Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23851 kayıt
Investigation of Differential Item and Step Functioning Procedures in Polytomus Items
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Scaling of Problems in Distance Education with Pairwise Comparison Method
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of International Education Science
Üniversiteyi Yeni Kazanan Öğrencilerin Pandemi Kaynaklı Uzaktan Eğitime İlişkin Hazırbulunuşlukları ve Görüşleri
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
Üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin ikili karşılaştırması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Ölçeğinin Geliştirilmesi.
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Update in Academic Promotion: Criteria for Associate Profession
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14th International İstanbul Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences
Çok Kategorili Puanlanan Maddelerde Değişen Adım Fonksiyonu Belirleme Yöntemlerinin İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
Öğretmenlerin Akademisyen Kavramına İlişkin Metafor Algıları
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IV. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi
Değişen Madde Fonksiyonunda Tip I Hata ve Güç Oranının Farklı Yöntemlere Göre Belirlenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. International Academic Research Congress
Teog ve Lgs Sisteminin Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri Açısından İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. International Academic Research Congress
Aday öğretmenlerin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının öğretmenlik mesleğine ilişkin metaforları üzerindeki etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. International Conference on Curriculum and Instuction (ICCI)
Aday Öğretmenlerde Mesleki Tutumun Mesleğe ilişkin Metaforik Algıya Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. International Conference on Curriculum and Instruction (ICCI)
Öğretmen adaylarına yönelik organizasyon huy kalıbı değerlendirme ölçeği
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
I. International Academic Research Congress(INES)
Matematiğe Yönelik Tutumlar İle Matematik Kavramına İlişkin Sahip Olunan Metaforlar Arasındaki İlişki
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016)
Evaluation of Teacher Candidates According to the Organization People Pattern
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
4. International Symposium on New Issues in Teacher Education (ISNITE)
8 Sınıf Matematik Öğretmen Kılavuz Kitaplarında Kullanılan Alternatif Ölçme Değerlendirme Araçlarının İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016)
Öğretmen Adaylarının Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Öğretmen Adaylarının Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinlik Düzeyinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016)
Öğretmen Adaylarının Matematik Kavramına Yönelik Metafor Algıları
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
The Pedagogical Formation Study Certificate Programme Students Relationship Between The General Proficiencies of Teaching Profession and Critical Thinking Tendency
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5th International Conference on New Horizons (INTE 2014)
Problem Çözme Becerisi ve Eleştirel Düşünme Eğilimi Arasındaki İlişki
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Özgeçmiş Sayfası
2014
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
«
721
722
723
724
725
726
727
728
729
730
»