Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23375 kayıt
Hareketli İnsan Yüzü Tespit ve Takibi Yapabilen İHA Uygulaması
Link
DOI
Güzel, E.,
Yağcı, M.
(2021) "
Hareketli İnsan Yüzü Tespit ve Takibi Yapabilen İHA Uygulaması
",
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
, 9 (6) pp. 383-394
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17458">
Güzel, E.,
Yağcı, M.
(2021) "
Hareketli İnsan Yüzü Tespit ve Takibi Yapabilen İHA Uygulaması
",
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
, 9 (6) pp. 383-394
[TR Dizin]
Link
DOI
Güzel, E.,
Yağcı, M.
(2021) "
Hareketli İnsan Yüzü Tespit ve Takibi Yapabilen İHA Uygulaması
",
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
, 9 (6) pp. 383-394
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
The Effect of Web Pedagogical Content Knowledge and Study Approach on Academic Achievement in Web-Based Learning
DOI
Yağcı, M.
(2020) "
The Effect of Web Pedagogical Content Knowledge and Study Approach on Academic Achievement in Web-Based Learning
",
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, 49 (1) pp. 382-399
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17459">
Yağcı, M.
(2020) "
The Effect of Web Pedagogical Content Knowledge and Study Approach on Academic Achievement in Web-Based Learning
",
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, 49 (1) pp. 382-399
[ESCI]
DOI
Yağcı, M.
(2020) "
The Effect of Web Pedagogical Content Knowledge and Study Approach on Academic Achievement in Web-Based Learning
",
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, 49 (1) pp. 382-399
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
A Study on Computational Thinking and High School Students’ Computational Thinking Skill Levels
Yağcı, M.
(2018) "
A Study on Computational Thinking and High School Students’ Computational Thinking Skill Levels
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 10 (2) pp. 81-96
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17460">
Yağcı, M.
(2018) "
A Study on Computational Thinking and High School Students’ Computational Thinking Skill Levels
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 10 (2) pp. 81-96
Yağcı, M.
(2018) "
A Study on Computational Thinking and High School Students’ Computational Thinking Skill Levels
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 10 (2) pp. 81-96
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Educational Sciences
Tarih Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Akademik Başarıya, Öğrenilenlerin Kalıcılığına ve Bilgisayara Karşı Tutuma Etkisi
DOI
Yağcı, M.
(2017) "
Tarih Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Akademik Başarıya, Öğrenilenlerin Kalıcılığına ve Bilgisayara Karşı Tutuma Etkisi
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 6 (1) pp. 102-113
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17461">
Yağcı, M.
(2017) "
Tarih Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Akademik Başarıya, Öğrenilenlerin Kalıcılığına ve Bilgisayara Karşı Tutuma Etkisi
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 6 (1) pp. 102-113
[TR Dizin]
DOI
Yağcı, M.
(2017) "
Tarih Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Akademik Başarıya, Öğrenilenlerin Kalıcılığına ve Bilgisayara Karşı Tutuma Etkisi
",
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 6 (1) pp. 102-113
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sosyal Medya Bağımlılığı Ölçeği- Yetişkin Formu: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Link
Şahin, C.,
Yağcı, M.
(2017) "
Sosyal Medya Bağımlılığı Ölçeği- Yetişkin Formu: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (1) pp. 523-538
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17462">
Şahin, C.,
Yağcı, M.
(2017) "
Sosyal Medya Bağımlılığı Ölçeği- Yetişkin Formu: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (1) pp. 523-538
[TR Dizin]
Link
Şahin, C.,
Yağcı, M.
(2017) "
Sosyal Medya Bağımlılığı Ölçeği- Yetişkin Formu: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (1) pp. 523-538
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Impact of the individual innovativeness characteristics on success and contentment at the computer programming course: A web-based blended learning experience
Link
DOI
Yağcı, M.
(2018) "
Impact of the individual innovativeness characteristics on success and contentment at the computer programming course: A web-based blended learning experience
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, 6 (4) pp. 29-39
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17463">
Yağcı, M.
(2018) "
Impact of the individual innovativeness characteristics on success and contentment at the computer programming course: A web-based blended learning experience
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, 6 (4) pp. 29-39
Link
DOI
Yağcı, M.
(2018) "
Impact of the individual innovativeness characteristics on success and contentment at the computer programming course: A web-based blended learning experience
",
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, 6 (4) pp. 29-39
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Malaysian Online Journal of Educational Technology
Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yağcı, M.
, Işık, M. (2015) "
Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, 6 (21) pp. 136-148
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17464">
Yağcı, M.
, Işık, M. (2015) "
Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, 6 (21) pp. 136-148
Yağcı, M.
, Işık, M. (2015) "
Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Ağ Kullanım Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, 6 (21) pp. 136-148
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences
Effect of attitudes of information technologies (IT) preservice teachers and computer programming (CP) students toward programming on their perception regarding their self sufficiency for programming
Link
DOI
Yağcı, M.
(2016) "
Effect of attitudes of information technologies (IT) preservice teachers and computer programming (CP) students toward programming on their perception regarding their self sufficiency for programming
",
International Journal of Human Sciences
, 13 (1) pp. 1418-1432
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17465">
Yağcı, M.
(2016) "
Effect of attitudes of information technologies (IT) preservice teachers and computer programming (CP) students toward programming on their perception regarding their self sufficiency for programming
",
International Journal of Human Sciences
, 13 (1) pp. 1418-1432
Link
DOI
Yağcı, M.
(2016) "
Effect of attitudes of information technologies (IT) preservice teachers and computer programming (CP) students toward programming on their perception regarding their self sufficiency for programming
",
International Journal of Human Sciences
, 13 (1) pp. 1418-1432
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Human Sciences
Lise Öğretmenlerinin Fatih Projesinin Uygulanma Düzeyine Yönelik Görüşleri Ve Derslerine Yansıtma Yeterlikleri Kırşehir İli Örneği
Yağcı, M.
(2016) "
Lise Öğretmenlerinin Fatih Projesinin Uygulanma Düzeyine Yönelik Görüşleri Ve Derslerine Yansıtma Yeterlikleri Kırşehir İli Örneği
",
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, 7 (23) pp. 191-205
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17466">
Yağcı, M.
(2016) "
Lise Öğretmenlerinin Fatih Projesinin Uygulanma Düzeyine Yönelik Görüşleri Ve Derslerine Yansıtma Yeterlikleri Kırşehir İli Örneği
",
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, 7 (23) pp. 191-205
Yağcı, M.
(2016) "
Lise Öğretmenlerinin Fatih Projesinin Uygulanma Düzeyine Yönelik Görüşleri Ve Derslerine Yansıtma Yeterlikleri Kırşehir İli Örneği
",
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, 7 (23) pp. 191-205
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Eğitim Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yağcı, M.
(2016) "
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Eğitim Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (3) pp. 973-988
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17467">
Yağcı, M.
(2016) "
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Eğitim Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (3) pp. 973-988
[TR Dizin]
Yağcı, M.
(2016) "
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Eğitim Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Kastamonu Eğitim Dergisi
, 24 (3) pp. 973-988
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kastamonu Eğitim Dergisi
Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenime Yönelik Tutumlarının Teknopedagojik Alan Bilgisi Açısından İncelenmesi
Link
DOI
Yağcı, M.
(2017) "
Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenime Yönelik Tutumlarının Teknopedagojik Alan Bilgisi Açısından İncelenmesi
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 1 (44) pp. 543-563
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17468">
Yağcı, M.
(2017) "
Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenime Yönelik Tutumlarının Teknopedagojik Alan Bilgisi Açısından İncelenmesi
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 1 (44) pp. 543-563
[TR Dizin]
Link
DOI
Yağcı, M.
(2017) "
Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenime Yönelik Tutumlarının Teknopedagojik Alan Bilgisi Açısından İncelenmesi
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 1 (44) pp. 543-563
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
A Web-based Blended Learning Environment for Programming Languages: Students’ Opinions
DOI
Yağcı, M.
(2017) "
A Web-based Blended Learning Environment for Programming Languages: Students’ Opinions
",
Journal of Education and Training Studies
, 5 (3) pp. 211-218
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17469">
Yağcı, M.
(2017) "
A Web-based Blended Learning Environment for Programming Languages: Students’ Opinions
",
Journal of Education and Training Studies
, 5 (3) pp. 211-218
DOI
Yağcı, M.
(2017) "
A Web-based Blended Learning Environment for Programming Languages: Students’ Opinions
",
Journal of Education and Training Studies
, 5 (3) pp. 211-218
DOI
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education and Training Studies
Determination of perception of community of inquiry
DOI
Olpak, Y.Z.,
Yağcı, M.
, Başarmak, U. (2016) "
Determination of perception of community of inquiry
",
Educational Research and Reviews
, 11 (12) pp. 1085-1092
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17471">
Olpak, Y.Z.,
Yağcı, M.
, Başarmak, U. (2016) "
Determination of perception of community of inquiry
",
Educational Research and Reviews
, 11 (12) pp. 1085-1092
DOI
Olpak, Y.Z.,
Yağcı, M.
, Başarmak, U. (2016) "
Determination of perception of community of inquiry
",
Educational Research and Reviews
, 11 (12) pp. 1085-1092
DOI
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Educational Research and Reviews
BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelenmesi ve Akademik Başarıya Etkisi
Yağcı, M.
(2015) "
BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelenmesi ve Akademik Başarıya Etkisi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (3) pp. 261-275
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17472">
Yağcı, M.
(2015) "
BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelenmesi ve Akademik Başarıya Etkisi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (3) pp. 261-275
Yağcı, M.
(2015) "
BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının İncelenmesi ve Akademik Başarıya Etkisi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (3) pp. 261-275
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Yeni Bir Çevrimiçi Sınav Modeli Geliştirilmesi ve Uygulanması
Yağcı, M.
, Ekiz, H., Gelbal, S. (2015) "
Yeni Bir Çevrimiçi Sınav Modeli Geliştirilmesi ve Uygulanması
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (1) pp. 269-288
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17473">
Yağcı, M.
, Ekiz, H., Gelbal, S. (2015) "
Yeni Bir Çevrimiçi Sınav Modeli Geliştirilmesi ve Uygulanması
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (1) pp. 269-288
Yağcı, M.
, Ekiz, H., Gelbal, S. (2015) "
Yeni Bir Çevrimiçi Sınav Modeli Geliştirilmesi ve Uygulanması
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 16 (1) pp. 269-288
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Effects of pre service information technologies IT teachers thinking styles on their use of information and communication technology ICT
Link
DOI
Yağcı, M.
(2016) "
Effects of pre service information technologies IT teachers thinking styles on their use of information and communication technology ICT
",
Educational Research and Reviews
, 11 (2) pp. 48-58
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17474">
Yağcı, M.
(2016) "
Effects of pre service information technologies IT teachers thinking styles on their use of information and communication technology ICT
",
Educational Research and Reviews
, 11 (2) pp. 48-58
Link
DOI
Yağcı, M.
(2016) "
Effects of pre service information technologies IT teachers thinking styles on their use of information and communication technology ICT
",
Educational Research and Reviews
, 11 (2) pp. 48-58
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Educational Research and Reviews
Blended Learning Experience In A Programming Language Course And The Effect Of The Thinking Styles Of The Students On Success And Motivation
Link
Yağcı, M.
(2016) "
Blended Learning Experience In A Programming Language Course And The Effect Of The Thinking Styles Of The Students On Success And Motivation
",
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, 15 (4) pp. 32-45
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17475">
Yağcı, M.
(2016) "
Blended Learning Experience In A Programming Language Course And The Effect Of The Thinking Styles Of The Students On Success And Motivation
",
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, 15 (4) pp. 32-45
Link
Yağcı, M.
(2016) "
Blended Learning Experience In A Programming Language Course And The Effect Of The Thinking Styles Of The Students On Success And Motivation
",
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, 15 (4) pp. 32-45
Link
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Turkish Online Journal of Educational Technology
Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri
Yağcı, M.
, Başarmak, U. (2016) "
Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (2) pp. 565-579
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17476">
Yağcı, M.
, Başarmak, U. (2016) "
Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (2) pp. 565-579
Yağcı, M.
, Başarmak, U. (2016) "
Lise Öğrencilerinin Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (2) pp. 565-579
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Muayenehane Otomasyonu Tasarım Aşamaları Ve Gerçekleştirilmesi
Yağcı, M.
, Güler, İ. (2011) "
Muayenehane Otomasyonu Tasarım Aşamaları Ve Gerçekleştirilmesi
",
Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi
, 10 (3) pp. 241-258
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17479">
Yağcı, M.
, Güler, İ. (2011) "
Muayenehane Otomasyonu Tasarım Aşamaları Ve Gerçekleştirilmesi
",
Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi
, 10 (3) pp. 241-258
Yağcı, M.
, Güler, İ. (2011) "
Muayenehane Otomasyonu Tasarım Aşamaları Ve Gerçekleştirilmesi
",
Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi
, 10 (3) pp. 241-258
Kurum Bilgileri
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi
Bilgisayar Mühendisliği
Bilgisayar Yazılımı
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi
Koronavirüs 19 Hastalığı Döneminde Komplike Gebeliği Olmayan Kadınlarda Anksiyete ve Depresyon Puanlarının Değerlendirilmesi: Bir Üçüncü Basamak Tek Merkez Deneyimi
DOI
Çıplak, B., Turmuş, E.G., Şimşek, Ö.Y., Şahin, Y., Eroğlu, S., Songur-Dağlı, S.,
Kara, M.
(2022) "
Koronavirüs 19 Hastalığı Döneminde Komplike Gebeliği Olmayan Kadınlarda Anksiyete ve Depresyon Puanlarının Değerlendirilmesi: Bir Üçüncü Basamak Tek Merkez Deneyimi
",
Jinekoloji-Obstetrik ve Neonatoloji Tıp Dergisi
, 19 (4) pp. 1495-1499
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-17481">
Çıplak, B., Turmuş, E.G., Şimşek, Ö.Y., Şahin, Y., Eroğlu, S., Songur-Dağlı, S.,
Kara, M.
(2022) "
Koronavirüs 19 Hastalığı Döneminde Komplike Gebeliği Olmayan Kadınlarda Anksiyete ve Depresyon Puanlarının Değerlendirilmesi: Bir Üçüncü Basamak Tek Merkez Deneyimi
",
Jinekoloji-Obstetrik ve Neonatoloji Tıp Dergisi
, 19 (4) pp. 1495-1499
[TR Dizin]
DOI
Çıplak, B., Turmuş, E.G., Şimşek, Ö.Y., Şahin, Y., Eroğlu, S., Songur-Dağlı, S.,
Kara, M.
(2022) "
Koronavirüs 19 Hastalığı Döneminde Komplike Gebeliği Olmayan Kadınlarda Anksiyete ve Depresyon Puanlarının Değerlendirilmesi: Bir Üçüncü Basamak Tek Merkez Deneyimi
",
Jinekoloji-Obstetrik ve Neonatoloji Tıp Dergisi
, 19 (4) pp. 1495-1499
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Tıp Fakültesi
Cerrahi Tıp Bilimleri
Kadın Hastalıkları ve Doğum
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Jinekoloji-Obstetrik ve Neonatoloji Tıp Dergisi
«
501
502
503
504
505
506
507
508
509
510
»