img
img
Toplam 23809 kayıt

Yükseköğretim Kurumlarında Akademik Liderlik ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişki

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu

Öğrencilerin Eğitim Kademelerinde Liderliği DeneyimlemeDurumlarının Analizi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu

Fen ve Meslek Lisesi Öğretmenlerindeki Tükenmişlik Düzeyi:Karşılaştırmalı Bir Analiz Çalışması

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu

Öğretmen adaylarının stresle başa çıkma yolları ve yetkinlik duygusu yönelimleri: Bir MANOVA analizi

0 0
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1st. International Congress of Educational Research

Ecological behavior management: a model proposal based on ecological system theory.(Ekolojik davranış yönetimi: Ekolojik sistem kuramı temelinde bir model önerisi)

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress of Eurasian Social Sciences.

“Liderlik kimliği geliştirme yörüngeleri: Öğretmeni adayları üzerine nitel bir çalışma”

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi.

Örgütsel Çeviklik: Eğitim Örgütlerine Yansımalar

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi

Konumsal Olmayan Liderlik: Eğitim Kurumlarındaki Gizil Liderlik Potansiyeli Üzerine Bir Nitel Araştırma

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi

KONUMSAL OLMAYAN LİDERLİK GİRİŞİMLERİ BAKIMINDAN MESLEK YÜKSEKOKULUÖĞRENCİLERİNİN DURUMU

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS)

TOKSİK LİDERLİK: MYO ÖĞRENCİLERİNİN ALGILARINA DAYALI BİR NİCEL ANALİZ

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS)

Pedagojik liderlik ve yapılandırmacı yaklaşım

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi

OKUL MÜDÜRLERİNİN HESAP VERİLEBİLİRLİK POLİTİKALARI VE OKULA BAĞLILIK DÜZEYLERİARASINDAKİ İLİŞKİLER

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi

8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AİLE İLİŞKİLERİ VE ÜSTBİLİŞ BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi

Örgüt Kültürü İnşa Aracı Olarak: Beşi Bir Yerde Sermaye Yönetimi Yaklaşımı

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 12th International Congress on Educational Administration

EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE KOLEKTİF BİLİNÇ: AMPİRİK ARAŞTIRMALARA TEMEL OLACAK BİR KAVRAMSAL ANALİZ ÇALIŞMASI

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 12th International Congress on Educational Administration

Öğretmenlerin Meslek Etik İlkelerine Uygun Davranma Algıları ile İşe Yabancılaşma Düzeyleri Arasındaki İlişkiler

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 26th International Congress on Educational Sciences 2017

Öğretmenlerin Meslek Etik İlkelerine Uygun Davranma Algılarının Özlük Hakları (Maaş), Mesleki Saygınlık ve Meslek Değiştirmeye Yönelik Görüşleri Acısından İncelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 26th International Congress on Educational Sciences 2017

The 26th International Congress on Educational Sciences 2017.

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Öğretmenlerin Meslek Etik İlkelerine Uygun Davranma Algılarının Özlük Hakları (Maaş), Mesleki Saygınlık ve Meslek Değiştirmeye Yönelik Görüşleri Acısından İncelenmesi

Öğretmenlerin Meslek Etik İlkelerine Uygun Davranma Algıları ile İşe Yabancılaşma Düzeyleri Arasındaki İlişkiler.

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 26th International Congress on Educational Sciences 2017.

ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ ETİK İLKELERİNE UYGUN DAVRANMA ALGILARININ YAŞAM DOYUMU AÇISINDAN İNCELENMESİ

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EYFOR