Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1994, 1999 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2011, 2013 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2012, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2012, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2011, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1994, 1999 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
2018-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2017-2018, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Hasan Kalyoncu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Ali Ayık, Yüksek Lisans, Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Düzeyleri İle Siber Zorbalığa İlişkin Duyarlılıkları Aras, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Sedat Çetin, Yüksek Lisans, OKUL YÖNETİCİLERİNİN DÖNÜŞÜMCÜ LİDERLİK ÖZELLİKLERİ VE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞI İLE MOTİVASY, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Suna Dağdelen, Doktora, Kapsayıcı eğitim bağlamında göçmen öğrencilerin akademik başarı ve sosyal becerilerinin geliştirilme, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ali Kaygısız, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin hizmetkâr liderlik becerileri ile örgüt iklimi ve öğretmen motivasyonu arasında, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Ali Kaygısız, Yüksek Lisans, OKUL YÖNETİCİLERİNİN HİZMETKAR LİDERLİK BECERİLERİ İLE ÖRGÜT İKLİMİ VE ÖĞRETMEN MOTİVASYONU ARASINDA, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Metin Dündar, Yüksek Lisans, Geliştirilen genel yetenek testinin psikometrik özelliklerinin klasik test kuramı ve madde tepki kur, Hasan Kalyoncu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
2020-2021, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2020-2021, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2020-2021, TEMEL İSTATİSTİK, Lisans |
2020-2021, BİLİMSEL ARAŞTIRMALARDA VERİ ANALİZİ VE İSTATİSTİK, Yüksek Lisans |
2020-2021, NİTEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Aksoy, N.C., Karabay, E., Durmuş, E.E., Göktaş, M., Konur, F.Ç. (2021) "An Investigation of Doctoral Dissertation Abstracts Written Between 2010-2017 in Turkey", Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 14 (2) pp. 246-263 Link DOI |
Aksoy, N.C., Karabay, E., Aksoy, E. (2021) "Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi", Selçuk İletişim Dergisi, 14 (2) pp. 859-894 [TR Dizin] Link |
Torunoğlu, H., Ünal, M., Karabay, E. (2021) "BİLİM VE SANAT MERKEZLERİ İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK İNCELENMESİ", International Journal of Eurasia Social Sciences, 12 (44) pp. 277-292 [TR Dizin] Link DOI |
Akbaş, U., Karabay, E., Seheryeli, M.Y., Ayaz, A., Demir, Ö.O. (2019) "Türkiye Ölçme Araçları Dizininde Yer Alan Açımlayıcı Faktör Analizi Çalışmalarının Paralel Analiz Sonuçları İle Karşılaştırılması", Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 12 (3) pp. 1095-1123 [TR Dizin] Link DOI |
Akkuş, A., Karabay, E., Aksoy, N.C. (2021) "OPINIONS OF CITIZENS OVER 65 YEARS ABOUT THE COVID-19 PANDEMIA PROCESS", II. INTERNATIONAL COVID-19 AND CURRENT ISSUES CONGRESS , (pp. 135-136), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2021) |
Kayıt Yok |
Aksoy, N.C., Karabay, E. (2021) "TEMEL İSTATİSTİKSEL KAVRAMLAR VE KULLANIMI", Kitap: REKLAM ARAŞTIRMALARI NİTEL VE NİCEL TASARIMLAR, Konya/Türkiye : Çizgi Kitabevi |
Karabay, E. (2021) "MATEMATİK EĞİTİMİNDE OYUNLA DEĞERLENDİRME", Kitap: OYUN VE MATEMATİK EĞİTİMİ, Ankara/Türkiye : Nobel |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
Selçuk İletişim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Nuri Can Aksoy
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
|
2021 | 4 |
-
|
2021 | 1 |
Özgür Osman Demir
-
|
2019 | 1 |
Ahmet Ayaz
-
|
2019 | 1 |
Ufuk Akbaş
-
|
2019 | 1 |
Mehmet Göktaş
-
|
2021 | 1 |
Esra Eker Durmuş
-
|
2021 | 1 |
Merve Yıldırım Seheryeli
-
|
2019 | 1 |
Fatma Çiloğlan Konur
-
|
2021 | 1 |
Akif Akkuş
-
|
2021 | 1 |
Evrim Aksoy
-
|
2021 | 1 |
Hayriye Torunoğlu
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 946 |
Anahtar Kelimeler | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 127 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | 532 . | - | 496 . | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | 315 . | - | 269 . | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | 106 . | - | 90 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | 41 . | - | 23 . | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |