img
img
Toplam 23782 kayıt

Fen ve Teknoloji Öğretimine Yönelik Öz Yeterlilik Ölçeği Geliştirme Çalışması

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Kavramsal Algılamalar ve Kavram Yanılgıları

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BİLİM VE TEKNİK: AYLIK POPÜLER BİLİM DERGİSİ / TÜBİTAK, A.

The Relationship Between Primary School Students Scientific Literacy Levels and Scientific Process Skills

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences

Examining of Acting on Science and Technology Teacher s Professional Burnout Variables

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnönü University Journal of the Faculty of Education

Preservice Science Teachers Efficacy Regarding a Socioscientific Issue A Belief System Approach

19 19
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Research in Science Education

Gözlemevi Ziyaretinin Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Konusundaki Algılarına Etkisinin İncelenmesi: (Ankara İli Örneği)

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

İnsan Anatomisi Konularındaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi (Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Örneği)

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

ÖĞRETMEN ADAYLARININ KARAR VERME SÜREÇLERİNDE FEN BİLGİLERİNİ KULLANMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi

Portfolyo Değerlendirmenin Üniversite öğrencilerinin Öz yeterlik algısı ve Yaşam Becerileri Üzerine Etkisi

0 0
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Farklı Disiplinlerdeki Öğretmen Adaylarının Arduino ile Kodlama Uygulamalarına Yönelik Görüşleri (Views of Pre-service Teachers about Coding Implementations with Arduino)

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu’nda (ITTES)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kodlama Eğitimine Yönelik Görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN STEM ETKİNLİKLERİ SÜRECİ

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

Portfolyo Değerlendirmenin İnsan İskelet Sistemi Konusunda Öğrenci Akademik Başarısı Üzerine Etkisi

0 0
2006 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları

0 0
2018 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları: Kavram Yanılgılarının Tespiti-Giderilmesi ve Uygulamalı Örnekler

0 0
2019 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine İlişkin Görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS)

Student Science Teachers’ Self-efficacy Beliefs about Teaching a Socio-scientific Issue

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
American Educational Research Association (AERA)

Farklı Disiplinlerdeki Öğretmen Adaylarının Arduino ile Kodlama Uygulamalarına Yönelik Görüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th International Instructional Technolgies Teacher Education Symposium (ITTES 2019)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine İlişkinGörüşleri

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri

Öğretmen Adaylarının Beslenme Konusundaki Yanlış İnanışlarının İncelenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021)