img
img
Toplam 23057 kayıt

4 – 12. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİĞE İLİŞKİN ALGILARI: METAFORİK BİR YAKLAŞIM (GİRESUN İLİ ÖRNEĞİ)1

Yıldırım, M., TAŞDEMİR, M. (2019) "4 – 12. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİĞE İLİŞKİN ALGILARI: METAFORİK BİR YAKLAŞIM (GİRESUN İLİ ÖRNEĞİ)1", Route Educational and Social Science Journal, 6 (9) pp. 136-157   Yıldırım, M., TAŞDEMİR, M. (2019) "4 – 12. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİĞE İLİŞKİN ALGILARI: METAFORİK BİR YAKLAŞIM (GİRESUN İLİ ÖRNEĞİ)1", Route Educational and Social Science Journal, 6 (9) pp. 136-157  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Route Educational and Social Science Journal

ORTAOKUL FEN BİLGİSİ PROGRAMININDEĞERLENDİRİLMESİ: OKUL FARKLILIKLARI AÇISINDANBİR DURUM ÇALIŞMASI

Link DOI    ŞAHAN, E., TAŞDEMİR, M. (2019) "ORTAOKUL FEN BİLGİSİ PROGRAMININDEĞERLENDİRİLMESİ: OKUL FARKLILIKLARI AÇISINDANBİR DURUM ÇALIŞMASI", Turkish Studies, 14 (4) pp. 2659-2683 [SCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15352"> ŞAHAN, E., TAŞDEMİR, M. (2019) "ORTAOKUL FEN BİLGİSİ PROGRAMININDEĞERLENDİRİLMESİ: OKUL FARKLILIKLARI AÇISINDANBİR DURUM ÇALIŞMASI", Turkish Studies, 14 (4) pp. 2659-2683 [SCI] Link DOI    ŞAHAN, E., TAŞDEMİR, M. (2019) "ORTAOKUL FEN BİLGİSİ PROGRAMININDEĞERLENDİRİLMESİ: OKUL FARKLILIKLARI AÇISINDANBİR DURUM ÇALIŞMASI", Turkish Studies, 14 (4) pp. 2659-2683 [SCI] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

ORTAOKUL DÜZEYİNDE YABANCI DİL AĞIRLIKLIPROGRAMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ

Link DOI    Dağıstan, A., TAŞDEMİR, M. (2019) "ORTAOKUL DÜZEYİNDE YABANCI DİL AĞIRLIKLIPROGRAMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ", Turkish Studies - Educational Sciences, 14 (6) pp. 2977-2994 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15353"> Dağıstan, A., TAŞDEMİR, M. (2019) "ORTAOKUL DÜZEYİNDE YABANCI DİL AĞIRLIKLIPROGRAMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ", Turkish Studies - Educational Sciences, 14 (6) pp. 2977-2994 [TR Dizin] Link DOI    Dağıstan, A., TAŞDEMİR, M. (2019) "ORTAOKUL DÜZEYİNDE YABANCI DİL AĞIRLIKLIPROGRAMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ", Turkish Studies - Educational Sciences, 14 (6) pp. 2977-2994 [TR Dizin] Link DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies - Educational Sciences

SINAV SONUÇLARININ AÇIK OLARAK DUYURULMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ:YÜKSEKÖĞRETİMDE BİR DURUM ÇALIŞMASI

ŞAHAN, E., TAŞDEMİR, M. (2019) "SINAV SONUÇLARININ AÇIK OLARAK DUYURULMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ:YÜKSEKÖĞRETİMDE BİR DURUM ÇALIŞMASI", Uluslararası Sosyal Araştırmalar DergisiCilt: 12 Sayı: 68 Yıl: 2019, 12 (68) pp. 936-945   ŞAHAN, E., TAŞDEMİR, M. (2019) "SINAV SONUÇLARININ AÇIK OLARAK DUYURULMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ:YÜKSEKÖĞRETİMDE BİR DURUM ÇALIŞMASI", Uluslararası Sosyal Araştırmalar DergisiCilt: 12 Sayı: 68 Yıl: 2019, 12 (68) pp. 936-945  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Araştırmalar DergisiCilt: 12 Sayı: 68 Yıl: 2019

Öğretmenlerin Bilgisayar Tutumlarına FATİH Projesinin EtkisiThe Effect Of FATİH Project On Teachers’ Attitudes Towards Computer

Link   TAŞDEMİR, M., Geçer, Y. (2017) "Öğretmenlerin Bilgisayar Tutumlarına FATİH Projesinin EtkisiThe Effect Of FATİH Project On Teachers’ Attitudes Towards Computer", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (3) pp. 280-296 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15355"> TAŞDEMİR, M., Geçer, Y. (2017) "Öğretmenlerin Bilgisayar Tutumlarına FATİH Projesinin EtkisiThe Effect Of FATİH Project On Teachers’ Attitudes Towards Computer", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (3) pp. 280-296 Link   TAŞDEMİR, M., Geçer, Y. (2017) "Öğretmenlerin Bilgisayar Tutumlarına FATİH Projesinin EtkisiThe Effect Of FATİH Project On Teachers’ Attitudes Towards Computer", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (3) pp. 280-296 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Link   TAŞDEMİR, M., Şahin, C., TAŞDEMİR, F., Kılıç, E., Dağıstan, A., Dağdelen, S. (2018) "İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (3) pp. 121-130 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15356"> TAŞDEMİR, M., Şahin, C., TAŞDEMİR, F., Kılıç, E., Dağıstan, A., Dağdelen, S. (2018) "İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (3) pp. 121-130 Link   TAŞDEMİR, M., Şahin, C., TAŞDEMİR, F., Kılıç, E., Dağıstan, A., Dağdelen, S. (2018) "İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (3) pp. 121-130 Link  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching

SINIFIN MOBİLİZASYONUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ

Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Kılıç, E., Dağıstan, A., Şahin, C., Dağdelen, S. (2018) "SINIFIN MOBİLİZASYONUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (2) pp. 186-198 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15357"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Kılıç, E., Dağıstan, A., Şahin, C., Dağdelen, S. (2018) "SINIFIN MOBİLİZASYONUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (2) pp. 186-198 Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Kılıç, E., Dağıstan, A., Şahin, C., Dağdelen, S. (2018) "SINIFIN MOBİLİZASYONUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (2) pp. 186-198 Link  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching

VELİ ALGISI VE BEKLENTİSİ

Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Şahin, C., Dağdelen, S., Kılıç, E., Dağıstan, A. (2018) "VELİ ALGISI VE BEKLENTİSİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (3) pp. 27-39 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15358"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Şahin, C., Dağdelen, S., Kılıç, E., Dağıstan, A. (2018) "VELİ ALGISI VE BEKLENTİSİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (3) pp. 27-39 Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Şahin, C., Dağdelen, S., Kılıç, E., Dağıstan, A. (2018) "VELİ ALGISI VE BEKLENTİSİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (3) pp. 27-39 Link  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching

A Comparation of Multiple Choice Tets and True False Tets Used in Evaluating Student Progress

TAŞDEMİR, M. (2010) "A Comparation of Multiple Choice Tets and True False Tets Used in Evaluating Student Progress", Journal of Instructional Psychlogy, 37 (3) pp. 258-266   TAŞDEMİR, M. (2010) "A Comparation of Multiple Choice Tets and True False Tets Used in Evaluating Student Progress", Journal of Instructional Psychlogy, 37 (3) pp. 258-266  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Instructional Psychlogy

MEB 5. SINIF MATEMATİK DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖREDEĞERLENDİRİLMESİ

Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Dağıstan, A., Dağdelen, S., Şahin, C., Kılıç, E. (2018) "MEB 5. SINIF MATEMATİK DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖREDEĞERLENDİRİLMESİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (2) pp. 68-79 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15360"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Dağıstan, A., Dağdelen, S., Şahin, C., Kılıç, E. (2018) "MEB 5. SINIF MATEMATİK DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖREDEĞERLENDİRİLMESİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (2) pp. 68-79 Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Dağıstan, A., Dağdelen, S., Şahin, C., Kılıç, E. (2018) "MEB 5. SINIF MATEMATİK DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖREDEĞERLENDİRİLMESİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (2) pp. 68-79 Link  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching

BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI:KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ

Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI:KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (3) pp. 199-209 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15361"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI:KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (3) pp. 199-209 Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI:KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (3) pp. 199-209 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKADEMİK GERİLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERLE BİREYSEL İLİŞKİBİÇİMLERİ

Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKADEMİK GERİLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERLE BİREYSEL İLİŞKİBİÇİMLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (2) pp. 419-430 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15363"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKADEMİK GERİLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERLE BİREYSEL İLİŞKİBİÇİMLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (2) pp. 419-430 Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKADEMİK GERİLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERLE BİREYSEL İLİŞKİBİÇİMLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (2) pp. 419-430 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching

THE EFFECT OF FATİH PROJECT ON TEACHERS’ SELF-EFFICACY BELIEFS ABOUTEDUCATIONAL INTERNET USAGEÖĞRETMENLERİN EĞİTSEL İNTERNET KULLANIMI ÖZYETERLİK İNANÇLARINA FATİHPROJESİNİN ETKİSİ

Link   TAŞDEMİR, M., Geçer, Y. (2017) "THE EFFECT OF FATİH PROJECT ON TEACHERS’ SELF-EFFICACY BELIEFS ABOUTEDUCATIONAL INTERNET USAGEÖĞRETMENLERİN EĞİTSEL İNTERNET KULLANIMI ÖZYETERLİK İNANÇLARINA FATİHPROJESİNİN ETKİSİ", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 8 (30) pp. 1416-1432 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15364"> TAŞDEMİR, M., Geçer, Y. (2017) "THE EFFECT OF FATİH PROJECT ON TEACHERS’ SELF-EFFICACY BELIEFS ABOUTEDUCATIONAL INTERNET USAGEÖĞRETMENLERİN EĞİTSEL İNTERNET KULLANIMI ÖZYETERLİK İNANÇLARINA FATİHPROJESİNİN ETKİSİ", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 8 (30) pp. 1416-1432 Link   TAŞDEMİR, M., Geçer, Y. (2017) "THE EFFECT OF FATİH PROJECT ON TEACHERS’ SELF-EFFICACY BELIEFS ABOUTEDUCATIONAL INTERNET USAGEÖĞRETMENLERİN EĞİTSEL İNTERNET KULLANIMI ÖZYETERLİK İNANÇLARINA FATİHPROJESİNİN ETKİSİ", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 8 (30) pp. 1416-1432 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences

Öğretmen Adaylarının Düşünme Türleri Bilgi Düzeyleri

  TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Geçer, Y. (2016) "Öğretmen Adaylarının Düşünme Türleri Bilgi Düzeyleri", KEFAD, 17 (3) pp. 377-395   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15365"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Geçer, Y. (2016) "Öğretmen Adaylarının Düşünme Türleri Bilgi Düzeyleri", KEFAD, 17 (3) pp. 377-395    TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Geçer, Y. (2016) "Öğretmen Adaylarının Düşünme Türleri Bilgi Düzeyleri", KEFAD, 17 (3) pp. 377-395   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KEFAD

İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YAKLAŞIMLARINAİLİŞKİN OLUMSUZLUKLAR

Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YAKLAŞIMLARINAİLİŞKİN OLUMSUZLUKLAR", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 402-411 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15366"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YAKLAŞIMLARINAİLİŞKİN OLUMSUZLUKLAR", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 402-411 Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YAKLAŞIMLARINAİLİŞKİN OLUMSUZLUKLAR", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 402-411 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi

Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Kavramına Yükledikleri Metaforlar

Link    TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F. (2016) "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Kavramına Yükledikleri Metaforlar", KEFAD, 17 (1) pp. 419-438 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15367"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F. (2016) "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Kavramına Yükledikleri Metaforlar", KEFAD, 17 (1) pp. 419-438 Link    TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F. (2016) "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Kavramına Yükledikleri Metaforlar", KEFAD, 17 (1) pp. 419-438 Link   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KEFAD

Öğretmen Adaylarının Türk Mili Eğitim Sistemi Üzerine Algıladıkları Sorunlar

Link    TAŞDEMİR, M. (2015) "Öğretmen Adaylarının Türk Mili Eğitim Sistemi Üzerine Algıladıkları Sorunlar", Turkısh Studies, 10 (7) pp. 881-898 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15368"> TAŞDEMİR, M. (2015) "Öğretmen Adaylarının Türk Mili Eğitim Sistemi Üzerine Algıladıkları Sorunlar", Turkısh Studies, 10 (7) pp. 881-898 Link    TAŞDEMİR, M. (2015) "Öğretmen Adaylarının Türk Mili Eğitim Sistemi Üzerine Algıladıkları Sorunlar", Turkısh Studies, 10 (7) pp. 881-898 Link   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkısh Studies

Serbest Etkinlikler Dersinde Sınıf Öğretmenlerin Kendilerini Yeterli Görme Düzeyleri

Link DOI    TAŞDEMİR, M., Musa, S. (2015) "Serbest Etkinlikler Dersinde Sınıf Öğretmenlerin Kendilerini Yeterli Görme Düzeyleri", Turkish Studies, 10 (3) pp. 933-954 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15369"> TAŞDEMİR, M., Musa, S. (2015) "Serbest Etkinlikler Dersinde Sınıf Öğretmenlerin Kendilerini Yeterli Görme Düzeyleri", Turkish Studies, 10 (3) pp. 933-954 [TR Dizin] Link DOI    TAŞDEMİR, M., Musa, S. (2015) "Serbest Etkinlikler Dersinde Sınıf Öğretmenlerin Kendilerini Yeterli Görme Düzeyleri", Turkish Studies, 10 (3) pp. 933-954 [TR Dizin] Link DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri

Link    TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri", Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 26 (0) pp. 343-353 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15370"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri", Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 26 (0) pp. 343-353 Link    TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri", Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 26 (0) pp. 343-353 Link   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Okullarda Başarı ve Başarısızlık Olgusu Tipik Öğrenci Davranışları Yönü ile Bir Durum araştırması

Link    TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2010) "Okullarda Başarı ve Başarısızlık Olgusu Tipik Öğrenci Davranışları Yönü ile Bir Durum araştırması", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (2) pp. 471-503 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15371"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2010) "Okullarda Başarı ve Başarısızlık Olgusu Tipik Öğrenci Davranışları Yönü ile Bir Durum araştırması", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (2) pp. 471-503 Link    TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2010) "Okullarda Başarı ve Başarısızlık Olgusu Tipik Öğrenci Davranışları Yönü ile Bir Durum araştırması", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (2) pp. 471-503 Link   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi