Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2017, 2020 |
Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2013, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2017, 2020 |
Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2013, 2017 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2020 |
Hilal MERT, Doktora, MEKÂN, KİMLİK VE ÇOCUK: KİMLİK GELİŞİMİNDE MEKÂNIN ETKİSİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024 |
İngilizce, YÖKDİL, 76, 22 Eylül 2, 2018 |
Sertifika, Yaratıcı Drama Liderliği/Eğitmenliği (Beş Aşama), Akdeniz Üniversitesi, Türkiye, 07-05-2018, 26-09-2018 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Sosyal Bilgiler Eğitimi Sosyal Bilgiler Eğitimi |
2019-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
KUŞ, Z., MERT, H. (2024) "Digital Competence of Educators in Turkey According to European Digital Competence Framework", Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 9 (1) pp. 101-113 Link DOI |
MERT, H., Akhan, N.E. (2023) "Using Memory Places in Social Studies Teaching", Ogretim Teknolojisi ve Hayat Boyu Ogrenme Dergisi (ITALL), 4 (2) pp. 254-290 DOI |
MERT, H., KUŞ, Z. (2023) "Turkish Children's Construction of Identities Through Illustration in Life Sciences Textbooks", Bulletin of Education and Research, 45 (2) pp. 43-66 Link |
KUŞ, Z., MERT, H. (2023) "Citizenship education through high school history in Turkey", Citizenship, Social and Economics Education, 22 (2) pp. 85-99 DOI |
KUŞ, Z., Bertani, M., Ivan, L., MERT, H. (2023) "Developing a Digital and Traditional Political Participation (DTPP) Scale for Youth: A Validity and Reliability Study", Romanian Journal of Communication and Public Relations, 25 (1) pp. 1-21 [ESCI] DOI |
KUŞ, Z., MERT, H. (2023) "Does Science Education Contribute to Citizenship Education in Turkey?", Journal of International and Comparative Education, 12 (2) pp. 69-85 [ESCI] DOI |
KUŞ, Z., MERT, H. (2021) "GEOGRAPHY AND IDENTITY: AN ANALYSIS OF GEOGRAPHY CURRICULA IN TURKEY", Romanian Review of Geographical Education, 10 (2) pp. 67-87 Link DOI |
KUŞ, Z., MERT, H., Boyraz, F. (2021) "COVID‐19 SALGINI SÜRESİNCE EĞİTİMDE FIRSAT EŞİT(SİZ)LİĞİ: KIRSAL KESİMDEKİ ÖĞRETMEN VE EBEVEYN GÖRÜŞLERİ", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 11 (2) pp. 470-493 [TR Dizin] Link DOI |
Akhan, N.E., MERT, H. (2021) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Alanına Yönelik Görüşleri", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 5 (1) pp. 1-16 Link DOI |
Akhan, N.E., MERT, H., Acar, H. (2020) "Yaratıcı Drama Yöntemi ile Değerler Eğitimine Bir Örnek: TürkTarihinden Yükselen Evrensel Mesajlar", Yaratıcı Drama Dergisi, (0) pp. 1-24 [TR Dizin] |
Akhan, N.E., Çiçek, S., MERT, H. (2019) "Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Değişen “İyi Vatandaşlık” Algısı", Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7 (2) pp. 9-19 [TR Dizin] |
MERT, H., Teltik, S.Z., Karık, H. (2024) "Unutulmaması Gereken Değerimiz Ahilik: Öğretmen Adayı ve Öğrenci Buluşması", 12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Mayıs 2024) |
KUŞ, Z., MERT, H. (2024) "Vatandaşlığı Haritalamak: Türk Vatandaşlığının Şekillenmesinde Coğrafya Öğretiminin Rolü", 12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Mayıs 2024) |
Bertani, M., Ivan, L., KUŞ, Z., MERT, H. (2023) "Gençlerin Dijital ve Geleneksel Politik Katılımı: İtalya, Türkiye ve Romanya Arasında Bir Karşılaştırma", 11. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Elazığ, Türkiye, (Ekim 2023) |
KUŞ, Z., MERT, H. (2022) "Eğitimcilerin Dijital Yeterlilik Düzeyleri", 10. Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Haziran 2022) |
KUŞ, Z., MERT, H. (2021) "Coğrafya, Kimlik ve Vatandaşlık: Coğrafya Öğretim Programları Üzerine Bir Analiz", III. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi Dashboard Bildirilerim , (pp. 62), Kayseri, Türkiye, (Ekim 2021) |
Şeren, N., MERT, H. (2020) "Yaşanabilir Bir Gelecek İçin Çevresel Sürdürülebilirlik: Öğretmen Görüşlerine Dayalı Bir Araştırma", VIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2020) |
Akhan, N.E., Acar, H., MERT, H. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama Yöntemi Hakkındaki Görüşleri", 30. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YARATICI DRAMA KONGRESİ "UYUM" , (pp. 171-183), Adana, Türkiye, (Aralık 2019) |
Akhan, N.E., MERT, H., Acar, H. (2019) "YARATICI DRAMA YÖNTEMİ İLE DEĞERLER EĞİTİMİNE BİR ÖRNEK: TÜRK TARİHİNDEN YÜKSELEN EVRENSEL MESAJLAR", 30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi , (pp. 105), Adana, Türkiye, (Ekim 2019) |
Akhan, N.E., Çiçek, S., MERT, H. (2018) "Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Değişen “İyi Vatandaşlık” Algısı", Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 , (pp. 651), Afyon, (Mart 2018) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | COVID‐19 SALGINI SÜRESİNCE EĞİTİMDE FIRSAT EŞİT(SİZ)LİĞİ: KIRSAL KESİMDEKİ ÖĞRETMEN VE EBEVEYN GÖRÜŞLERİ | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 1 | 1 | 0 | 0 | 7 |
2 | Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Değişen “İyi Vatandaşlık” Algısı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 5 |
3 | Yaratıcı Drama Yöntemi ile Değerler Eğitimine Bir Örnek: TürkTarihinden Yükselen Evrensel Mesajlar | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
4 | Citizenship education through high school history in Turkey | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
5 | GEOGRAPHY AND IDENTITY: AN ANALYSIS OF GEOGRAPHY CURRICULA IN TURKEY | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2024) "Eğitim Bilimleri Alanı Genç Bilim İnsanı Ödülü" KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2021 - 2024 | 11 |
Nadire Emel Akhan
Akdeniz Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 7 |
Hüseyin Acar
-
|
2019 - 2020 | 3 |
Loredana Ivan
-
|
2023 | 2 |
Michele Bertani
-
|
2023 | 2 |
Samet Çiçek
-
|
2018 - 2019 | 2 |
Nurbanu Şeren
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Fatoş Boyraz
-
|
2021 | 1 |
Hilal Karık
-
|
2024 | 1 |
Saniye Zehra Teltik
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78424 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9736 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Sosyal Bilgiler Eğitimi | 246 |
Anahtar Kelimeler | Sosyal Bilgiler Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 45 | 70 | 105 | 95 | 5 | 145 | 30 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 499 . | 474 . | 426 . | 530 . | 617 . | 456 . | 318 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 302 . | 266 . | 235 . | 299 . | 365 . | 248 . | 178 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 54 . | 53 . | 35 . | 48 . | 80 . | 41 . | 32 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | 49 . | 45 . | 29 . | 36 . | 70 . | 36 . | 25 . |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 2 | 4 | 4 | 5 | 1 | 7 | 3 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 5 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 5 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |