Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23251 kayıt
The Investigation of External Variables in Technology Acceptance Model: Analysis of Variance
Kızıltepe, İ.S.,
KARTAL, T.
(2019) "
The Investigation of External Variables in Technology Acceptance Model: Analysis of Variance
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu
, (pp. 34-45), Samsun, Türkiye, (
Aralık 2019
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23990">
Kızıltepe, İ.S.,
KARTAL, T.
(2019) "
The Investigation of External Variables in Technology Acceptance Model: Analysis of Variance
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu
, (pp. 34-45), Samsun, Türkiye, (
Aralık 2019
)
Kızıltepe, İ.S.,
KARTAL, T.
(2019) "
The Investigation of External Variables in Technology Acceptance Model: Analysis of Variance
",
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu
, (pp. 34-45), Samsun, Türkiye, (
Aralık 2019
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu
Examining Pre-Service Teachers’ Knowledge and Belief System: What Kind of A Relationship Is There?
KARTAL, T.
(2018) "
Examining Pre-Service Teachers’ Knowledge and Belief System: What Kind of A Relationship Is There?
",
IV. International Symposium on Education and Social Sciences in Turkish Cultural Geography
, Baku, Azerbaycan, (
Haziran 2018
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23992">
KARTAL, T.
(2018) "
Examining Pre-Service Teachers’ Knowledge and Belief System: What Kind of A Relationship Is There?
",
IV. International Symposium on Education and Social Sciences in Turkish Cultural Geography
, Baku, Azerbaycan, (
Haziran 2018
)
KARTAL, T.
(2018) "
Examining Pre-Service Teachers’ Knowledge and Belief System: What Kind of A Relationship Is There?
",
IV. International Symposium on Education and Social Sciences in Turkish Cultural Geography
, Baku, Azerbaycan, (
Haziran 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. International Symposium on Education and Social Sciences in Turkish Cultural Geography
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Gelişimlerinin İncelenmesi
KARTAL, T.
(2018) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Gelişimlerinin İncelenmesi
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
, Baku, Azerbaycan, (
Nisan 2018
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23993">
KARTAL, T.
(2018) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Gelişimlerinin İncelenmesi
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
, Baku, Azerbaycan, (
Nisan 2018
)
KARTAL, T.
(2018) "
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Gelişimlerinin İncelenmesi
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
, Baku, Azerbaycan, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
Mikro Öğretim Uygulamalarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi ve İnanç Gelişimine Etkisi: Yaşanan Problemler ve Çözüm Önerileri
KARTAL, T.
, Dilek, İ. (2018) "
Mikro Öğretim Uygulamalarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi ve İnanç Gelişimine Etkisi: Yaşanan Problemler ve Çözüm Önerileri
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
, (
Nisan 2018
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23994">
KARTAL, T.
, Dilek, İ. (2018) "
Mikro Öğretim Uygulamalarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi ve İnanç Gelişimine Etkisi: Yaşanan Problemler ve Çözüm Önerileri
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
, (
Nisan 2018
)
KARTAL, T.
, Dilek, İ. (2018) "
Mikro Öğretim Uygulamalarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi ve İnanç Gelişimine Etkisi: Yaşanan Problemler ve Çözüm Önerileri
",
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
The Perception of Primary Education’s Students About Science And Technology
KARTAL, T.
, Kaya, V.H. (2011) "
The Perception of Primary Education’s Students About Science And Technology
",
World Conference on New Trends in Science Education
, (pp. 193), (
Eylül 2011
)
KARTAL, T.
, Kaya, V.H. (2011) "
The Perception of Primary Education’s Students About Science And Technology
",
World Conference on New Trends in Science Education
, (pp. 193), (
Eylül 2011
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
World Conference on New Trends in Science Education
Öğretmen Adaylarının Öğretmelik Uygulamasına İlişkin Görüş ve Beklentileri
TAŞDEMİR, A.,
KARTAL, T.
, TAŞDEMİR, M. (2012) "
Öğretmen Adaylarının Öğretmelik Uygulamasına İlişkin Görüş ve Beklentileri
",
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, (pp. 121-122), Türkiye, (
Mayıs 2012
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23996">
TAŞDEMİR, A.,
KARTAL, T.
, TAŞDEMİR, M. (2012) "
Öğretmen Adaylarının Öğretmelik Uygulamasına İlişkin Görüş ve Beklentileri
",
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, (pp. 121-122), Türkiye, (
Mayıs 2012
)
TAŞDEMİR, A.,
KARTAL, T.
, TAŞDEMİR, M. (2012) "
Öğretmen Adaylarının Öğretmelik Uygulamasına İlişkin Görüş ve Beklentileri
",
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, (pp. 121-122), Türkiye, (
Mayıs 2012
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Preservice science teachers first experiences with socio scientific discourse: The problems and possible solutions
KARTAL, T.
, DEMİRAL, Ü., Kılınç, A. (2016) "
Preservice science teachers first experiences with socio scientific discourse: The problems and possible solutions
",
National Association for Research in Science Teaching (NARST)
, (
Şubat 2016
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23997">
KARTAL, T.
, DEMİRAL, Ü., Kılınç, A. (2016) "
Preservice science teachers first experiences with socio scientific discourse: The problems and possible solutions
",
National Association for Research in Science Teaching (NARST)
, (
Şubat 2016
)
KARTAL, T.
, DEMİRAL, Ü., Kılınç, A. (2016) "
Preservice science teachers first experiences with socio scientific discourse: The problems and possible solutions
",
National Association for Research in Science Teaching (NARST)
, (
Şubat 2016
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
National Association for Research in Science Teaching (NARST)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasını Oluşturan Temel İlkeleri Algılama Durumları
TAŞDEMİR, A.,
KARTAL, T.
, Aslan, O. (2011) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasını Oluşturan Temel İlkeleri Algılama Durumları
",
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, (pp. 348-349), Türkiye, (
Mayıs 2011
)
TAŞDEMİR, A.,
KARTAL, T.
, Aslan, O. (2011) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasını Oluşturan Temel İlkeleri Algılama Durumları
",
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, (pp. 348-349), Türkiye, (
Mayıs 2011
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Opinions of The Students from Different Grade Levels About The Nature of Science
Hastürk, H.G., Öztürk, N., Demir, R.,
KARTAL, T.
(2011) "
Opinions of The Students from Different Grade Levels About The Nature of Science
",
International Congress on Curriculum and Instruction
, (pp. 293-295), (
Ekim 2011
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24002">
Hastürk, H.G., Öztürk, N., Demir, R.,
KARTAL, T.
(2011) "
Opinions of The Students from Different Grade Levels About The Nature of Science
",
International Congress on Curriculum and Instruction
, (pp. 293-295), (
Ekim 2011
)
Hastürk, H.G., Öztürk, N., Demir, R.,
KARTAL, T.
(2011) "
Opinions of The Students from Different Grade Levels About The Nature of Science
",
International Congress on Curriculum and Instruction
, (pp. 293-295), (
Ekim 2011
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress on Curriculum and Instruction
The Thematic Tendencies of Graduate Dissertations in Science Education
KARTAL, T.
, Demir, R., Öztürk, N., Hastürk, H.G. (2011) "
The Thematic Tendencies of Graduate Dissertations in Science Education
",
International Congress on Curriculum and Instruction
, (pp. 402-404), (
Ekim 2011
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24003">
KARTAL, T.
, Demir, R., Öztürk, N., Hastürk, H.G. (2011) "
The Thematic Tendencies of Graduate Dissertations in Science Education
",
International Congress on Curriculum and Instruction
, (pp. 402-404), (
Ekim 2011
)
KARTAL, T.
, Demir, R., Öztürk, N., Hastürk, H.G. (2011) "
The Thematic Tendencies of Graduate Dissertations in Science Education
",
International Congress on Curriculum and Instruction
, (pp. 402-404), (
Ekim 2011
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress on Curriculum and Instruction
Teachers’ Opinions about the Assessment and Evaluation Methods Employed in Elementary School Science and Technology Teaching Programs (4th-5thgrades)
Öztürk, N., Hastürk, H.G.,
KARTAL, T.
, Demir, R. (2011) "
Teachers’ Opinions about the Assessment and Evaluation Methods Employed in Elementary School Science and Technology Teaching Programs (4th-5thgrades)
",
International Congress on Curriculum and İnstruction
, (pp. 470-472), (
Ekim 2011
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24004">
Öztürk, N., Hastürk, H.G.,
KARTAL, T.
, Demir, R. (2011) "
Teachers’ Opinions about the Assessment and Evaluation Methods Employed in Elementary School Science and Technology Teaching Programs (4th-5thgrades)
",
International Congress on Curriculum and İnstruction
, (pp. 470-472), (
Ekim 2011
)
Öztürk, N., Hastürk, H.G.,
KARTAL, T.
, Demir, R. (2011) "
Teachers’ Opinions about the Assessment and Evaluation Methods Employed in Elementary School Science and Technology Teaching Programs (4th-5thgrades)
",
International Congress on Curriculum and İnstruction
, (pp. 470-472), (
Ekim 2011
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress on Curriculum and İnstruction
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterliklerini Arttırmaya Yönelik Beklentileri
TAŞDEMİR, A.,
KARTAL, T.
(2014) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterliklerini Arttırmaya Yönelik Beklentileri
",
International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 1024-1025), (
Mayıs 2014
)
TAŞDEMİR, A.,
KARTAL, T.
(2014) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterliklerini Arttırmaya Yönelik Beklentileri
",
International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 1024-1025), (
Mayıs 2014
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Eurasian Educational Research Congress
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin (TPAB) İncelenmesi
AFACAN, Ö.,
KARTAL, T.
(2014) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin (TPAB) İncelenmesi
",
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Eylül 2014
)
AFACAN, Ö.,
KARTAL, T.
(2014) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin (TPAB) İncelenmesi
",
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, Türkiye, (
Eylül 2014
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Isı ve Sıcaklık Konusundaki Kavram Yanılgıları
KARTAL, T.
, Hastürk, H.G., Öztürk, N. (2010) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Isı ve Sıcaklık Konusundaki Kavram Yanılgıları
",
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, (pp. 224), Türkiye, (
Eylül 2010
)
KARTAL, T.
, Hastürk, H.G., Öztürk, N. (2010) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Isı ve Sıcaklık Konusundaki Kavram Yanılgıları
",
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, (pp. 224), Türkiye, (
Eylül 2010
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Değişkenler Açısından Bilişsel Farkındalıklarının İncelenmesi
KARTAL, T.
, Kayacan, K. (2010) "
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Değişkenler Açısından Bilişsel Farkındalıklarının İncelenmesi
",
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, (pp. 247), Türkiye, (
Eylül 2010
)
KARTAL, T.
, Kayacan, K. (2010) "
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çoklu Değişkenler Açısından Bilişsel Farkındalıklarının İncelenmesi
",
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
, (pp. 247), Türkiye, (
Eylül 2010
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Türkiye, Amerika ve İngiltere’de Lisansüstü Eğitim: Fen Eğitimi ve Karşılaştırılması
Kaya, V.H.,
KARTAL, T.
, Altuk, Y.G. (2011) "
Türkiye, Amerika ve İngiltere’de Lisansüstü Eğitim: Fen Eğitimi ve Karşılaştırılması
",
Lisansüstü Eğitim Sempozyumu
, (pp. 220-232), Türkiye, (
Aralık 2011
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24011">
Kaya, V.H.,
KARTAL, T.
, Altuk, Y.G. (2011) "
Türkiye, Amerika ve İngiltere’de Lisansüstü Eğitim: Fen Eğitimi ve Karşılaştırılması
",
Lisansüstü Eğitim Sempozyumu
, (pp. 220-232), Türkiye, (
Aralık 2011
)
Kaya, V.H.,
KARTAL, T.
, Altuk, Y.G. (2011) "
Türkiye, Amerika ve İngiltere’de Lisansüstü Eğitim: Fen Eğitimi ve Karşılaştırılması
",
Lisansüstü Eğitim Sempozyumu
, (pp. 220-232), Türkiye, (
Aralık 2011
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Lisansüstü Eğitim Sempozyumu
İlköğretim Fen ve Teknoloji Programında Değerlendirme Boyutuna İlişkin Öğretmen Görüşleri
Güçlü, N.,
KARTAL, T.
, Mete, F. (2010) "
İlköğretim Fen ve Teknoloji Programında Değerlendirme Boyutuna İlişkin Öğretmen Görüşleri
",
Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (pp. 428-433), Türkiye, (
Eylül 2010
)
Güçlü, N.,
KARTAL, T.
, Mete, F. (2010) "
İlköğretim Fen ve Teknoloji Programında Değerlendirme Boyutuna İlişkin Öğretmen Görüşleri
",
Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (pp. 428-433), Türkiye, (
Eylül 2010
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin İlköğretim 4. Sınıf Fen Ve Teknoloji Derslerinde Öğrenci Başarısına Etkisi
KARTAL, T.
, Urtekin, A. (2010) "
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin İlköğretim 4. Sınıf Fen Ve Teknoloji Derslerinde Öğrenci Başarısına Etkisi
",
Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (pp. 48-53), Türkiye, (
Eylül 2010
)
KARTAL, T.
, Urtekin, A. (2010) "
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin İlköğretim 4. Sınıf Fen Ve Teknoloji Derslerinde Öğrenci Başarısına Etkisi
",
Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (pp. 48-53), Türkiye, (
Eylül 2010
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
The Awareness of Pre-Service Teachers About Living Things as A Fundamental Concept on Teaching Socioscientific Issues
TAŞDEMİR, A.,
KARTAL, T.
(2014) "
The Awareness of Pre-Service Teachers About Living Things as A Fundamental Concept on Teaching Socioscientific Issues
",
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST)
, (pp. 46), (
Haziran 2014
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-24014">
TAŞDEMİR, A.,
KARTAL, T.
(2014) "
The Awareness of Pre-Service Teachers About Living Things as A Fundamental Concept on Teaching Socioscientific Issues
",
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST)
, (pp. 46), (
Haziran 2014
)
TAŞDEMİR, A.,
KARTAL, T.
(2014) "
The Awareness of Pre-Service Teachers About Living Things as A Fundamental Concept on Teaching Socioscientific Issues
",
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST)
, (pp. 46), (
Haziran 2014
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST)
Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programına Yönelik Stratejik Bir Planlama
TAŞDEMİR, A.,
KARTAL, T.
, ÜNAL, M. (2014) "
Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programına Yönelik Stratejik Bir Planlama
",
International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 990-991), (
Mayıs 2014
)
TAŞDEMİR, A.,
KARTAL, T.
, ÜNAL, M. (2014) "
Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programına Yönelik Stratejik Bir Planlama
",
International Eurasian Educational Research Congress
, (pp. 990-991), (
Mayıs 2014
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Eurasian Educational Research Congress
«
681
682
683
684
685
686
687
688
689
690
»