Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23256 kayıt
Primary School Teachers’ Opinions Regarding the Use of Cartoons and Animations in Life Science Education
DOI
Aslan, Ş.,
TAY, B.
, UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2021) "
Primary School Teachers’ Opinions Regarding the Use of Cartoons and Animations in Life Science Education
",
International Journal of Eurasian Education and Culture
, 6 (14) pp. 2113-2165
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3877">
Aslan, Ş.,
TAY, B.
, UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2021) "
Primary School Teachers’ Opinions Regarding the Use of Cartoons and Animations in Life Science Education
",
International Journal of Eurasian Education and Culture
, 6 (14) pp. 2113-2165
DOI
Aslan, Ş.,
TAY, B.
, UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2021) "
Primary School Teachers’ Opinions Regarding the Use of Cartoons and Animations in Life Science Education
",
International Journal of Eurasian Education and Culture
, 6 (14) pp. 2113-2165
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Eurasian Education and Culture
Bütünleştirilmiş Matematik ve Hayat Bilgisi Öğretiminin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Derslere Karşı Tutum Düzeylerine Etkisi
Link
BAŞ, M., Tertemiz, N.I.,
TAY, B.
(2021) "
Bütünleştirilmiş Matematik ve Hayat Bilgisi Öğretiminin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Derslere Karşı Tutum Düzeylerine Etkisi
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, 5 (2) pp. 158-180
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3878">
BAŞ, M., Tertemiz, N.I.,
TAY, B.
(2021) "
Bütünleştirilmiş Matematik ve Hayat Bilgisi Öğretiminin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Derslere Karşı Tutum Düzeylerine Etkisi
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, 5 (2) pp. 158-180
Link
BAŞ, M., Tertemiz, N.I.,
TAY, B.
(2021) "
Bütünleştirilmiş Matematik ve Hayat Bilgisi Öğretiminin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Derslere Karşı Tutum Düzeylerine Etkisi
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, 5 (2) pp. 158-180
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
The Views of Prospective Social Studies and Classroom Teachers About Values and Values Education
Link
DOI
TAY, B.
(2013) "
The Views of Prospective Social Studies and Classroom Teachers About Values and Values Education
",
Educational Research and Reviews
, 8 (9) pp. 560-567
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3879">
TAY, B.
(2013) "
The Views of Prospective Social Studies and Classroom Teachers About Values and Values Education
",
Educational Research and Reviews
, 8 (9) pp. 560-567
Link
DOI
TAY, B.
(2013) "
The Views of Prospective Social Studies and Classroom Teachers About Values and Values Education
",
Educational Research and Reviews
, 8 (9) pp. 560-567
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Educational Research and Reviews
Sosyal Bilgiler Dersi İnanç Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI
ÖZTÜRK, D., Tay, B.A., Ergül, S.,
TAY, B.
(2023) "
Sosyal Bilgiler Dersi İnanç Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Cumhuriyet University
, 12 (1) pp. 132-145
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3880">
ÖZTÜRK, D., Tay, B.A., Ergül, S.,
TAY, B.
(2023) "
Sosyal Bilgiler Dersi İnanç Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Cumhuriyet University
, 12 (1) pp. 132-145
DOI
ÖZTÜRK, D., Tay, B.A., Ergül, S.,
TAY, B.
(2023) "
Sosyal Bilgiler Dersi İnanç Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
Cumhuriyet University
, 12 (1) pp. 132-145
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet University
The Effect of Academic Risk Taking Levels on The Problem Solving Ability of Gifted Students
Link
DOI
TAY, B.
, Özkan, D., Betül, A.T. (2009) "
The Effect of Academic Risk Taking Levels on The Problem Solving Ability of Gifted Students
",
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, 1 (1) pp. 1099-1104
[SCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3882">
TAY, B.
, Özkan, D., Betül, A.T. (2009) "
The Effect of Academic Risk Taking Levels on The Problem Solving Ability of Gifted Students
",
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, 1 (1) pp. 1099-1104
[SCI]
Link
DOI
TAY, B.
, Özkan, D., Betül, A.T. (2009) "
The Effect of Academic Risk Taking Levels on The Problem Solving Ability of Gifted Students
",
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, 1 (1) pp. 1099-1104
[SCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Skills and Values Concepts in Life Science Course Curriculum (Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında Beceriler ve Değerler)
Link
Aşkan, A.,
TAY, B.
, ÖZTÜRK, D. (2022) "
Skills and Values Concepts in Life Science Course Curriculum (Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında Beceriler ve Değerler)
",
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi
, 4 (4) pp. 44-77
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3883">
Aşkan, A.,
TAY, B.
, ÖZTÜRK, D. (2022) "
Skills and Values Concepts in Life Science Course Curriculum (Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında Beceriler ve Değerler)
",
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi
, 4 (4) pp. 44-77
Link
Aşkan, A.,
TAY, B.
, ÖZTÜRK, D. (2022) "
Skills and Values Concepts in Life Science Course Curriculum (Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında Beceriler ve Değerler)
",
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi
, 4 (4) pp. 44-77
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Psikolojik İhtiyaçları
Link
DOI
GENÇTANIRIM-KURT, D.,
TAY, B.
(2015) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Psikolojik İhtiyaçları
",
İlköğretim Online
, 14 (2) pp. 647-656
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3884">
GENÇTANIRIM-KURT, D.,
TAY, B.
(2015) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Psikolojik İhtiyaçları
",
İlköğretim Online
, 14 (2) pp. 647-656
[TR Dizin]
Link
DOI
GENÇTANIRIM-KURT, D.,
TAY, B.
(2015) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Psikolojik İhtiyaçları
",
İlköğretim Online
, 14 (2) pp. 647-656
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İlköğretim Online
Sosyal bilgiler öğretimi kapsamında ilköğretim öğrencilerinde nedensellik kavramının gelişimi
Link
TAY, B.
, Kurnaz, Ş., TAŞDEMİR, M. (2010) "
Sosyal bilgiler öğretimi kapsamında ilköğretim öğrencilerinde nedensellik kavramının gelişimi
",
Elementary Education Online
, 9 (1) pp. 241-255
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3885">
TAY, B.
, Kurnaz, Ş., TAŞDEMİR, M. (2010) "
Sosyal bilgiler öğretimi kapsamında ilköğretim öğrencilerinde nedensellik kavramının gelişimi
",
Elementary Education Online
, 9 (1) pp. 241-255
[TR Dizin]
Link
TAY, B.
, Kurnaz, Ş., TAŞDEMİR, M. (2010) "
Sosyal bilgiler öğretimi kapsamında ilköğretim öğrencilerinde nedensellik kavramının gelişimi
",
Elementary Education Online
, 9 (1) pp. 241-255
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Elementary Education Online
Opinions of Third-Grade Primary School Students on the Value of Patriotism
Link
TAY, B.
, Tefek, F.A. (2017) "
Opinions of Third-Grade Primary School Students on the Value of Patriotism
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, 1 (1) pp. 55-75
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3886">
TAY, B.
, Tefek, F.A. (2017) "
Opinions of Third-Grade Primary School Students on the Value of Patriotism
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, 1 (1) pp. 55-75
Link
TAY, B.
, Tefek, F.A. (2017) "
Opinions of Third-Grade Primary School Students on the Value of Patriotism
",
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
, 1 (1) pp. 55-75
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Parents Views Regarding the Values Aimed to be Taught in Social StudiesLessons
TAY, B.
, Yıldırım, K. (2009) "
Parents Views Regarding the Values Aimed to be Taught in Social StudiesLessons
",
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, 9 (3) pp. 1529-1542
[SSCI]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3887">
TAY, B.
, Yıldırım, K. (2009) "
Parents Views Regarding the Values Aimed to be Taught in Social StudiesLessons
",
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, 9 (3) pp. 1529-1542
[SSCI]
TAY, B.
, Yıldırım, K. (2009) "
Parents Views Regarding the Values Aimed to be Taught in Social StudiesLessons
",
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, 9 (3) pp. 1529-1542
[SSCI]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
Fen Bilgisi Öğretiminde Öğrencilerin Öğrenme Stratejilerini Kullanmalarının Akademik Başarıya Etkisi
TAŞDEMİR, A.,
TAY, B.
(2007) "
Fen Bilgisi Öğretiminde Öğrencilerin Öğrenme Stratejilerini Kullanmalarının Akademik Başarıya Etkisi
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 20 (1) pp. 173-187
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3888">
TAŞDEMİR, A.,
TAY, B.
(2007) "
Fen Bilgisi Öğretiminde Öğrencilerin Öğrenme Stratejilerini Kullanmalarının Akademik Başarıya Etkisi
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 20 (1) pp. 173-187
[TR Dizin]
TAŞDEMİR, A.,
TAY, B.
(2007) "
Fen Bilgisi Öğretiminde Öğrencilerin Öğrenme Stratejilerini Kullanmalarının Akademik Başarıya Etkisi
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 20 (1) pp. 173-187
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2007
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğrenme Stratejilerinin Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi Dersinde Akademik Başarıya Etkisi
TAY, B.
(2007) "
Öğrenme Stratejilerinin Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi Dersinde Akademik Başarıya Etkisi
",
Milli Eğitim “Üç Aylık Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi.
, 35 (173) pp. 87-102
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3889">
TAY, B.
(2007) "
Öğrenme Stratejilerinin Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi Dersinde Akademik Başarıya Etkisi
",
Milli Eğitim “Üç Aylık Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi.
, 35 (173) pp. 87-102
[TR Dizin]
TAY, B.
(2007) "
Öğrenme Stratejilerinin Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi Dersinde Akademik Başarıya Etkisi
",
Milli Eğitim “Üç Aylık Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi.
, 35 (173) pp. 87-102
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2007
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Milli Eğitim “Üç Aylık Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi.
Prospective teachers views concerning the values to teach in the course of social sciences
Link
DOI
TAY, B.
(2009) "
Prospective teachers views concerning the values to teach in the course of social sciences
",
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, 1 (1) pp. 1187-1191
[SCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3890">
TAY, B.
(2009) "
Prospective teachers views concerning the values to teach in the course of social sciences
",
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, 1 (1) pp. 1187-1191
[SCI]
Link
DOI
TAY, B.
(2009) "
Prospective teachers views concerning the values to teach in the course of social sciences
",
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, 1 (1) pp. 1187-1191
[SCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Learning Strategies and Learning Styles Used by Students in Social Studies
Tuğba, K.,
TAY, B.
(2014) "
Learning Strategies and Learning Styles Used by Students in Social Studies
",
International Journal of Academic Research Part B.
, 6 (2) pp. 259-267
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3891">
Tuğba, K.,
TAY, B.
(2014) "
Learning Strategies and Learning Styles Used by Students in Social Studies
",
International Journal of Academic Research Part B.
, 6 (2) pp. 259-267
Tuğba, K.,
TAY, B.
(2014) "
Learning Strategies and Learning Styles Used by Students in Social Studies
",
International Journal of Academic Research Part B.
, 6 (2) pp. 259-267
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Academic Research Part B.
Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında Öğrencilerin Değer Ve Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri
Link
TAY, B.
, Zehra, D.F., Şanal, M. (2013) "
Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında Öğrencilerin Değer Ve Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 33 (1) pp. 67-93
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3892">
TAY, B.
, Zehra, D.F., Şanal, M. (2013) "
Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında Öğrencilerin Değer Ve Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 33 (1) pp. 67-93
Link
TAY, B.
, Zehra, D.F., Şanal, M. (2013) "
Sosyal Bilgiler Dersi Kapsamında Öğrencilerin Değer Ve Değerler Eğitimine İlişkin Görüşleri
",
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 33 (1) pp. 67-93
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sosyal Bilgiler Derslerinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
Link
DOI
TAY, B.
(2014) "
Sosyal Bilgiler Derslerinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
",
Journal of Turkish Studies
, 9 (0) pp. 1499-1499
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3893">
TAY, B.
(2014) "
Sosyal Bilgiler Derslerinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
",
Journal of Turkish Studies
, 9 (0) pp. 1499-1499
[TR Dizin]
Link
DOI
TAY, B.
(2014) "
Sosyal Bilgiler Derslerinde Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
",
Journal of Turkish Studies
, 9 (0) pp. 1499-1499
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Turkish Studies
2005 sosyal bilgiler dersi öğretim programı ile 2017 sosyal bilgiler dersi taslak öğretim programının karşılaştırması.
Link
TAY, B.
(2017) "
2005 sosyal bilgiler dersi öğretim programı ile 2017 sosyal bilgiler dersi taslak öğretim programının karşılaştırması.
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES
, 8 (27) pp. 461-487
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3894">
TAY, B.
(2017) "
2005 sosyal bilgiler dersi öğretim programı ile 2017 sosyal bilgiler dersi taslak öğretim programının karşılaştırması.
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES
, 8 (27) pp. 461-487
[TR Dizin]
Link
TAY, B.
(2017) "
2005 sosyal bilgiler dersi öğretim programı ile 2017 sosyal bilgiler dersi taslak öğretim programının karşılaştırması.
",
INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES
, 8 (27) pp. 461-487
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES
The use of rehearsal strategies in social studies education textbooks by prospective classroom teachers
Link
TAY, B.
, ÜNAL, M., Kafadar, T. (2016) "
The use of rehearsal strategies in social studies education textbooks by prospective classroom teachers
",
International Journal of Social Sciences and Education
, 6 (3) pp. 280-295
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3895">
TAY, B.
, ÜNAL, M., Kafadar, T. (2016) "
The use of rehearsal strategies in social studies education textbooks by prospective classroom teachers
",
International Journal of Social Sciences and Education
, 6 (3) pp. 280-295
Link
TAY, B.
, ÜNAL, M., Kafadar, T. (2016) "
The use of rehearsal strategies in social studies education textbooks by prospective classroom teachers
",
International Journal of Social Sciences and Education
, 6 (3) pp. 280-295
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Social Sciences and Education
The Effect of Cooperative Learning Method and Systematic Teaching on Students Achievement and Retention of Knowledge in Social Studies Lesson
Link
DOI
Toklucu, S.K.,
TAY, B.
(2016) "
The Effect of Cooperative Learning Method and Systematic Teaching on Students Achievement and Retention of Knowledge in Social Studies Lesson
",
Eurasian Journal of Educational Research
, 16 (66) pp. 1-35
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3896">
Toklucu, S.K.,
TAY, B.
(2016) "
The Effect of Cooperative Learning Method and Systematic Teaching on Students Achievement and Retention of Knowledge in Social Studies Lesson
",
Eurasian Journal of Educational Research
, 16 (66) pp. 1-35
Link
DOI
Toklucu, S.K.,
TAY, B.
(2016) "
The Effect of Cooperative Learning Method and Systematic Teaching on Students Achievement and Retention of Knowledge in Social Studies Lesson
",
Eurasian Journal of Educational Research
, 16 (66) pp. 1-35
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eurasian Journal of Educational Research
4 Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Sınıf Ortamında Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
TAY, B.
, Aktürkoğlu, B. (2008) "
4 Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Sınıf Ortamında Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (3) pp. 73-88
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-3898">
TAY, B.
, Aktürkoğlu, B. (2008) "
4 Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Sınıf Ortamında Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (3) pp. 73-88
[TR Dizin]
TAY, B.
, Aktürkoğlu, B. (2008) "
4 Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Sınıf Ortamında Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (3) pp. 73-88
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
«
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
»