| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2020, 2024 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2017, 2020 |
| Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2013, 2017 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2020, 2024 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2017, 2020 |
| Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2013, 2017 |
| İngilizce, YÖKDİL, 76, 22 Eylül 2, 2018 |
| Sertifika, Yaratıcı Drama Liderliği/Eğitmenliği (Beş Aşama), Akdeniz Üniversitesi, Türkiye, 07-05-2018, 26-09-2018 |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Sosyal Bilgiler Eğitimi Sosyal Bilgiler Eğitimi |
| 2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, kırşehir ahi evran üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi, Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye |
| 2019-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | COVID‐19 SALGINI SÜRESİNCE EĞİTİMDE FIRSAT EŞİT(SİZ)LİĞİ: KIRSAL KESİMDEKİ ÖĞRETMEN VE EBEVEYN GÖRÜŞLERİ | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 1 | 1 | 0 | 0 | 7 |
| 2 | Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Değişen “İyi Vatandaşlık” Algısı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 5 |
| 3 | Yaratıcı Drama Yöntemi ile Değerler Eğitimine Bir Örnek: TürkTarihinden Yükselen Evrensel Mesajlar | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| 4 | Citizenship education through high school history in Turkey | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 5 | GEOGRAPHY AND IDENTITY: AN ANALYSIS OF GEOGRAPHY CURRICULA IN TURKEY | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 6 | KONU VE BECERİ TEMELLİSOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ - II | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
| (2024) "Eğitim Bilimleri Alanı Genç Bilim İnsanı Ödülü" KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2021 - 2024 | 11 |
|
Nadire Emel Akhan
|
2018 - 2023 | 11 |
|
Hüseyin Acar
-
|
2019 - 2020 | 3 |
|
Loredana Ivan
-
|
2023 | 2 |
|
Michele Bertani
-
|
2023 | 2 |
|
Samet Çiçek
-
|
2018 - 2019 | 2 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 | 1 |
|
Gökçe Kılıçoğlu
-
|
2021 | 1 |
|
Nurbanu Şeren
|
2020 | 1 |
|
Fatoş Boyraz
-
|
2021 | 1 |
|
Hilal Karık
-
|
2024 | 1 |
|
Hilal Mert
-
|
2025 | 1 |
|
Hilal Mert Zafer Kuş
-
|
2025 | 1 |
|
Saniye Zehra Teltik
-
|
2024 | 1 |
|
Sinem Demirkol
-
|
2025 | 1 |
|
Zafer Kuş
-
|
2025 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79048 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11113 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Sosyal Bilgiler Eğitimi | 295 |
| Anahtar Kelimeler | Sosyal Bilgiler Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 45 | 70 | 105 | 95 | 5 | 145 | 30 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 503 . | 486 . | 443 . | 522 . | 632 . | 458 . | 530 . | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 298 . | 266 . | 231 . | 302 . | 361 . | 248 . | 333 . | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 56 . | 58 . | 36 . | 51 . | 79 . | 46 . | 69 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | 52 . | 51 . | 32 . | 42 . | 65 . | 42 . | 56 . | - |
| Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 2 | 4 | 4 | 5 | 1 | 7 | 3 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 5 | 1 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 5 | 1 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |