img
img
Toplam 23414 kayıt

SINAV SONUÇLARININ AÇIK OLARAK DUYURULMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ:YÜKSEKÖĞRETİMDE BİR DURUM ÇALIŞMASI

Şahan, E., Taşdemir, M. (2019) "SINAV SONUÇLARININ AÇIK OLARAK DUYURULMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ:YÜKSEKÖĞRETİMDE BİR DURUM ÇALIŞMASI", Uluslararası Sosyal Araştırmalar DergisiCilt: 12 Sayı: 68 Yıl: 2019, 12 (68) pp. 936-945   Şahan, E., Taşdemir, M. (2019) "SINAV SONUÇLARININ AÇIK OLARAK DUYURULMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ:YÜKSEKÖĞRETİMDE BİR DURUM ÇALIŞMASI", Uluslararası Sosyal Araştırmalar DergisiCilt: 12 Sayı: 68 Yıl: 2019, 12 (68) pp. 936-945  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Araştırmalar DergisiCilt: 12 Sayı: 68 Yıl: 2019

Öğretmenlerin Bilgisayar Tutumlarına FATİH Projesinin EtkisiThe Effect Of FATİH Project On Teachers’ Attitudes Towards Computer

Link   Taşdemir, M., Geçer, Y. (2017) "Öğretmenlerin Bilgisayar Tutumlarına FATİH Projesinin EtkisiThe Effect Of FATİH Project On Teachers’ Attitudes Towards Computer", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (3) pp. 280-296 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15355"> Taşdemir, M., Geçer, Y. (2017) "Öğretmenlerin Bilgisayar Tutumlarına FATİH Projesinin EtkisiThe Effect Of FATİH Project On Teachers’ Attitudes Towards Computer", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (3) pp. 280-296 Link   Taşdemir, M., Geçer, Y. (2017) "Öğretmenlerin Bilgisayar Tutumlarına FATİH Projesinin EtkisiThe Effect Of FATİH Project On Teachers’ Attitudes Towards Computer", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (3) pp. 280-296 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Link   Taşdemir, M., Şahin, C., Taşdemir, F., Kılıç, E., Dağıstan, A., Dağdelen, S. (2018) "İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (3) pp. 121-130 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15356"> Taşdemir, M., Şahin, C., Taşdemir, F., Kılıç, E., Dağıstan, A., Dağdelen, S. (2018) "İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (3) pp. 121-130 Link   Taşdemir, M., Şahin, C., Taşdemir, F., Kılıç, E., Dağıstan, A., Dağdelen, S. (2018) "İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (3) pp. 121-130 Link  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching

SINIFIN MOBİLİZASYONUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ

Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Kılıç, E., Dağıstan, A., Şahin, C., Dağdelen, S. (2018) "SINIFIN MOBİLİZASYONUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (2) pp. 186-198 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15357"> Taşdemir, M., Taşdemir, F., Kılıç, E., Dağıstan, A., Şahin, C., Dağdelen, S. (2018) "SINIFIN MOBİLİZASYONUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (2) pp. 186-198 Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Kılıç, E., Dağıstan, A., Şahin, C., Dağdelen, S. (2018) "SINIFIN MOBİLİZASYONUNA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (2) pp. 186-198 Link  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching

VELİ ALGISI VE BEKLENTİSİ

Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Şahin, C., Dağdelen, S., Kılıç, E., Dağıstan, A. (2018) "VELİ ALGISI VE BEKLENTİSİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (3) pp. 27-39 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15358"> Taşdemir, M., Taşdemir, F., Şahin, C., Dağdelen, S., Kılıç, E., Dağıstan, A. (2018) "VELİ ALGISI VE BEKLENTİSİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (3) pp. 27-39 Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Şahin, C., Dağdelen, S., Kılıç, E., Dağıstan, A. (2018) "VELİ ALGISI VE BEKLENTİSİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (3) pp. 27-39 Link  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching

A Comparation of Multiple Choice Tets and True False Tets Used in Evaluating Student Progress

Taşdemir, M. (2010) "A Comparation of Multiple Choice Tets and True False Tets Used in Evaluating Student Progress", Journal of Instructional Psychlogy, 37 (3) pp. 258-266   Taşdemir, M. (2010) "A Comparation of Multiple Choice Tets and True False Tets Used in Evaluating Student Progress", Journal of Instructional Psychlogy, 37 (3) pp. 258-266  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Instructional Psychlogy

MEB 5. SINIF MATEMATİK DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖREDEĞERLENDİRİLMESİ

Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Dağıstan, A., Dağdelen, S., Şahin, C., Kılıç, E. (2018) "MEB 5. SINIF MATEMATİK DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖREDEĞERLENDİRİLMESİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (2) pp. 68-79 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15360"> Taşdemir, M., Taşdemir, F., Dağıstan, A., Dağdelen, S., Şahin, C., Kılıç, E. (2018) "MEB 5. SINIF MATEMATİK DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖREDEĞERLENDİRİLMESİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (2) pp. 68-79 Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Dağıstan, A., Dağdelen, S., Şahin, C., Kılıç, E. (2018) "MEB 5. SINIF MATEMATİK DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖREDEĞERLENDİRİLMESİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 7 (2) pp. 68-79 Link  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching

BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI:KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ

Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI:KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (3) pp. 199-209 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15361"> Taşdemir, M., Taşdemir, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI:KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (3) pp. 199-209 Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI:KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (3) pp. 199-209 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKADEMİK GERİLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERLE BİREYSEL İLİŞKİBİÇİMLERİ

Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKADEMİK GERİLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERLE BİREYSEL İLİŞKİBİÇİMLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (2) pp. 419-430 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15363"> Taşdemir, M., Taşdemir, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKADEMİK GERİLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERLE BİREYSEL İLİŞKİBİÇİMLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (2) pp. 419-430 Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKADEMİK GERİLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERLE BİREYSEL İLİŞKİBİÇİMLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching, 6 (2) pp. 419-430 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları DergisiJournal of Research in Education and Teaching

Öğretmen Adaylarının Düşünme Türleri Bilgi Düzeyleri

  Taşdemir, M., Taşdemir, F., Geçer, Y. (2016) "Öğretmen Adaylarının Düşünme Türleri Bilgi Düzeyleri", KEFAD, 17 (3) pp. 377-395   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15365"> Taşdemir, M., Taşdemir, F., Geçer, Y. (2016) "Öğretmen Adaylarının Düşünme Türleri Bilgi Düzeyleri", KEFAD, 17 (3) pp. 377-395    Taşdemir, M., Taşdemir, F., Geçer, Y. (2016) "Öğretmen Adaylarının Düşünme Türleri Bilgi Düzeyleri", KEFAD, 17 (3) pp. 377-395   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KEFAD

İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YAKLAŞIMLARINAİLİŞKİN OLUMSUZLUKLAR

Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YAKLAŞIMLARINAİLİŞKİN OLUMSUZLUKLAR", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 402-411 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15366"> Taşdemir, M., Taşdemir, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YAKLAŞIMLARINAİLİŞKİN OLUMSUZLUKLAR", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 402-411 Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YAKLAŞIMLARINAİLİŞKİN OLUMSUZLUKLAR", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 402-411 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi

Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Kavramına Yükledikleri Metaforlar

Link    Taşdemir, M., Taşdemir, F. (2016) "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Kavramına Yükledikleri Metaforlar", KEFAD, 17 (1) pp. 419-438 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15367"> Taşdemir, M., Taşdemir, F. (2016) "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Kavramına Yükledikleri Metaforlar", KEFAD, 17 (1) pp. 419-438 Link    Taşdemir, M., Taşdemir, F. (2016) "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Kavramına Yükledikleri Metaforlar", KEFAD, 17 (1) pp. 419-438 Link   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KEFAD

Öğretmen Adaylarının Türk Mili Eğitim Sistemi Üzerine Algıladıkları Sorunlar

Link    Taşdemir, M. (2015) "Öğretmen Adaylarının Türk Mili Eğitim Sistemi Üzerine Algıladıkları Sorunlar", Turkısh Studies, 10 (7) pp. 881-898 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15368"> Taşdemir, M. (2015) "Öğretmen Adaylarının Türk Mili Eğitim Sistemi Üzerine Algıladıkları Sorunlar", Turkısh Studies, 10 (7) pp. 881-898 Link    Taşdemir, M. (2015) "Öğretmen Adaylarının Türk Mili Eğitim Sistemi Üzerine Algıladıkları Sorunlar", Turkısh Studies, 10 (7) pp. 881-898 Link   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkısh Studies

Serbest Etkinlikler Dersinde Sınıf Öğretmenlerin Kendilerini Yeterli Görme Düzeyleri

Link DOI    Taşdemir, M., Musa, S. (2015) "Serbest Etkinlikler Dersinde Sınıf Öğretmenlerin Kendilerini Yeterli Görme Düzeyleri", Turkish Studies, 10 (3) pp. 933-954 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15369"> Taşdemir, M., Musa, S. (2015) "Serbest Etkinlikler Dersinde Sınıf Öğretmenlerin Kendilerini Yeterli Görme Düzeyleri", Turkish Studies, 10 (3) pp. 933-954 [TR Dizin] Link DOI    Taşdemir, M., Musa, S. (2015) "Serbest Etkinlikler Dersinde Sınıf Öğretmenlerin Kendilerini Yeterli Görme Düzeyleri", Turkish Studies, 10 (3) pp. 933-954 [TR Dizin] Link DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri

Link    Taşdemir, M., Taşdemir, A. (2011) "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri", Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 26 (0) pp. 343-353 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15370"> Taşdemir, M., Taşdemir, A. (2011) "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri", Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 26 (0) pp. 343-353 Link    Taşdemir, M., Taşdemir, A. (2011) "Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmaları İnceleme Yeterlikleri", Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 26 (0) pp. 343-353 Link   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Okullarda Başarı ve Başarısızlık Olgusu Tipik Öğrenci Davranışları Yönü ile Bir Durum araştırması

Link    Taşdemir, M., Taşdemir, A. (2010) "Okullarda Başarı ve Başarısızlık Olgusu Tipik Öğrenci Davranışları Yönü ile Bir Durum araştırması", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (2) pp. 471-503 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15371"> Taşdemir, M., Taşdemir, A. (2010) "Okullarda Başarı ve Başarısızlık Olgusu Tipik Öğrenci Davranışları Yönü ile Bir Durum araştırması", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (2) pp. 471-503 Link    Taşdemir, M., Taşdemir, A. (2010) "Okullarda Başarı ve Başarısızlık Olgusu Tipik Öğrenci Davranışları Yönü ile Bir Durum araştırması", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (2) pp. 471-503 Link   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi

Kula, S.S., Budak, Y., Taşdemir, M. (2015) "İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 6 (18) pp. 58-80   Kula, S.S., Budak, Y., Taşdemir, M. (2015) "İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 6 (18) pp. 58-80  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi

Ev Okulu Uygulaması Üzerine Bir Durum Çalışması Kuram ve Özel Eğitimde Uygulama

Taşdemir, M., Bulut, A.S. (2015) "Ev Okulu Uygulaması Üzerine Bir Durum Çalışması Kuram ve Özel Eğitimde Uygulama", International Journal of Eurasia Social Sciences, 6 (19) pp. 138-157   Taşdemir, M., Bulut, A.S. (2015) "Ev Okulu Uygulaması Üzerine Bir Durum Çalışması Kuram ve Özel Eğitimde Uygulama", International Journal of Eurasia Social Sciences, 6 (19) pp. 138-157  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

Okul ve Okul Programı Felsefesinin Değerlendirmesinde Wıles And Bondı nin Yaklaşımı

." target=_blank>Link DOI    Taşdemir, M. (2015) "Okul ve Okul Programı Felsefesinin Değerlendirmesinde Wıles And Bondı nin Yaklaşımı", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 14 (54) pp. 19-45 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15374"> Taşdemir, M. (2015) "Okul ve Okul Programı Felsefesinin Değerlendirmesinde Wıles And Bondı nin Yaklaşımı", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 14 (54) pp. 19-45 [TR Dizin] Link DOI    Taşdemir, M. (2015) "Okul ve Okul Programı Felsefesinin Değerlendirmesinde Wıles And Bondı nin Yaklaşımı", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 14 (54) pp. 19-45 [TR Dizin] Link DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi