Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2020, 2024 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2017, 2020 |
Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2013, 2017 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2020, 2024 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2017, 2020 |
Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2013, 2017 |
İngilizce, YÖKDİL, 76, 22 Eylül 2, 2018 |
Sertifika, Yaratıcı Drama Liderliği/Eğitmenliği (Beş Aşama), Akdeniz Üniversitesi, Türkiye, 07-05-2018, 26-09-2018 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Sosyal Bilgiler Eğitimi Sosyal Bilgiler Eğitimi |
2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, kırşehir ahi evran üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi, Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye |
2019-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | COVID‐19 SALGINI SÜRESİNCE EĞİTİMDE FIRSAT EŞİT(SİZ)LİĞİ: KIRSAL KESİMDEKİ ÖĞRETMEN VE EBEVEYN GÖRÜŞLERİ | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 1 | 1 | 0 | 0 | 7 |
2 | Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Değişen “İyi Vatandaşlık” Algısı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 5 |
3 | Yaratıcı Drama Yöntemi ile Değerler Eğitimine Bir Örnek: TürkTarihinden Yükselen Evrensel Mesajlar | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
4 | Citizenship education through high school history in Turkey | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
5 | GEOGRAPHY AND IDENTITY: AN ANALYSIS OF GEOGRAPHY CURRICULA IN TURKEY | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
6 | KONU VE BECERİ TEMELLİSOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ - II | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
(2024) "Eğitim Bilimleri Alanı Genç Bilim İnsanı Ödülü" KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2021 - 2024 | 11 |
![]()
Nadire Emel Akhan
![]() |
2018 - 2023 | 11 |
![]()
Hüseyin Acar
-
|
2019 - 2020 | 3 |
![]()
Loredana Ivan
-
|
2023 | 2 |
![]()
Michele Bertani
-
|
2023 | 2 |
![]()
Samet Çiçek
-
|
2018 - 2019 | 2 |
![]()
-
|
2019 | 1 |
![]()
Gökçe Kılıçoğlu
-
|
2021 | 1 |
![]()
Nurbanu Şeren
![]() |
2020 | 1 |
![]()
Fatoş Boyraz
-
|
2021 | 1 |
![]()
Hilal Karık
-
|
2024 | 1 |
![]()
Hilal Mert
-
|
2025 | 1 |
![]()
Hilal Mert Zafer Kuş
-
|
2025 | 1 |
![]()
Saniye Zehra Teltik
-
|
2024 | 1 |
![]()
Sinem Demirkol
-
|
2025 | 1 |
![]()
Zafer Kuş
-
|
2025 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Sosyal Bilgiler Eğitimi | 291 |
Anahtar Kelimeler | Sosyal Bilgiler Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 45 | 70 | 105 | 95 | 5 | 145 | 30 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 504 . | 485 . | 437 . | 528 . | 634 . | 460 . | 523 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 289 . | 264 . | 231 . | 307 . | 362 . | 247 . | 322 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 56 . | 59 . | 36 . | 52 . | 79 . | 43 . | 68 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | 51 . | 50 . | 32 . | 41 . | 68 . | 37 . | 56 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 2 | 4 | 4 | 5 | 1 | 7 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 5 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 5 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |