Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23004 kayıt
Middle East Research Journal of Humanities and Social Sciences
Aydin, A.
(2024) "
Middle East Research Journal of Humanities and Social Sciences
",
Editor-in-Chief
, 0 (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41054">
Aydin, A.
(2024) "
Middle East Research Journal of Humanities and Social Sciences
",
Editor-in-Chief
, 0 (0)
Aydin, A.
(2024) "
Middle East Research Journal of Humanities and Social Sciences
",
Editor-in-Chief
, 0 (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Editor-in-Chief
Developing a New Global Curriculum for Sustainability Environmental Education for Secondary Students (Example of Dust Trace Elements)
AYDIN, A.
(2023) "
Developing a New Global Curriculum for Sustainability Environmental Education for Secondary Students (Example of Dust Trace Elements)
",
International Experts Summit on Renewable and Sustainable Energy (IESRSE2023) will be held in Dubai, UAE during October 04-06, 2023
, Türkiye, (
Ocak 2023
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41055">
AYDIN, A.
(2023) "
Developing a New Global Curriculum for Sustainability Environmental Education for Secondary Students (Example of Dust Trace Elements)
",
International Experts Summit on Renewable and Sustainable Energy (IESRSE2023) will be held in Dubai, UAE during October 04-06, 2023
, Türkiye, (
Ocak 2023
)
AYDIN, A.
(2023) "
Developing a New Global Curriculum for Sustainability Environmental Education for Secondary Students (Example of Dust Trace Elements)
",
International Experts Summit on Renewable and Sustainable Energy (IESRSE2023) will be held in Dubai, UAE during October 04-06, 2023
, Türkiye, (
Ocak 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Experts Summit on Renewable and Sustainable Energy (IESRSE2023) will be held in Dubai, UAE during October 04-06, 2023
International Scientist Awards Lifetime Achievement Award
AYDIN, A.
(2021) "
International Scientist Awards Lifetime Achievement Award
",
https://www.vdgood.org/
, Türkiye, (
Ocak 2021
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41056">
AYDIN, A.
(2021) "
International Scientist Awards Lifetime Achievement Award
",
https://www.vdgood.org/
, Türkiye, (
Ocak 2021
)
AYDIN, A.
(2021) "
International Scientist Awards Lifetime Achievement Award
",
https://www.vdgood.org/
, Türkiye, (
Ocak 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
https://www.vdgood.org/
Investigation of the Gains of the 2018 Science High School Chemistry Curriculum according to the Revised Bloom's Taxonomy and Comparison with 2018 Chemistry Curriculum _ 2018 Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi ve 2018 Kimya Dersi Öğretim Programı ile Karşılaştırılması
AYDIN, A.
(2019) "
Investigation of the Gains of the 2018 Science High School Chemistry Curriculum according to the Revised Bloom's Taxonomy and Comparison with 2018 Chemistry Curriculum _ 2018 Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi ve 2018 Kimya Dersi Öğretim Programı ile Karşılaştırılması
",
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education
, 0 (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41057">
AYDIN, A.
(2019) "
Investigation of the Gains of the 2018 Science High School Chemistry Curriculum according to the Revised Bloom's Taxonomy and Comparison with 2018 Chemistry Curriculum _ 2018 Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi ve 2018 Kimya Dersi Öğretim Programı ile Karşılaştırılması
",
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education
, 0 (0)
AYDIN, A.
(2019) "
Investigation of the Gains of the 2018 Science High School Chemistry Curriculum according to the Revised Bloom's Taxonomy and Comparison with 2018 Chemistry Curriculum _ 2018 Fen Lisesi Kimya Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi ve 2018 Kimya Dersi Öğretim Programı ile Karşılaştırılması
",
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education
, 0 (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education
İlköğretim Fen ve Teknoloji ders kitaplarındaki bazı konulara yönelik atık maddelerden Materyal geliştirme
Aydın, A.
(2011) "
İlköğretim Fen ve Teknoloji ders kitaplarındaki bazı konulara yönelik atık maddelerden Materyal geliştirme
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 5 (1) pp. 62-93
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41058">
Aydın, A.
(2011) "
İlköğretim Fen ve Teknoloji ders kitaplarındaki bazı konulara yönelik atık maddelerden Materyal geliştirme
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 5 (1) pp. 62-93
Aydın, A.
(2011) "
İlköğretim Fen ve Teknoloji ders kitaplarındaki bazı konulara yönelik atık maddelerden Materyal geliştirme
",
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, 5 (1) pp. 62-93
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Material Development and Meeting the Needs of the Society: Example Practices for Science and Mathematics Education
Bilir, A.
(2022) "
Material Development and Meeting the Needs of the Society: Example Practices for Science and Mathematics Education
",
Current Research in Language, Literature and Education
, 5 (3) pp. 108-123
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41059">
Bilir, A.
(2022) "
Material Development and Meeting the Needs of the Society: Example Practices for Science and Mathematics Education
",
Current Research in Language, Literature and Education
, 5 (3) pp. 108-123
Bilir, A.
(2022) "
Material Development and Meeting the Needs of the Society: Example Practices for Science and Mathematics Education
",
Current Research in Language, Literature and Education
, 5 (3) pp. 108-123
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Current Research in Language, Literature and Education
Determining the Metaphors and Analogies in the 6th Grade Science Textbook
Çiftçi, A.
(2023) "
Determining the Metaphors and Analogies in the 6th Grade Science Textbook
",
Journal of the Turkish Chemical Society Chemical Education
, 8 (1) pp. 31-48
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41060">
Çiftçi, A.
(2023) "
Determining the Metaphors and Analogies in the 6th Grade Science Textbook
",
Journal of the Turkish Chemical Society Chemical Education
, 8 (1) pp. 31-48
Çiftçi, A.
(2023) "
Determining the Metaphors and Analogies in the 6th Grade Science Textbook
",
Journal of the Turkish Chemical Society Chemical Education
, 8 (1) pp. 31-48
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of the Turkish Chemical Society Chemical Education
THE EFFECT OF MATHEMATICS SUPPORTED SCIENCE TEACHING ON STUDENTS ACHIEVEMENTS AND ATTITUDES TOWARDS SCIENCE AND MATHEMATICS: THE CASE OF DENSITY
Akdeniz, K.A.D.
(2021) "
THE EFFECT OF MATHEMATICS SUPPORTED SCIENCE TEACHING ON STUDENTS ACHIEVEMENTS AND ATTITUDES TOWARDS SCIENCE AND MATHEMATICS: THE CASE OF DENSITY
",
Trakya Journal of Education
, 11 (3) pp. 1130-1147
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41061">
Akdeniz, K.A.D.
(2021) "
THE EFFECT OF MATHEMATICS SUPPORTED SCIENCE TEACHING ON STUDENTS ACHIEVEMENTS AND ATTITUDES TOWARDS SCIENCE AND MATHEMATICS: THE CASE OF DENSITY
",
Trakya Journal of Education
, 11 (3) pp. 1130-1147
Akdeniz, K.A.D.
(2021) "
THE EFFECT OF MATHEMATICS SUPPORTED SCIENCE TEACHING ON STUDENTS ACHIEVEMENTS AND ATTITUDES TOWARDS SCIENCE AND MATHEMATICS: THE CASE OF DENSITY
",
Trakya Journal of Education
, 11 (3) pp. 1130-1147
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Journal of Education
ANALYSING AND EVALUATION OF SEVENTH GRADE SCIENCE AND TECHNOLOGY LESSON CURRICULUM QUESTIONS ACCORDING TO THE REVlSED BLOOM TAXONOMY
Güven, Ç.,
Aydın, A.
(2017) "
ANALYSING AND EVALUATION OF SEVENTH GRADE SCIENCE AND TECHNOLOGY LESSON CURRICULUM QUESTIONS ACCORDING TO THE REVlSED BLOOM TAXONOMY
",
KÂZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 0 (35) pp. 223-233
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41062">
Güven, Ç.,
Aydın, A.
(2017) "
ANALYSING AND EVALUATION OF SEVENTH GRADE SCIENCE AND TECHNOLOGY LESSON CURRICULUM QUESTIONS ACCORDING TO THE REVlSED BLOOM TAXONOMY
",
KÂZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 0 (35) pp. 223-233
Güven, Ç.,
Aydın, A.
(2017) "
ANALYSING AND EVALUATION OF SEVENTH GRADE SCIENCE AND TECHNOLOGY LESSON CURRICULUM QUESTIONS ACCORDING TO THE REVlSED BLOOM TAXONOMY
",
KÂZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 0 (35) pp. 223-233
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
KÂZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
İçimizdeki Bilge'nin Nitelikleri [Genişletilmiş 2. Baskı]
Aydin, A.
(2017) "
İçimizdeki Bilge'nin Nitelikleri [Genişletilmiş 2. Baskı]
", Türkiye :
, ISBN: 978-605-4794-93-5
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41063">
Aydin, A.
(2017) "
İçimizdeki Bilge'nin Nitelikleri [Genişletilmiş 2. Baskı]
", Türkiye :
, ISBN: 978-605-4794-93-5
Aydin, A.
(2017) "
İçimizdeki Bilge'nin Nitelikleri [Genişletilmiş 2. Baskı]
", Türkiye :
, ISBN: 978-605-4794-93-5
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Matematik destekli fen öğretiminin 6. Sınıf öğrencilerinin tutum, motivasyon ve akademik başarıları üzerindeki etkisi: Yoğunluk örneği
Akdeniz, E.D.
() "
Matematik destekli fen öğretiminin 6. Sınıf öğrencilerinin tutum, motivasyon ve akademik başarıları üzerindeki etkisi: Yoğunluk örneği
",
Tez - Öğrenci
, 0 (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41064">
Akdeniz, E.D.
() "
Matematik destekli fen öğretiminin 6. Sınıf öğrencilerinin tutum, motivasyon ve akademik başarıları üzerindeki etkisi: Yoğunluk örneği
",
Tez - Öğrenci
, 0 (0)
Akdeniz, E.D.
() "
Matematik destekli fen öğretiminin 6. Sınıf öğrencilerinin tutum, motivasyon ve akademik başarıları üzerindeki etkisi: Yoğunluk örneği
",
Tez - Öğrenci
, 0 (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
0
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Tez - Öğrenci
7. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ MÜFREDAT MODÜLASYONU: ÖĞRETMENLERDEN GELEN ÖZGÜN ANLAMLAR/ANALOJİLER
Öztürk, F.N.
(2012) "
7. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ MÜFREDAT MODÜLASYONU: ÖĞRETMENLERDEN GELEN ÖZGÜN ANLAMLAR/ANALOJİLER
",
DOI : 10.9761/JASSS_468
, 0 (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41065">
Öztürk, F.N.
(2012) "
7. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ MÜFREDAT MODÜLASYONU: ÖĞRETMENLERDEN GELEN ÖZGÜN ANLAMLAR/ANALOJİLER
",
DOI : 10.9761/JASSS_468
, 0 (0)
Öztürk, F.N.
(2012) "
7. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ MÜFREDAT MODÜLASYONU: ÖĞRETMENLERDEN GELEN ÖZGÜN ANLAMLAR/ANALOJİLER
",
DOI : 10.9761/JASSS_468
, 0 (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
DOI : 10.9761/JASSS_468
Yeni zelanda ve Türkiye'nin fen bilimleri dersi öğretim programlarının kazanım benzerlikleri yönünden incelenmesi
Kivanç, Z.
(2019) "
Yeni zelanda ve Türkiye'nin fen bilimleri dersi öğretim programlarının kazanım benzerlikleri yönünden incelenmesi
",
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jotcsc/issue/53424/621518
, 0 (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41066">
Kivanç, Z.
(2019) "
Yeni zelanda ve Türkiye'nin fen bilimleri dersi öğretim programlarının kazanım benzerlikleri yönünden incelenmesi
",
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jotcsc/issue/53424/621518
, 0 (0)
Kivanç, Z.
(2019) "
Yeni zelanda ve Türkiye'nin fen bilimleri dersi öğretim programlarının kazanım benzerlikleri yönünden incelenmesi
",
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jotcsc/issue/53424/621518
, 0 (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jotcsc/issue/53424/621518
6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersi Öğretim programında yer alan olgu, olay ve genellemeleri bilme düzeylerinin incelenmesi
Doğan, P.
(2020) "
6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersi Öğretim programında yer alan olgu, olay ve genellemeleri bilme düzeylerinin incelenmesi
",
https://acikbilim.yok.gov.tr/bitstream/handle/20.500.12812/239214/yokAcikBilim_10225159.pdf?sequence=-1&isAllowed=y
, 0 (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41067">
Doğan, P.
(2020) "
6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersi Öğretim programında yer alan olgu, olay ve genellemeleri bilme düzeylerinin incelenmesi
",
https://acikbilim.yok.gov.tr/bitstream/handle/20.500.12812/239214/yokAcikBilim_10225159.pdf?sequence=-1&isAllowed=y
, 0 (0)
Doğan, P.
(2020) "
6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersi Öğretim programında yer alan olgu, olay ve genellemeleri bilme düzeylerinin incelenmesi
",
https://acikbilim.yok.gov.tr/bitstream/handle/20.500.12812/239214/yokAcikBilim_10225159.pdf?sequence=-1&isAllowed=y
, 0 (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
https://acikbilim.yok.gov.tr/bitstream/handle/20.500.12812/239214/yokAcikBilim_10225159.pdf?sequence=-1&isAllowed=y
Bilim kurgunun fen bilimleri dersinin öğrenme hedeflerine yönelik fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri
Bilgin, L.N.
(2016) "
Bilim kurgunun fen bilimleri dersinin öğrenme hedeflerine yönelik fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri
",
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/588109
, 0 (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41068">
Bilgin, L.N.
(2016) "
Bilim kurgunun fen bilimleri dersinin öğrenme hedeflerine yönelik fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri
",
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/588109
, 0 (0)
Bilgin, L.N.
(2016) "
Bilim kurgunun fen bilimleri dersinin öğrenme hedeflerine yönelik fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri
",
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/588109
, 0 (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/588109
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin öğrenme stili ile fen ve teknoloji dersi başarısı arasındaki ilişki
Erbey, Ö.
(2013) "
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin öğrenme stili ile fen ve teknoloji dersi başarısı arasındaki ilişki
",
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/588195
, 0 (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41069">
Erbey, Ö.
(2013) "
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin öğrenme stili ile fen ve teknoloji dersi başarısı arasındaki ilişki
",
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/588195
, 0 (0)
Erbey, Ö.
(2013) "
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin öğrenme stili ile fen ve teknoloji dersi başarısı arasındaki ilişki
",
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/588195
, 0 (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/588195
An Evaluation of Chemistry I Textbook by Chemistry Teachers
AYDIN, A.
(2010) "
An Evaluation of Chemistry I Textbook by Chemistry Teachers
",
https://dergipark.org.tr/en/pub/kefad/issue/59507/855664
, 0 (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41070">
AYDIN, A.
(2010) "
An Evaluation of Chemistry I Textbook by Chemistry Teachers
",
https://dergipark.org.tr/en/pub/kefad/issue/59507/855664
, 0 (0)
AYDIN, A.
(2010) "
An Evaluation of Chemistry I Textbook by Chemistry Teachers
",
https://dergipark.org.tr/en/pub/kefad/issue/59507/855664
, 0 (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
https://dergipark.org.tr/en/pub/kefad/issue/59507/855664
Certificate of Excellence in Reviewing Award
AYDIN, A.
(2017) "
Certificate of Excellence in Reviewing Award
",
Journal Cleaner Production
, Türkiye, (
Ağustos 2017
)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41071">
AYDIN, A.
(2017) "
Certificate of Excellence in Reviewing Award
",
Journal Cleaner Production
, Türkiye, (
Ağustos 2017
)
AYDIN, A.
(2017) "
Certificate of Excellence in Reviewing Award
",
Journal Cleaner Production
, Türkiye, (
Ağustos 2017
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal Cleaner Production
Abdullah Aydin1 (7.08.2017 Ödül Belgesi 2)
Aydin, A.
(2017) "
Abdullah Aydin1 (7.08.2017 Ödül Belgesi 2)
",
Journal of Cleaner Production
, 0 (0)
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41072">
Aydin, A.
(2017) "
Abdullah Aydin1 (7.08.2017 Ödül Belgesi 2)
",
Journal of Cleaner Production
, 0 (0)
Aydin, A.
(2017) "
Abdullah Aydin1 (7.08.2017 Ödül Belgesi 2)
",
Journal of Cleaner Production
, 0 (0)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Cleaner Production
Validity and reliability of the KFORCE Sens® electrogoniometer in the evaluation of ankle, knee, and hip range of motion
DOI
ÖZÜDOĞRU, A.
, CANLI, M., Kuzu, Ş., CEYLAN, İ., Alkan, H., TUNCAY, F. (2024) "
Validity and reliability of the KFORCE Sens® electrogoniometer in the evaluation of ankle, knee, and hip range of motion
",
Health Sciences Investigations Journal
, 6 (2) pp. 977-982
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-41073">
ÖZÜDOĞRU, A.
, CANLI, M., Kuzu, Ş., CEYLAN, İ., Alkan, H., TUNCAY, F. (2024) "
Validity and reliability of the KFORCE Sens® electrogoniometer in the evaluation of ankle, knee, and hip range of motion
",
Health Sciences Investigations Journal
, 6 (2) pp. 977-982
DOI
ÖZÜDOĞRU, A.
, CANLI, M., Kuzu, Ş., CEYLAN, İ., Alkan, H., TUNCAY, F. (2024) "
Validity and reliability of the KFORCE Sens® electrogoniometer in the evaluation of ankle, knee, and hip range of motion
",
Health Sciences Investigations Journal
, 6 (2) pp. 977-982
DOI
Kurum Bilgileri
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon
Özgeçmiş Sayfası
2024
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Health Sciences Investigations Journal
«
1121
1122
1123
1124
1125
1126
1127
1128
1129
1130
»