img
img
Toplam 23615 kayıt

A Study on Developing Microteaching Scale for Student Teachers

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cyprus International Conference on Educational Research,

PISA 2012 Verilerine Göre Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Alan Bilgisinin Fen Bilimleri Okuryazarlığı ile İlişkisinin Belirlenmesi Türkiye Örneği

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Quality in Higher Education

Science student teachers views concerning children s learning dificulties and the techniques of identifying misconceptions

0 0
2008 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9th ECRICE, European Conference on Research In Chemical Education

Öğretmen Adaylarının Çoklu Oylama Multı Votıng Tekniğine İlişkin Farkındalıkları ve Görüşleri

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Fen Bilgisi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Soru Sorma Becerisinin Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırılması Kırşehir Örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Fen Eğitiminde Risk Alma Kırşehir Örneği

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yetiştirme İle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Genç Akademisyenlerin Çoklu Oylama Multi Voting Açik Balik Kavanozu ve Iletişim Aği Tekniklerinin Uygulama Sürecine Ilişkin Görüşleri

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ

Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Multi Voting Çoklu Oylama Tekniğinin Kullanımına İlişkin Tartışma Grubu

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Öğretmen adaylarının sosyobilimsel bir konunun öğretimi ile ilgili öz yeterlilikleri ve seçecekleri öğretim metotları Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi

Sosyobilimsel tartışmalarda öğretmen olarak hangi pozisyonu almak istersin Fen ve Teknoloji öğretmen adaylarının düşünceleri Mini Sempozyum Fen Öğretmenleri ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimi

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi

Gözlemevi Ziyaretinin Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Konusundaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi Ankara İli Örneği

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

İlkokul İngilizce Ders Kitaplarının Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Değerlendirilmesi

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi

Lise Öğrencilerinde Gelecek Beklentisi ve Öz Güven İlişkisi

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretiminde Kullanılan Öğrenci Merkezli Yöntem ve Tekniklerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi

Yabancı Dil Ağırlıklı Eğitim Uygulamasına İlişkin İngilizce Öğretmenlerinin Görüşleri

0 0
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim

Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Yetişkinlerin Hayat Boyu Öğrenme Motivasyonlarının İncelenmesi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

Öğrenci Gözüyle Eğitimde Kalite Güvence Sistemini Yeniden Tasarlamak

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi