img
img
Toplam 23005 kayıt

Kırşehir Mucur İlçesinde Uygulanan Ahi Çocuk Projesi Üzerine Bir İnceleme

Koyuncu, B. (2022) "Kırşehir Mucur İlçesinde Uygulanan Ahi Çocuk Projesi Üzerine Bir İnceleme", Ahi Evran 2. Uluslararası Bilimsel araştırmalar Kongresi , (Kasım 2022 Koyuncu, B. (2022) "Kırşehir Mucur İlçesinde Uygulanan Ahi Çocuk Projesi Üzerine Bir İnceleme", Ahi Evran 2. Uluslararası Bilimsel araştırmalar Kongresi , (Kasım 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran 2. Uluslararası Bilimsel araştırmalar Kongresi

Afete Hazır Bireyler Yetiştirmede Sosyal Bilgiler Dersinin Öneminin İncelenmesi

Koyuncu, B., Uzunöz, A. (2023) "Afete Hazır Bireyler Yetiştirmede Sosyal Bilgiler Dersinin Öneminin İncelenmesi", V. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2023 Koyuncu, B., Uzunöz, A. (2023) "Afete Hazır Bireyler Yetiştirmede Sosyal Bilgiler Dersinin Öneminin İncelenmesi", V. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK)

Kilis Müdafasında Polatbey, Yüzbaşı Kamil

Koyuncu, B. (2021) "Kilis Müdafasında Polatbey, Yüzbaşı Kamil", Düşman İşgalinden Kurtuluşunun 100. Yılında Geçmişten Günümüze Kilis Sempozyumu , (Aralık 2021 Koyuncu, B. (2021) "Kilis Müdafasında Polatbey, Yüzbaşı Kamil", Düşman İşgalinden Kurtuluşunun 100. Yılında Geçmişten Günümüze Kilis Sempozyumu , (Aralık 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Düşman İşgalinden Kurtuluşunun 100. Yılında Geçmişten Günümüze Kilis Sempozyumu

Primary School Teachers’ Opinions Regarding the Use of Cartoons and Animations in Life Science Education

DOI    Aslan, Ş., Tay, B., UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2021) "Primary School Teachers’ Opinions Regarding the Use of Cartoons and Animations in Life Science Education", International Journal of Eurasian Education and Culture, 6 (14) pp. 2113-2165 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3877"> Aslan, Ş., Tay, B., UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2021) "Primary School Teachers’ Opinions Regarding the Use of Cartoons and Animations in Life Science Education", International Journal of Eurasian Education and Culture, 6 (14) pp. 2113-2165 DOI    Aslan, Ş., Tay, B., UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2021) "Primary School Teachers’ Opinions Regarding the Use of Cartoons and Animations in Life Science Education", International Journal of Eurasian Education and Culture, 6 (14) pp. 2113-2165 DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasian Education and Culture

Bütünleştirilmiş Matematik ve Hayat Bilgisi Öğretiminin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Derslere Karşı Tutum Düzeylerine Etkisi

Link   BAŞ, M., Tertemiz, N.I., Tay, B. (2021) "Bütünleştirilmiş Matematik ve Hayat Bilgisi Öğretiminin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Derslere Karşı Tutum Düzeylerine Etkisi", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 5 (2) pp. 158-180 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3878"> BAŞ, M., Tertemiz, N.I., Tay, B. (2021) "Bütünleştirilmiş Matematik ve Hayat Bilgisi Öğretiminin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Derslere Karşı Tutum Düzeylerine Etkisi", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 5 (2) pp. 158-180 Link   BAŞ, M., Tertemiz, N.I., Tay, B. (2021) "Bütünleştirilmiş Matematik ve Hayat Bilgisi Öğretiminin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Derslere Karşı Tutum Düzeylerine Etkisi", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 5 (2) pp. 158-180 Link  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)

The Views of Prospective Social Studies and Classroom Teachers About Values and Values Education

Link DOI    Tay, B. (2013) "The Views of Prospective Social Studies and Classroom Teachers About Values and Values Education", Educational Research and Reviews, 8 (9) pp. 560-567 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3879"> Tay, B. (2013) "The Views of Prospective Social Studies and Classroom Teachers About Values and Values Education", Educational Research and Reviews, 8 (9) pp. 560-567 Link DOI    Tay, B. (2013) "The Views of Prospective Social Studies and Classroom Teachers About Values and Values Education", Educational Research and Reviews, 8 (9) pp. 560-567 Link DOI   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Educational Research and Reviews

Sosyal Bilgiler Dersi İnanç Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

DOI      Öztürk, D., Tay, B.A., Ergül, S., Tay, B. (2023) "Sosyal Bilgiler Dersi İnanç Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Cumhuriyet University, 12 (1) pp. 132-145 DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-3880"> Öztürk, D., Tay, B.A., Ergül, S., Tay, B. (2023) "Sosyal Bilgiler Dersi İnanç Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Cumhuriyet University, 12 (1) pp. 132-145 DOI      Öztürk, D., Tay, B.A., Ergül, S., Tay, B. (2023) "Sosyal Bilgiler Dersi İnanç Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Cumhuriyet University, 12 (1) pp. 132-145 DOI     
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet University

The Effect of Academic Risk Taking Levels on The Problem Solving Ability of Gifted Students

Link DOI     Tay, B., Özkan, D., Betül, A.T. (2009) "The Effect of Academic Risk Taking Levels on The Problem Solving Ability of Gifted Students", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 1 (1) pp. 1099-1104 [SCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-3882"> Tay, B., Özkan, D., Betül, A.T. (2009) "The Effect of Academic Risk Taking Levels on The Problem Solving Ability of Gifted Students", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 1 (1) pp. 1099-1104 [SCI] Link DOI     Tay, B., Özkan, D., Betül, A.T. (2009) "The Effect of Academic Risk Taking Levels on The Problem Solving Ability of Gifted Students", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 1 (1) pp. 1099-1104 [SCI] Link DOI    
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Procedia - Social and Behavioral Sciences

Skills and Values Concepts in Life Science Course Curriculum (Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında Beceriler ve Değerler)

Link   Aşkan, A., Tay, B., Öztürk, D. (2022) "Skills and Values Concepts in Life Science Course Curriculum (Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında Beceriler ve Değerler)", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi, 4 (4) pp. 44-77 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-3883"> Aşkan, A., Tay, B., Öztürk, D. (2022) "Skills and Values Concepts in Life Science Course Curriculum (Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında Beceriler ve Değerler)", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi, 4 (4) pp. 44-77 Link   Aşkan, A., Tay, B., Öztürk, D. (2022) "Skills and Values Concepts in Life Science Course Curriculum (Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında Beceriler ve Değerler)", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi, 4 (4) pp. 44-77 Link  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Psikolojik İhtiyaçları

Link DOI        Gençtanırım-Kurt, D., Tay, B. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Psikolojik İhtiyaçları", İlköğretim Online, 14 (2) pp. 647-656 [TR Dizin] Link DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-3884"> Gençtanırım-Kurt, D., Tay, B. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Psikolojik İhtiyaçları", İlköğretim Online, 14 (2) pp. 647-656 [TR Dizin] Link DOI        Gençtanırım-Kurt, D., Tay, B. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Psikolojik İhtiyaçları", İlköğretim Online, 14 (2) pp. 647-656 [TR Dizin] Link DOI       
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İlköğretim Online

Sosyal bilgiler öğretimi kapsamında ilköğretim öğrencilerinde nedensellik kavramının gelişimi

Link     Tay, B., Kurnaz, Ş., TAŞDEMİR, M. (2010) "Sosyal bilgiler öğretimi kapsamında ilköğretim öğrencilerinde nedensellik kavramının gelişimi", Elementary Education Online, 9 (1) pp. 241-255 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-3885"> Tay, B., Kurnaz, Ş., TAŞDEMİR, M. (2010) "Sosyal bilgiler öğretimi kapsamında ilköğretim öğrencilerinde nedensellik kavramının gelişimi", Elementary Education Online, 9 (1) pp. 241-255 [TR Dizin] Link     Tay, B., Kurnaz, Ş., TAŞDEMİR, M. (2010) "Sosyal bilgiler öğretimi kapsamında ilköğretim öğrencilerinde nedensellik kavramının gelişimi", Elementary Education Online, 9 (1) pp. 241-255 [TR Dizin] Link    
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elementary Education Online

Opinions of Third-Grade Primary School Students on the Value of Patriotism

Link    Tay, B., Tefek, F.A. (2017) "Opinions of Third-Grade Primary School Students on the Value of Patriotism", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 1 (1) pp. 55-75 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3886"> Tay, B., Tefek, F.A. (2017) "Opinions of Third-Grade Primary School Students on the Value of Patriotism", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 1 (1) pp. 55-75 Link    Tay, B., Tefek, F.A. (2017) "Opinions of Third-Grade Primary School Students on the Value of Patriotism", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 1 (1) pp. 55-75 Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)

Parents Views Regarding the Values Aimed to be Taught in Social StudiesLessons

   Tay, B., Yıldırım, K. (2009) "Parents Views Regarding the Values Aimed to be Taught in Social StudiesLessons", KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI, 9 (3) pp. 1529-1542 [SSCI]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-3887"> Tay, B., Yıldırım, K. (2009) "Parents Views Regarding the Values Aimed to be Taught in Social StudiesLessons", KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI, 9 (3) pp. 1529-1542 [SSCI]     Tay, B., Yıldırım, K. (2009) "Parents Views Regarding the Values Aimed to be Taught in Social StudiesLessons", KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI, 9 (3) pp. 1529-1542 [SSCI]    
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI

Fen Bilgisi Öğretiminde Öğrencilerin Öğrenme Stratejilerini Kullanmalarının Akademik Başarıya Etkisi

   Taşdemir, A., Tay, B. (2007) "Fen Bilgisi Öğretiminde Öğrencilerin Öğrenme Stratejilerini Kullanmalarının Akademik Başarıya Etkisi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (1) pp. 173-187 [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-3888"> Taşdemir, A., Tay, B. (2007) "Fen Bilgisi Öğretiminde Öğrencilerin Öğrenme Stratejilerini Kullanmalarının Akademik Başarıya Etkisi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (1) pp. 173-187 [TR Dizin]     Taşdemir, A., Tay, B. (2007) "Fen Bilgisi Öğretiminde Öğrencilerin Öğrenme Stratejilerini Kullanmalarının Akademik Başarıya Etkisi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (1) pp. 173-187 [TR Dizin]    
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğrenme Stratejilerinin Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi Dersinde Akademik Başarıya Etkisi

    Tay, B. (2007) "Öğrenme Stratejilerinin Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi Dersinde Akademik Başarıya Etkisi", Milli Eğitim “Üç Aylık Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi., 35 (173) pp. 87-102 [TR Dizin]     " data-bs-content-id="YazarBilgi-3889"> Tay, B. (2007) "Öğrenme Stratejilerinin Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi Dersinde Akademik Başarıya Etkisi", Milli Eğitim “Üç Aylık Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi., 35 (173) pp. 87-102 [TR Dizin]      Tay, B. (2007) "Öğrenme Stratejilerinin Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi Dersinde Akademik Başarıya Etkisi", Milli Eğitim “Üç Aylık Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi., 35 (173) pp. 87-102 [TR Dizin]     
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim “Üç Aylık Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi.

Prospective teachers views concerning the values to teach in the course of social sciences

Link DOI     Tay, B. (2009) "Prospective teachers views concerning the values to teach in the course of social sciences", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 1 (1) pp. 1187-1191 [SCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-3890"> Tay, B. (2009) "Prospective teachers views concerning the values to teach in the course of social sciences", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 1 (1) pp. 1187-1191 [SCI] Link DOI     Tay, B. (2009) "Prospective teachers views concerning the values to teach in the course of social sciences", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 1 (1) pp. 1187-1191 [SCI] Link DOI    
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Procedia - Social and Behavioral Sciences

Learning Strategies and Learning Styles Used by Students in Social Studies

  Tuğba, K., Tay, B. (2014) "Learning Strategies and Learning Styles Used by Students in Social Studies", International Journal of Academic Research Part B., 6 (2) pp. 259-267   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3891"> Tuğba, K., Tay, B. (2014) "Learning Strategies and Learning Styles Used by Students in Social Studies", International Journal of Academic Research Part B., 6 (2) pp. 259-267    Tuğba, K., Tay, B. (2014) "Learning Strategies and Learning Styles Used by Students in Social Studies", International Journal of Academic Research Part B., 6 (2) pp. 259-267   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Academic Research Part B.

Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında Öğrencilerin Değer Ve Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri

Link     Tay, B., Zehra, D.F., Şanal, M. (2013) "Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında Öğrencilerin Değer Ve Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 67-93 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-3892"> Tay, B., Zehra, D.F., Şanal, M. (2013) "Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında Öğrencilerin Değer Ve Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 67-93 Link     Tay, B., Zehra, D.F., Şanal, M. (2013) "Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında Öğrencilerin Değer Ve Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 67-93 Link    
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sosyal Bilgiler Derslerinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejileri

Link DOI     Tay, B. (2014) "Sosyal Bilgiler Derslerinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejileri", Journal of Turkish Studies, 9 (0) pp. 1499-1499 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-3893"> Tay, B. (2014) "Sosyal Bilgiler Derslerinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejileri", Journal of Turkish Studies, 9 (0) pp. 1499-1499 [TR Dizin] Link DOI     Tay, B. (2014) "Sosyal Bilgiler Derslerinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejileri", Journal of Turkish Studies, 9 (0) pp. 1499-1499 [TR Dizin] Link DOI    
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Studies

2005 sosyal bilgiler dersi öğretim programı ile 2017 sosyal bilgiler dersi taslak öğretim programının karşılaştırması.

Link    Tay, B. (2017) "2005 sosyal bilgiler dersi öğretim programı ile 2017 sosyal bilgiler dersi taslak öğretim programının karşılaştırması.", INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES, 8 (27) pp. 461-487 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3894"> Tay, B. (2017) "2005 sosyal bilgiler dersi öğretim programı ile 2017 sosyal bilgiler dersi taslak öğretim programının karşılaştırması.", INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES, 8 (27) pp. 461-487 [TR Dizin] Link    Tay, B. (2017) "2005 sosyal bilgiler dersi öğretim programı ile 2017 sosyal bilgiler dersi taslak öğretim programının karşılaştırması.", INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES, 8 (27) pp. 461-487 [TR Dizin] Link   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES