img
img
Toplam 23004 kayıt

Challenges Faced by Graduate Students Sent Abroad for Education

SOYDAŞ, P. (2015) "Challenges Faced by Graduate Students Sent Abroad for Education", The Third International Congress on Curriculum and Instruction , Adana, Türkiye, (Ekim 2015 SOYDAŞ, P. (2015) "Challenges Faced by Graduate Students Sent Abroad for Education", The Third International Congress on Curriculum and Instruction , Adana, Türkiye, (Ekim 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Third International Congress on Curriculum and Instruction

A Digital Learning – Teaching Platform Experienced During the Pandemic: An Educational Project Based on Ahi Competence (AYDEP)

Link DOI   SARICA, R. (2022) "A Digital Learning – Teaching Platform Experienced During the Pandemic: An Educational Project Based on Ahi Competence (AYDEP)", Acta Didactica Napocensia, 15 (2) pp. 55-82 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-20014"> SARICA, R. (2022) "A Digital Learning – Teaching Platform Experienced During the Pandemic: An Educational Project Based on Ahi Competence (AYDEP)", Acta Didactica Napocensia, 15 (2) pp. 55-82 Link DOI   SARICA, R. (2022) "A Digital Learning – Teaching Platform Experienced During the Pandemic: An Educational Project Based on Ahi Competence (AYDEP)", Acta Didactica Napocensia, 15 (2) pp. 55-82 Link DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

Investigating Digital Addiction Level of Pre-Service Teachers

Link DOI    SARICA, R., Özbay, Ö. (2022) "Investigating Digital Addiction Level of Pre-Service Teachers", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (3) pp. 1031-1046 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-20015"> SARICA, R., Özbay, Ö. (2022) "Investigating Digital Addiction Level of Pre-Service Teachers", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (3) pp. 1031-1046 [TR Dizin] Link DOI    SARICA, R., Özbay, Ö. (2022) "Investigating Digital Addiction Level of Pre-Service Teachers", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (3) pp. 1031-1046 [TR Dizin] Link DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Yenilenen Ortaöğretim Beden Eğitimi ve Spor Dersi Öğretim Programlarının Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi

Link DOI    SARICA, R. (2018) "Yenilenen Ortaöğretim Beden Eğitimi ve Spor Dersi Öğretim Programlarının Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 2068-2091 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-20017"> SARICA, R. (2018) "Yenilenen Ortaöğretim Beden Eğitimi ve Spor Dersi Öğretim Programlarının Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 2068-2091 Link DOI    SARICA, R. (2018) "Yenilenen Ortaöğretim Beden Eğitimi ve Spor Dersi Öğretim Programlarının Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (3) pp. 2068-2091 Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına (DYK) Yönelik Öğretmen Görüşleri

Link    SARICA, R. (2019) "Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına (DYK) Yönelik Öğretmen Görüşleri", Milli Eğitim, 48 (221) pp. 91-122 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-20018"> SARICA, R. (2019) "Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına (DYK) Yönelik Öğretmen Görüşleri", Milli Eğitim, 48 (221) pp. 91-122 Link    SARICA, R. (2019) "Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına (DYK) Yönelik Öğretmen Görüşleri", Milli Eğitim, 48 (221) pp. 91-122 Link   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim

2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılında Değiştirilen Üniversite Giriş Sınav Sisteminin Ortaöğretim 12. Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi

Link DOI    SARICA, R. (2019) "2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılında Değiştirilen Üniversite Giriş Sınav Sisteminin Ortaöğretim 12. Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi", Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi / Manas Journal of Social Studies, 8 (1) pp. 822-846 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-20019"> SARICA, R. (2019) "2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılında Değiştirilen Üniversite Giriş Sınav Sisteminin Ortaöğretim 12. Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi", Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi / Manas Journal of Social Studies, 8 (1) pp. 822-846 [TR Dizin] Link DOI    SARICA, R. (2019) "2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılında Değiştirilen Üniversite Giriş Sınav Sisteminin Ortaöğretim 12. Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi", Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi / Manas Journal of Social Studies, 8 (1) pp. 822-846 [TR Dizin] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi / Manas Journal of Social Studies

Analysis of Postgraduate Theses Related to STEM Education in Turkey: A Meta-Synthesis Study

Link DOI   SARICA, R. (2020) "Analysis of Postgraduate Theses Related to STEM Education in Turkey: A Meta-Synthesis Study", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 1-29 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-20020"> SARICA, R. (2020) "Analysis of Postgraduate Theses Related to STEM Education in Turkey: A Meta-Synthesis Study", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 1-29 Link DOI   SARICA, R. (2020) "Analysis of Postgraduate Theses Related to STEM Education in Turkey: A Meta-Synthesis Study", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 1-29 Link DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Didactica Napocensia

The Process of Inquiry-Based Teaching Practices from the Perspective of Prospective Mathematics Teachers

Link DOI   SARICA, R., Çetin, B. (2020) "The Process of Inquiry-Based Teaching Practices from the Perspective of Prospective Mathematics Teachers", Acta Educationis Generalis, 10 (3) pp. 1-33 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-20021"> SARICA, R., Çetin, B. (2020) "The Process of Inquiry-Based Teaching Practices from the Perspective of Prospective Mathematics Teachers", Acta Educationis Generalis, 10 (3) pp. 1-33 Link DOI   SARICA, R., Çetin, B. (2020) "The Process of Inquiry-Based Teaching Practices from the Perspective of Prospective Mathematics Teachers", Acta Educationis Generalis, 10 (3) pp. 1-33 Link DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Acta Educationis Generalis

Ortaöğretim Öğrencilerinin Eğitim-Öğretimden Beklentileri Ölçeğinin Geliştirilmesi (OÖEÖBÖ): Geçerlik-Güvenirlik Çalışması

Link DOI    SARICA, R. (2020) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Eğitim-Öğretimden Beklentileri Ölçeğinin Geliştirilmesi (OÖEÖBÖ): Geçerlik-Güvenirlik Çalışması", Turkish Studies - Educational Sciences, 15 (2) pp. 1165-1187 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-20024"> SARICA, R. (2020) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Eğitim-Öğretimden Beklentileri Ölçeğinin Geliştirilmesi (OÖEÖBÖ): Geçerlik-Güvenirlik Çalışması", Turkish Studies - Educational Sciences, 15 (2) pp. 1165-1187 [TR Dizin] Link DOI    SARICA, R. (2020) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Eğitim-Öğretimden Beklentileri Ölçeğinin Geliştirilmesi (OÖEÖBÖ): Geçerlik-Güvenirlik Çalışması", Turkish Studies - Educational Sciences, 15 (2) pp. 1165-1187 [TR Dizin] Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies - Educational Sciences

A Study on Teachers’ Curriculum Literacy

Link DOI   SARICA, R. (2021) "A Study on Teachers’ Curriculum Literacy", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi- Ahi Evran University Journal of Kırşehir Education Faculty, 22 (1) pp. 132-170 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-20025"> SARICA, R. (2021) "A Study on Teachers’ Curriculum Literacy", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi- Ahi Evran University Journal of Kırşehir Education Faculty, 22 (1) pp. 132-170 Link DOI   SARICA, R. (2021) "A Study on Teachers’ Curriculum Literacy", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi- Ahi Evran University Journal of Kırşehir Education Faculty, 22 (1) pp. 132-170 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi- Ahi Evran University Journal of Kırşehir Education Faculty

Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Aday Öğretmen Görüşleri (Gaziantep-Osmaniye İlleri Örneği)

Link DOI   SARICA, R., Özpolat, E.T. (2018) "Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Aday Öğretmen Görüşleri (Gaziantep-Osmaniye İlleri Örneği)", Tarih Okulu Dergisi (TOD)- Journal of History School, 37 (2) pp. 186-217 [TR Dizin] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-20026"> SARICA, R., Özpolat, E.T. (2018) "Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Aday Öğretmen Görüşleri (Gaziantep-Osmaniye İlleri Örneği)", Tarih Okulu Dergisi (TOD)- Journal of History School, 37 (2) pp. 186-217 [TR Dizin] Link DOI   SARICA, R., Özpolat, E.T. (2018) "Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Aday Öğretmen Görüşleri (Gaziantep-Osmaniye İlleri Örneği)", Tarih Okulu Dergisi (TOD)- Journal of History School, 37 (2) pp. 186-217 [TR Dizin] Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Tarih Okulu Dergisi (TOD)- Journal of History School

Ters Yüz Sınıfa Yönelik Gerçekleştirilen Çalışmaların Eğilimleri: Bir Sistematik Alanyazın Taraması

Link DOI    Özbay, Ö., SARICA, R. (2019) "Ters Yüz Sınıfa Yönelik Gerçekleştirilen Çalışmaların Eğilimleri: Bir Sistematik Alanyazın Taraması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (2) pp. 332-348 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-20027"> Özbay, Ö., SARICA, R. (2019) "Ters Yüz Sınıfa Yönelik Gerçekleştirilen Çalışmaların Eğilimleri: Bir Sistematik Alanyazın Taraması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (2) pp. 332-348 [TR Dizin] Link DOI    Özbay, Ö., SARICA, R. (2019) "Ters Yüz Sınıfa Yönelik Gerçekleştirilen Çalışmaların Eğilimleri: Bir Sistematik Alanyazın Taraması", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (2) pp. 332-348 [TR Dizin] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerle İlgili Görüşleri

Link   AYTEKİN, C., SARICA, R., Aytekin, T. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerle İlgili Görüşleri", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (2) pp. 30-54 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-20028"> AYTEKİN, C., SARICA, R., Aytekin, T. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerle İlgili Görüşleri", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (2) pp. 30-54 Link   AYTEKİN, C., SARICA, R., Aytekin, T. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerle İlgili Görüşleri", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (2) pp. 30-54 Link  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Ağları Kullanım Amaçları

SARICA, R., ÇİRİŞ, V. (2019) "Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Ağları Kullanım Amaçları", ERPA International Congresses on Education 2019 , (pp. 42), Sakarya, Türkiye, (Haziran 2019 SARICA, R., ÇİRİŞ, V. (2019) "Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Ağları Kullanım Amaçları", ERPA International Congresses on Education 2019 , (pp. 42), Sakarya, Türkiye, (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA International Congresses on Education 2019

Beden Eğitimi Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeyleri İle Sosyal Medya Bağımlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi

ÇİRİŞ, V., SARICA, R. (2019) "Beden Eğitimi Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeyleri İle Sosyal Medya Bağımlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi", ERPA International Congresses on Education 2019 , (pp. 291-294), Sakarya, Türkiye, (Temmuz 2019 ÇİRİŞ, V., SARICA, R. (2019) "Beden Eğitimi Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeyleri İle Sosyal Medya Bağımlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi", ERPA International Congresses on Education 2019 , (pp. 291-294), Sakarya, Türkiye, (Temmuz 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA International Congresses on Education 2019

Yenilenen Ortaöğretim Beden Eğitimi ve Spor Dersi Öğretim Programlarının Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi

SARICA, R. (2018) "Yenilenen Ortaöğretim Beden Eğitimi ve Spor Dersi Öğretim Programlarının Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 69), Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018 SARICA, R. (2018) "Yenilenen Ortaöğretim Beden Eğitimi ve Spor Dersi Öğretim Programlarının Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 69), Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi

Değişen Üniversite Giriş Sınav Sisteminin Ortaöğretim 12. Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi

SARICA, R. (2018) "Değişen Üniversite Giriş Sınav Sisteminin Ortaöğretim 12. Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 133), Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018 SARICA, R. (2018) "Değişen Üniversite Giriş Sınav Sisteminin Ortaöğretim 12. Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 133), Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi

Farklı Matematiksel Kavramlara Dayalı Güneş Saatlerinin İncelenmesi

Savranoğlu, K., AYTEKİN, C., SARICA, R. (2021) "Farklı Matematiksel Kavramlara Dayalı Güneş Saatlerinin İncelenmesi", 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu , (pp. 345-347), Antalya, Türkiye, (Ekim 2021 Savranoğlu, K., AYTEKİN, C., SARICA, R. (2021) "Farklı Matematiksel Kavramlara Dayalı Güneş Saatlerinin İncelenmesi", 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu , (pp. 345-347), Antalya, Türkiye, (Ekim 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu

Using the Mathematical Contexts of Sundials in Mathematics Education

Savranoğlu, K., AYTEKİN, C., SARICA, R. (2021) "Using the Mathematical Contexts of Sundials in Mathematics Education", International Online Conference on Mathematics Education , (pp. 122), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2021 Savranoğlu, K., AYTEKİN, C., SARICA, R. (2021) "Using the Mathematical Contexts of Sundials in Mathematics Education", International Online Conference on Mathematics Education , (pp. 122), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Conference on Mathematics Education

Potential of Usage of Astrolabes in Mathematics Education

Aydın, Ü., AYTEKİN, C., SARICA, R. (2021) "Potential of Usage of Astrolabes in Mathematics Education", International Online Conference on Mathematics Education , (pp. 118-119), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2021 Aydın, Ü., AYTEKİN, C., SARICA, R. (2021) "Potential of Usage of Astrolabes in Mathematics Education", International Online Conference on Mathematics Education , (pp. 118-119), İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Conference on Mathematics Education