img
img
Toplam 23640 kayıt

PhET ETKİLEŞİMLİ SİMÜLASYONLAR: FEN ÖĞRETİMİNDE SANAL LABORATUVAR KULLANIMI (PhET Interactive Simulations: Virtual Laboratory Use In Science Teaching)

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
icci-epok-2021- 8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Hayat Boyu Öğrenmede Program Çalışmaları

Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlilik Ölçeği Geliştirme Çalışması

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerinin Doğayı Korumaya Yönelik Algıları

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Çukurova Üniversitesi,

Gözlemevi Ziyaretinin Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Konusundaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi: (Ankara İli Örneği)

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen Eğitiminde Multivoting (Çoklu Oylama) Uygulaması

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

İnsan Anatomisi Konularındaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi (Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Örneği)

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

PISA 2012 VERİLERİNE GÖRE MATEMATİK OKURYAZARLIĞI VE MATEMATİK ALAN BİLGİSİNİN FEN BİLİMLERİ OKURYAZARLIĞI İLE İLİŞKİSİNİN BELİRLENMESİ TÜRKİYE ÖRNEĞİ

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Quality in Higher Education

Farklı Disiplinlerdeki Öğretmen Adaylarının Arduino ile Kodlama Uygulamalarına Yönelik Görüşleri (Views of Pre-service Teachers about Coding Implementations with Arduino)

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu’nda (ITTES)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN STEM ETKİNLİKLERİ SÜRECİ

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine İlişkin Görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS)

Student Science Teachers’ Self-efficacy Beliefs about Teaching a Socio-scientific Issue

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
American Educational Research Association (AERA)

Farklı Disiplinlerdeki Öğretmen Adaylarının Arduino ile Kodlama Uygulamalarına Yönelik Görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th International Instructional Technolgies Teacher Education Symposium (ITTES 2019)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine İlişkinGörüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri

Science teachers’ views about teaching socioscientific issues: understandings, experiences and suggestions

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
National Association for Research Teaching

Fen Bilgisi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Soru Sorma Becerisinin Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırılması Kırşehir Örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Sosyobilimsel tartışmalarda öğretmen olarak hangi pozisyonu almak istersin Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının düşünceleri Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi