img
img
Toplam 23289 kayıt

The Effects Of Educational Computer Assisted Games Method On Students’ Success Achievement In Computer Technology And Software Course

Link   Güner, H.E., YAĞCI, M., Azak, A. (2021) "The Effects Of Educational Computer Assisted Games Method On Students’ Success Achievement In Computer Technology And Software Course", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 5 (1) pp. 118-133 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-17457"> Güner, H.E., YAĞCI, M., Azak, A. (2021) "The Effects Of Educational Computer Assisted Games Method On Students’ Success Achievement In Computer Technology And Software Course", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 5 (1) pp. 118-133 Link   Güner, H.E., YAĞCI, M., Azak, A. (2021) "The Effects Of Educational Computer Assisted Games Method On Students’ Success Achievement In Computer Technology And Software Course", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 5 (1) pp. 118-133 Link  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)

Hareketli İnsan Yüzü Tespit ve Takibi Yapabilen İHA Uygulaması

Link DOI     Güzel, E., YAĞCI, M. (2021) "Hareketli İnsan Yüzü Tespit ve Takibi Yapabilen İHA Uygulaması", Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi, 9 (6) pp. 383-394 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17458"> Güzel, E., YAĞCI, M. (2021) "Hareketli İnsan Yüzü Tespit ve Takibi Yapabilen İHA Uygulaması", Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi, 9 (6) pp. 383-394 [TR Dizin] Link DOI     Güzel, E., YAĞCI, M. (2021) "Hareketli İnsan Yüzü Tespit ve Takibi Yapabilen İHA Uygulaması", Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi, 9 (6) pp. 383-394 [TR Dizin] Link DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi

The Effect of Web Pedagogical Content Knowledge and Study Approach on Academic Achievement in Web-Based Learning

DOI      YAĞCI, M. (2020) "The Effect of Web Pedagogical Content Knowledge and Study Approach on Academic Achievement in Web-Based Learning", CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL, 49 (1) pp. 382-399 [ESCI] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-17459"> YAĞCI, M. (2020) "The Effect of Web Pedagogical Content Knowledge and Study Approach on Academic Achievement in Web-Based Learning", CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL, 49 (1) pp. 382-399 [ESCI] DOI      YAĞCI, M. (2020) "The Effect of Web Pedagogical Content Knowledge and Study Approach on Academic Achievement in Web-Based Learning", CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL, 49 (1) pp. 382-399 [ESCI] DOI     
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL

A Study on Computational Thinking and High School Students’ Computational Thinking Skill Levels

   YAĞCI, M. (2018) "A Study on Computational Thinking and High School Students’ Computational Thinking Skill Levels", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (2) pp. 81-96    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17460"> YAĞCI, M. (2018) "A Study on Computational Thinking and High School Students’ Computational Thinking Skill Levels", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (2) pp. 81-96     YAĞCI, M. (2018) "A Study on Computational Thinking and High School Students’ Computational Thinking Skill Levels", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (2) pp. 81-96    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Tarih Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Akademik Başarıya, Öğrenilenlerin Kalıcılığına ve Bilgisayara Karşı Tutuma Etkisi

DOI      YAĞCI, M. (2017) "Tarih Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Akademik Başarıya, Öğrenilenlerin Kalıcılığına ve Bilgisayara Karşı Tutuma Etkisi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 102-113 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-17461"> YAĞCI, M. (2017) "Tarih Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Akademik Başarıya, Öğrenilenlerin Kalıcılığına ve Bilgisayara Karşı Tutuma Etkisi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 102-113 [TR Dizin] DOI      YAĞCI, M. (2017) "Tarih Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Akademik Başarıya, Öğrenilenlerin Kalıcılığına ve Bilgisayara Karşı Tutuma Etkisi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 102-113 [TR Dizin] DOI     
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sosyal Medya Bağımlılığı Ölçeği- Yetişkin Formu: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması

Link     Şahin, C., YAĞCI, M. (2017) "Sosyal Medya Bağımlılığı Ölçeği- Yetişkin Formu: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 523-538 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17462"> Şahin, C., YAĞCI, M. (2017) "Sosyal Medya Bağımlılığı Ölçeği- Yetişkin Formu: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 523-538 [TR Dizin] Link     Şahin, C., YAĞCI, M. (2017) "Sosyal Medya Bağımlılığı Ölçeği- Yetişkin Formu: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 523-538 [TR Dizin] Link    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Impact of the individual innovativeness characteristics on success and contentment at the computer programming course: A web-based blended learning experience

Link DOI     YAĞCI, M. (2018) "Impact of the individual innovativeness characteristics on success and contentment at the computer programming course: A web-based blended learning experience", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 6 (4) pp. 29-39 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17463"> YAĞCI, M. (2018) "Impact of the individual innovativeness characteristics on success and contentment at the computer programming course: A web-based blended learning experience", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 6 (4) pp. 29-39 Link DOI     YAĞCI, M. (2018) "Impact of the individual innovativeness characteristics on success and contentment at the computer programming course: A web-based blended learning experience", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 6 (4) pp. 29-39 Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Malaysian Online Journal of Educational Technology

Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

  YAĞCI, M., IŞIK, M. (2015) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 6 (21) pp. 136-148   " data-bs-content-id="YazarBilgi-17464"> YAĞCI, M., IŞIK, M. (2015) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 6 (21) pp. 136-148    YAĞCI, M., IŞIK, M. (2015) "Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 6 (21) pp. 136-148   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences

Lise Öğretmenlerinin Fatih Projesinin Uygulanma Düzeyine Yönelik Görüşleri Ve Derslerine Yansıtma Yeterlikleri Kırşehir İli Örneği

   YAĞCI, M. (2016) "Lise Öğretmenlerinin Fatih Projesinin Uygulanma Düzeyine Yönelik Görüşleri Ve Derslerine Yansıtma Yeterlikleri Kırşehir İli Örneği", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 191-205    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17466"> YAĞCI, M. (2016) "Lise Öğretmenlerinin Fatih Projesinin Uygulanma Düzeyine Yönelik Görüşleri Ve Derslerine Yansıtma Yeterlikleri Kırşehir İli Örneği", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 191-205     YAĞCI, M. (2016) "Lise Öğretmenlerinin Fatih Projesinin Uygulanma Düzeyine Yönelik Görüşleri Ve Derslerine Yansıtma Yeterlikleri Kırşehir İli Örneği", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 191-205    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences

Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Eğitim Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

   YAĞCI, M. (2016) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Eğitim Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (3) pp. 973-988 [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17467"> YAĞCI, M. (2016) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Eğitim Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (3) pp. 973-988 [TR Dizin]     YAĞCI, M. (2016) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Eğitim Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (3) pp. 973-988 [TR Dizin]    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi

Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenime Yönelik Tutumlarının Teknopedagojik Alan Bilgisi Açısından İncelenmesi

Link DOI      YAĞCI, M. (2017) "Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenime Yönelik Tutumlarının Teknopedagojik Alan Bilgisi Açısından İncelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (44) pp. 543-563 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-17468"> YAĞCI, M. (2017) "Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenime Yönelik Tutumlarının Teknopedagojik Alan Bilgisi Açısından İncelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (44) pp. 543-563 [TR Dizin] Link DOI      YAĞCI, M. (2017) "Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenime Yönelik Tutumlarının Teknopedagojik Alan Bilgisi Açısından İncelenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 (44) pp. 543-563 [TR Dizin] Link DOI     
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

A Web-based Blended Learning Environment for Programming Languages: Students’ Opinions

DOI     YAĞCI, M. (2017) "A Web-based Blended Learning Environment for Programming Languages: Students’ Opinions", Journal of Education and Training Studies, 5 (3) pp. 211-218 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17469"> YAĞCI, M. (2017) "A Web-based Blended Learning Environment for Programming Languages: Students’ Opinions", Journal of Education and Training Studies, 5 (3) pp. 211-218 DOI     YAĞCI, M. (2017) "A Web-based Blended Learning Environment for Programming Languages: Students’ Opinions", Journal of Education and Training Studies, 5 (3) pp. 211-218 DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Determination of perception of community of inquiry

DOI     OLPAK, Y.Z., YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "Determination of perception of community of inquiry", Educational Research and Reviews, 11 (12) pp. 1085-1092 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17471"> OLPAK, Y.Z., YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "Determination of perception of community of inquiry", Educational Research and Reviews, 11 (12) pp. 1085-1092 DOI     OLPAK, Y.Z., YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "Determination of perception of community of inquiry", Educational Research and Reviews, 11 (12) pp. 1085-1092 DOI    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Research and Reviews

BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelenmesi ve Akademik Başarıya Etkisi

   YAĞCI, M. (2015) "BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelenmesi ve Akademik Başarıya Etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (3) pp. 261-275    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17472"> YAĞCI, M. (2015) "BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelenmesi ve Akademik Başarıya Etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (3) pp. 261-275     YAĞCI, M. (2015) "BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelenmesi ve Akademik Başarıya Etkisi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (3) pp. 261-275    
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Yeni Bir Çevrimiçi Sınav Modeli Geliştirilmesi ve Uygulanması

    YAĞCI, M., Ekiz, H., Gelbal, S. (2015) "Yeni Bir Çevrimiçi Sınav Modeli Geliştirilmesi ve Uygulanması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 269-288     " data-bs-content-id="YazarBilgi-17473"> YAĞCI, M., Ekiz, H., Gelbal, S. (2015) "Yeni Bir Çevrimiçi Sınav Modeli Geliştirilmesi ve Uygulanması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 269-288      YAĞCI, M., Ekiz, H., Gelbal, S. (2015) "Yeni Bir Çevrimiçi Sınav Modeli Geliştirilmesi ve Uygulanması", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 269-288     
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Effects of pre service information technologies IT teachers thinking styles on their use of information and communication technology ICT

Link DOI     YAĞCI, M. (2016) "Effects of pre service information technologies IT teachers thinking styles on their use of information and communication technology ICT", Educational Research and Reviews, 11 (2) pp. 48-58 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17474"> YAĞCI, M. (2016) "Effects of pre service information technologies IT teachers thinking styles on their use of information and communication technology ICT", Educational Research and Reviews, 11 (2) pp. 48-58 Link DOI     YAĞCI, M. (2016) "Effects of pre service information technologies IT teachers thinking styles on their use of information and communication technology ICT", Educational Research and Reviews, 11 (2) pp. 48-58 Link DOI    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Research and Reviews

Blended Learning Experience In A Programming Language Course And The Effect Of The Thinking Styles Of The Students On Success And Motivation

Link      YAĞCI, M. (2016) "Blended Learning Experience In A Programming Language Course And The Effect Of The Thinking Styles Of The Students On Success And Motivation", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 15 (4) pp. 32-45 Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-17475"> YAĞCI, M. (2016) "Blended Learning Experience In A Programming Language Course And The Effect Of The Thinking Styles Of The Students On Success And Motivation", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 15 (4) pp. 32-45 Link      YAĞCI, M. (2016) "Blended Learning Experience In A Programming Language Course And The Effect Of The Thinking Styles Of The Students On Success And Motivation", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 15 (4) pp. 32-45 Link     
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Turkish Online Journal of Educational Technology

Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri

   YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 565-579    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17476"> YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 565-579     YAĞCI, M., BAŞARMAK, U. (2016) "Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 565-579    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Muayenehane Otomasyonu Tasarım Aşamaları Ve Gerçekleştirilmesi

   YAĞCI, M., Güler, İ. (2011) "Muayenehane Otomasyonu Tasarım Aşamaları Ve Gerçekleştirilmesi", Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi, 10 (3) pp. 241-258    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17479"> YAĞCI, M., Güler, İ. (2011) "Muayenehane Otomasyonu Tasarım Aşamaları Ve Gerçekleştirilmesi", Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi, 10 (3) pp. 241-258     YAĞCI, M., Güler, İ. (2011) "Muayenehane Otomasyonu Tasarım Aşamaları Ve Gerçekleştirilmesi", Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi, 10 (3) pp. 241-258    
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi