Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2020, 2024 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2017, 2020 |
Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2013, 2017 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2020, 2024 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2017, 2020 |
Lisans, Türkiye, Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2013, 2017 |
Hilal MERT, Doktora, Mekân, kimlik ve çocuk: Kimlik gelişiminde mekânın etkisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024 |
İngilizce, YÖKDİL, 76, 22 Eylül 2, 2018 |
Sertifika, Yaratıcı Drama Liderliği/Eğitmenliği (Beş Aşama), Akdeniz Üniversitesi, Türkiye, 07-05-2018, 26-09-2018 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Sosyal Bilgiler Eğitimi Sosyal Bilgiler Eğitimi |
2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, kırşehir ahi evran üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi, Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye |
2019-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kuş, Z., Mert, H. (2024) "Digital Competence of Educators in Turkey According to European Digital Competence Framework", Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 9 (1) pp. 101-113 [ESCI] Link DOI ![]() ![]() ![]() |
Mert, H., Akhan, N.E. (2023) "Using Memory Places in Social Studies Teaching", Ogretim Teknolojisi ve Hayat Boyu Ogrenme Dergisi (ITALL), 4 (2) pp. 254-290 DOI ![]() ![]() |
Mert, H., Kuş, Z. (2023) "Turkish Children's Construction of Identities Through Illustration in Life Sciences Textbooks", Bulletin of Education and Research, 45 (2) pp. 43-66 Link ![]() ![]() ![]() |
Kuş, Z., Mert, H. (2023) "Citizenship education through high school history in Turkey", Citizenship, Social and Economics Education, 22 (2) pp. 85-99 DOI ![]() ![]() ![]() |
Kuş, Z., Bertani, M., Ivan, L., Mert, H. (2023) "Developing a Digital and Traditional Political Participation (DTPP) Scale for Youth: A Validity and Reliability Study", Romanian Journal of Communication and Public Relations, 25 (1) pp. 1-21 [ESCI] DOI ![]() ![]() ![]() |
Kuş, Z., Mert, H. (2023) "Does Science Education Contribute to Citizenship Education in Turkey?", Journal of International and Comparative Education, 12 (2) pp. 69-85 [ESCI] DOI ![]() ![]() ![]() |
Kuş, Z., Mert, H. (2021) "GEOGRAPHY AND IDENTITY: AN ANALYSIS OF GEOGRAPHY CURRICULA IN TURKEY", Romanian Review of Geographical Education, 10 (2) pp. 67-87 Link DOI ![]() ![]() ![]() |
Kuş, Z., Mert, H., Boyraz, F. (2021) "COVID‐19 SALGINI SÜRESİNCE EĞİTİMDE FIRSAT EŞİT(SİZ)LİĞİ: KIRSAL KESİMDEKİ ÖĞRETMEN VE EBEVEYN GÖRÜŞLERİ", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 11 (2) pp. 470-493 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akhan, N.E., Mert, H. (2021) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Alanına Yönelik Görüşleri", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 5 (1) pp. 1-16 Link DOI ![]() ![]() ![]() |
Akhan, N.E., Mert, H., Acar, H. (2020) "Yaratıcı Drama Yöntemi ile Değerler Eğitimine Bir Örnek: TürkTarihinden Yükselen Evrensel Mesajlar", Yaratıcı Drama Dergisi, (0) pp. 1-24 [TR Dizin] ![]() ![]() ![]() |
Akhan, N.E., Çiçek, S., Mert, H. (2019) "Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Değişen “İyi Vatandaşlık” Algısı", Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7 (2) pp. 9-19 [TR Dizin] ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mert, H., Teltik, S.Z., Karık, H. (2024) "Unutulmaması Gereken Değerimiz Ahilik: Öğretmen Adayı ve Öğrenci Buluşması", 12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Mayıs 2024) ![]() |
Kuş, Z., Mert, H. (2024) "Vatandaşlığı Haritalamak: Türk Vatandaşlığının Şekillenmesinde Coğrafya Öğretiminin Rolü", 12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Mayıs 2024) ![]() |
Bertani, M., Ivan, L., Kuş, Z., Mert, H. (2023) "Gençlerin Dijital ve Geleneksel Politik Katılımı: İtalya, Türkiye ve Romanya Arasında Bir Karşılaştırma", 11. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Elazığ, Türkiye, (Ekim 2023) ![]() |
Kuş, Z., Mert, H. (2022) "Eğitimcilerin Dijital Yeterlilik Düzeyleri", 10. Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Haziran 2022) ![]() |
Kuş, Z., Mert, H. (2021) "Coğrafya, Kimlik ve Vatandaşlık: Coğrafya Öğretim Programları Üzerine Bir Analiz", III. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi Dashboard Bildirilerim , (pp. 62), Kayseri, Türkiye, (Ekim 2021) ![]() |
Şeren, N., Mert, H. (2020) "Yaşanabilir Bir Gelecek İçin Çevresel Sürdürülebilirlik: Öğretmen Görüşlerine Dayalı Bir Araştırma", VIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2020) ![]() ![]() ![]() |
Akhan, N.E., Acar, H., Mert, H. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama Yöntemi Hakkındaki Görüşleri", 30. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YARATICI DRAMA KONGRESİ "UYUM" , (pp. 171-183), Adana, Türkiye, (Aralık 2019) ![]() ![]() |
Akhan, N.E., Mert, H., Acar, H. (2019) "YARATICI DRAMA YÖNTEMİ İLE DEĞERLER EĞİTİMİNE BİR ÖRNEK: TÜRK TARİHİNDEN YÜKSELEN EVRENSEL MESAJLAR", 30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi , (pp. 105), Adana, Türkiye, (Ekim 2019) ![]() |
Akhan, N.E., Çiçek, S., Mert, H. (2018) "Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Değişen “İyi Vatandaşlık” Algısı", Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 , (pp. 651), Afyon, (Mart 2018) ![]() |
Kayıt Yok |
Mert, H., Akhan, N.E. (2023) "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım: Hafıza Mekanları", Kitap: Tarih Eğitiminde Bir Ekol: Prof. Dr. Mustafa Safran'a Armağan, Türkiye : Berikan Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 477 / 502, ISBN: 978-625-6591-34-9 ![]() |
Kılıçoğlu, G., Mert, H. (2021) "Tarih Öğretimine Bir Alternatif: Hafıza Mekanları", Kitap: Kuramdan Uygulamaya Ortaokullar İçin Tarih Öğretimi, Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 160 / 185, ISBN: 978-625-439-779-0 ![]() ![]() |
Akhan, N.E., Mert, H. (2020) "FİNANSAL OKURYAZARLIK BECERİSİ VE ÖĞRETİMİ", Kitap: KONU VE BECERİ TEMELLİSOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ - II, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 83 / 127, ISBN: : 978-625-406-795-2 ![]() |
Mert, H., Akhan, N.E. (2020) "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Birleştirici Unsurların Gücü:Hafıza Mekânları", Kitap: Sosyal Bilgiler Öğretiminde Alternatif Konular, Ankara/Türkiye : Nobel, Bölüm Sayfaları: 91 / 114, ISBN: 978-625-406-566-8 ![]() |
Yıldırım, T., Mert, H. (2019) "Atatürkçülük Konularının Öğretimi", Kitap: Yeni Program ve Ders İçeriklerine Göre Sosyal Bilgiler Öğretimi II, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 189 / 226, ISBN: 978-605-241-837-6 ![]() |
Akhan, N.E., Mert, H. (2018) "The Use Of Sites Of Memory In Social Studies Teaching", Kitap: Current Trends in Social Studies Education, : Lambert Academic Publication, Bölüm Sayfaları: 194 / 216, ISBN: 978-613-9-92761-6 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | COVID‐19 SALGINI SÜRESİNCE EĞİTİMDE FIRSAT EŞİT(SİZ)LİĞİ: KIRSAL KESİMDEKİ ÖĞRETMEN VE EBEVEYN GÖRÜŞLERİ | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 1 | 1 | 0 | 0 | 7 |
2 | Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Değişen “İyi Vatandaşlık” Algısı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 5 |
3 | Yaratıcı Drama Yöntemi ile Değerler Eğitimine Bir Örnek: TürkTarihinden Yükselen Evrensel Mesajlar | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
4 | Citizenship education through high school history in Turkey | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
5 | GEOGRAPHY AND IDENTITY: AN ANALYSIS OF GEOGRAPHY CURRICULA IN TURKEY | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
6 | KONU VE BECERİ TEMELLİSOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ - II | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
(2024) "Eğitim Bilimleri Alanı Genç Bilim İnsanı Ödülü" KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2021 - 2024 | 11 |
![]()
Nadire Emel Akhan
![]() |
2018 - 2023 | 11 |
![]()
Hüseyin Acar
-
|
2019 - 2020 | 3 |
![]()
Loredana Ivan
-
|
2023 | 2 |
![]()
Michele Bertani
-
|
2023 | 2 |
![]()
Samet Çiçek
-
|
2018 - 2019 | 2 |
![]()
-
|
2019 | 1 |
![]()
Gökçe Kılıçoğlu
-
|
2021 | 1 |
![]()
Nurbanu Şeren
![]() |
2020 | 1 |
![]()
Fatoş Boyraz
-
|
2021 | 1 |
![]()
Hilal Karık
-
|
2024 | 1 |
![]()
Saniye Zehra Teltik
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79052 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10820 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Sosyal Bilgiler Eğitimi | 294 |
Anahtar Kelimeler | Sosyal Bilgiler Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 45 | 70 | 105 | 95 | 5 | 145 | 30 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 498 . | 483 . | 438 . | 529 . | 637 . | 456 . | 527 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 291 . | 269 . | 234 . | 307 . | 363 . | 248 . | 328 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 56 . | 59 . | 37 . | 50 . | 78 . | 44 . | 66 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | 51 . | 49 . | 33 . | 40 . | 68 . | 38 . | 56 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 2 | 4 | 4 | 5 | 1 | 7 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 5 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 5 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |