img
Toplam 22348 kayıt

İlköğretim müfredatındaki fen ve dil temelli derslerin disiplinlerarası yaklaşımla incelenmesi

Link    TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "İlköğretim müfredatındaki fen ve dil temelli derslerin disiplinlerarası yaklaşımla incelenmesi", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21 (1) pp. 217-232 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-330"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "İlköğretim müfredatındaki fen ve dil temelli derslerin disiplinlerarası yaklaşımla incelenmesi", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21 (1) pp. 217-232 [TR Dizin] Link    TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "İlköğretim müfredatındaki fen ve dil temelli derslerin disiplinlerarası yaklaşımla incelenmesi", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21 (1) pp. 217-232 [TR Dizin] Link   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

İlköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde gördükleri konulardaki kavramları günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeyleri

Link   TAŞDEMİR, A., Demirbaş, M. (2010) "İlköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde gördükleri konulardaki kavramları günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeyleri", International Journal of Human Sciences, 7 (1) pp. 124-148 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-331"> TAŞDEMİR, A., Demirbaş, M. (2010) "İlköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde gördükleri konulardaki kavramları günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeyleri", International Journal of Human Sciences, 7 (1) pp. 124-148 Link   TAŞDEMİR, A., Demirbaş, M. (2010) "İlköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde gördükleri konulardaki kavramları günlük yaşamla ilişkilendirebilme düzeyleri", International Journal of Human Sciences, 7 (1) pp. 124-148 Link  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Human Sciences

Ilköğretim öğrencilerinin gözüyle fen ve teknoloji öğretmenleri

Link   TAŞDEMİR, A., Acar, D.K., Kılınç, Y. (2012) "Ilköğretim öğrencilerinin gözüyle fen ve teknoloji öğretmenleri", The Journal of Qafqaz University, 33 (0) pp. 74-86 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-332"> TAŞDEMİR, A., Acar, D.K., Kılınç, Y. (2012) "Ilköğretim öğrencilerinin gözüyle fen ve teknoloji öğretmenleri", The Journal of Qafqaz University, 33 (0) pp. 74-86 Link   TAŞDEMİR, A., Acar, D.K., Kılınç, Y. (2012) "Ilköğretim öğrencilerinin gözüyle fen ve teknoloji öğretmenleri", The Journal of Qafqaz University, 33 (0) pp. 74-86 Link  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Qafqaz University

Fen bilgisi öğretiminde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye yönelik etkisi

Link    Bozdoğan, A.E., TAŞDEMİR, A., Demirbaş, M. (2006) "Fen bilgisi öğretiminde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye yönelik etkisi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (11) pp. 23-36 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-333"> Bozdoğan, A.E., TAŞDEMİR, A., Demirbaş, M. (2006) "Fen bilgisi öğretiminde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye yönelik etkisi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (11) pp. 23-36 [TR Dizin] Link    Bozdoğan, A.E., TAŞDEMİR, A., Demirbaş, M. (2006) "Fen bilgisi öğretiminde işbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerini geliştirmeye yönelik etkisi", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (11) pp. 23-36 [TR Dizin] Link   
2006 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen bilgisi öğretiminde öğrencilerin öğrenme stratejilerini kullanmalarının akademik başarıya etkileri

Link    TAŞDEMİR, A., TAY, B. (2007) "Fen bilgisi öğretiminde öğrencilerin öğrenme stratejilerini kullanmalarının akademik başarıya etkileri", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (1) pp. 173-187 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-336"> TAŞDEMİR, A., TAY, B. (2007) "Fen bilgisi öğretiminde öğrencilerin öğrenme stratejilerini kullanmalarının akademik başarıya etkileri", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (1) pp. 173-187 [TR Dizin] Link    TAŞDEMİR, A., TAY, B. (2007) "Fen bilgisi öğretiminde öğrencilerin öğrenme stratejilerini kullanmalarının akademik başarıya etkileri", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (1) pp. 173-187 [TR Dizin] Link   
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğrencilerin fen okur yazar birey nitelenmesinde görsel yazılı değişkenlerin etkileri

Demirbaş, M., TAŞDEMİR, A. (2010) "Öğrencilerin fen okur yazar birey nitelenmesinde görsel yazılı değişkenlerin etkileri", Karadeniz Fen Bilimleri Dergisi, 1 (1) pp. 52-69   Demirbaş, M., TAŞDEMİR, A. (2010) "Öğrencilerin fen okur yazar birey nitelenmesinde görsel yazılı değişkenlerin etkileri", Karadeniz Fen Bilimleri Dergisi, 1 (1) pp. 52-69  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Karadeniz Fen Bilimleri Dergisi

Öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaları inceleme yeterlikleri

Link    TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "Öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaları inceleme yeterlikleri", Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 26 (0) pp. 343-353 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-338"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "Öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaları inceleme yeterlikleri", Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 26 (0) pp. 343-353 [TR Dizin] Link    TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "Öğretmen adaylarının bilimsel araştırmaları inceleme yeterlikleri", Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 26 (0) pp. 343-353 [TR Dizin] Link   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Ortaokul öğrencilerinin STEM mesleklerine yönelik ilgilerinin incelenmesi

Demirkol, K., KARTAL, B., TAŞDEMİR, A. (2022) "Ortaokul öğrencilerinin STEM mesleklerine yönelik ilgilerinin incelenmesi", 4. International Social Sciences and Innovation Congress , (pp. 136-150), (Şubat 2022 Demirkol, K., KARTAL, B., TAŞDEMİR, A. (2022) "Ortaokul öğrencilerinin STEM mesleklerine yönelik ilgilerinin incelenmesi", 4. International Social Sciences and Innovation Congress , (pp. 136-150), (Şubat 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. International Social Sciences and Innovation Congress

Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekliler Eğitimine İlişkin Algı Düzeyleri

Özata, H.B., TAŞDEMİR, A., Akdal, D. (2022) "Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekliler Eğitimine İlişkin Algı Düzeyleri", International Congress on Education (ERPA) , Nicosia, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2022 Özata, H.B., TAŞDEMİR, A., Akdal, D. (2022) "Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekliler Eğitimine İlişkin Algı Düzeyleri", International Congress on Education (ERPA) , Nicosia, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Eylül 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on Education (ERPA)

Fen Eğı̇tı̇mı̇nde Öğretı̇m Teknolojı̇lerı̇ Öz-Yeterlı̇k Ölçeğı̇'nı̇n Gelı̇ştı̇rı̇lmesı̇

TAŞDEMİR, A. (2021) "Fen Eğı̇tı̇mı̇nde Öğretı̇m Teknolojı̇lerı̇ Öz-Yeterlı̇k Ölçeğı̇'nı̇n Gelı̇ştı̇rı̇lmesı̇", The 12th International Scientific Research Congress , (Aralık 2021 TAŞDEMİR, A. (2021) "Fen Eğı̇tı̇mı̇nde Öğretı̇m Teknolojı̇lerı̇ Öz-Yeterlı̇k Ölçeğı̇'nı̇n Gelı̇ştı̇rı̇lmesı̇", The 12th International Scientific Research Congress , (Aralık 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 12th International Scientific Research Congress

Examining Preservice Science Teachers’ Beliefs Related to Teaching The Topic of “Pressure”

KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2019) "Examining Preservice Science Teachers’ Beliefs Related to Teaching The Topic of “Pressure”", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 231-244), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019 KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2019) "Examining Preservice Science Teachers’ Beliefs Related to Teaching The Topic of “Pressure”", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 231-244), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu

The Examining of the Relationship Between Attitude Towards STEM and Entrepreneurship Skills of Pre-Service Primary School and Science Teachers

TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2019) "The Examining of the Relationship Between Attitude Towards STEM and Entrepreneurship Skills of Pre-Service Primary School and Science Teachers", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 12-22), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019 TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2019) "The Examining of the Relationship Between Attitude Towards STEM and Entrepreneurship Skills of Pre-Service Primary School and Science Teachers", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 12-22), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu

The use of out-of-the-school learning environments for theformation of scientific attitudes in teacher training programmes

TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., KUŞ, Z. (2012) "The use of out-of-the-school learning environments for theformation of scientific attitudes in teacher training programmes", WCES 2012- 4th World Conference on Educational Sciences , (pp. 2747-2752), (Mart 2012 TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., KUŞ, Z. (2012) "The use of out-of-the-school learning environments for theformation of scientific attitudes in teacher training programmes", WCES 2012- 4th World Conference on Educational Sciences , (pp. 2747-2752), (Mart 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
WCES 2012- 4th World Conference on Educational Sciences

Fen Bilimlerinin Doğasına İlişkin Temel Kavramların Kazandırılmasına Yönelik Öğretmen Uygulamaları

TAŞDEMİR, A., Demirbaş, M. (2008) "Fen Bilimlerinin Doğasına İlişkin Temel Kavramların Kazandırılmasına Yönelik Öğretmen Uygulamaları", VIII. International Educational Technology Conference , (Mayıs 2008 TAŞDEMİR, A., Demirbaş, M. (2008) "Fen Bilimlerinin Doğasına İlişkin Temel Kavramların Kazandırılmasına Yönelik Öğretmen Uygulamaları", VIII. International Educational Technology Conference , (Mayıs 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. International Educational Technology Conference

Sınıf Öğretmenlerinin Fen Ve Teknoloji Dersi Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları

TAŞDEMİR, A., Kaptan, D. (2012) "Sınıf Öğretmenlerinin Fen Ve Teknoloji Dersi Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları", 10.Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012 TAŞDEMİR, A., Kaptan, D. (2012) "Sınıf Öğretmenlerinin Fen Ve Teknoloji Dersi Pedagojik Alan Bilgisi İhtiyaçları", 10.Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10.Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Görüş ve Beklentileri

TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., TAŞDEMİR, M. (2012) "Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Görüş ve Beklentileri", 11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2012 TAŞDEMİR, A., KARTAL, T., TAŞDEMİR, M. (2012) "Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Görüş ve Beklentileri", 11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Robotik STEM Etkinlikleri: İlkokul Öğrencileri İle İlgili Bir Durum Çalışması

TAŞDEMİR, A. (2018) "Robotik STEM Etkinlikleri: İlkokul Öğrencileri İle İlgili Bir Durum Çalışması", 2nd International Congress of Eurasian Social Sciences , (Nisan 2018 TAŞDEMİR, A. (2018) "Robotik STEM Etkinlikleri: İlkokul Öğrencileri İle İlgili Bir Durum Çalışması", 2nd International Congress of Eurasian Social Sciences , (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Congress of Eurasian Social Sciences

Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersleri Öğrenme- Öğretme Sürecindeki Etkililiği Nasıl Arttırabilir?

TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M., Kaptan, D. (2012) "Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersleri Öğrenme- Öğretme Sürecindeki Etkililiği Nasıl Arttırabilir?", 11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2012 TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M., Kaptan, D. (2012) "Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersleri Öğrenme- Öğretme Sürecindeki Etkililiği Nasıl Arttırabilir?", 11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Öğrencilerin Fen Okur-Yazar Birey Nitelenmesinde Görsel Ve Yazılı Değişkenlerin Etkileri

Demirbaş, M., TAŞDEMİR, A. (2008) "Öğrencilerin Fen Okur-Yazar Birey Nitelenmesinde Görsel Ve Yazılı Değişkenlerin Etkileri", VIII. Internatıonal Educatıonal Technlogy Conference , (Mayıs 2008 Demirbaş, M., TAŞDEMİR, A. (2008) "Öğrencilerin Fen Okur-Yazar Birey Nitelenmesinde Görsel Ve Yazılı Değişkenlerin Etkileri", VIII. Internatıonal Educatıonal Technlogy Conference , (Mayıs 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VIII. Internatıonal Educatıonal Technlogy Conference

Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Öğrencilerin Neden-Sonuç İlişkisi Kurabilmeleri Üzerine Etkilerinin Araştırılması

TAŞDEMİR, A., TAY, B., Yıldırım, K. (2007) "Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Öğrencilerin Neden-Sonuç İlişkisi Kurabilmeleri Üzerine Etkilerinin Araştırılması", 7th Internatıonal Educatıonal Technology Conference , (Mayıs 2007 TAŞDEMİR, A., TAY, B., Yıldırım, K. (2007) "Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Öğrencilerin Neden-Sonuç İlişkisi Kurabilmeleri Üzerine Etkilerinin Araştırılması", 7th Internatıonal Educatıonal Technology Conference , (Mayıs 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th Internatıonal Educatıonal Technology Conference