Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 22348 kayıt
İlköğretim müfredatındaki fen ve dil temelli derslerin disiplinlerarası yaklaşımla incelenmesi
Link
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
(2011) "
İlköğretim müfredatındaki fen ve dil temelli derslerin disiplinlerarası yaklaşımla incelenmesi
",
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 21 (1) pp. 217-232
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-330">
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
(2011) "
İlköğretim müfredatındaki fen ve dil temelli derslerin disiplinlerarası yaklaşımla incelenmesi
",
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 21 (1) pp. 217-232
[TR Dizin]
Link
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
(2011) "
İlköğretim müfredatındaki fen ve dil temelli derslerin disiplinlerarası yaklaşımla incelenmesi
",
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 21 (1) pp. 217-232
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde gördükleri konulardaki kavramları günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeyleri
Link
TAŞDEMİR, A.
, Demirbaş, M. (2010) "
İlköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde gördükleri konulardaki kavramları günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeyleri
",
International Journal of Human Sciences
, 7 (1) pp. 124-148
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-331">
TAŞDEMİR, A.
, Demirbaş, M. (2010) "
İlköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde gördükleri konulardaki kavramları günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeyleri
",
International Journal of Human Sciences
, 7 (1) pp. 124-148
Link
TAŞDEMİR, A.
, Demirbaş, M. (2010) "
İlköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde gördükleri konulardaki kavramları günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeyleri
",
International Journal of Human Sciences
, 7 (1) pp. 124-148
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Human Sciences
Ilköğretim öğrencilerinin gözüyle fen ve teknoloji öğretmenleri
Link
TAŞDEMİR, A.
, Acar, D.K., Kılınç, Y. (2012) "
Ilköğretim öğrencilerinin gözüyle fen ve teknoloji öğretmenleri
",
The Journal of Qafqaz University
, 33 (0) pp. 74-86
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-332">
TAŞDEMİR, A.
, Acar, D.K., Kılınç, Y. (2012) "
Ilköğretim öğrencilerinin gözüyle fen ve teknoloji öğretmenleri
",
The Journal of Qafqaz University
, 33 (0) pp. 74-86
Link
TAŞDEMİR, A.
, Acar, D.K., Kılınç, Y. (2012) "
Ilköğretim öğrencilerinin gözüyle fen ve teknoloji öğretmenleri
",
The Journal of Qafqaz University
, 33 (0) pp. 74-86
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of Qafqaz University
Fen bilgisi öğretiminde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye yönelik etkisi
Link
Bozdoğan, A.E.,
TAŞDEMİR, A.
, Demirbaş, M. (2006) "
Fen bilgisi öğretiminde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye yönelik etkisi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 7 (11) pp. 23-36
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-333">
Bozdoğan, A.E.,
TAŞDEMİR, A.
, Demirbaş, M. (2006) "
Fen bilgisi öğretiminde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye yönelik etkisi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 7 (11) pp. 23-36
[TR Dizin]
Link
Bozdoğan, A.E.,
TAŞDEMİR, A.
, Demirbaş, M. (2006) "
Fen bilgisi öğretiminde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye yönelik etkisi
",
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 7 (11) pp. 23-36
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2006
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen bilgisi öğretiminde öğrencilerin öğrenme stratejilerini kullanmalarının akademik başarıya etkileri
Link
TAŞDEMİR, A.
, TAY, B. (2007) "
Fen bilgisi öğretiminde öğrencilerin öğrenme stratejilerini kullanmalarının akademik başarıya etkileri
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 20 (1) pp. 173-187
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-336">
TAŞDEMİR, A.
, TAY, B. (2007) "
Fen bilgisi öğretiminde öğrencilerin öğrenme stratejilerini kullanmalarının akademik başarıya etkileri
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 20 (1) pp. 173-187
[TR Dizin]
Link
TAŞDEMİR, A.
, TAY, B. (2007) "
Fen bilgisi öğretiminde öğrencilerin öğrenme stratejilerini kullanmalarının akademik başarıya etkileri
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 20 (1) pp. 173-187
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2007
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğrencilerin fen okur yazar birey nitelenmesinde görsel yazılı değişkenlerin etkileri
Demirbaş, M.,
TAŞDEMİR, A.
(2010) "
Öğrencilerin fen okur yazar birey nitelenmesinde görsel yazılı değişkenlerin etkileri
",
Karadeniz Fen Bilimleri Dergisi
, 1 (1) pp. 52-69
Demirbaş, M.,
TAŞDEMİR, A.
(2010) "
Öğrencilerin fen okur yazar birey nitelenmesinde görsel yazılı değişkenlerin etkileri
",
Karadeniz Fen Bilimleri Dergisi
, 1 (1) pp. 52-69
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Karadeniz Fen Bilimleri Dergisi
Öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaları inceleme yeterlikleri
Link
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
(2011) "
Öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaları inceleme yeterlikleri
",
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 26 (0) pp. 343-353
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-338">
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
(2011) "
Öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaları inceleme yeterlikleri
",
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 26 (0) pp. 343-353
[TR Dizin]
Link
TAŞDEMİR, M.,
TAŞDEMİR, A.
(2011) "
Öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaları inceleme yeterlikleri
",
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 26 (0) pp. 343-353
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ortaokul öğrencilerinin STEM mesleklerine yönelik ilgilerinin incelenmesi
Demirkol, K., KARTAL, B.,
TAŞDEMİR, A.
(2022) "
Ortaokul öğrencilerinin STEM mesleklerine yönelik ilgilerinin incelenmesi
",
4. International Social Sciences and Innovation Congress
, (pp. 136-150), (
Şubat 2022
)
Demirkol, K., KARTAL, B.,
TAŞDEMİR, A.
(2022) "
Ortaokul öğrencilerinin STEM mesleklerine yönelik ilgilerinin incelenmesi
",
4. International Social Sciences and Innovation Congress
, (pp. 136-150), (
Şubat 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. International Social Sciences and Innovation Congress
Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekliler Eğitimine İlişkin Algı Düzeyleri
Özata, H.B.,
TAŞDEMİR, A.
, Akdal, D. (2022) "
Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekliler Eğitimine İlişkin Algı Düzeyleri
",
International Congress on Education (ERPA)
, Nicosia, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Eylül 2022
)
Özata, H.B.,
TAŞDEMİR, A.
, Akdal, D. (2022) "
Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekliler Eğitimine İlişkin Algı Düzeyleri
",
International Congress on Education (ERPA)
, Nicosia, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Eylül 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress on Education (ERPA)
Fen Eğı̇tı̇mı̇nde Öğretı̇m Teknolojı̇lerı̇ Öz-Yeterlı̇k Ölçeğı̇'nı̇n Gelı̇ştı̇rı̇lmesı̇
TAŞDEMİR, A.
(2021) "
Fen Eğı̇tı̇mı̇nde Öğretı̇m Teknolojı̇lerı̇ Öz-Yeterlı̇k Ölçeğı̇'nı̇n Gelı̇ştı̇rı̇lmesı̇
",
The 12th International Scientific Research Congress
, (
Aralık 2021
)
TAŞDEMİR, A.
(2021) "
Fen Eğı̇tı̇mı̇nde Öğretı̇m Teknolojı̇lerı̇ Öz-Yeterlı̇k Ölçeğı̇'nı̇n Gelı̇ştı̇rı̇lmesı̇
",
The 12th International Scientific Research Congress
, (
Aralık 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The 12th International Scientific Research Congress
Examining Preservice Science Teachers’ Beliefs Related to Teaching The Topic of “Pressure”
KARTAL, T.,
TAŞDEMİR, A.
(2019) "
Examining Preservice Science Teachers’ Beliefs Related to Teaching The Topic of “Pressure”
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu
, (pp. 231-244), Samsun, Türkiye, (
Aralık 2019
)
KARTAL, T.,
TAŞDEMİR, A.
(2019) "
Examining Preservice Science Teachers’ Beliefs Related to Teaching The Topic of “Pressure”
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu
, (pp. 231-244), Samsun, Türkiye, (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu
The Examining of the Relationship Between Attitude Towards STEM and Entrepreneurship Skills of Pre-Service Primary School and Science Teachers
TAŞDEMİR, A.
, KARTAL, T. (2019) "
The Examining of the Relationship Between Attitude Towards STEM and Entrepreneurship Skills of Pre-Service Primary School and Science Teachers
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu
, (pp. 12-22), Samsun, Türkiye, (
Aralık 2019
)
TAŞDEMİR, A.
, KARTAL, T. (2019) "
The Examining of the Relationship Between Attitude Towards STEM and Entrepreneurship Skills of Pre-Service Primary School and Science Teachers
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu
, (pp. 12-22), Samsun, Türkiye, (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu
The use of out-of-the-school learning environments for theformation of scientific attitudes in teacher training programmes
TAŞDEMİR, A.
, KARTAL, T., KUŞ, Z. (2012) "
The use of out-of-the-school learning environments for theformation of scientific attitudes in teacher training programmes
",
WCES 2012- 4th World Conference on Educational Sciences
, (pp. 2747-2752), (
Mart 2012
)
TAŞDEMİR, A.
, KARTAL, T., KUŞ, Z. (2012) "
The use of out-of-the-school learning environments for theformation of scientific attitudes in teacher training programmes
",
WCES 2012- 4th World Conference on Educational Sciences
, (pp. 2747-2752), (
Mart 2012
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
WCES 2012- 4th World Conference on Educational Sciences
Fen Bilimlerinin Doğasına İlişkin Temel Kavramların Kazandırılmasına Yönelik Öğretmen Uygulamaları
TAŞDEMİR, A.
, Demirbaş, M. (2008) "
Fen Bilimlerinin Doğasına İlişkin Temel Kavramların Kazandırılmasına Yönelik Öğretmen Uygulamaları
",
VIII. International Educational Technology Conference
, (
Mayıs 2008
)
TAŞDEMİR, A.
, Demirbaş, M. (2008) "
Fen Bilimlerinin Doğasına İlişkin Temel Kavramların Kazandırılmasına Yönelik Öğretmen Uygulamaları
",
VIII. International Educational Technology Conference
, (
Mayıs 2008
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIII. International Educational Technology Conference
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Ve Teknoloji Dersi Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları
TAŞDEMİR, A.
, Kaptan, D. (2012) "
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Ve Teknoloji Dersi Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları
",
10.Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Haziran 2012
)
TAŞDEMİR, A.
, Kaptan, D. (2012) "
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Ve Teknoloji Dersi Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları
",
10.Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Haziran 2012
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
10.Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Görüş ve Beklentileri
TAŞDEMİR, A.
, KARTAL, T., TAŞDEMİR, M. (2012) "
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Görüş ve Beklentileri
",
11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
, Türkiye, (
Mayıs 2012
)
TAŞDEMİR, A.
, KARTAL, T., TAŞDEMİR, M. (2012) "
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Görüş ve Beklentileri
",
11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
, Türkiye, (
Mayıs 2012
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
Robotik STEM Etkinlikleri: İlkokul Öğrencileri İle İlgili Bir Durum Çalışması
TAŞDEMİR, A.
(2018) "
Robotik STEM Etkinlikleri: İlkokul Öğrencileri İle İlgili Bir Durum Çalışması
",
2nd International Congress of Eurasian Social Sciences
, (
Nisan 2018
)
TAŞDEMİR, A.
(2018) "
Robotik STEM Etkinlikleri: İlkokul Öğrencileri İle İlgili Bir Durum Çalışması
",
2nd International Congress of Eurasian Social Sciences
, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2nd International Congress of Eurasian Social Sciences
Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersleri Öğrenme- Öğretme Sürecindeki Etkililiği Nasıl Arttırabilir?
TAŞDEMİR, A.
, TAŞDEMİR, M., Kaptan, D. (2012) "
Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersleri Öğrenme- Öğretme Sürecindeki Etkililiği Nasıl Arttırabilir?
",
11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
, Türkiye, (
Mayıs 2012
)
TAŞDEMİR, A.
, TAŞDEMİR, M., Kaptan, D. (2012) "
Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersleri Öğrenme- Öğretme Sürecindeki Etkililiği Nasıl Arttırabilir?
",
11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
, Türkiye, (
Mayıs 2012
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
Öğrencilerin Fen Okur-Yazar Birey Nitelenmesinde Görsel Ve Yazılı Değişkenlerin Etkileri
Demirbaş, M.,
TAŞDEMİR, A.
(2008) "
Öğrencilerin Fen Okur-Yazar Birey Nitelenmesinde Görsel Ve Yazılı Değişkenlerin Etkileri
",
VIII. Internatıonal Educatıonal Technlogy Conference
, (
Mayıs 2008
)
Demirbaş, M.,
TAŞDEMİR, A.
(2008) "
Öğrencilerin Fen Okur-Yazar Birey Nitelenmesinde Görsel Ve Yazılı Değişkenlerin Etkileri
",
VIII. Internatıonal Educatıonal Technlogy Conference
, (
Mayıs 2008
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
VIII. Internatıonal Educatıonal Technlogy Conference
Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Öğrencilerin Neden-Sonuç İlişkisi Kurabilmeleri Üzerine Etkilerinin Araştırılması
TAŞDEMİR, A.
, TAY, B., Yıldırım, K. (2007) "
Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Öğrencilerin Neden-Sonuç İlişkisi Kurabilmeleri Üzerine Etkilerinin Araştırılması
",
7th Internatıonal Educatıonal Technology Conference
, (
Mayıs 2007
)
TAŞDEMİR, A.
, TAY, B., Yıldırım, K. (2007) "
Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Öğrencilerin Neden-Sonuç İlişkisi Kurabilmeleri Üzerine Etkilerinin Araştırılması
",
7th Internatıonal Educatıonal Technology Conference
, (
Mayıs 2007
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2007
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7th Internatıonal Educatıonal Technology Conference
«
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
»