img
img
Toplam 23615 kayıt

Değerlerin Kaybolma Durumuna İlişkin Algılar

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Conferences on Economics and Social Sciences

Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Adalet ve Sevgi Değerlerinin İçeriğe Yansıması

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Conferences on Economics and Social Sciences

Tarih ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kronoloji Becerilerinin Saptanmasına Yönelik Bir Çalışma

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES VII)

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin İletişim Becerisi (Öğrencilerin Öznel Algıları)

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES VII)

Yeni Sosyal Bilgiler 4. ve 5. Sınıf Ders Kitaplarının Analizi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES VII)

PERCEPTIONS OF SECONDARY SCHOOL STUDENT ABOUT UNIVERSAL VALUES: METAFOR ANALYSIS

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 3nd International Conference on the Changing World and Social Research (ICWSR’2017)

KANIT TEMELLİ ÖĞRETİMİN SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINA YANSIMASI

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Üniversitesi VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

DEĞERLER EĞİTİMİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ VE VELİLERİN KARŞILIKLI BEKLENTİLERİ

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Üniversitesi VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

DEĞERLER EĞİTİMİNDE ATASÖZÜ, DEYİM VE ÖZDEYİŞLERİN SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDAKİ YERİ

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Üniversitesi VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINDA KAZANDIRILMASI HEDEFLENEN ALAN BECERİLERİNE KİTAPLARDA YER VERİLME DURUMU

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1 st Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2017)

VELİLER, ÖĞRENCİLER VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN PROGRAMDAKİ DEĞERLERE İLİŞKİN DEĞER HİYERARŞİLERİ, GEREKÇELERİ VE ÖNERİLERİ.

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1 st Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2017)

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ EVRENSEL DEĞERLERE İLİŞKİN METAFOR ALGILARI

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 3nd International Conference on the Changing World and Social Research (ICWSR’2017)

Sosyal Bilgiler Ve Tarih Öğretmen Adaylarının Tarih Kavramına İlişkinAlgılarının Metaforlar Yoluyla Analizi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2 INTERNATIONAL CONFERENCEON THE CHANGING WORLD ANDSOCIAL RESEARCH

Sosyal Bilgiler Programındaki Değerlere İlişkin Sosyal Bilgiler ÖğretmenAdaylarının Değer Öncelikleri Ve Gerekçelerine İlişkin Görüşleri

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2 INTERNATIONAL CONFERENCEON THE CHANGING WORLD ANDSOCIAL RESEARCH

Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersindeki Saygı ve Bilimsellik Değerine İlişkin Algıları Metafor Analizi

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi

Sosyal Bilgiler Öğrenimine ve Öğretimine İlişkin Öğrenci Görüşleri

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi,

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Kavramına İlişkin Algıları Metafor Analizi Örneği

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. International Social Studies Education Symposium (ISSES)

Ortaokulda Doğrudan Kazandırılacak Değerlerin Sosyal Bilgiler Kitaplarına Yansıma Düzeyleri

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
.International Science, Technology And Engineering Conference

Preservice Social Studies Teachers’ Views About Instructional Technologies Course

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Turkish Educational Studies

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Okul Dışı Öğrenmeye Yönelik Farkındalıkları, Bilişsel Yapıları ve Uygulama Durumları Üzerine Bir İnceleme

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi