img
img
Toplam 23851 kayıt

Investigation of Differential Item and Step Functioning Procedures in Polytomus Items

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology

Scaling of Problems in Distance Education with Pairwise Comparison Method

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of International Education Science

Üniversiteyi Yeni Kazanan Öğrencilerin Pandemi Kaynaklı Uzaktan Eğitime İlişkin Hazırbulunuşlukları ve Görüşleri

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi

Üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin ikili karşılaştırması

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Ölçeğinin Geliştirilmesi.

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Update in Academic Promotion: Criteria for Associate Profession

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14th International İstanbul Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences

Çok Kategorili Puanlanan Maddelerde Değişen Adım Fonksiyonu Belirleme Yöntemlerinin İncelenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi

Öğretmenlerin Akademisyen Kavramına İlişkin Metafor Algıları

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi

Değişen Madde Fonksiyonunda Tip I Hata ve Güç Oranının Farklı Yöntemlere Göre Belirlenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. International Academic Research Congress

Teog ve Lgs Sisteminin Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri Açısından İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. International Academic Research Congress

Aday öğretmenlerin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının öğretmenlik mesleğine ilişkin metaforları üzerindeki etkisi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. International Conference on Curriculum and Instuction (ICCI)

Aday Öğretmenlerde Mesleki Tutumun Mesleğe ilişkin Metaforik Algıya Etkisi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. International Conference on Curriculum and Instruction (ICCI)

Öğretmen adaylarına yönelik organizasyon huy kalıbı değerlendirme ölçeği

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. International Academic Research Congress(INES)

Matematiğe Yönelik Tutumlar İle Matematik Kavramına İlişkin Sahip Olunan Metaforlar Arasındaki İlişki

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016)

Evaluation of Teacher Candidates According to the Organization People Pattern

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4. International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE)

8 Sınıf Matematik Öğretmen Kılavuz Kitaplarında Kullanılan Alternatif Ölçme Değerlendirme Araçlarının İncelenmesi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016)

Öğretmen Adaylarının Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Öğretmen Adaylarının Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinlik Düzeyinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016)

Öğretmen Adaylarının Matematik Kavramına Yönelik Metafor Algıları

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

The Pedagogical Formation Study Certificate Programme Students Relationship Between The General Proficiencies of Teaching Profession and Critical Thinking Tendency

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Conference on New Horizons (INTE 2014)

Problem Çözme Becerisi ve Eleştirel Düşünme Eğilimi Arasındaki İlişki

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi