img
img
Toplam 23024 kayıt

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ

ÜNAL, M. (2017) "EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ", Çanakkale/Türkiye : PARADİGMA AKADEMİ, ISBN: 978-605-67316-5-5 Kitap Bölümü ÜNAL, M. (2017) "EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ", Çanakkale/Türkiye : PARADİGMA AKADEMİ, ISBN: 978-605-67316-5-5 Kitap Bölümü
2017 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PARADİGMA AKADEMİ

Avrupa Birliği Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının CIPP Bağlam Girdi Süreç Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi

  ÜNAL, M. (2013) "Avrupa Birliği Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının CIPP Bağlam Girdi Süreç Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi", Ankara/Türkiye : AB BAKANLIĞI ARAŞTIRMALAR SERİSİ 2, ISBN: 978-605-5197-15-5  " data-bs-content-id="YazarBilgi-16053"> ÜNAL, M. (2013) "Avrupa Birliği Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının CIPP Bağlam Girdi Süreç Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi", Ankara/Türkiye : AB BAKANLIĞI ARAŞTIRMALAR SERİSİ 2, ISBN: 978-605-5197-15-5   ÜNAL, M. (2013) "Avrupa Birliği Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programının CIPP Bağlam Girdi Süreç Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi", Ankara/Türkiye : AB BAKANLIĞI ARAŞTIRMALAR SERİSİ 2, ISBN: 978-605-5197-15-5  
2013 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AB BAKANLIĞI ARAŞTIRMALAR SERİSİ 2

Yükseköğretim Düzeyinde Yabancı Dil Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri Üzerine Durum Çalışması

ÜNAL, M., İlhan, E. (2015) "Yükseköğretim Düzeyinde Yabancı Dil Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri Üzerine Durum Çalışması", III. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Adana, Türkiye, (Ekim 2015 ÜNAL, M., İlhan, E. (2015) "Yükseköğretim Düzeyinde Yabancı Dil Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri Üzerine Durum Çalışması", III. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Adana, Türkiye, (Ekim 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

21. yy Öğrenci ve Öğretmen Profiline İlişkin Beklentiler Üzerine Nitel Bir Çalışma

ÜNAL, M., İlhan, E. (2018) "21. yy Öğrenci ve Öğretmen Profiline İlişkin Beklentiler Üzerine Nitel Bir Çalışma", 2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018 ÜNAL, M., İlhan, E. (2018) "21. yy Öğrenci ve Öğretmen Profiline İlişkin Beklentiler Üzerine Nitel Bir Çalışma", 2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi

Üniversite Öğrencilerinin 21. yy Becerilerini Kazanma Durumunun Değerlendirimesi

İlhan, E., ÜNAL, M. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin 21. yy Becerilerini Kazanma Durumunun Değerlendirimesi", 2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018 İlhan, E., ÜNAL, M. (2018) "Üniversite Öğrencilerinin 21. yy Becerilerini Kazanma Durumunun Değerlendirimesi", 2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi

Yükseköğretimde Öğrencilerin Hayat Boyu Öğrenme Becerilerini Kazanma Durumlarının Değerlendirilmesi

ÜNAL, M., Dağıstan, F., İlhan, E. (2018) "Yükseköğretimde Öğrencilerin Hayat Boyu Öğrenme Becerilerini Kazanma Durumlarının Değerlendirilmesi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2018 ÜNAL, M., Dağıstan, F., İlhan, E. (2018) "Yükseköğretimde Öğrencilerin Hayat Boyu Öğrenme Becerilerini Kazanma Durumlarının Değerlendirilmesi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Hayat Bilgisi Eğitimine İlişkin Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

ÜNAL, M., Dağıstan, F., İlhan, E. (2018) "Hayat Bilgisi Eğitimine İlişkin Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2018 ÜNAL, M., Dağıstan, F., İlhan, E. (2018) "Hayat Bilgisi Eğitimine İlişkin Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Niteliksel Değerlendirme Yaklaşımı İle Yapılan Program Değerlendirme Çalışmalarının Değerlendirilmesi

  ÜNAL, M., Akkaya, A. (2022) "Niteliksel Değerlendirme Yaklaşımı İle Yapılan Program Değerlendirme Çalışmalarının Değerlendirilmesi", International Education Congress, EDU congress 2022 , (pp. 362-375), Antalya, Türkiye, (Kasım 2022 " data-bs-content-id="YazarBilgi-16060"> ÜNAL, M., Akkaya, A. (2022) "Niteliksel Değerlendirme Yaklaşımı İle Yapılan Program Değerlendirme Çalışmalarının Değerlendirilmesi", International Education Congress, EDU congress 2022 , (pp. 362-375), Antalya, Türkiye, (Kasım 2022  ÜNAL, M., Akkaya, A. (2022) "Niteliksel Değerlendirme Yaklaşımı İle Yapılan Program Değerlendirme Çalışmalarının Değerlendirilmesi", International Education Congress, EDU congress 2022 , (pp. 362-375), Antalya, Türkiye, (Kasım 2022 
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Education Congress, EDU congress 2022

ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN KARİYER BASAMAKLARINA GÖRE DÜZENLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

ÜNAL, M., Macar, K. (2022) "ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN KARİYER BASAMAKLARINA GÖRE DÜZENLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", IV. ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ , Aksaray, Türkiye, (Haziran 2022 ÜNAL, M., Macar, K. (2022) "ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN KARİYER BASAMAKLARINA GÖRE DÜZENLENMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", IV. ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ , Aksaray, Türkiye, (Haziran 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ

KIRKPATRICK MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: BİR META DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI

  Çokyaman, M., ÜNAL, M. (2021) "KIRKPATRICK MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: BİR META DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI", III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Haziran 2021 " data-bs-content-id="YazarBilgi-16062"> Çokyaman, M., ÜNAL, M. (2021) "KIRKPATRICK MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: BİR META DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI", III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Haziran 2021  Çokyaman, M., ÜNAL, M. (2021) "KIRKPATRICK MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARIN ANALİZİ: BİR META DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI", III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Haziran 2021 
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi

TYLER HEDEFE DAYALI DEĞERLENDİRME MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

  Çavdar, L., ÜNAL, M. (2021) "TYLER HEDEFE DAYALI DEĞERLENDİRME MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ", III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Haziran 2021 " data-bs-content-id="YazarBilgi-16063"> Çavdar, L., ÜNAL, M. (2021) "TYLER HEDEFE DAYALI DEĞERLENDİRME MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ", III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Haziran 2021  Çavdar, L., ÜNAL, M. (2021) "TYLER HEDEFE DAYALI DEĞERLENDİRME MODELİ İLE YAPILAN PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ", III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Haziran 2021 
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi

ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANAN PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ

Torunoğlu, H., ÜNAL, M. (2021) "ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANAN PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ", III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Haziran 2021 Torunoğlu, H., ÜNAL, M. (2021) "ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANAN PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ", III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Haziran 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III.Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi

ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE PROGRAMI KAZANIMLARININ ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Kılıçarslan, S., ÜNAL, M. (2021) "ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE PROGRAMI KAZANIMLARININ ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", 5. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, (Nisan 2021 Kılıçarslan, S., ÜNAL, M. (2021) "ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE PROGRAMI KAZANIMLARININ ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", 5. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, (Nisan 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ DERSİNİN UZAKTAN EĞİTİM ORTAMINDA UYGULAMA ETKİNLİĞİ ÖRNEĞİ: AİLE KATILIMI VE ÖZDEĞERLENDİRMESİ

ÜNAL, M., Kılıçarslan, S. (2021) "ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ DERSİNİN UZAKTAN EĞİTİM ORTAMINDA UYGULAMA ETKİNLİĞİ ÖRNEĞİ: AİLE KATILIMI VE ÖZDEĞERLENDİRMESİ", 5 ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, (Nisan 2021 ÜNAL, M., Kılıçarslan, S. (2021) "ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ DERSİNİN UZAKTAN EĞİTİM ORTAMINDA UYGULAMA ETKİNLİĞİ ÖRNEĞİ: AİLE KATILIMI VE ÖZDEĞERLENDİRMESİ", 5 ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Kayseri, Türkiye, (Nisan 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5 ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

Evaluation of New Extended Foreign Language Teaching Program Applied in 2005 in High Schools Considering the Opinions of Teachers and Students

ÜNAL, M., TAŞDEMİR, M. (2011) "Evaluation of New Extended Foreign Language Teaching Program Applied in 2005 in High Schools Considering the Opinions of Teachers and Students", INCCUI-2011. The First International Congress on Curriculum and Instruction , Eskişehir, (Ekim 2011 ÜNAL, M., TAŞDEMİR, M. (2011) "Evaluation of New Extended Foreign Language Teaching Program Applied in 2005 in High Schools Considering the Opinions of Teachers and Students", INCCUI-2011. The First International Congress on Curriculum and Instruction , Eskişehir, (Ekim 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INCCUI-2011. The First International Congress on Curriculum and Instruction

2004 YILINDA UYGULANAN MEB PROGRAM GELİŞTİRME MODELİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİNİ İNCELEYEN NİTEL BİR ÇALIŞMA

ÜNAL, M., KULA, S.S. (2017) "2004 YILINDA UYGULANAN MEB PROGRAM GELİŞTİRME MODELİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİNİ İNCELEYEN NİTEL BİR ÇALIŞMA", INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES (ISOEVA) , (pp. 362-363), Muğla, Türkiye, (Ekim 2017 ÜNAL, M., KULA, S.S. (2017) "2004 YILINDA UYGULANAN MEB PROGRAM GELİŞTİRME MODELİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİNİ İNCELEYEN NİTEL BİR ÇALIŞMA", INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES (ISOEVA) , (pp. 362-363), Muğla, Türkiye, (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES (ISOEVA)

TAHMİN ETME STRATEJİSİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

ÜNAL, M., Tekin, M.A. (2017) "TAHMİN ETME STRATEJİSİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES , (pp. 240-241), (Nisan 2017 ÜNAL, M., Tekin, M.A. (2017) "TAHMİN ETME STRATEJİSİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES , (pp. 240-241), (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES

YÜKSEKÖĞRETİMDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİLE YÖNELİK KALIPLAŞMIŞ DÜŞÜNCELERİNİN İNCELENMESİ

ÜNAL, M. (2017) "YÜKSEKÖĞRETİMDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİLE YÖNELİK KALIPLAŞMIŞ DÜŞÜNCELERİNİN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA) , (Ekim 2017 ÜNAL, M. (2017) "YÜKSEKÖĞRETİMDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİLE YÖNELİK KALIPLAŞMIŞ DÜŞÜNCELERİNİN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA) , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA)

Akademik Çalışmalar ve Bilgi Üretim Sürecinde Kullanılan Dilin Etkisi

ÜNAL, M. (2018) "Akademik Çalışmalar ve Bilgi Üretim Sürecinde Kullanılan Dilin Etkisi", International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) , (Mart 2018 ÜNAL, M. (2018) "Akademik Çalışmalar ve Bilgi Üretim Sürecinde Kullanılan Dilin Etkisi", International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) , (Mart 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018)

ÖĞRENCİLERİN PEDAGOJİK BEKLENTİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

ÜNAL, M., KULA, S.S., Oflaz, H. (2017) "ÖĞRENCİLERİN PEDAGOJİK BEKLENTİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES , (pp. 259-260), (Nisan 2017 ÜNAL, M., KULA, S.S., Oflaz, H. (2017) "ÖĞRENCİLERİN PEDAGOJİK BEKLENTİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES , (pp. 259-260), (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES