Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 22727 kayıt
Programlama Öğretiminin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Etkisi
Link
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2019) "
Programlama Öğretiminin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Etkisi
",
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 24 (2) pp. 575-590
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5695">
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2019) "
Programlama Öğretiminin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Etkisi
",
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 24 (2) pp. 575-590
[TR Dizin]
Link
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2019) "
Programlama Öğretiminin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Etkisi
",
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 24 (2) pp. 575-590
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Bilgisayar Destekli İşbirlikli Öğrenme Ortamlarında Geçişken Bellek ile Grup Uyumu Grup Atmosferi ve Performans Arasındaki İlişki
Link
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Altun, A. (2011) "
Bilgisayar Destekli İşbirlikli Öğrenme Ortamlarında Geçişken Bellek ile Grup Uyumu Grup Atmosferi ve Performans Arasındaki İlişki
",
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, 1 (2) pp. 1-16
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5696">
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Altun, A. (2011) "
Bilgisayar Destekli İşbirlikli Öğrenme Ortamlarında Geçişken Bellek ile Grup Uyumu Grup Atmosferi ve Performans Arasındaki İlişki
",
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, 1 (2) pp. 1-16
Link
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Altun, A. (2011) "
Bilgisayar Destekli İşbirlikli Öğrenme Ortamlarında Geçişken Bellek ile Grup Uyumu Grup Atmosferi ve Performans Arasındaki İlişki
",
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, 1 (2) pp. 1-16
Link
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
System Analysis and Solution Suggestions for Problems Occurred During Orientation Process in Distance Education
Yalın, H.İ., Çebi, A.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2015) "
System Analysis and Solution Suggestions for Problems Occurred During Orientation Process in Distance Education
",
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, (17) pp. 37-49
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5697">
Yalın, H.İ., Çebi, A.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2015) "
System Analysis and Solution Suggestions for Problems Occurred During Orientation Process in Distance Education
",
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, (17) pp. 37-49
[TR Dizin]
Yalın, H.İ., Çebi, A.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2015) "
System Analysis and Solution Suggestions for Problems Occurred During Orientation Process in Distance Education
",
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, (17) pp. 37-49
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
Analyzing Cyber Bullying In Terms Of Some Variables and Its Relationship With Problematic Internet Use
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Korkmaz, Ö. (2012) "
Analyzing Cyber Bullying In Terms Of Some Variables and Its Relationship With Problematic Internet Use
",
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
, (0) pp. 698-702
[SSCI]
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Korkmaz, Ö. (2012) "
Analyzing Cyber Bullying In Terms Of Some Variables and Its Relationship With Problematic Internet Use
",
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
, (0) pp. 698-702
[SSCI]
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
Üç-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Buradalığın İncelenmesi
DOI
Tüzün, H.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Tekin, A.A., Eren, S.Y. (2016) "
Üç-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Buradalığın İncelenmesi
",
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 31 (3) pp. 475-490
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5699">
Tüzün, H.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Tekin, A.A., Eren, S.Y. (2016) "
Üç-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Buradalığın İncelenmesi
",
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 31 (3) pp. 475-490
[TR Dizin]
DOI
Tüzün, H.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Tekin, A.A., Eren, S.Y. (2016) "
Üç-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Buradalığın İncelenmesi
",
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 31 (3) pp. 475-490
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çevrimiçi Öğrenme Hazırbulunuşluluk Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Link
Yurdugül, H.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2013) "
Çevrimiçi Öğrenme Hazırbulunuşluluk Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Eğitim ve Bilim
, 38 (169) pp. 391-406
[SSCI]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5700">
Yurdugül, H.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2013) "
Çevrimiçi Öğrenme Hazırbulunuşluluk Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Eğitim ve Bilim
, 38 (169) pp. 391-406
[SSCI]
Link
Yurdugül, H.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2013) "
Çevrimiçi Öğrenme Hazırbulunuşluluk Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Eğitim ve Bilim
, 38 (169) pp. 391-406
[SSCI]
Link
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim ve Bilim
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi
Link
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Çakmak, E.K. (2015) "
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi
",
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 23 (1) pp. 87-104
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5701">
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Çakmak, E.K. (2015) "
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi
",
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 23 (1) pp. 87-104
[TR Dizin]
Link
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Çakmak, E.K. (2015) "
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi
",
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 23 (1) pp. 87-104
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluluk Düzeylerinin İncelenmesi Ahi Evran Üniversitesi Örneği
Link
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Yurdugül, H. (2016) "
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluluk Düzeylerinin İncelenmesi Ahi Evran Üniversitesi Örneği
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 185-200
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5702">
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Yurdugül, H. (2016) "
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluluk Düzeylerinin İncelenmesi Ahi Evran Üniversitesi Örneği
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 185-200
[TR Dizin]
Link
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Yurdugül, H. (2016) "
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluluk Düzeylerinin İncelenmesi Ahi Evran Üniversitesi Örneği
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 185-200
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2017) "
Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 37 (3) pp. 1085-1114
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5703">
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2017) "
Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 37 (3) pp. 1085-1114
[TR Dizin]
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2017) "
Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 37 (3) pp. 1085-1114
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Oyunlaştırılmış Tersyüz Sınıf Modeline Yönelik Öğrenci Görüşleri
Link
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2017) "
Oyunlaştırılmış Tersyüz Sınıf Modeline Yönelik Öğrenci Görüşleri
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 36 (1) pp. 114-132
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5704">
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2017) "
Oyunlaştırılmış Tersyüz Sınıf Modeline Yönelik Öğrenci Görüşleri
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 36 (1) pp. 114-132
[TR Dizin]
Link
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2017) "
Oyunlaştırılmış Tersyüz Sınıf Modeline Yönelik Öğrenci Görüşleri
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 36 (1) pp. 114-132
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Impact of STEM Attitude and Thinking Style on Computational Thinking Determined via Structural Equation Modeling
DOI
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Korkmaz, Ö. (2020) "
The Impact of STEM Attitude and Thinking Style on Computational Thinking Determined via Structural Equation Modeling
",
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, 29 (4) pp. 561-572
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5705">
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Korkmaz, Ö. (2020) "
The Impact of STEM Attitude and Thinking Style on Computational Thinking Determined via Structural Equation Modeling
",
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, 29 (4) pp. 561-572
[SSCI]
DOI
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Korkmaz, Ö. (2020) "
The Impact of STEM Attitude and Thinking Style on Computational Thinking Determined via Structural Equation Modeling
",
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, 29 (4) pp. 561-572
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Oyunlaştırma Deneyimleri
Link
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2020) "
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Oyunlaştırma Deneyimleri
",
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2 (1) pp. 70-83
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5706">
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2020) "
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Oyunlaştırma Deneyimleri
",
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2 (1) pp. 70-83
Link
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2020) "
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Oyunlaştırma Deneyimleri
",
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2 (1) pp. 70-83
Link
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Investigating Computational Thinking Skills Based on Different Variables and Determining the Predictor Variables
Link
DOI
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2020) "
Investigating Computational Thinking Skills Based on Different Variables and Determining the Predictor Variables
",
Participatory Educational Research
, 7 (2) pp. 102-114
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5707">
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2020) "
Investigating Computational Thinking Skills Based on Different Variables and Determining the Predictor Variables
",
Participatory Educational Research
, 7 (2) pp. 102-114
Link
DOI
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2020) "
Investigating Computational Thinking Skills Based on Different Variables and Determining the Predictor Variables
",
Participatory Educational Research
, 7 (2) pp. 102-114
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Participatory Educational Research
Investigation of Computational Thinking in the Context of ICT and Mobile Technologies
Link
DOI
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2020) "
Investigation of Computational Thinking in the Context of ICT and Mobile Technologies
",
International Journal of Computer Science Education in Schools
, 3 (4) pp. 1-10
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5708">
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2020) "
Investigation of Computational Thinking in the Context of ICT and Mobile Technologies
",
International Journal of Computer Science Education in Schools
, 3 (4) pp. 1-10
Link
DOI
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2020) "
Investigation of Computational Thinking in the Context of ICT and Mobile Technologies
",
International Journal of Computer Science Education in Schools
, 3 (4) pp. 1-10
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Computer Science Education in Schools
The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness
Link
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2019) "
The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness
",
Journal of Teacher Education Lifelong Learning
, 1 (1) pp. 32-44
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5709">
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2019) "
The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness
",
Journal of Teacher Education Lifelong Learning
, 1 (1) pp. 32-44
Link
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2019) "
The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness
",
Journal of Teacher Education Lifelong Learning
, 1 (1) pp. 32-44
Link
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Teacher Education Lifelong Learning
The Effect of a Flipped Classroom Model on Academic Achievement, Self-Directed Learning Readiness, Motivation And Retention
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Özdemir, S. (2018) "
The Effect of a Flipped Classroom Model on Academic Achievement, Self-Directed Learning Readiness, Motivation And Retention
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, 6 (1) pp. 76-91
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5710">
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Özdemir, S. (2018) "
The Effect of a Flipped Classroom Model on Academic Achievement, Self-Directed Learning Readiness, Motivation And Retention
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, 6 (1) pp. 76-91
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, Özdemir, S. (2018) "
The Effect of a Flipped Classroom Model on Academic Achievement, Self-Directed Learning Readiness, Motivation And Retention
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, 6 (1) pp. 76-91
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Malaysian Online Journal of Educational Technology
Trends in educational augmented reality studies: A systematic review
Link
DOI
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2018) "
Trends in educational augmented reality studies: A systematic review
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, 6 (2) pp. 60-74
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5711">
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2018) "
Trends in educational augmented reality studies: A systematic review
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, 6 (2) pp. 60-74
Link
DOI
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2018) "
Trends in educational augmented reality studies: A systematic review
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, 6 (2) pp. 60-74
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Malaysian Online Journal of Educational Technology
Artırılmış gerçekliğin fen eğitiminde kullanımının tutum ve motivasyona etkisi
Link
DOI
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2018) "
Artırılmış gerçekliğin fen eğitiminde kullanımının tutum ve motivasyona etkisi
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 26 (3) pp. 887-896
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5712">
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2018) "
Artırılmış gerçekliğin fen eğitiminde kullanımının tutum ve motivasyona etkisi
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 26 (3) pp. 887-896
[TR Dizin]
Link
DOI
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2018) "
Artırılmış gerçekliğin fen eğitiminde kullanımının tutum ve motivasyona etkisi
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 26 (3) pp. 887-896
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Mahremiyetini Koruma Becerilerinin İncelenmesi
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, SIRAKAYA, M. (2023) "
Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Mahremiyetini Koruma Becerilerinin İncelenmesi
",
4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, İstanbul, Türkiye, (
Mayıs 2023
)
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
, SIRAKAYA, M. (2023) "
Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Mahremiyetini Koruma Becerilerinin İncelenmesi
",
4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, İstanbul, Türkiye, (
Mayıs 2023
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Önlisans Öğrencilerinin Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2023) "
Önlisans Öğrencilerinin Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi
",
4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, İstanbul, Türkiye, (
Mayıs 2023
)
SIRAKAYA, M.,
ALSANCAK-SIRAKAYA, D.
(2023) "
Önlisans Öğrencilerinin Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi
",
4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, İstanbul, Türkiye, (
Mayıs 2023
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi
«
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
»