Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2017, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programı ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2016, 2017 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2017, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programı ve Öğretim (Yl) (Tezli), 2016, 2017 |
Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2011, 2015 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları ve Öğretim (Dr), 2019 |
Dildar ÖZASLAN, Doktora, Eğitimde Kalite Güvence Sistemi Bağlamında Yükseköğretime Yönelik Yeterlik Temelli Program Tasarımı:, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri |
2019-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2017-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kula, S.S., Özaslan, D. (2023) "İlkokul İngilizce Ders Kitaplarının Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Değerlendirilmesi", Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi, 9 (0) [TR Dizin] DOI |
Şimşek, H., Ünal, M., Mermer, Ş.E., Özaslan, D. (2022) "Lise Öğrencilerinde Gelecek Beklentisi ve Öz Güven İlişkisi", Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (0) pp. 387-409 [TR Dizin] Link DOI |
Şimşek, H., Özaslan, D. (2021) "Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretiminde Kullanılan Öğrenci Merkezli Yöntem ve Tekniklerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi, 54 (2) pp. 599-626 [TR Dizin] DOI |
Berkant, H.G., Özaslan, D. (2019) "Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (0) pp. 923-940 [TR Dizin] Link DOI |
Berkant, H.G., Özaslan, D., Doğan, E. (2019) "Yabancı Dil Ağırlıklı Eğitim Uygulamasına İlişkin İngilizce Öğretmenlerinin Görüşleri", Milli Eğitim, 48 (0) pp. 553-570 [TR Dizin] |
Kula, S.S., Özaslan, D. (2023) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Yetişkinlerin Hayat Boyu Öğrenme Motivasyonlarının İncelenmesi", 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Aydın, Türkiye, (Ekim 2023) |
Şimşek, H., Özaslan, D. (2023) "Öğrenci Gözüyle Eğitimde Kalite Güvence Sistemini Yeniden Tasarlamak", 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Aydın, Türkiye, (Ekim 2023) |
Şimşek, H., Özaslan, D. (2022) "Eğitim Sistemlerinde Kalite Arayışı Olarak Öğrenme Yönetim Sistemleri: Özgün Bir Model Olarak AYDEP", TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Van, Türkiye, (Haziran 2022) |
Özçelik, F.C., Özaslan, D. (2022) "Lisans Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık ve Dijital Bağımlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki", TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Van, Türkiye, (Temmuz 2022) |
Özaslan, D., Şimşek, H. (2021) "Türkiye ve İngiltere'deki Eğitim Programları ve Öğretim Yüksek Lisans Programlarının Karşılaştırmalı Analizi", 3. Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Türkiye, (Haziran 2021) |
Berkant, H.G., Özaslan, D. (2019) "Exploring Education Faculty Students’ Perceptions Towards Hidden Curriculum", 7th International Congress on Curriculum and Instruction , (Ekim 2019) |
Özaslan, D., Baysal, S., Doğruluk, S. (2019) "Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 28th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2019) |
Berkant, H.G., Özaslan, D., Doğan, E. (2019) "Yabancı Dil Ağırlıklı Eğitim Uygulamasına Yönelik İngilizce Öğretmenlerinin Görüşleri", 28th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2019) |
Berkant, H.G., Özaslan, D. (2018) "Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Tasarım Yaklaşımı Tercihlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Ekim 2018) |
Berkant, H.G., Özaslan, D. (2018) "Eğitim Fakültesi Lisans ve Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Eğitim İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Ekim 2018) |
Özaslan, D. (2017) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel İnternet Okuryazarlıkları Üzerine Bir Çalışma", TUDSAK Türk Dünyası Stratejik Araştırmalar Kongresi , (Aralık 2017) |
Özaslan, D., Sulak, S.A. (2017) "İngilizce Öğretmenlerinin Öz Yeterlik İnançlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", ISCER Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu , (Aralık 2017) |
Özaslan, D., Sulak, S.A. (2017) "Güncellenen İngilizce Öğretim Programında Dinleme ve Konuşma Becerilerine Yönelik Öğretmen Görüşleri", ISCER Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu , (Aralık 2017) |
Özaslan, D., Sulak, S.A. (2017) "Lisansüstü Öğrencilerin Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri", EJER IVth International Eurasian Educational Research Congress , (Haziran 2017) |
Kayıt Yok |
Ünal, M., Özaslan, D. (2023) "CIPP Program Değerlendirme Modeli ile Yapılan Çalışmaların Meta Değerlendirmesi", Kitap: Eğitim Bilimleri Araştırmaları-V, Türkiye : Özgür Yayınları |
Şimşek, H., Özaslan, D. (2023) "Kapsayıcı Eğitim Programları", Kitap: Herkes için Kapsayıcı Eğitim, : Vizetek Yayıncılık |
Özaslan, D. (2017) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel İnternet Okuryazarlıkları Üzerine Bir Çalışma", Kitap: Sosyo-Ekonomik Stratejiler III: Eğitim Bilimleri, : IJOPEC Publication Limited |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi, 2017, Yrd. Editör |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Yabancı Dil Ağırlıklı Eğitim Uygulamasına İlişkin İngilizce Öğretmenlerinin Görüşleri
Milli Eğitim
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
2 |
Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
3 |
Herkes için Kapsayıcı Eğitim
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2021 - 2023 | 6 |
Hasan Güner Berkant
Yozgat Bozok Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 6 |
Süleyman Alpaslan Sulak
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2017 | 3 |
-
|
2022 - 2023 | 2 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2023 | 2 |
Emine Doğan
-
|
2019 | 2 |
-
|
2022 | 1 |
Şeyma Erbay Mermer
-
|
2022 | 1 |
Sıddık Doğruluk
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Seda Baysal
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 946 |
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 60 | 10 | 45 | 0 | 17 | 22 | 105 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 488 . | 532 . | 502 . | - | 606 . | 595 . | 479 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 291 . | 337 . | 286 . | - | 372 . | 344 . | 275 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 93 . | 121 . | 92 . | - | 143 . | 150 . | 82 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 5 | 2 | 5 | 0 | 2 | 3 | 5 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 4 | 2 | 3 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 4 | 2 | 3 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |