img
img
CIPP Program Değerlendirme Modeli ile Yapılan Çalışmaların Meta Değerlendirmesi (Eğitim Bilimleri Araştırmaları-V)   
Yazarlar (2)
Prof. Dr. Menderes ÜNAL Prof. Dr. Menderes ÜNAL
Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Dildar ÖZASLAN Dr. Öğr. Üyesi Dildar ÖZASLAN
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Bu araştırmada, Stufflebeam’in CIPP değerlendirme modeli ile Türkiye’de yapılan program değerlendirme çalışmalarının meta değerlendirmesinin yapılması amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda, çalışmalar hem CIPP program değerlendirme modelinin ölçütleri hem de bilimsel araştırma metodolojisine uygunluğu açısından incelenmiş ve ortak bir değerlendirme ortaya konulmaya çalışılmıştır. Nitel araştırma yöntemlerinden durum çalışması deseninin benimsendiği çalışma, bir meta değerlendirme çalışması niteliğindedir. Stufflebeam’in CIPP değerlendirme modeli kullanılarak Türkiye’de yapılan çalışmaların meta değerlendirmesi yapılmış ve mevcut durum doküman incelemesi yoluyla ortaya konulmaya çalışılmıştır. Veriler, araştırmacılar tarafından geliştirilen “CIPP Değerlendirme Modeli Açısından Uygunluğa İlişkin Kontrol Listesi” ve “Bilimsel Araştırma Yöntemi Açısından Uygunluğa İlişkin Kontrol Listesi …
Anahtar Kelimeler
Kitap Adı Eğitim Bilimleri Araştırmaları-V
Bölüm(ler) CIPP Program Değerlendirme Modeli ile Yapılan Çalışmaların Meta Değerlendirmesi
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayınlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2023
ISBN 978-975-447-662-0
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş