img
img
Toplam 23510 kayıt

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının GeoGebra ile Bazı Trigonometrik Fonksiyonların Grafiklerini Yorumlama Süreçleri”

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu

İspat Yapma ve İspatta Somut Modelden Yararlanma Üzerine Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Bir Öğretim Üyesinin Genel Matematik Dersinde Kullandığı Matematiksel Değerler ve Bu Değerleri Seçme Nedenlerinin Tespit Edilmesi”

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. Matematik Sempozyumu

Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Matematiksel Durumlar için Yaptıkları Çözümlerin Ulaştıkları Sonuçlar, Kullandıkları Stratejiler ve Yaptıkları Hatalar Açısından İncelenmesi

0 0
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri

Views of Pre-service Elementary Mathematics Teachers Toward The Reasons for Student’s Mistakes About Fractions and Preventing These Mistakes

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications

Preservice Teachers’ Perception of ”Good Mathematics Teachers

0 0
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd International Eurasian Conference on Mathematics Sciences and Applications

The Factors Affecting Middle School Mathematics Teacher Candidates’ Concerns Towards GeoGebra

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications

The Interpretation Process of Pre-service Elementary Mathematics Teachers’ in Concepts of Linear Dependence-Independence and Spaning in R2 and R3

0 0
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications

Investigation The Effects of Dynamic Geometry Activities on Van Hiele Levels and Motivation Towards Mathematics The Case of Gifted Students

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership

Determination of Type I Error and Power Rate in Differential Item Functioning By Several Methods

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TAY Journal

Eğitim Yöneticileri ve Öğretmenlerin Akademisyen Kavramına İlişkin Metafor Algıları

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Investigation of the Relationship Between Preservice Teachers' Lifelong Learning Skills and Game Perceptions

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning

Scaling the Needs Assessment Approach of Senate Members at Specialized Universities with Rank-Order Judgments

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Ahmet Kelesoglu Education Faculty

Investigation of Differential Item and Step Functioning Procedures in Polytomus Items

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology

Scaling of Problems in Distance Education with Pairwise Comparison Method

0 0
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of International Education Science

Üniversiteyi Yeni Kazanan Öğrencilerin Pandemi Kaynaklı Uzaktan Eğitime İlişkin Hazırbulunuşlukları ve Görüşleri

0 0
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi

Üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin ikili karşılaştırması

0 0
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi

Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği Ölçeğinin Geliştirilmesi.

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Update in Academic Promotion: Criteria for Associate Profession

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14th International İstanbul Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences

Çok Kategorili Puanlanan Maddelerde Değişen Adım Fonksiyonu Belirleme Yöntemlerinin İncelenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi