Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23633 kayıt
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Destekleme Müdahale Programının Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sesbilgisel Farkındalık Becerilerine Etkisi
Link
DOI
Türkan, B.,
ŞAHİN, A.
(2022) "
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Destekleme Müdahale Programının Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sesbilgisel Farkındalık Becerilerine Etkisi
",
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
, 5 (3) pp. 272-286
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2917">
Türkan, B.,
ŞAHİN, A.
(2022) "
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Destekleme Müdahale Programının Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sesbilgisel Farkındalık Becerilerine Etkisi
",
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
, 5 (3) pp. 272-286
Link
DOI
Türkan, B.,
ŞAHİN, A.
(2022) "
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Destekleme Müdahale Programının Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sesbilgisel Farkındalık Becerilerine Etkisi
",
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
, 5 (3) pp. 272-286
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
The Effect of Cartoon-Enriched Instruction on Primary School Students’ Academic Achievement and Attitude in Turkish Courses
Link
DOI
Hayran, S.,
ŞAHİN, A.
, ÖZÜDOĞRU, G. (2022) "
The Effect of Cartoon-Enriched Instruction on Primary School Students’ Academic Achievement and Attitude in Turkish Courses
",
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
, 4 (2) pp. 222-232
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2918">
Hayran, S.,
ŞAHİN, A.
, ÖZÜDOĞRU, G. (2022) "
The Effect of Cartoon-Enriched Instruction on Primary School Students’ Academic Achievement and Attitude in Turkish Courses
",
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
, 4 (2) pp. 222-232
Link
DOI
Hayran, S.,
ŞAHİN, A.
, ÖZÜDOĞRU, G. (2022) "
The Effect of Cartoon-Enriched Instruction on Primary School Students’ Academic Achievement and Attitude in Turkish Courses
",
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
, 4 (2) pp. 222-232
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Demokratik ve otoriter Olarak Algılanan Ana Baba Tutumlarının İlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Dersi Akademik Başarılarına Etkisi
ŞAHİN, A.
(2014) "
Demokratik ve otoriter Olarak Algılanan Ana Baba Tutumlarının İlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Dersi Akademik Başarılarına Etkisi
",
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, 2 (3) pp. 53-67
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2919">
ŞAHİN, A.
(2014) "
Demokratik ve otoriter Olarak Algılanan Ana Baba Tutumlarının İlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Dersi Akademik Başarılarına Etkisi
",
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, 2 (3) pp. 53-67
[TR Dizin]
ŞAHİN, A.
(2014) "
Demokratik ve otoriter Olarak Algılanan Ana Baba Tutumlarının İlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Dersi Akademik Başarılarına Etkisi
",
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, 2 (3) pp. 53-67
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Okuma Yazma Becerisini Cümle Çözümleme ve Ses temelli Cümle Yöntemleriyle Öğrenmiş Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Erişilerinin Karşılaştırılması
ŞAHİN, A.
(2009) "
Okuma Yazma Becerisini Cümle Çözümleme ve Ses temelli Cümle Yöntemleriyle Öğrenmiş Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Erişilerinin Karşılaştırılması
",
Çağdaş Eğitim Dergisi
, 34 (365) p. 23
[TR Dizin]
ŞAHİN, A.
(2009) "
Okuma Yazma Becerisini Cümle Çözümleme ve Ses temelli Cümle Yöntemleriyle Öğrenmiş Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Erişilerinin Karşılaştırılması
",
Çağdaş Eğitim Dergisi
, 34 (365) p. 23
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2009
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Çağdaş Eğitim Dergisi
Primary School Teacher Candidates’ Attitudes towards the First Reading and Writing Instruction Course
Link
ŞAHİN, A.
(2021) "
Primary School Teacher Candidates’ Attitudes towards the First Reading and Writing Instruction Course
",
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, 7 (1) pp. 112-122
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2921">
ŞAHİN, A.
(2021) "
Primary School Teacher Candidates’ Attitudes towards the First Reading and Writing Instruction Course
",
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, 7 (1) pp. 112-122
Link
ŞAHİN, A.
(2021) "
Primary School Teacher Candidates’ Attitudes towards the First Reading and Writing Instruction Course
",
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, 7 (1) pp. 112-122
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
İlkokullarda Okuma Güçlüğünde Kullanılan Eğitsel Uygulamalara İlişkin Öğretmen Algılarının İncelenmesi
Link
ŞAHİN, A.
, Bozdağ, T. (2020) "
İlkokullarda Okuma Güçlüğünde Kullanılan Eğitsel Uygulamalara İlişkin Öğretmen Algılarının İncelenmesi
",
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi
, 4 (3) pp. 250-263
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2922">
ŞAHİN, A.
, Bozdağ, T. (2020) "
İlkokullarda Okuma Güçlüğünde Kullanılan Eğitsel Uygulamalara İlişkin Öğretmen Algılarının İncelenmesi
",
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi
, 4 (3) pp. 250-263
Link
ŞAHİN, A.
, Bozdağ, T. (2020) "
İlkokullarda Okuma Güçlüğünde Kullanılan Eğitsel Uygulamalara İlişkin Öğretmen Algılarının İncelenmesi
",
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi
, 4 (3) pp. 250-263
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi
Kırsal Bölgelerde Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Mesleki Sorunları
Link
Analı, C.Ç.,
ŞAHİN, A.
(2020) "
Kırsal Bölgelerde Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Mesleki Sorunları
",
Türkiye Eğitim Dergisi
, 5 (2) pp. 396-414
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2923">
Analı, C.Ç.,
ŞAHİN, A.
(2020) "
Kırsal Bölgelerde Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Mesleki Sorunları
",
Türkiye Eğitim Dergisi
, 5 (2) pp. 396-414
Link
Analı, C.Ç.,
ŞAHİN, A.
(2020) "
Kırsal Bölgelerde Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Mesleki Sorunları
",
Türkiye Eğitim Dergisi
, 5 (2) pp. 396-414
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türkiye Eğitim Dergisi
A Systemic Analysis of Research on Digital Storytelling in Turkey
Link
DOI
Demirbaş, İ.,
ŞAHİN, A.
(2020) "
A Systemic Analysis of Research on Digital Storytelling in Turkey
",
International Journal of Progressive Education
, 16 (4) pp. 45-65
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2924">
Demirbaş, İ.,
ŞAHİN, A.
(2020) "
A Systemic Analysis of Research on Digital Storytelling in Turkey
",
International Journal of Progressive Education
, 16 (4) pp. 45-65
Link
DOI
Demirbaş, İ.,
ŞAHİN, A.
(2020) "
A Systemic Analysis of Research on Digital Storytelling in Turkey
",
International Journal of Progressive Education
, 16 (4) pp. 45-65
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
Problems Faced by Primary School Teachers While Teaching Problem-Solving Skills and Suggestions for Solution
ŞAHİN, A.
, Demir, S.H. (2019) "
Problems Faced by Primary School Teachers While Teaching Problem-Solving Skills and Suggestions for Solution
",
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 20 (0) pp. 907-921
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2925">
ŞAHİN, A.
, Demir, S.H. (2019) "
Problems Faced by Primary School Teachers While Teaching Problem-Solving Skills and Suggestions for Solution
",
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 20 (0) pp. 907-921
[TR Dizin]
ŞAHİN, A.
, Demir, S.H. (2019) "
Problems Faced by Primary School Teachers While Teaching Problem-Solving Skills and Suggestions for Solution
",
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 20 (0) pp. 907-921
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türkiye’xxnin Doğu İllerinde Görev Yapan Aday Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar
ŞAHİN, A.
, Analı, C.Ç. (2019) "
Türkiye’xxnin Doğu İllerinde Görev Yapan Aday Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar
",
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, 7 (1) pp. 17-35
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2926">
ŞAHİN, A.
, Analı, C.Ç. (2019) "
Türkiye’xxnin Doğu İllerinde Görev Yapan Aday Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar
",
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, 7 (1) pp. 17-35
ŞAHİN, A.
, Analı, C.Ç. (2019) "
Türkiye’xxnin Doğu İllerinde Görev Yapan Aday Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar
",
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, 7 (1) pp. 17-35
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Comparison of Primary School Curricula 2015 And 2017.
ŞAHİN, A.
, Demirbaş, İ. (2019) "
Comparison of Primary School Curricula 2015 And 2017.
",
Turkish Studies Educational Science
, 14 (1) pp. 167-182
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2927">
ŞAHİN, A.
, Demirbaş, İ. (2019) "
Comparison of Primary School Curricula 2015 And 2017.
",
Turkish Studies Educational Science
, 14 (1) pp. 167-182
[TR Dizin]
ŞAHİN, A.
, Demirbaş, İ. (2019) "
Comparison of Primary School Curricula 2015 And 2017.
",
Turkish Studies Educational Science
, 14 (1) pp. 167-182
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkish Studies Educational Science
Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN - Hayatı ve Eserleri
DOI
ŞAHİN, A.
(2019) "
Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN - Hayatı ve Eserleri
",
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi (GEBD)
, 5 (0) pp. 1-17
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2928">
ŞAHİN, A.
(2019) "
Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN - Hayatı ve Eserleri
",
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi (GEBD)
, 5 (0) pp. 1-17
DOI
ŞAHİN, A.
(2019) "
Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN - Hayatı ve Eserleri
",
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi (GEBD)
, 5 (0) pp. 1-17
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi (GEBD)
Personal and Social Values in Primary Grade Children’s Books
ŞAHİN, A.
(2019) "
Personal and Social Values in Primary Grade Children’s Books
",
Participatory Educational Research (PER)
, 6 (1) pp. 1-9
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2929">
ŞAHİN, A.
(2019) "
Personal and Social Values in Primary Grade Children’s Books
",
Participatory Educational Research (PER)
, 6 (1) pp. 1-9
ŞAHİN, A.
(2019) "
Personal and Social Values in Primary Grade Children’s Books
",
Participatory Educational Research (PER)
, 6 (1) pp. 1-9
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Participatory Educational Research (PER)
İlköğretim Birinci Sınıf Türkçe Ders Kitabı, Öğrenci Çalışma Kitabı Ve Öğretmen Kılavuz Kitabının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi.
ŞAHİN, A.
(2008) "
İlköğretim Birinci Sınıf Türkçe Ders Kitabı, Öğrenci Çalışma Kitabı Ve Öğretmen Kılavuz Kitabının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi.
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (3) pp. 133-146
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2930">
ŞAHİN, A.
(2008) "
İlköğretim Birinci Sınıf Türkçe Ders Kitabı, Öğrenci Çalışma Kitabı Ve Öğretmen Kılavuz Kitabının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi.
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (3) pp. 133-146
[TR Dizin]
ŞAHİN, A.
(2008) "
İlköğretim Birinci Sınıf Türkçe Ders Kitabı, Öğrenci Çalışma Kitabı Ve Öğretmen Kılavuz Kitabının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi.
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 9 (3) pp. 133-146
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2008
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Düzeylerinin Geliştirilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerini Kullanmanın Etkisi
Kaman, Ş.,
ŞAHİN, A.
, Atalay, E., Sarıboyacı, A.E., Doğan, C., Tasa, B.A., Soykan, M.N., Eyubova, S. (2013) "
İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Düzeylerinin Geliştirilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerini Kullanmanın Etkisi
",
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 6 (11) pp. 639-657
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2931">
Kaman, Ş.,
ŞAHİN, A.
, Atalay, E., Sarıboyacı, A.E., Doğan, C., Tasa, B.A., Soykan, M.N., Eyubova, S. (2013) "
İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Düzeylerinin Geliştirilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerini Kullanmanın Etkisi
",
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 6 (11) pp. 639-657
[TR Dizin]
Kaman, Ş.,
ŞAHİN, A.
, Atalay, E., Sarıboyacı, A.E., Doğan, C., Tasa, B.A., Soykan, M.N., Eyubova, S. (2013) "
İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Düzeylerinin Geliştirilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerini Kullanmanın Etkisi
",
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 6 (11) pp. 639-657
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sq3r Akıcı Okuma Stratejisinin Fen ve Teknoloji Dersinde 4. Sınıf Ögrencilerinin Fen Tutumları Üzerine Etkisi.
ŞAHİN, A.
, İlhan, C. (2014) "
Sq3r Akıcı Okuma Stratejisinin Fen ve Teknoloji Dersinde 4. Sınıf Ögrencilerinin Fen Tutumları Üzerine Etkisi.
",
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 1 (1) pp. 56-69
ŞAHİN, A.
, İlhan, C. (2014) "
Sq3r Akıcı Okuma Stratejisinin Fen ve Teknoloji Dersinde 4. Sınıf Ögrencilerinin Fen Tutumları Üzerine Etkisi.
",
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 1 (1) pp. 56-69
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkiye’deki Bitişik Eğik Yazı Uygulamalarının Bilimsel Araştırma Sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi
ŞAHİN, A.
(2018) "
Türkiye’deki Bitişik Eğik Yazı Uygulamalarının Bilimsel Araştırma Sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi
",
TURKISH STUDIES
, 13 (4) pp. 1083-1096
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2933">
ŞAHİN, A.
(2018) "
Türkiye’deki Bitişik Eğik Yazı Uygulamalarının Bilimsel Araştırma Sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi
",
TURKISH STUDIES
, 13 (4) pp. 1083-1096
[TR Dizin]
ŞAHİN, A.
(2018) "
Türkiye’deki Bitişik Eğik Yazı Uygulamalarının Bilimsel Araştırma Sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi
",
TURKISH STUDIES
, 13 (4) pp. 1083-1096
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TURKISH STUDIES
Sınıf ve Türkçe öğretmeni adaylarının drama yöntemini kullanmaya yönelik algılarının ve öz yeterlik düzeylerinin belirlenmesi
Link
ŞAHİN, A.
(2018) "
Sınıf ve Türkçe öğretmeni adaylarının drama yöntemini kullanmaya yönelik algılarının ve öz yeterlik düzeylerinin belirlenmesi
",
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 20 (1) pp. 1-13
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2934">
ŞAHİN, A.
(2018) "
Sınıf ve Türkçe öğretmeni adaylarının drama yöntemini kullanmaya yönelik algılarının ve öz yeterlik düzeylerinin belirlenmesi
",
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 20 (1) pp. 1-13
[TR Dizin]
Link
ŞAHİN, A.
(2018) "
Sınıf ve Türkçe öğretmeni adaylarının drama yöntemini kullanmaya yönelik algılarının ve öz yeterlik düzeylerinin belirlenmesi
",
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 20 (1) pp. 1-13
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Destek Eğitim Odası Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Sürecinde Yaşadıkları Güçlükler.
ŞAHİN, A.
, Gürler, B. (2018) "
Destek Eğitim Odası Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Sürecinde Yaşadıkları Güçlükler.
",
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
, 29 (0) pp. 594-624
[TR Dizin]
ŞAHİN, A.
, Gürler, B. (2018) "
Destek Eğitim Odası Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Sürecinde Yaşadıkları Güçlükler.
",
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
, 29 (0) pp. 594-624
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Learning Creative Drama with Proverbs
Link
DOI
ŞAHİN, A.
(2018) "
Learning Creative Drama with Proverbs
",
Turkish Studies
, 13 (19) pp. 1659-1668
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-2936">
ŞAHİN, A.
(2018) "
Learning Creative Drama with Proverbs
",
Turkish Studies
, 13 (19) pp. 1659-1668
[TR Dizin]
Link
DOI
ŞAHİN, A.
(2018) "
Learning Creative Drama with Proverbs
",
Turkish Studies
, 13 (19) pp. 1659-1668
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkish Studies
«
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
»