Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23024 kayıt
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
ÜNAL, M.
(2017) "
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
", Çanakkale/Türkiye :
PARADİGMA AKADEMİ
, ISBN: 978-605-67316-5-5
Kitap Bölümü
ÜNAL, M.
(2017) "
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
", Çanakkale/Türkiye :
PARADİGMA AKADEMİ
, ISBN: 978-605-67316-5-5
Kitap Bölümü
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Kitap Bölümü
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
PARADİGMA AKADEMİ
Avrupa Birliği Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının CIPP Bağlam Girdi Süreç Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi
ÜNAL, M.
(2013) "
Avrupa Birliği Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının CIPP Bağlam Girdi Süreç Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi
", Ankara/Türkiye :
AB BAKANLIĞI ARAŞTIRMALAR SERİSİ 2
, ISBN: 978-605-5197-15-5
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16053">
ÜNAL, M.
(2013) "
Avrupa Birliği Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının CIPP Bağlam Girdi Süreç Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi
", Ankara/Türkiye :
AB BAKANLIĞI ARAŞTIRMALAR SERİSİ 2
, ISBN: 978-605-5197-15-5
ÜNAL, M.
(2013) "
Avrupa Birliği Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının CIPP Bağlam Girdi Süreç Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi
", Ankara/Türkiye :
AB BAKANLIĞI ARAŞTIRMALAR SERİSİ 2
, ISBN: 978-605-5197-15-5
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2013
Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
AB BAKANLIĞI ARAŞTIRMALAR SERİSİ 2
Yükseköğretim Düzeyinde Yabancı Dil Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri Üzerine Durum Çalışması
ÜNAL, M.
, İlhan, E. (2015) "
Yükseköğretim Düzeyinde Yabancı Dil Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri Üzerine Durum Çalışması
",
III. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, Adana, Türkiye, (
Ekim 2015
)
ÜNAL, M.
, İlhan, E. (2015) "
Yükseköğretim Düzeyinde Yabancı Dil Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri Üzerine Durum Çalışması
",
III. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, Adana, Türkiye, (
Ekim 2015
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
III. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
21. yy Öğrenci ve Öğretmen Profiline İlişkin Beklentiler Üzerine Nitel Bir Çalışma
ÜNAL, M.
, İlhan, E. (2018) "
21. yy Öğrenci ve Öğretmen Profiline İlişkin Beklentiler Üzerine Nitel Bir Çalışma
",
2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
, Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
ÜNAL, M.
, İlhan, E. (2018) "
21. yy Öğrenci ve Öğretmen Profiline İlişkin Beklentiler Üzerine Nitel Bir Çalışma
",
2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
, Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
Üniversite Öğrencilerinin 21. yy Becerilerini Kazanma Durumunun Değerlendirimesi
İlhan, E.,
ÜNAL, M.
(2018) "
Üniversite Öğrencilerinin 21. yy Becerilerini Kazanma Durumunun Değerlendirimesi
",
2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
, Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
İlhan, E.,
ÜNAL, M.
(2018) "
Üniversite Öğrencilerinin 21. yy Becerilerini Kazanma Durumunun Değerlendirimesi
",
2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
, Antalya, Türkiye, (
Nisan 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
Yükseköğretimde Öğrencilerin Hayat Boyu Öğrenme Becerilerini Kazanma Durumlarının Değerlendirilmesi
ÜNAL, M.
, Dağıstan, F., İlhan, E. (2018) "
Yükseköğretimde Öğrencilerin Hayat Boyu Öğrenme Becerilerini Kazanma Durumlarının Değerlendirilmesi
",
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
, Kırşehir, Türkiye, (
Ekim 2018
)
ÜNAL, M.
, Dağıstan, F., İlhan, E. (2018) "
Yükseköğretimde Öğrencilerin Hayat Boyu Öğrenme Becerilerini Kazanma Durumlarının Değerlendirilmesi
",
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
, Kırşehir, Türkiye, (
Ekim 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
Hayat Bilgisi Eğitimine İlişkin Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
ÜNAL, M.
, Dağıstan, F., İlhan, E. (2018) "
Hayat Bilgisi Eğitimine İlişkin Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
",
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
, Kırşehir, Türkiye, (
Ekim 2018
)
ÜNAL, M.
, Dağıstan, F., İlhan, E. (2018) "
Hayat Bilgisi Eğitimine İlişkin Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
",
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
, Kırşehir, Türkiye, (
Ekim 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
Niteliksel Değerlendirme Yaklaşımı İle Yapılan Program Değerlendirme Çalışmalarının Değerlendirilmesi
ÜNAL, M.
, Akkaya, A. (2022) "
Niteliksel Değerlendirme Yaklaşımı İle Yapılan Program Değerlendirme Çalışmalarının Değerlendirilmesi
",
International Education Congress, EDU congress 2022
, (pp. 362-375), Antalya, Türkiye, (
Kasım 2022
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16060">
ÜNAL, M.
, Akkaya, A. (2022) "
Niteliksel Değerlendirme Yaklaşımı İle Yapılan Program Değerlendirme Çalışmalarının Değerlendirilmesi
",
International Education Congress, EDU congress 2022
, (pp. 362-375), Antalya, Türkiye, (
Kasım 2022
)
ÜNAL, M.
, Akkaya, A. (2022) "
Niteliksel Değerlendirme Yaklaşımı İle Yapılan Program Değerlendirme Çalışmalarının Değerlendirilmesi
",
International Education Congress, EDU congress 2022
, (pp. 362-375), Antalya, Türkiye, (
Kasım 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Education Congress, EDU congress 2022
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN KARİYER BASAMAKLARINA GÖRE DÜZENLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
ÜNAL, M.
, Macar, K. (2022) "
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN KARİYER BASAMAKLARINA GÖRE DÜZENLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
",
IV. ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ
, Aksaray, Türkiye, (
Haziran 2022
)
ÜNAL, M.
, Macar, K. (2022) "
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN KARİYER BASAMAKLARINA GÖRE DÜZENLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
",
IV. ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ
, Aksaray, Türkiye, (
Haziran 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ
KIRKPATRICK MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: BİR META DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI
Çokyaman, M.,
ÜNAL, M.
(2021) "
KIRKPATRICK MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: BİR META DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI
",
III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi
, Kırşehir, Türkiye, (
Haziran 2021
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16062">
Çokyaman, M.,
ÜNAL, M.
(2021) "
KIRKPATRICK MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: BİR META DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI
",
III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi
, Kırşehir, Türkiye, (
Haziran 2021
)
Çokyaman, M.,
ÜNAL, M.
(2021) "
KIRKPATRICK MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: BİR META DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI
",
III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi
, Kırşehir, Türkiye, (
Haziran 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi
TYLER HEDEFE DAYALI DEĞERLENDİRME MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Çavdar, L.,
ÜNAL, M.
(2021) "
TYLER HEDEFE DAYALI DEĞERLENDİRME MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
",
III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi
, Kırşehir, Türkiye, (
Haziran 2021
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-16063">
Çavdar, L.,
ÜNAL, M.
(2021) "
TYLER HEDEFE DAYALI DEĞERLENDİRME MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
",
III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi
, Kırşehir, Türkiye, (
Haziran 2021
)
Çavdar, L.,
ÜNAL, M.
(2021) "
TYLER HEDEFE DAYALI DEĞERLENDİRME MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
",
III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi
, Kırşehir, Türkiye, (
Haziran 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi
ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANAN PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ
Torunoğlu, H.,
ÜNAL, M.
(2021) "
ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANAN PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ
",
III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi
, Kırşehir, Türkiye, (
Haziran 2021
)
Torunoğlu, H.,
ÜNAL, M.
(2021) "
ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANAN PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ
",
III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi
, Kırşehir, Türkiye, (
Haziran 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi
ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE PROGRAMI KAZANIMLARININ ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Kılıçarslan, S.,
ÜNAL, M.
(2021) "
ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE PROGRAMI KAZANIMLARININ ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
",
5. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
, Kayseri, Türkiye, (
Nisan 2021
)
Kılıçarslan, S.,
ÜNAL, M.
(2021) "
ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE PROGRAMI KAZANIMLARININ ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
",
5. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
, Kayseri, Türkiye, (
Nisan 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ DERSİNİN UZAKTAN EĞİTİM ORTAMINDA UYGULAMA ETKİNLİĞİ ÖRNEĞİ: AİLE KATILIMI VE ÖZDEĞERLENDİRMESİ
ÜNAL, M.
, Kılıçarslan, S. (2021) "
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ DERSİNİN UZAKTAN EĞİTİM ORTAMINDA UYGULAMA ETKİNLİĞİ ÖRNEĞİ: AİLE KATILIMI VE ÖZDEĞERLENDİRMESİ
",
5 ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
, Kayseri, Türkiye, (
Nisan 2021
)
ÜNAL, M.
, Kılıçarslan, S. (2021) "
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ DERSİNİN UZAKTAN EĞİTİM ORTAMINDA UYGULAMA ETKİNLİĞİ ÖRNEĞİ: AİLE KATILIMI VE ÖZDEĞERLENDİRMESİ
",
5 ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
, Kayseri, Türkiye, (
Nisan 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5 ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
Evaluation of New Extended Foreign Language Teaching Program Applied in 2005 in High Schools Considering the Opinions of Teachers and Students
ÜNAL, M.
, TAŞDEMİR, M. (2011) "
Evaluation of New Extended Foreign Language Teaching Program Applied in 2005 in High Schools Considering the Opinions of Teachers and Students
",
INCCUI-2011. The First International Congress on Curriculum and Instruction
, Eskişehir, (
Ekim 2011
)
ÜNAL, M.
, TAŞDEMİR, M. (2011) "
Evaluation of New Extended Foreign Language Teaching Program Applied in 2005 in High Schools Considering the Opinions of Teachers and Students
",
INCCUI-2011. The First International Congress on Curriculum and Instruction
, Eskişehir, (
Ekim 2011
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INCCUI-2011. The First International Congress on Curriculum and Instruction
2004 YILINDA UYGULANAN MEB PROGRAM GELİŞTİRME MODELİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİNİ İNCELEYEN NİTEL BİR ÇALIŞMA
ÜNAL, M.
, KULA, S.S. (2017) "
2004 YILINDA UYGULANAN MEB PROGRAM GELİŞTİRME MODELİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİNİ İNCELEYEN NİTEL BİR ÇALIŞMA
",
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES (ISOEVA)
, (pp. 362-363), Muğla, Türkiye, (
Ekim 2017
)
ÜNAL, M.
, KULA, S.S. (2017) "
2004 YILINDA UYGULANAN MEB PROGRAM GELİŞTİRME MODELİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİNİ İNCELEYEN NİTEL BİR ÇALIŞMA
",
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES (ISOEVA)
, (pp. 362-363), Muğla, Türkiye, (
Ekim 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES (ISOEVA)
TAHMİN ETME STRATEJİSİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
ÜNAL, M.
, Tekin, M.A. (2017) "
TAHMİN ETME STRATEJİSİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
",
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES
, (pp. 240-241), (
Nisan 2017
)
ÜNAL, M.
, Tekin, M.A. (2017) "
TAHMİN ETME STRATEJİSİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
",
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES
, (pp. 240-241), (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES
YÜKSEKÖĞRETİMDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİLE YÖNELİK KALIPLAŞMIŞ DÜŞÜNCELERİNİN İNCELENMESİ
ÜNAL, M.
(2017) "
YÜKSEKÖĞRETİMDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİLE YÖNELİK KALIPLAŞMIŞ DÜŞÜNCELERİNİN İNCELENMESİ
",
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA)
, (
Ekim 2017
)
ÜNAL, M.
(2017) "
YÜKSEKÖĞRETİMDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİLE YÖNELİK KALIPLAŞMIŞ DÜŞÜNCELERİNİN İNCELENMESİ
",
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA)
, (
Ekim 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA)
Akademik Çalışmalar ve Bilgi Üretim Sürecinde Kullanılan Dilin Etkisi
ÜNAL, M.
(2018) "
Akademik Çalışmalar ve Bilgi Üretim Sürecinde Kullanılan Dilin Etkisi
",
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018)
, (
Mart 2018
)
ÜNAL, M.
(2018) "
Akademik Çalışmalar ve Bilgi Üretim Sürecinde Kullanılan Dilin Etkisi
",
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018)
, (
Mart 2018
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018)
ÖĞRENCİLERİN PEDAGOJİK BEKLENTİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
ÜNAL, M.
, KULA, S.S., Oflaz, H. (2017) "
ÖĞRENCİLERİN PEDAGOJİK BEKLENTİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
",
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES
, (pp. 259-260), (
Nisan 2017
)
ÜNAL, M.
, KULA, S.S., Oflaz, H. (2017) "
ÖĞRENCİLERİN PEDAGOJİK BEKLENTİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
",
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES
, (pp. 259-260), (
Nisan 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES
«
471
472
473
474
475
476
477
478
479
480
»