img
Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Öğrencilerin Neden-Sonuç İlişkisi Kurabilmeleri Üzerine Etkilerinin Araştırılması  
Yazarlar
Prof. Dr. Bayram TAY
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Adem TAŞDEMİR
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Kasım Yıldırım
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 7. International Education Technology Conferance
Kongre Tarihi 03-05-2007 / 05-05-2007
Basıldığı Ülke Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti
Basıldığı Şehir Nicosia
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş