img
img
Toplam 23698 kayıt

Fen bilgisi öğretiminde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye yönelik etkisi

0 0
2006 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen bilgisi öğretiminde öğrencilerin öğrenme stratejilerini kullanmalarının akademik başarıya etkileri

0 0
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğrencilerin fen okur yazar birey nitelenmesinde görsel yazılı değişkenlerin etkileri

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Karadeniz Fen Bilimleri Dergisi

Öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaları inceleme yeterlikleri

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Ortaokul öğrencilerinin STEM mesleklerine yönelik ilgilerinin incelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. International Social Sciences and Innovation Congress

Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekliler Eğitimine İlişkin Algı Düzeyleri

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on Education (ERPA)

Fen Eğı̇tı̇mı̇nde Öğretı̇m Teknolojı̇lerı̇ Öz-Yeterlı̇k Ölçeğı̇'nı̇n Gelı̇ştı̇rı̇lmesı̇

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 12th International Scientific Research Congress

Examining Preservice Science Teachers’ Beliefs Related to Teaching The Topic of “Pressure”

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu

The Examining of the Relationship Between Attitude Towards STEM and Entrepreneurship Skills of Pre-Service Primary School and Science Teachers

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu

The use of out-of-the-school learning environments for theformation of scientific attitudes in teacher training programmes

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
WCES 2012- 4th World Conference on Educational Sciences

Fen Bilimlerinin Doğasına İlişkin Temel Kavramların Kazandırılmasına Yönelik Öğretmen Uygulamaları

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. International Educational Technology Conference

Sınıf Öğretmenlerinin Fen Ve Teknoloji Dersi Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10.Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Görüş ve Beklentileri

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Robotik STEM Etkinlikleri: İlkokul Öğrencileri İle İlgili Bir Durum Çalışması

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Congress of Eurasian Social Sciences

Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersleri Öğrenme- Öğretme Sürecindeki Etkililiği Nasıl Arttırabilir?

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Öğrencilerin Fen Okur-Yazar Birey Nitelenmesinde Görsel Ve Yazılı Değişkenlerin Etkileri

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Internatıonal Educatıonal Technlogy Conference

Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Öğrencilerin Neden-Sonuç İlişkisi Kurabilmeleri Üzerine Etkilerinin Araştırılması

0 0
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th Internatıonal Educatıonal Technology Conference

Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanımına İlişkin Tutumlarının Karşılaştırılması

0 0
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th Internatıonal Educatıonal Technology Conference

Fen Öğretiminde Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Etkilerinin İncelenmesi

0 0
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

İlköğretim Öğrencilerinin Disiplinler Arası Öğrenme Düzeyleri Ve Bu Düzeylerin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi