img
img
Toplam 23615 kayıt

İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

A Study on Digital Game Addictions of Adolescents in the COVID-19 Pandemic

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health

Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Öğrenci Tutumları Üzerine Etkisi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Öğretim Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Çok Değişkenli Varyans Analizi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Stickers to Facts Imposers Democracy Advocators and Committed Impartialists Preservice Science Teachers' Beliefs About Teacher s Roles in Socioscientific Discourses

13 13
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Science and Mathematics Education

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri

0 0
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effect of Computer-Assisted Instruction on Students’ Achievement in Science Education

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION

Developing Pre-Service Elementary Science Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs Through Microteaching by Promoting Efficacy Sources

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal on Social and Education Sciences

Preservice Science Teachers’ TPACK Development in A Technology-Enhanced Science Teaching Method Course

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşleri Problemler ve Çözüm Önerileri

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

Farklı Eğitim Kademelerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Tarih Okulu Dergisi (TOD)

Technological pedagogical content knowledge self assessment scale (TPACK-SAS) for pre service teachers: Development validity and reliability

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

Survey of the Science and Class Teacher Candidates’ Scientific Attitudes in Terms of Multi-Variables

0 0
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Resistance to dialogic discourse in SSI teaching: The effects of an argumentation‐based workshop, teaching practicum, and induction on a preservice science teacher

53 53
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Research in Science Teaching

Use Of Science Logs in Determining The Relation Between Science and Technology and Daily Life

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Western Anatolia Journal of Educational Sciences

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Evaluation of Prospective Science Teachers’ Computer Self-Efficacy

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Western Anatolian Journal of Educational Science

Investigation of Prospective Science Teachers’ Attitudes Towards Computers in Terms of Different Variables

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Western Anatolian Journal of Educational Science

The Expectations of Post Graduate Students from Academic Staff Members: The Example of Educational Sciences Institution

0 0
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Western Anatolia Journal of Educational Sciences