img
img
Toplam 23776 kayıt

Sosyal bilgiler ve fen bilgisi öğretmen adaylarının gıda tüketim davranışlarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Planlanmış davranış teorisi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Fen bilgisi öğretmen adaylarının uzaktan eğitime yönelik tutumlarının belirlenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Examination of pre-service science teachers’ sustainable consumption behaviors to provide low carbon lifestyle

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Academic Conference on Education, Teaching and E-learning

Fen bilgisi öğretmen adaylarının sürdürülebilir gıda tüketim anlayışları

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Gelecek nesil insan-doğa ilişkisini nasıl algılıyor?

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Fen bilimleri öğretmenlerinin 2017 yılında yayınlanan fen bilimleri öğretim programına yönelik görüşleri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Congress on Multidisciplinary Studies

Examination of factors affecting food consumption behaviors of individuals who live in university community in the scope of theory of planned behavior

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Academic Conference on Education, Teaching and E-learning

Examining of pre-service science teachers’ fastfood consumptions

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu

Examinining of pre-service science teachers’ intentions toward sustainable food consumptions and moral norms

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu

Ortaokul öğrencileri, fen bilimleri öğretmen adayları ve fen bilimleri öğretmenleri örnekleminde yeni ekolojik paradigma ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi

Fen bilimleri öğretmenlerin organik gıda tüketim davranışlarının planlanmış davranış teorisi kapsamında incelenmesi

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress of Pedagogical Research

Okul öncesi, ilk ve orta öğretimde STEM eğitimi üzerine alan yazın incelemesi: Türkiye örneği

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2 nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education

Fen bilimleri öğretmen adaylarının gıda tüketimlerinin sürdürülebilirlik açıdan değerlendirilmesi

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th International Eurasian Educational Research Congress

Öğretmen adaylarının mobil öğrenmeye yönelik hazır bulunuşlarının planlanmış davranış teorisi kapsamında anlaşılması

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi

Teknoloji kabul model yardımıyla fen bilimleri öğretmen adaylarının eğitim teknolojilerini kullanma niyetlerinin belirlenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Kişisel normları açıklayan faktörler cinsiyete göre değişir mi?

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğretmenlerin fen eğitimine yönelik öz-yeterlik algıları

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi

Investigation of pre service science teachers’ academic self-efficacy and academic motivation toward biology

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER)

Fen bilimleri öğretmen adaylarının uzaktan eğitim araçlarını kullanma niyetlerinin belirlenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu

Investigation of pre-service science teachers’ degree of willingness to act toward preventing climate change

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science