img
img
Dr. Öğr. Üyesi Ersoy KARABAY

Dr. Öğr. Üyesi Ersoy KARABAY

  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
10
Atıf
2
h-index
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2012, 2016
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2011, 2013
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezli), 2010, 2012
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1994, 1999
Araştırma Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme,
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2012, 2016
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2011, 2013
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezli), 2010, 2012
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1994, 1999
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
2018-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2017-2018, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Hasan Kalyoncu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Tuğba Dik, Yüksek Lisans, X ve Y Kuşağı Öğretmenlerdeki Liderlik Stilinin Özyeterliği Yordamasında Okul Kültürünün Aracılık Rolü, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman)
Sedat Çetin, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin dönüşümcü liderlik özellikleri ve öğretmenlerin örgütsel bağlılığı ile motivasyon düzeyleri arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ali Ayık, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin dijital okuryazarlık düzeyleri ile siber zorbalığa ilişkin duyarlılıkları arasındaki ilişki, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Dildar Özaslan, Doktora, Eğitimde kalite güvence sistemi bağlamında yükseköğretime yönelik yeterlik temelli program tasarımı: Özgün bir model önerisi, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Suna Dağdelen, Doktora, Kapsayıcı eğitim bağlamında göçmen öğrencilerin akademik başarı ve sosyal becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir model çalışması, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Ali Kaygısız, Yüksek Lisans, OKUL YÖNETİCİLERİNİN HİZMETKAR LİDERLİK BECERİLERİ İLE ÖRGÜT İKLİMİ VE ÖĞRETMEN MOTİVASYONU ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Metin Dündar, Yüksek Lisans, Geliştirilen genel yetenek testinin psikometrik özelliklerinin klasik test kuramı ve madde tepki kuramına göre incelenmesi, Hasan Kalyoncu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
2024-2025, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2024-2025, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2023-2024, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2023-2024, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2022-2023, Nitel Araştırma ve Veri Analizi, Doktora
2022-2023, İstatistik, Yüksek Lisans
2022-2023, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2022-2023, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2022-2023, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2022-2023, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2021-2022, İstatistik, Yüksek Lisans
2021-2022, Nitel Araştırma ve Veri Analizi, Doktora
2020-2021, Nitel Araştırma ve Veri Analizi, Doktora
2020-2021, NİTEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Doktora
2020-2021, BİLİMSEL ARAŞTIRMALARDA VERİ ANALİZİ VE İSTATİSTİK, Yüksek Lisans
2020-2021, TEMEL İSTATİSTİK, Lisans
2020-2021, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2020-2021, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Yıllara Göre Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi 0 0 0 0 1 1 0 0 0 2
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Nuri Can Aksoy
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
2021 4
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
2021 1
Özgür Osman Demir
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
2019 1
Ahmet Ayaz
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
2019 1
Ufuk Akbaş
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
2019 1
Mehmet Göktaş
Hasan Kalyoncu Üniversitesi
2021 1
Esra Eker Durmuş
-
2021 1
Merve Yıldırım Seheryeli
-
2019 1
Fatma Çiloğlan Konur
-
2021 1
Hamza Öz
Yozgat Bozok Üniversitesi
2022 1
Akif Akkuş
-
2021 1
Muzaffer Özgü Bulut
-
2025 1
Evrim Aksoy
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
2021 1
Hayriye Torunoğlu
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
2021 1
Ayşe Akarsu
-
2025 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Araştırma Alanı
456.
69331 araştırmacı içinde
Temel Alan
290.
9899 araştırmacı içinde
Bilim Alanı
39.
137 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 69331
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9899
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme 137
Anahtar Kelimeler Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 0 0 0 15 0 127 55 0 0 15
Araştırma Alanı - - - - 526 . - 473 . 566 . - - 456 .
Temel Alan - - - - 304 . - 254 . 300 . - - 290 .
Bilim Alanı - - - - 31 . - 21 . 35 . - - 39 .
Anahtar Kelime (1) - - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 0 0 0 0 1 0 6 2 0 0 1
Toplam Makale 0 0 0 0 1 0 3 1 0 0 1
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 1 0 2 1 0 0 1
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri