img
img
Toplam 22727 kayıt

Programlama Öğretiminin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Etkisi

Link     ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2019) "Programlama Öğretiminin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Etkisi", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 24 (2) pp. 575-590 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-5695"> ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2019) "Programlama Öğretiminin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Etkisi", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 24 (2) pp. 575-590 [TR Dizin] Link     ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2019) "Programlama Öğretiminin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Etkisi", Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 24 (2) pp. 575-590 [TR Dizin] Link    
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi

Bilgisayar Destekli İşbirlikli Öğrenme Ortamlarında Geçişken Bellek ile Grup Uyumu Grup Atmosferi ve Performans Arasındaki İlişki

Link    ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Altun, A. (2011) "Bilgisayar Destekli İşbirlikli Öğrenme Ortamlarında Geçişken Bellek ile Grup Uyumu Grup Atmosferi ve Performans Arasındaki İlişki", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 1 (2) pp. 1-16 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5696"> ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Altun, A. (2011) "Bilgisayar Destekli İşbirlikli Öğrenme Ortamlarında Geçişken Bellek ile Grup Uyumu Grup Atmosferi ve Performans Arasındaki İlişki", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 1 (2) pp. 1-16 Link    ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Altun, A. (2011) "Bilgisayar Destekli İşbirlikli Öğrenme Ortamlarında Geçişken Bellek ile Grup Uyumu Grup Atmosferi ve Performans Arasındaki İlişki", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 1 (2) pp. 1-16 Link   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama

System Analysis and Solution Suggestions for Problems Occurred During Orientation Process in Distance Education

   Yalın, H.İ., Çebi, A., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2015) "System Analysis and Solution Suggestions for Problems Occurred During Orientation Process in Distance Education", Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, (17) pp. 37-49 [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-5697"> Yalın, H.İ., Çebi, A., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2015) "System Analysis and Solution Suggestions for Problems Occurred During Orientation Process in Distance Education", Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, (17) pp. 37-49 [TR Dizin]     Yalın, H.İ., Çebi, A., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2015) "System Analysis and Solution Suggestions for Problems Occurred During Orientation Process in Distance Education", Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, (17) pp. 37-49 [TR Dizin]    
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi

Analyzing Cyber Bullying In Terms Of Some Variables and Its Relationship With Problematic Internet Use

ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Korkmaz, Ö. (2012) "Analyzing Cyber Bullying In Terms Of Some Variables and Its Relationship With Problematic Internet Use", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, (0) pp. 698-702 [SSCI]   ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Korkmaz, Ö. (2012) "Analyzing Cyber Bullying In Terms Of Some Variables and Its Relationship With Problematic Internet Use", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, (0) pp. 698-702 [SSCI]  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies

Üç-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Buradalığın İncelenmesi

DOI     Tüzün, H., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Tekin, A.A., Eren, S.Y. (2016) "Üç-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Buradalığın İncelenmesi", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (3) pp. 475-490 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-5699"> Tüzün, H., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Tekin, A.A., Eren, S.Y. (2016) "Üç-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Buradalığın İncelenmesi", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (3) pp. 475-490 [TR Dizin] DOI     Tüzün, H., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Tekin, A.A., Eren, S.Y. (2016) "Üç-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Buradalığın İncelenmesi", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (3) pp. 475-490 [TR Dizin] DOI    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Çevrimiçi Öğrenme Hazırbulunuşluluk Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Link     Yurdugül, H., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2013) "Çevrimiçi Öğrenme Hazırbulunuşluluk Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Eğitim ve Bilim, 38 (169) pp. 391-406 [SSCI] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-5700"> Yurdugül, H., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2013) "Çevrimiçi Öğrenme Hazırbulunuşluluk Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Eğitim ve Bilim, 38 (169) pp. 391-406 [SSCI] Link     Yurdugül, H., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2013) "Çevrimiçi Öğrenme Hazırbulunuşluluk Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Eğitim ve Bilim, 38 (169) pp. 391-406 [SSCI] Link    
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Bilim

Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi

Link     SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Çakmak, E.K. (2015) "Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi", Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (1) pp. 87-104 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-5701"> SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Çakmak, E.K. (2015) "Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi", Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (1) pp. 87-104 [TR Dizin] Link     SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Çakmak, E.K. (2015) "Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi", Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (1) pp. 87-104 [TR Dizin] Link    
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluluk Düzeylerinin İncelenmesi Ahi Evran Üniversitesi Örneği

Link      ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Yurdugül, H. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluluk Düzeylerinin İncelenmesi Ahi Evran Üniversitesi Örneği", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 185-200 [TR Dizin] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-5702"> ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Yurdugül, H. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluluk Düzeylerinin İncelenmesi Ahi Evran Üniversitesi Örneği", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 185-200 [TR Dizin] Link      ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Yurdugül, H. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluluk Düzeylerinin İncelenmesi Ahi Evran Üniversitesi Örneği", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 185-200 [TR Dizin] Link     
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

   SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (3) pp. 1085-1114 [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-5703"> SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (3) pp. 1085-1114 [TR Dizin]     SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37 (3) pp. 1085-1114 [TR Dizin]    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Oyunlaştırılmış Tersyüz Sınıf Modeline Yönelik Öğrenci Görüşleri

Link      ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Oyunlaştırılmış Tersyüz Sınıf Modeline Yönelik Öğrenci Görüşleri", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (1) pp. 114-132 [TR Dizin] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-5704"> ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Oyunlaştırılmış Tersyüz Sınıf Modeline Yönelik Öğrenci Görüşleri", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (1) pp. 114-132 [TR Dizin] Link      ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2017) "Oyunlaştırılmış Tersyüz Sınıf Modeline Yönelik Öğrenci Görüşleri", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (1) pp. 114-132 [TR Dizin] Link     
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Impact of STEM Attitude and Thinking Style on Computational Thinking Determined via Structural Equation Modeling

DOI     SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Korkmaz, Ö. (2020) "The Impact of STEM Attitude and Thinking Style on Computational Thinking Determined via Structural Equation Modeling", JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY, 29 (4) pp. 561-572 [SSCI] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-5705"> SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Korkmaz, Ö. (2020) "The Impact of STEM Attitude and Thinking Style on Computational Thinking Determined via Structural Equation Modeling", JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY, 29 (4) pp. 561-572 [SSCI] DOI     SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Korkmaz, Ö. (2020) "The Impact of STEM Attitude and Thinking Style on Computational Thinking Determined via Structural Equation Modeling", JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY, 29 (4) pp. 561-572 [SSCI] DOI    
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Oyunlaştırma Deneyimleri

Link    ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2020) "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Oyunlaştırma Deneyimleri", Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (1) pp. 70-83 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5706"> ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2020) "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Oyunlaştırma Deneyimleri", Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (1) pp. 70-83 Link    ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2020) "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Oyunlaştırma Deneyimleri", Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, 2 (1) pp. 70-83 Link   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi

Investigating Computational Thinking Skills Based on Different Variables and Determining the Predictor Variables

Link DOI    ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2020) "Investigating Computational Thinking Skills Based on Different Variables and Determining the Predictor Variables", Participatory Educational Research, 7 (2) pp. 102-114 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5707"> ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2020) "Investigating Computational Thinking Skills Based on Different Variables and Determining the Predictor Variables", Participatory Educational Research, 7 (2) pp. 102-114 Link DOI    ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2020) "Investigating Computational Thinking Skills Based on Different Variables and Determining the Predictor Variables", Participatory Educational Research, 7 (2) pp. 102-114 Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Participatory Educational Research

Investigation of Computational Thinking in the Context of ICT and Mobile Technologies

Link DOI    ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2020) "Investigation of Computational Thinking in the Context of ICT and Mobile Technologies", International Journal of Computer Science Education in Schools, 3 (4) pp. 1-10 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5708"> ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2020) "Investigation of Computational Thinking in the Context of ICT and Mobile Technologies", International Journal of Computer Science Education in Schools, 3 (4) pp. 1-10 Link DOI    ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2020) "Investigation of Computational Thinking in the Context of ICT and Mobile Technologies", International Journal of Computer Science Education in Schools, 3 (4) pp. 1-10 Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Computer Science Education in Schools

The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness

Link    SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2019) "The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness", Journal of Teacher Education Lifelong Learning, 1 (1) pp. 32-44 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5709"> SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2019) "The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness", Journal of Teacher Education Lifelong Learning, 1 (1) pp. 32-44 Link    SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2019) "The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness", Journal of Teacher Education Lifelong Learning, 1 (1) pp. 32-44 Link   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Teacher Education Lifelong Learning

The Effect of a Flipped Classroom Model on Academic Achievement, Self-Directed Learning Readiness, Motivation And Retention

  ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Özdemir, S. (2018) "The Effect of a Flipped Classroom Model on Academic Achievement, Self-Directed Learning Readiness, Motivation And Retention", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 6 (1) pp. 76-91   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5710"> ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Özdemir, S. (2018) "The Effect of a Flipped Classroom Model on Academic Achievement, Self-Directed Learning Readiness, Motivation And Retention", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 6 (1) pp. 76-91    ALSANCAK-SIRAKAYA, D., Özdemir, S. (2018) "The Effect of a Flipped Classroom Model on Academic Achievement, Self-Directed Learning Readiness, Motivation And Retention", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 6 (1) pp. 76-91   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Malaysian Online Journal of Educational Technology

Trends in educational augmented reality studies: A systematic review

Link DOI    SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Trends in educational augmented reality studies: A systematic review", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 6 (2) pp. 60-74 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-5711"> SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Trends in educational augmented reality studies: A systematic review", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 6 (2) pp. 60-74 Link DOI    SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Trends in educational augmented reality studies: A systematic review", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 6 (2) pp. 60-74 Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Malaysian Online Journal of Educational Technology

Artırılmış gerçekliğin fen eğitiminde kullanımının tutum ve motivasyona etkisi

Link DOI      SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Artırılmış gerçekliğin fen eğitiminde kullanımının tutum ve motivasyona etkisi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (3) pp. 887-896 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-5712"> SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Artırılmış gerçekliğin fen eğitiminde kullanımının tutum ve motivasyona etkisi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (3) pp. 887-896 [TR Dizin] Link DOI      SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2018) "Artırılmış gerçekliğin fen eğitiminde kullanımının tutum ve motivasyona etkisi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (3) pp. 887-896 [TR Dizin] Link DOI     
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Mahremiyetini Koruma Becerilerinin İncelenmesi

ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2023) "Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Mahremiyetini Koruma Becerilerinin İncelenmesi", 4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023 ALSANCAK-SIRAKAYA, D., SIRAKAYA, M. (2023) "Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Mahremiyetini Koruma Becerilerinin İncelenmesi", 4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Önlisans Öğrencilerinin Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi

SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2023) "Önlisans Öğrencilerinin Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi", 4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023 SIRAKAYA, M., ALSANCAK-SIRAKAYA, D. (2023) "Önlisans Öğrencilerinin Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi", 4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi