img
img
Toplam 23633 kayıt

Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Destekleme Müdahale Programının Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sesbilgisel Farkındalık Becerilerine Etkisi

Link DOI    Türkan, B., ŞAHİN, A. (2022) "Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Destekleme Müdahale Programının Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sesbilgisel Farkındalık Becerilerine Etkisi", Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi, 5 (3) pp. 272-286 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2917"> Türkan, B., ŞAHİN, A. (2022) "Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Destekleme Müdahale Programının Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sesbilgisel Farkındalık Becerilerine Etkisi", Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi, 5 (3) pp. 272-286 Link DOI    Türkan, B., ŞAHİN, A. (2022) "Sesbilgisel Farkındalık Becerilerini Destekleme Müdahale Programının Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sesbilgisel Farkındalık Becerilerine Etkisi", Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi, 5 (3) pp. 272-286 Link DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi

The Effect of Cartoon-Enriched Instruction on Primary School Students’ Academic Achievement and Attitude in Turkish Courses

Link DOI    Hayran, S., ŞAHİN, A., ÖZÜDOĞRU, G. (2022) "The Effect of Cartoon-Enriched Instruction on Primary School Students’ Academic Achievement and Attitude in Turkish Courses", Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 4 (2) pp. 222-232 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2918"> Hayran, S., ŞAHİN, A., ÖZÜDOĞRU, G. (2022) "The Effect of Cartoon-Enriched Instruction on Primary School Students’ Academic Achievement and Attitude in Turkish Courses", Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 4 (2) pp. 222-232 Link DOI    Hayran, S., ŞAHİN, A., ÖZÜDOĞRU, G. (2022) "The Effect of Cartoon-Enriched Instruction on Primary School Students’ Academic Achievement and Attitude in Turkish Courses", Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 4 (2) pp. 222-232 Link DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning

Demokratik ve otoriter Olarak Algılanan Ana Baba Tutumlarının İlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Dersi Akademik Başarılarına Etkisi

  ŞAHİN, A. (2014) "Demokratik ve otoriter Olarak Algılanan Ana Baba Tutumlarının İlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Dersi Akademik Başarılarına Etkisi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 2 (3) pp. 53-67 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2919"> ŞAHİN, A. (2014) "Demokratik ve otoriter Olarak Algılanan Ana Baba Tutumlarının İlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Dersi Akademik Başarılarına Etkisi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 2 (3) pp. 53-67 [TR Dizin]    ŞAHİN, A. (2014) "Demokratik ve otoriter Olarak Algılanan Ana Baba Tutumlarının İlköğretim Öğrencilerinin Türkçe Dersi Akademik Başarılarına Etkisi", Ana Dili Eğitimi Dergisi, 2 (3) pp. 53-67 [TR Dizin]   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ana Dili Eğitimi Dergisi

Primary School Teacher Candidates’ Attitudes towards the First Reading and Writing Instruction Course

Link   ŞAHİN, A. (2021) "Primary School Teacher Candidates’ Attitudes towards the First Reading and Writing Instruction Course", Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 112-122 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-2921"> ŞAHİN, A. (2021) "Primary School Teacher Candidates’ Attitudes towards the First Reading and Writing Instruction Course", Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 112-122 Link   ŞAHİN, A. (2021) "Primary School Teacher Candidates’ Attitudes towards the First Reading and Writing Instruction Course", Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 112-122 Link  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi

İlkokullarda Okuma Güçlüğünde Kullanılan Eğitsel Uygulamalara İlişkin Öğretmen Algılarının İncelenmesi

Link    ŞAHİN, A., Bozdağ, T. (2020) "İlkokullarda Okuma Güçlüğünde Kullanılan Eğitsel Uygulamalara İlişkin Öğretmen Algılarının İncelenmesi", Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi, 4 (3) pp. 250-263 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2922"> ŞAHİN, A., Bozdağ, T. (2020) "İlkokullarda Okuma Güçlüğünde Kullanılan Eğitsel Uygulamalara İlişkin Öğretmen Algılarının İncelenmesi", Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi, 4 (3) pp. 250-263 Link    ŞAHİN, A., Bozdağ, T. (2020) "İlkokullarda Okuma Güçlüğünde Kullanılan Eğitsel Uygulamalara İlişkin Öğretmen Algılarının İncelenmesi", Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi, 4 (3) pp. 250-263 Link   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi

Kırsal Bölgelerde Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Mesleki Sorunları

Link   Analı, C.Ç., ŞAHİN, A. (2020) "Kırsal Bölgelerde Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Mesleki Sorunları", Türkiye Eğitim Dergisi, 5 (2) pp. 396-414 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-2923"> Analı, C.Ç., ŞAHİN, A. (2020) "Kırsal Bölgelerde Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Mesleki Sorunları", Türkiye Eğitim Dergisi, 5 (2) pp. 396-414 Link   Analı, C.Ç., ŞAHİN, A. (2020) "Kırsal Bölgelerde Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Mesleki Sorunları", Türkiye Eğitim Dergisi, 5 (2) pp. 396-414 Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiye Eğitim Dergisi

A Systemic Analysis of Research on Digital Storytelling in Turkey

Link DOI    Demirbaş, İ., ŞAHİN, A. (2020) "A Systemic Analysis of Research on Digital Storytelling in Turkey", International Journal of Progressive Education, 16 (4) pp. 45-65 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2924"> Demirbaş, İ., ŞAHİN, A. (2020) "A Systemic Analysis of Research on Digital Storytelling in Turkey", International Journal of Progressive Education, 16 (4) pp. 45-65 Link DOI    Demirbaş, İ., ŞAHİN, A. (2020) "A Systemic Analysis of Research on Digital Storytelling in Turkey", International Journal of Progressive Education, 16 (4) pp. 45-65 Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Progressive Education

Problems Faced by Primary School Teachers While Teaching Problem-Solving Skills and Suggestions for Solution

   ŞAHİN, A., Demir, S.H. (2019) "Problems Faced by Primary School Teachers While Teaching Problem-Solving Skills and Suggestions for Solution", Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (0) pp. 907-921 [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2925"> ŞAHİN, A., Demir, S.H. (2019) "Problems Faced by Primary School Teachers While Teaching Problem-Solving Skills and Suggestions for Solution", Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (0) pp. 907-921 [TR Dizin]     ŞAHİN, A., Demir, S.H. (2019) "Problems Faced by Primary School Teachers While Teaching Problem-Solving Skills and Suggestions for Solution", Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (0) pp. 907-921 [TR Dizin]    
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Türkiye’xxnin Doğu İllerinde Görev Yapan Aday Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar

  ŞAHİN, A., Analı, C.Ç. (2019) "Türkiye’xxnin Doğu İllerinde Görev Yapan Aday Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar", Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 17-35   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2926"> ŞAHİN, A., Analı, C.Ç. (2019) "Türkiye’xxnin Doğu İllerinde Görev Yapan Aday Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar", Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 17-35    ŞAHİN, A., Analı, C.Ç. (2019) "Türkiye’xxnin Doğu İllerinde Görev Yapan Aday Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar", Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 17-35   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi

Comparison of Primary School Curricula 2015 And 2017.

  ŞAHİN, A., Demirbaş, İ. (2019) "Comparison of Primary School Curricula 2015 And 2017.", Turkish Studies Educational Science, 14 (1) pp. 167-182 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2927"> ŞAHİN, A., Demirbaş, İ. (2019) "Comparison of Primary School Curricula 2015 And 2017.", Turkish Studies Educational Science, 14 (1) pp. 167-182 [TR Dizin]    ŞAHİN, A., Demirbaş, İ. (2019) "Comparison of Primary School Curricula 2015 And 2017.", Turkish Studies Educational Science, 14 (1) pp. 167-182 [TR Dizin]   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies Educational Science

Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN - Hayatı ve Eserleri

DOI   ŞAHİN, A. (2019) "Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN - Hayatı ve Eserleri", Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi (GEBD), 5 (0) pp. 1-17 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-2928"> ŞAHİN, A. (2019) "Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN - Hayatı ve Eserleri", Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi (GEBD), 5 (0) pp. 1-17 DOI   ŞAHİN, A. (2019) "Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN - Hayatı ve Eserleri", Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi (GEBD), 5 (0) pp. 1-17 DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi (GEBD)

Personal and Social Values in Primary Grade Children’s Books

  ŞAHİN, A. (2019) "Personal and Social Values in Primary Grade Children’s Books", Participatory Educational Research (PER), 6 (1) pp. 1-9   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2929"> ŞAHİN, A. (2019) "Personal and Social Values in Primary Grade Children’s Books", Participatory Educational Research (PER), 6 (1) pp. 1-9    ŞAHİN, A. (2019) "Personal and Social Values in Primary Grade Children’s Books", Participatory Educational Research (PER), 6 (1) pp. 1-9   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Participatory Educational Research (PER)

İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Düzeylerinin Geliştirilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerini Kullanmanın Etkisi

   Kaman, Ş., ŞAHİN, A., Atalay, E., Sarıboyacı, A.E., Doğan, C., Tasa, B.A., Soykan, M.N., Eyubova, S. (2013) "İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Düzeylerinin Geliştirilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerini Kullanmanın Etkisi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6 (11) pp. 639-657 [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2931"> Kaman, Ş., ŞAHİN, A., Atalay, E., Sarıboyacı, A.E., Doğan, C., Tasa, B.A., Soykan, M.N., Eyubova, S. (2013) "İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Düzeylerinin Geliştirilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerini Kullanmanın Etkisi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6 (11) pp. 639-657 [TR Dizin]     Kaman, Ş., ŞAHİN, A., Atalay, E., Sarıboyacı, A.E., Doğan, C., Tasa, B.A., Soykan, M.N., Eyubova, S. (2013) "İlköğretim Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuma Düzeylerinin Geliştirilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerini Kullanmanın Etkisi", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6 (11) pp. 639-657 [TR Dizin]    
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Sq3r Akıcı Okuma Stratejisinin Fen ve Teknoloji Dersinde 4. Sınıf Ögrencilerinin Fen Tutumları Üzerine Etkisi.

ŞAHİN, A., İlhan, C. (2014) "Sq3r Akıcı Okuma Stratejisinin Fen ve Teknoloji Dersinde 4. Sınıf Ögrencilerinin Fen Tutumları Üzerine Etkisi.", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1 (1) pp. 56-69   ŞAHİN, A., İlhan, C. (2014) "Sq3r Akıcı Okuma Stratejisinin Fen ve Teknoloji Dersinde 4. Sınıf Ögrencilerinin Fen Tutumları Üzerine Etkisi.", Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1 (1) pp. 56-69  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Türkiye’deki Bitişik Eğik Yazı Uygulamalarının Bilimsel Araştırma Sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi

  ŞAHİN, A. (2018) "Türkiye’deki Bitişik Eğik Yazı Uygulamalarının Bilimsel Araştırma Sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi", TURKISH STUDIES, 13 (4) pp. 1083-1096 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-2933"> ŞAHİN, A. (2018) "Türkiye’deki Bitişik Eğik Yazı Uygulamalarının Bilimsel Araştırma Sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi", TURKISH STUDIES, 13 (4) pp. 1083-1096 [TR Dizin]    ŞAHİN, A. (2018) "Türkiye’deki Bitişik Eğik Yazı Uygulamalarının Bilimsel Araştırma Sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi", TURKISH STUDIES, 13 (4) pp. 1083-1096 [TR Dizin]   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH STUDIES

Sınıf ve Türkçe öğretmeni adaylarının drama yöntemini kullanmaya yönelik algılarının ve öz yeterlik düzeylerinin belirlenmesi

Link     ŞAHİN, A. (2018) "Sınıf ve Türkçe öğretmeni adaylarının drama yöntemini kullanmaya yönelik algılarının ve öz yeterlik düzeylerinin belirlenmesi", Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (1) pp. 1-13 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2934"> ŞAHİN, A. (2018) "Sınıf ve Türkçe öğretmeni adaylarının drama yöntemini kullanmaya yönelik algılarının ve öz yeterlik düzeylerinin belirlenmesi", Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (1) pp. 1-13 [TR Dizin] Link     ŞAHİN, A. (2018) "Sınıf ve Türkçe öğretmeni adaylarının drama yöntemini kullanmaya yönelik algılarının ve öz yeterlik düzeylerinin belirlenmesi", Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20 (1) pp. 1-13 [TR Dizin] Link    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Destek Eğitim Odası Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Sürecinde Yaşadıkları Güçlükler.

ŞAHİN, A., Gürler, B. (2018) "Destek Eğitim Odası Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Sürecinde Yaşadıkları Güçlükler.", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 29 (0) pp. 594-624 [TR Dizin]   ŞAHİN, A., Gürler, B. (2018) "Destek Eğitim Odası Öğretmenleri ve Sınıf Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Sürecinde Yaşadıkları Güçlükler.", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 29 (0) pp. 594-624 [TR Dizin]  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Learning Creative Drama with Proverbs

Link DOI     ŞAHİN, A. (2018) "Learning Creative Drama with Proverbs", Turkish Studies, 13 (19) pp. 1659-1668 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-2936"> ŞAHİN, A. (2018) "Learning Creative Drama with Proverbs", Turkish Studies, 13 (19) pp. 1659-1668 [TR Dizin] Link DOI     ŞAHİN, A. (2018) "Learning Creative Drama with Proverbs", Turkish Studies, 13 (19) pp. 1659-1668 [TR Dizin] Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies