
The EFL Teachers’ Self-perceptions of Professional Teacher Identity in Turkey
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 31 (2) pp. 175-185
[TR Dizin]
Link
DOI
KİMSESİZ, F.
(2023) "
The EFL Teachers’ Self-perceptions of Professional Teacher Identity in Turkey
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 31 (2) pp. 175-185
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Yabancı Diller Eğitimi
İngiliz Dili Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Intercultural Encounter in the Form of 'Vlogs': A Case Study of Different Nations
Link
KİMSESİZ, F.
, Köroğlu, Z.Ç. (2023) "
Intercultural Encounter in the Form of 'Vlogs': A Case Study of Different Nations
",
I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT)
, 13 (2) pp. 24-34
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8511">
KİMSESİZ, F.
, Köroğlu, Z.Ç. (2023) "
Intercultural Encounter in the Form of 'Vlogs': A Case Study of Different Nations
",
I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT)
, 13 (2) pp. 24-34
Link
KİMSESİZ, F.
, Köroğlu, Z.Ç. (2023) "
Intercultural Encounter in the Form of 'Vlogs': A Case Study of Different Nations
",
I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT)
, 13 (2) pp. 24-34
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Yabancı Diller Eğitimi
İngiliz Dili Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT)
The Perceived Effectiveness of Digital Mind Mapping Technique in Reading English Texts
Link
KİMSESİZ, F.
(2023) "
The Perceived Effectiveness of Digital Mind Mapping Technique in Reading English Texts
",
The Reading Matrix: An International Online Journal
, 23 (2) pp. 124-140
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-8512">
KİMSESİZ, F.
(2023) "
The Perceived Effectiveness of Digital Mind Mapping Technique in Reading English Texts
",
The Reading Matrix: An International Online Journal
, 23 (2) pp. 124-140
Link
KİMSESİZ, F.
(2023) "
The Perceived Effectiveness of Digital Mind Mapping Technique in Reading English Texts
",
The Reading Matrix: An International Online Journal
, 23 (2) pp. 124-140
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Yabancı Diller Eğitimi
İngiliz Dili Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Reading Matrix: An International Online Journal
«
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
»