img
img
Toplam 23239 kayıt

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller

Demiral, Ü., Kartal, T., Kılınç, A., Sönmez, A., Afacan, Ö., POLAT, D., Demirci-Güler, M.P., Yıldırım, K., Eroğlu, B. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller", Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2014 Demiral, Ü., Kartal, T., Kılınç, A., Sönmez, A., Afacan, Ö., POLAT, D., Demirci-Güler, M.P., Yıldırım, K., Eroğlu, B. (2014) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinlerin Öğretimi Sırasında Alacakları Roller", Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

A Study on Developing Microteaching Scale for Student Teachers

  Altuk, Y.G., Kaya, V.H., POLAT, D. (2012) "A Study on Developing Microteaching Scale for Student Teachers", Cyprus International Conference on Educational Research, , (pp. 2964-2969), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Şubat 2012 " data-bs-content-id="YazarBilgi-5834"> Altuk, Y.G., Kaya, V.H., POLAT, D. (2012) "A Study on Developing Microteaching Scale for Student Teachers", Cyprus International Conference on Educational Research, , (pp. 2964-2969), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Şubat 2012  Altuk, Y.G., Kaya, V.H., POLAT, D. (2012) "A Study on Developing Microteaching Scale for Student Teachers", Cyprus International Conference on Educational Research, , (pp. 2964-2969), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Şubat 2012 
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cyprus International Conference on Educational Research,

PISA 2012 Verilerine Göre Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Alan Bilgisinin Fen Bilimleri Okuryazarlığı ile İlişkisinin Belirlenmesi Türkiye Örneği

POLAT, D., Altuk, Y.G., Kaya, V.H. (2016) "PISA 2012 Verilerine Göre Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Alan Bilgisinin Fen Bilimleri Okuryazarlığı ile İlişkisinin Belirlenmesi Türkiye Örneği", International Conference on Quality in Higher Education , (pp. 643-647), Sakarya, Türkiye, (Aralık 2016 POLAT, D., Altuk, Y.G., Kaya, V.H. (2016) "PISA 2012 Verilerine Göre Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Alan Bilgisinin Fen Bilimleri Okuryazarlığı ile İlişkisinin Belirlenmesi Türkiye Örneği", International Conference on Quality in Higher Education , (pp. 643-647), Sakarya, Türkiye, (Aralık 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Quality in Higher Education

Science student teachers views concerning children s learning dificulties and the techniques of identifying misconceptions

Gödek, Y., POLAT, D. (2008) "Science student teachers views concerning children s learning dificulties and the techniques of identifying misconceptions", 9th ECRICE, European Conference on Research In Chemical Education , (pp. 32-33), İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2008 Gödek, Y., POLAT, D. (2008) "Science student teachers views concerning children s learning dificulties and the techniques of identifying misconceptions", 9th ECRICE, European Conference on Research In Chemical Education , (pp. 32-33), İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2008
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9th ECRICE, European Conference on Research In Chemical Education

Öğretmen Adaylarının Çoklu Oylama Multı Votıng Tekniğine İlişkin Farkındalıkları ve Görüşleri

POLAT, D., Kaya, V.H., İnan, T. (2010) "Öğretmen Adaylarının Çoklu Oylama Multı Votıng Tekniğine İlişkin Farkındalıkları ve Görüşleri", 1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 140-146), Balıkesir, Türkiye, (Haziran 2010 POLAT, D., Kaya, V.H., İnan, T. (2010) "Öğretmen Adaylarının Çoklu Oylama Multı Votıng Tekniğine İlişkin Farkındalıkları ve Görüşleri", 1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 140-146), Balıkesir, Türkiye, (Haziran 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Soru Sorma Becerisinin Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırılması Kırşehir Örneği

POLAT, D., Fidan, M., Sönmez, A. (2010) "Fen Bilgisi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Soru Sorma Becerisinin Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırılması Kırşehir Örneği", 1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Balıkesir, Türkiye, (Haziran 2010 POLAT, D., Fidan, M., Sönmez, A. (2010) "Fen Bilgisi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Soru Sorma Becerisinin Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırılması Kırşehir Örneği", 1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Balıkesir, Türkiye, (Haziran 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Fen Eğitiminde Risk Alma Kırşehir Örneği

POLAT, D., Karamüftüoğlu, İ.O. (2010) "Fen Eğitiminde Risk Alma Kırşehir Örneği", 1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Balıkesir, Türkiye, (Haziran 2010 POLAT, D., Karamüftüoğlu, İ.O. (2010) "Fen Eğitiminde Risk Alma Kırşehir Örneği", 1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Balıkesir, Türkiye, (Haziran 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yetiştirme İle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi

POLAT, D. (2011) "Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yetiştirme İle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi", I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Eskişehir, Türkiye, (Kasım 2011 POLAT, D. (2011) "Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yetiştirme İle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi", I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Eskişehir, Türkiye, (Kasım 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Genç Akademisyenlerin Çoklu Oylama Multi Voting Açik Balik Kavanozu ve Iletişim Aği Tekniklerinin Uygulama Sürecine Ilişkin Görüşleri

POLAT, D. (2016) "Genç Akademisyenlerin Çoklu Oylama Multi Voting Açik Balik Kavanozu ve Iletişim Aği Tekniklerinin Uygulama Sürecine Ilişkin Görüşleri", IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016 POLAT, D. (2016) "Genç Akademisyenlerin Çoklu Oylama Multi Voting Açik Balik Kavanozu ve Iletişim Aği Tekniklerinin Uygulama Sürecine Ilişkin Görüşleri", IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ

Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması

Kaya, V.H., POLAT, D., Karamüftüoğlu, İ.O. (2011) "Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması", 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2011 Kaya, V.H., POLAT, D., Karamüftüoğlu, İ.O. (2011) "Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması", 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Multi Voting Çoklu Oylama Tekniğinin Kullanımına İlişkin Tartışma Grubu

POLAT, D., Kaya, V.H. (2012) "Multi Voting Çoklu Oylama Tekniğinin Kullanımına İlişkin Tartışma Grubu", 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012 POLAT, D., Kaya, V.H. (2012) "Multi Voting Çoklu Oylama Tekniğinin Kullanımına İlişkin Tartışma Grubu", 10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğretmen adaylarının sosyobilimsel bir konunun öğretimi ile ilgili öz yeterlilikleri ve seçecekleri öğretim metotları Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi

Kılınç, A., Soysal, D., İşeri, B., Tanık, N., Seymen, H., Sönmez, A., Eroğlu, B., Kartal, T., Demiral, Ü., Yıldırım, K., POLAT, D., Demirci-Güler, M.P., Afacan, Ö., Görgülü, Ö. (2012) "Öğretmen adaylarının sosyobilimsel bir konunun öğretimi ile ilgili öz yeterlilikleri ve seçecekleri öğretim metotları Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi", 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012 Kılınç, A., Soysal, D., İşeri, B., Tanık, N., Seymen, H., Sönmez, A., Eroğlu, B., Kartal, T., Demiral, Ü., Yıldırım, K., POLAT, D., Demirci-Güler, M.P., Afacan, Ö., Görgülü, Ö. (2012) "Öğretmen adaylarının sosyobilimsel bir konunun öğretimi ile ilgili öz yeterlilikleri ve seçecekleri öğretim metotları Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi", 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi

Gözlemevi Ziyaretinin Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Konusundaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi Ankara İli Örneği

Kaya, V.H., POLAT, D., Kaya, E. (2014) "Gözlemevi Ziyaretinin Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Konusundaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi Ankara İli Örneği", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Kaya, V.H., POLAT, D., Kaya, E. (2014) "Gözlemevi Ziyaretinin Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Konusundaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi Ankara İli Örneği", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

İlkokul İngilizce Ders Kitaplarının Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Değerlendirilmesi

DOI       Kula, S.S., ÖZASLAN, D. (2023) "İlkokul İngilizce Ders Kitaplarının Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Değerlendirilmesi", Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi, 9 (0) [TR Dizin] DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-5850"> Kula, S.S., ÖZASLAN, D. (2023) "İlkokul İngilizce Ders Kitaplarının Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Değerlendirilmesi", Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi, 9 (0) [TR Dizin] DOI       Kula, S.S., ÖZASLAN, D. (2023) "İlkokul İngilizce Ders Kitaplarının Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Değerlendirilmesi", Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi, 9 (0) [TR Dizin] DOI      
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi

Lise Öğrencilerinde Gelecek Beklentisi ve Öz Güven İlişkisi

Link DOI     Şimşek, H., ÜNAL, M., Mermer, Ş.E., ÖZASLAN, D. (2022) "Lise Öğrencilerinde Gelecek Beklentisi ve Öz Güven İlişkisi", Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (0) pp. 387-409 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-5851"> Şimşek, H., ÜNAL, M., Mermer, Ş.E., ÖZASLAN, D. (2022) "Lise Öğrencilerinde Gelecek Beklentisi ve Öz Güven İlişkisi", Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (0) pp. 387-409 [TR Dizin] Link DOI     Şimşek, H., ÜNAL, M., Mermer, Ş.E., ÖZASLAN, D. (2022) "Lise Öğrencilerinde Gelecek Beklentisi ve Öz Güven İlişkisi", Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (0) pp. 387-409 [TR Dizin] Link DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretiminde Kullanılan Öğrenci Merkezli Yöntem ve Tekniklerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

DOI     Şimşek, H., ÖZASLAN, D. (2021) "Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretiminde Kullanılan Öğrenci Merkezli Yöntem ve Tekniklerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi, 54 (2) pp. 599-626 [TR Dizin] DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-5852"> Şimşek, H., ÖZASLAN, D. (2021) "Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretiminde Kullanılan Öğrenci Merkezli Yöntem ve Tekniklerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi, 54 (2) pp. 599-626 [TR Dizin] DOI     Şimşek, H., ÖZASLAN, D. (2021) "Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretiminde Kullanılan Öğrenci Merkezli Yöntem ve Tekniklerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması", Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi, 54 (2) pp. 599-626 [TR Dizin] DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi

Yabancı Dil Ağırlıklı Eğitim Uygulamasına İlişkin İngilizce Öğretmenlerinin Görüşleri

    Berkant, H.G., ÖZASLAN, D., Doğan, E. (2019) "Yabancı Dil Ağırlıklı Eğitim Uygulamasına İlişkin İngilizce Öğretmenlerinin Görüşleri", Milli Eğitim, 48 (0) pp. 553-570     " data-bs-content-id="YazarBilgi-5854"> Berkant, H.G., ÖZASLAN, D., Doğan, E. (2019) "Yabancı Dil Ağırlıklı Eğitim Uygulamasına İlişkin İngilizce Öğretmenlerinin Görüşleri", Milli Eğitim, 48 (0) pp. 553-570      Berkant, H.G., ÖZASLAN, D., Doğan, E. (2019) "Yabancı Dil Ağırlıklı Eğitim Uygulamasına İlişkin İngilizce Öğretmenlerinin Görüşleri", Milli Eğitim, 48 (0) pp. 553-570     
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim

Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Yetişkinlerin Hayat Boyu Öğrenme Motivasyonlarının İncelenmesi

Kula, S.S., ÖZASLAN, D. (2023) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Yetişkinlerin Hayat Boyu Öğrenme Motivasyonlarının İncelenmesi", 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Aydın, Türkiye, (Ekim 2023 Kula, S.S., ÖZASLAN, D. (2023) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Yetişkinlerin Hayat Boyu Öğrenme Motivasyonlarının İncelenmesi", 11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Aydın, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi