img
img
Toplam 23256 kayıt

İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Programlama Öğretiminde Fiziksel Programlama Araçlarının Etkisi

KESKİNKILIÇ, F. (2022) "İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Programlama Öğretiminde Fiziksel Programlama Araçlarının Etkisi", IXth International Eurasian Educational Research Congress , Türkiye, (Haziran 2022 KESKİNKILIÇ, F. (2022) "İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Programlama Öğretiminde Fiziksel Programlama Araçlarının Etkisi", IXth International Eurasian Educational Research Congress , Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IXth International Eurasian Educational Research Congress

Programlama Öğretiminde Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri.

KESKİNKILIÇ, F., Kalelioğlu, F. (2019) "Programlama Öğretiminde Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri.", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2019) , Türkiye, (Haziran 2019 KESKİNKILIÇ, F., Kalelioğlu, F. (2019) "Programlama Öğretiminde Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri.", 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2019) , Türkiye, (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2019)

Primary School Teachers’ Views on Robotics Education

KESKİNKILIÇ, F. (2018) "Primary School Teachers’ Views on Robotics Education", 16th InternationalBBCC Conference on Sustainable Development, Culture, Education. , (Aralık 2018 KESKİNKILIÇ, F. (2018) "Primary School Teachers’ Views on Robotics Education", 16th InternationalBBCC Conference on Sustainable Development, Culture, Education. , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16th InternationalBBCC Conference on Sustainable Development, Culture, Education.

İlköğretim Fen Bilgisi Dersi Kazanımlarına Yönelik Robotik Etkinlikler

KESKİNKILIÇ, F. (2018) "İlköğretim Fen Bilgisi Dersi Kazanımlarına Yönelik Robotik Etkinlikler", X.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi. , (Mayıs 2018 KESKİNKILIÇ, F. (2018) "İlköğretim Fen Bilgisi Dersi Kazanımlarına Yönelik Robotik Etkinlikler", X.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi. , (Mayıs 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X.Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi.

The Effect of Online Video Support on the Academic Achievement of Students in Wide Area Networks Lessons.

KESKİNKILIÇ, F. (2018) "The Effect of Online Video Support on the Academic Achievement of Students in Wide Area Networks Lessons.", 16th International BBCC Conference on SustainableDevelopment, Culture, Education. , (Aralık 2018 KESKİNKILIÇ, F. (2018) "The Effect of Online Video Support on the Academic Achievement of Students in Wide Area Networks Lessons.", 16th International BBCC Conference on SustainableDevelopment, Culture, Education. , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16th International BBCC Conference on SustainableDevelopment, Culture, Education.

Programlama Derslerinde Çevrimiçi Video Desteği Kullanımı ile Öğrencilerin Eğitsel İnternet Kullanım Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

  Boyraz, A., KESKİNKILIÇ, F. (2017) "Programlama Derslerinde Çevrimiçi Video Desteği Kullanımı ile Öğrencilerin Eğitsel İnternet Kullanım Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 11. International Computer Instructional Technologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017 " data-bs-content-id="YazarBilgi-8497"> Boyraz, A., KESKİNKILIÇ, F. (2017) "Programlama Derslerinde Çevrimiçi Video Desteği Kullanımı ile Öğrencilerin Eğitsel İnternet Kullanım Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 11. International Computer Instructional Technologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017  Boyraz, A., KESKİNKILIÇ, F. (2017) "Programlama Derslerinde Çevrimiçi Video Desteği Kullanımı ile Öğrencilerin Eğitsel İnternet Kullanım Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 11. International Computer Instructional Technologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017 
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. International Computer Instructional Technologies Symposium

Öğretimsel Bir Araç Olarak Robotlar: Eğitim Uygulamalarında Robotların Kullanımı

KESKİNKILIÇ, F., Boyraz, A. (2017) "Öğretimsel Bir Araç Olarak Robotlar: Eğitim Uygulamalarında Robotların Kullanımı", 11. International Computer Instructional Technologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017 KESKİNKILIÇ, F., Boyraz, A. (2017) "Öğretimsel Bir Araç Olarak Robotlar: Eğitim Uygulamalarında Robotların Kullanımı", 11. International Computer Instructional Technologies Symposium , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. International Computer Instructional Technologies Symposium

Öğretim Tasarımı Sürecinin Bir Parçası Olarak Büyük Veri ve Veri Madenciliği Yöntemleri

KESKİNKILIÇ, F. (2016) "Öğretim Tasarımı Sürecinin Bir Parçası Olarak Büyük Veri ve Veri Madenciliği Yöntemleri", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , (pp. 346-350), Rize, Türkiye, (Mayıs 2016 KESKİNKILIÇ, F. (2016) "Öğretim Tasarımı Sürecinin Bir Parçası Olarak Büyük Veri ve Veri Madenciliği Yöntemleri", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , (pp. 346-350), Rize, Türkiye, (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS)

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YETRLİLİKLERİNİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

  KESKİNKILIÇ, F. (2012) "BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YETRLİLİKLERİNİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", ULUSLARARASI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI SEMPOZYUMU , (Mayıs 2012 " data-bs-content-id="YazarBilgi-8500"> KESKİNKILIÇ, F. (2012) "BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YETRLİLİKLERİNİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", ULUSLARARASI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI SEMPOZYUMU , (Mayıs 2012  KESKİNKILIÇ, F. (2012) "BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YETRLİLİKLERİNİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", ULUSLARARASI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI SEMPOZYUMU , (Mayıs 2012 
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI SEMPOZYUMU

EĞİTSEL İÇERİKLİ WEB SİTELERİNİN METİN TASARIM UNSURLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

  KESKİNKILIÇ, F. (2010) "EĞİTSEL İÇERİKLİ WEB SİTELERİNİN METİN TASARIM UNSURLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", 10. ULUSLAR ARASI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONGRESİ , (Nisan 2010 " data-bs-content-id="YazarBilgi-8501"> KESKİNKILIÇ, F. (2010) "EĞİTSEL İÇERİKLİ WEB SİTELERİNİN METİN TASARIM UNSURLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", 10. ULUSLAR ARASI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONGRESİ , (Nisan 2010  KESKİNKILIÇ, F. (2010) "EĞİTSEL İÇERİKLİ WEB SİTELERİNİN METİN TASARIM UNSURLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", 10. ULUSLAR ARASI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONGRESİ , (Nisan 2010 
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. ULUSLAR ARASI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONGRESİ

Reflections from Learners of English as a Foreign Language in a Multicultural Non-native Context

Link DOI    KİMSESİZ, F. (2024) "Reflections from Learners of English as a Foreign Language in a Multicultural Non-native Context", Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature and Culture, 9 (1) pp. 1-16 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-8502"> KİMSESİZ, F. (2024) "Reflections from Learners of English as a Foreign Language in a Multicultural Non-native Context", Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature and Culture, 9 (1) pp. 1-16 Link DOI    KİMSESİZ, F. (2024) "Reflections from Learners of English as a Foreign Language in a Multicultural Non-native Context", Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature and Culture, 9 (1) pp. 1-16 Link DOI   
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature and Culture

An Examination of Text Authenticity in English Language Coursebooks for Secondary School Learners

Link DOI    KİMSESİZ, F. (2023) "An Examination of Text Authenticity in English Language Coursebooks for Secondary School Learners", Turkish Studies- Educational Sciences, 18 (3) pp. 925-943 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-8503"> KİMSESİZ, F. (2023) "An Examination of Text Authenticity in English Language Coursebooks for Secondary School Learners", Turkish Studies- Educational Sciences, 18 (3) pp. 925-943 Link DOI    KİMSESİZ, F. (2023) "An Examination of Text Authenticity in English Language Coursebooks for Secondary School Learners", Turkish Studies- Educational Sciences, 18 (3) pp. 925-943 Link DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies- Educational Sciences

The effect of school type on EFL teachers’ burnout: The case in Turkey

Link DOI      KİMSESİZ, F. (2019) "The effect of school type on EFL teachers’ burnout: The case in Turkey", Journal of Language and Linguistic Studies, 15 (4) pp. 1413-1425 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-8506"> KİMSESİZ, F. (2019) "The effect of school type on EFL teachers’ burnout: The case in Turkey", Journal of Language and Linguistic Studies, 15 (4) pp. 1413-1425 Link DOI      KİMSESİZ, F. (2019) "The effect of school type on EFL teachers’ burnout: The case in Turkey", Journal of Language and Linguistic Studies, 15 (4) pp. 1413-1425 Link DOI     
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Language and Linguistic Studies

Parallel Texts in EFL Reading Classroom: Can They Enhance EFL Vocabulary Learning through Reading

Link DOI    Dolgunsöz, E., KİMSESİZ, F. (2021) "Parallel Texts in EFL Reading Classroom: Can They Enhance EFL Vocabulary Learning through Reading", I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT), 11 (4) pp. 1-10 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-8507"> Dolgunsöz, E., KİMSESİZ, F. (2021) "Parallel Texts in EFL Reading Classroom: Can They Enhance EFL Vocabulary Learning through Reading", I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT), 11 (4) pp. 1-10 Link DOI    Dolgunsöz, E., KİMSESİZ, F. (2021) "Parallel Texts in EFL Reading Classroom: Can They Enhance EFL Vocabulary Learning through Reading", I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT), 11 (4) pp. 1-10 Link DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT)

Investigating EFL teachers’ perceptions of teaching English proverbs in EFL classes: A cross-cultural study

Link DOI      KİMSESİZ, F. (2021) "Investigating EFL teachers’ perceptions of teaching English proverbs in EFL classes: A cross-cultural study", RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 24 (3) pp. 1195-1210 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-8508"> KİMSESİZ, F. (2021) "Investigating EFL teachers’ perceptions of teaching English proverbs in EFL classes: A cross-cultural study", RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 24 (3) pp. 1195-1210 [TR Dizin] Link DOI      KİMSESİZ, F. (2021) "Investigating EFL teachers’ perceptions of teaching English proverbs in EFL classes: A cross-cultural study", RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 24 (3) pp. 1195-1210 [TR Dizin] Link DOI     
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi

EFL Learners’ Performances on Associating English proverbs with Equivalent Turkish Proverbs: A Cross-Cultural Study

Link DOI     KİMSESİZ, F. (2022) "EFL Learners’ Performances on Associating English proverbs with Equivalent Turkish Proverbs: A Cross-Cultural Study", Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature, and Culture, 7 (2) pp. 2643-2655 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-8509"> KİMSESİZ, F. (2022) "EFL Learners’ Performances on Associating English proverbs with Equivalent Turkish Proverbs: A Cross-Cultural Study", Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature, and Culture, 7 (2) pp. 2643-2655 Link DOI     KİMSESİZ, F. (2022) "EFL Learners’ Performances on Associating English proverbs with Equivalent Turkish Proverbs: A Cross-Cultural Study", Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature, and Culture, 7 (2) pp. 2643-2655 Link DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature, and Culture

The EFL Teachers’ Self-perceptions of Professional Teacher Identity in Turkey

Link DOI     KİMSESİZ, F. (2023) "The EFL Teachers’ Self-perceptions of Professional Teacher Identity in Turkey", Kastamonu Eğitim Dergisi, 31 (2) pp. 175-185 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-8510"> KİMSESİZ, F. (2023) "The EFL Teachers’ Self-perceptions of Professional Teacher Identity in Turkey", Kastamonu Eğitim Dergisi, 31 (2) pp. 175-185 [TR Dizin] Link DOI     KİMSESİZ, F. (2023) "The EFL Teachers’ Self-perceptions of Professional Teacher Identity in Turkey", Kastamonu Eğitim Dergisi, 31 (2) pp. 175-185 [TR Dizin] Link DOI    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Intercultural Encounter in the Form of 'Vlogs': A Case Study of Different Nations

Link     KİMSESİZ, F., Köroğlu, Z.Ç. (2023) "Intercultural Encounter in the Form of 'Vlogs': A Case Study of Different Nations", I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT), 13 (2) pp. 24-34 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-8511"> KİMSESİZ, F., Köroğlu, Z.Ç. (2023) "Intercultural Encounter in the Form of 'Vlogs': A Case Study of Different Nations", I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT), 13 (2) pp. 24-34 Link     KİMSESİZ, F., Köroğlu, Z.Ç. (2023) "Intercultural Encounter in the Form of 'Vlogs': A Case Study of Different Nations", I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT), 13 (2) pp. 24-34 Link    
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I-manager's Journal on English Language Teaching (JELT)

The Perceived Effectiveness of Digital Mind Mapping Technique in Reading English Texts

Link    KİMSESİZ, F. (2023) "The Perceived Effectiveness of Digital Mind Mapping Technique in Reading English Texts", The Reading Matrix: An International Online Journal, 23 (2) pp. 124-140 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-8512"> KİMSESİZ, F. (2023) "The Perceived Effectiveness of Digital Mind Mapping Technique in Reading English Texts", The Reading Matrix: An International Online Journal, 23 (2) pp. 124-140 Link    KİMSESİZ, F. (2023) "The Perceived Effectiveness of Digital Mind Mapping Technique in Reading English Texts", The Reading Matrix: An International Online Journal, 23 (2) pp. 124-140 Link   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Reading Matrix: An International Online Journal