Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23400 kayıt
Üç-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Buradalığın İncelenmesi
DOI
Tüzün, H.,
Alsancak-Sırakaya, D.
, Tekin, A.A., Eren, S.Y. (2016) "
Üç-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Buradalığın İncelenmesi
",
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 31 (3) pp. 475-490
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5699">
Tüzün, H.,
Alsancak-Sırakaya, D.
, Tekin, A.A., Eren, S.Y. (2016) "
Üç-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Buradalığın İncelenmesi
",
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 31 (3) pp. 475-490
[TR Dizin]
DOI
Tüzün, H.,
Alsancak-Sırakaya, D.
, Tekin, A.A., Eren, S.Y. (2016) "
Üç-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Buradalığın İncelenmesi
",
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 31 (3) pp. 475-490
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çevrimiçi Öğrenme Hazırbulunuşluluk Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Link
Yurdugül, H.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2013) "
Çevrimiçi Öğrenme Hazırbulunuşluluk Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Eğitim ve Bilim
, 38 (169) pp. 391-406
[SSCI]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5700">
Yurdugül, H.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2013) "
Çevrimiçi Öğrenme Hazırbulunuşluluk Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Eğitim ve Bilim
, 38 (169) pp. 391-406
[SSCI]
Link
Yurdugül, H.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2013) "
Çevrimiçi Öğrenme Hazırbulunuşluluk Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Eğitim ve Bilim
, 38 (169) pp. 391-406
[SSCI]
Link
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim ve Bilim
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi
Link
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
, Çakmak, E.K. (2015) "
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi
",
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 23 (1) pp. 87-104
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5701">
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
, Çakmak, E.K. (2015) "
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi
",
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 23 (1) pp. 87-104
[TR Dizin]
Link
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
, Çakmak, E.K. (2015) "
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınava Yönelik Tutum Düzeylerinin İncelenmesi
",
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 23 (1) pp. 87-104
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluluk Düzeylerinin İncelenmesi Ahi Evran Üniversitesi Örneği
Link
Alsancak-Sırakaya, D.
, Yurdugül, H. (2016) "
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluluk Düzeylerinin İncelenmesi Ahi Evran Üniversitesi Örneği
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 185-200
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5702">
Alsancak-Sırakaya, D.
, Yurdugül, H. (2016) "
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluluk Düzeylerinin İncelenmesi Ahi Evran Üniversitesi Örneği
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 185-200
[TR Dizin]
Link
Alsancak-Sırakaya, D.
, Yurdugül, H. (2016) "
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenme Hazır Bulunuşluluk Düzeylerinin İncelenmesi Ahi Evran Üniversitesi Örneği
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 185-200
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2017) "
Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 37 (3) pp. 1085-1114
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5703">
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2017) "
Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 37 (3) pp. 1085-1114
[TR Dizin]
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2017) "
Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 37 (3) pp. 1085-1114
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Oyunlaştırılmış Tersyüz Sınıf Modeline Yönelik Öğrenci Görüşleri
Link
Alsancak-Sırakaya, D.
(2017) "
Oyunlaştırılmış Tersyüz Sınıf Modeline Yönelik Öğrenci Görüşleri
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 36 (1) pp. 114-132
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5704">
Alsancak-Sırakaya, D.
(2017) "
Oyunlaştırılmış Tersyüz Sınıf Modeline Yönelik Öğrenci Görüşleri
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 36 (1) pp. 114-132
[TR Dizin]
Link
Alsancak-Sırakaya, D.
(2017) "
Oyunlaştırılmış Tersyüz Sınıf Modeline Yönelik Öğrenci Görüşleri
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 36 (1) pp. 114-132
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Impact of STEM Attitude and Thinking Style on Computational Thinking Determined via Structural Equation Modeling
DOI
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
, Korkmaz, Ö. (2020) "
The Impact of STEM Attitude and Thinking Style on Computational Thinking Determined via Structural Equation Modeling
",
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, 29 (4) pp. 561-572
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5705">
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
, Korkmaz, Ö. (2020) "
The Impact of STEM Attitude and Thinking Style on Computational Thinking Determined via Structural Equation Modeling
",
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, 29 (4) pp. 561-572
[SSCI]
DOI
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
, Korkmaz, Ö. (2020) "
The Impact of STEM Attitude and Thinking Style on Computational Thinking Determined via Structural Equation Modeling
",
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, 29 (4) pp. 561-572
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Oyunlaştırma Deneyimleri
Link
Alsancak-Sırakaya, D.
(2020) "
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Oyunlaştırma Deneyimleri
",
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2 (1) pp. 70-83
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5706">
Alsancak-Sırakaya, D.
(2020) "
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Oyunlaştırma Deneyimleri
",
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2 (1) pp. 70-83
Link
Alsancak-Sırakaya, D.
(2020) "
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Oyunlaştırma Deneyimleri
",
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2 (1) pp. 70-83
Link
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Investigating Computational Thinking Skills Based on Different Variables and Determining the Predictor Variables
Link
DOI
Alsancak-Sırakaya, D.
(2020) "
Investigating Computational Thinking Skills Based on Different Variables and Determining the Predictor Variables
",
Participatory Educational Research
, 7 (2) pp. 102-114
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5707">
Alsancak-Sırakaya, D.
(2020) "
Investigating Computational Thinking Skills Based on Different Variables and Determining the Predictor Variables
",
Participatory Educational Research
, 7 (2) pp. 102-114
Link
DOI
Alsancak-Sırakaya, D.
(2020) "
Investigating Computational Thinking Skills Based on Different Variables and Determining the Predictor Variables
",
Participatory Educational Research
, 7 (2) pp. 102-114
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Participatory Educational Research
Investigation of Computational Thinking in the Context of ICT and Mobile Technologies
Link
DOI
Alsancak-Sırakaya, D.
(2020) "
Investigation of Computational Thinking in the Context of ICT and Mobile Technologies
",
International Journal of Computer Science Education in Schools
, 3 (4) pp. 1-10
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5708">
Alsancak-Sırakaya, D.
(2020) "
Investigation of Computational Thinking in the Context of ICT and Mobile Technologies
",
International Journal of Computer Science Education in Schools
, 3 (4) pp. 1-10
Link
DOI
Alsancak-Sırakaya, D.
(2020) "
Investigation of Computational Thinking in the Context of ICT and Mobile Technologies
",
International Journal of Computer Science Education in Schools
, 3 (4) pp. 1-10
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Computer Science Education in Schools
The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness
Link
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2019) "
The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness
",
Journal of Teacher Education Lifelong Learning
, 1 (1) pp. 32-44
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5709">
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2019) "
The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness
",
Journal of Teacher Education Lifelong Learning
, 1 (1) pp. 32-44
Link
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2019) "
The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness
",
Journal of Teacher Education Lifelong Learning
, 1 (1) pp. 32-44
Link
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Teacher Education Lifelong Learning
The Effect of a Flipped Classroom Model on Academic Achievement, Self-Directed Learning Readiness, Motivation And Retention
Alsancak-Sırakaya, D.
, Özdemir, S. (2018) "
The Effect of a Flipped Classroom Model on Academic Achievement, Self-Directed Learning Readiness, Motivation And Retention
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, 6 (1) pp. 76-91
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5710">
Alsancak-Sırakaya, D.
, Özdemir, S. (2018) "
The Effect of a Flipped Classroom Model on Academic Achievement, Self-Directed Learning Readiness, Motivation And Retention
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, 6 (1) pp. 76-91
Alsancak-Sırakaya, D.
, Özdemir, S. (2018) "
The Effect of a Flipped Classroom Model on Academic Achievement, Self-Directed Learning Readiness, Motivation And Retention
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, 6 (1) pp. 76-91
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Malaysian Online Journal of Educational Technology
Trends in educational augmented reality studies: A systematic review
Link
DOI
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2018) "
Trends in educational augmented reality studies: A systematic review
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, 6 (2) pp. 60-74
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5711">
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2018) "
Trends in educational augmented reality studies: A systematic review
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, 6 (2) pp. 60-74
Link
DOI
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2018) "
Trends in educational augmented reality studies: A systematic review
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, 6 (2) pp. 60-74
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Malaysian Online Journal of Educational Technology
Artırılmış gerçekliğin fen eğitiminde kullanımının tutum ve motivasyona etkisi
Link
DOI
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2018) "
Artırılmış gerçekliğin fen eğitiminde kullanımının tutum ve motivasyona etkisi
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 26 (3) pp. 887-896
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-5712">
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2018) "
Artırılmış gerçekliğin fen eğitiminde kullanımının tutum ve motivasyona etkisi
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 26 (3) pp. 887-896
[TR Dizin]
Link
DOI
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2018) "
Artırılmış gerçekliğin fen eğitiminde kullanımının tutum ve motivasyona etkisi
",
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, 26 (3) pp. 887-896
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Mahremiyetini Koruma Becerilerinin İncelenmesi
Alsancak-Sırakaya, D.
, Sırakaya, M. (2023) "
Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Mahremiyetini Koruma Becerilerinin İncelenmesi
",
4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, İstanbul, Türkiye, (
Mayıs 2023
)
Alsancak-Sırakaya, D.
, Sırakaya, M. (2023) "
Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Mahremiyetini Koruma Becerilerinin İncelenmesi
",
4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, İstanbul, Türkiye, (
Mayıs 2023
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Önlisans Öğrencilerinin Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2023) "
Önlisans Öğrencilerinin Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi
",
4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, İstanbul, Türkiye, (
Mayıs 2023
)
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2023) "
Önlisans Öğrencilerinin Dijital Yeterliklerinin İncelenmesi
",
4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi
, İstanbul, Türkiye, (
Mayıs 2023
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. Uluslararası İstanbul Güncel Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Öğretmenlerin Oyunlaştırma Hakkındaki Görüşleri
Alsancak-Sırakaya, D.
, Sırakaya, M. (2022) "
Öğretmenlerin Oyunlaştırma Hakkındaki Görüşleri
",
İnternational Educational Technology Conference
, (pp. 257-262), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Aralık 2022
)
Alsancak-Sırakaya, D.
, Sırakaya, M. (2022) "
Öğretmenlerin Oyunlaştırma Hakkındaki Görüşleri
",
İnternational Educational Technology Conference
, (pp. 257-262), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Aralık 2022
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnternational Educational Technology Conference
Artırılmış Gerçeklik Eğitiminin Öğretmenlerin Teknoloji Kabul Düzeylerine Etkisi
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2022) "
Artırılmış Gerçeklik Eğitiminin Öğretmenlerin Teknoloji Kabul Düzeylerine Etkisi
",
İnternational Educational Technology Conference
, (pp. 14-19), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Aralık 2022
)
Sırakaya, M.,
Alsancak-Sırakaya, D.
(2022) "
Artırılmış Gerçeklik Eğitiminin Öğretmenlerin Teknoloji Kabul Düzeylerine Etkisi
",
İnternational Educational Technology Conference
, (pp. 14-19), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Aralık 2022
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnternational Educational Technology Conference
Çevrimiçi Mahremiyet Farkındalığının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Alsancak-Sırakaya, D.
, Sırakaya, M. (2022) "
Çevrimiçi Mahremiyet Farkındalığının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi
, (pp. 559-567), Burdur, Türkiye, (
Aralık 2022
)
Alsancak-Sırakaya, D.
, Sırakaya, M. (2022) "
Çevrimiçi Mahremiyet Farkındalığının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi
, (pp. 559-567), Burdur, Türkiye, (
Aralık 2022
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi
Eğitim Ortamlarında Oyunlaştırma Ve Ters Yüz Sınıf Modelinin Kullanılması
Alsancak-Sırakaya, D.
, Sırakaya, M. (2022) "
Eğitim Ortamlarında Oyunlaştırma Ve Ters Yüz Sınıf Modelinin Kullanılması
",
6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi
, (pp. 568-573), Burdur, Türkiye, (
Aralık 2022
)
Alsancak-Sırakaya, D.
, Sırakaya, M. (2022) "
Eğitim Ortamlarında Oyunlaştırma Ve Ters Yüz Sınıf Modelinin Kullanılması
",
6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi
, (pp. 568-573), Burdur, Türkiye, (
Aralık 2022
)
Kurum Bilgileri
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı Pr.
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6. Uluslararası Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi
«
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
»