img
img
Toplam 23782 kayıt

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN YETRLİLİKLERİNİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI SEMPOZYUMU

Kişilik Özelliklerinin Pozitif ve Negatif Duygular Üzerine Etkisinin Yapısal Eşitlik Modellemesiyle İncelenmesi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Disiplinler Arası Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerinin STEM'e Yönelik Tutumlarına Etkisi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IXth International Eurasian Educational Research Congress

İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Programlama Öğretiminde Fiziksel Programlama Araçlarının Etkisi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IXth International Eurasian Educational Research Congress

Exploring & Teaching English as a Foreign Language to Young Learners- An Activity Based Guide

0 0
2021 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nobel Yayıncılık

Do Bilingual Texts Work in EFL Classrooms: The Case of Teaching False Cognates

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Conference on Research in Applied Linguistics- ULEAD ICRAL 2020

Contributions of Turkish- English Cognates to Vocabulary Teaching in EFL

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cukurova University ELT Conference

Algılanan Örgütsel Ayrımcılık İle Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Bir Kamu Üniversitesi Örneği

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi

An Analysis on Errors of Turkish EFL Students’ Written Texts

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Black Sea Conference of Language and Language Education

An Investigation on the Effects of Turkish-English Cognates on Learner Motivation in Reading Comprehension in EFL Classes

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Conference on Research in Applied Linguistics,

A Study on the Attitudes of Young Learners Towards Learning English as a Foreign Language

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th Cukurova International ELT Teachers (CUELT) Conference

Stratejik Yönetim ve İnovasyon İlişkisi:KOBİ’ler Üzerine Bir Araştırma

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Programlama Öğretiminde Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri.

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2019)

Programlama Derslerinde Çevrimiçi Video Desteği Kullanımı ile Öğrencilerin Eğitsel İnternet Kullanım Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. International Computer Instructional Technologies Symposium

Noticing a new perspective: The effect of parallel texts on EFL vocabulary development

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. INTERNATIONAL CONFERENCE ON RESEARCH IN APPLIED LINGUISTICS (ICRAL 2019)

The Sources and Relations of Foreign Language Listening Anxiety: A Case Study at Kırşehir Ahi Evran University

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd International Conference on Research in Applied Linguistics

Psikolojik Sermaye Düzeylerinin İş Tatmini Üzerine Etkisi: Üniversite ÇalışanlarıÜzerine Bir Araştırma

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

EĞİTSEL İÇERİKLİ WEB SİTELERİNİN METİN TASARIM UNSURLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. ULUSLAR ARASI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONGRESİ

”Investigating EFL Teachers’ Burnout Levels: A Case Study”

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Conference on research in Applied Linguistics ULEAD ICRAL 2020

Illustrating Young Learners' Classes through Rebus Stories for Vocabulary Teaching

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st International Foreign Language Education Symposium