Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23047 kayıt
Theoretical DFT and Experimental FT IR FT Raman FT NMR investigations on 7 acetoxy 4 bromomethyl Coumarin
RACİ, S.T.
(2013) "
Theoretical DFT and Experimental FT IR FT Raman FT NMR investigations on 7 acetoxy 4 bromomethyl Coumarin
",
Uluslararası Katılımlı 13. Ulusal Spektroskopi Kongresi
, Burdur, Türkiye, (
Mayıs 2013
)
RACİ, S.T.
(2013) "
Theoretical DFT and Experimental FT IR FT Raman FT NMR investigations on 7 acetoxy 4 bromomethyl Coumarin
",
Uluslararası Katılımlı 13. Ulusal Spektroskopi Kongresi
, Burdur, Türkiye, (
Mayıs 2013
)
Kurum Bilgileri
Fen-Edebiyat Fakültesi
Fizik
Atom ve Moleküler Fiziği
Özgeçmiş Sayfası
2013
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Katılımlı 13. Ulusal Spektroskopi Kongresi
Öğretmen yeterlik inançlarının teknolojik pedagojik alan bilgilerini yordama gücü: Hiyerarşik çoklu regresyon analizi
Link
DOI
Gönç, T.,
KARTAL, T.
, Kırındı, T. (2023) "
Öğretmen yeterlik inançlarının teknolojik pedagojik alan bilgilerini yordama gücü: Hiyerarşik çoklu regresyon analizi
",
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 25 (1) pp. 1-28
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23928">
Gönç, T.,
KARTAL, T.
, Kırındı, T. (2023) "
Öğretmen yeterlik inançlarının teknolojik pedagojik alan bilgilerini yordama gücü: Hiyerarşik çoklu regresyon analizi
",
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 25 (1) pp. 1-28
[TR Dizin]
Link
DOI
Gönç, T.,
KARTAL, T.
, Kırındı, T. (2023) "
Öğretmen yeterlik inançlarının teknolojik pedagojik alan bilgilerini yordama gücü: Hiyerarşik çoklu regresyon analizi
",
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 25 (1) pp. 1-28
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mikro Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgileri Üzerindeki Etkisi
Link
KARTAL, T.
, Yamak, H., Kavak, N. (2017) "
Mikro Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgileri Üzerindeki Etkisi
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (3) pp. 740-771
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23929">
KARTAL, T.
, Yamak, H., Kavak, N. (2017) "
Mikro Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgileri Üzerindeki Etkisi
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (3) pp. 740-771
Link
KARTAL, T.
, Yamak, H., Kavak, N. (2017) "
Mikro Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgileri Üzerindeki Etkisi
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (3) pp. 740-771
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
KARTAL, T.
(2012) "
İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 13 (2) pp. 279-297
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23930">
KARTAL, T.
(2012) "
İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 13 (2) pp. 279-297
KARTAL, T.
(2012) "
İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
",
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 13 (2) pp. 279-297
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi
Link
DOI
Kızıltepe, İ.S.,
KARTAL, T.
(2021) "
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 22 (3) pp. 2036-2069
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23931">
Kızıltepe, İ.S.,
KARTAL, T.
(2021) "
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 22 (3) pp. 2036-2069
Link
DOI
Kızıltepe, İ.S.,
KARTAL, T.
(2021) "
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 22 (3) pp. 2036-2069
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
A Study on Digital Game Addictions of Adolescents in the COVID-19 Pandemic
Link
DOI
ÇİRİŞ, V., Başkonuş, T.,
KARTAL, T.
, TAŞDEMİR, A. (2022) "
A Study on Digital Game Addictions of Adolescents in the COVID-19 Pandemic
",
Journal of Education in Science, Environment and Health
, 8 (2) pp. 168-186
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23933">
ÇİRİŞ, V., Başkonuş, T.,
KARTAL, T.
, TAŞDEMİR, A. (2022) "
A Study on Digital Game Addictions of Adolescents in the COVID-19 Pandemic
",
Journal of Education in Science, Environment and Health
, 8 (2) pp. 168-186
Link
DOI
ÇİRİŞ, V., Başkonuş, T.,
KARTAL, T.
, TAŞDEMİR, A. (2022) "
A Study on Digital Game Addictions of Adolescents in the COVID-19 Pandemic
",
Journal of Education in Science, Environment and Health
, 8 (2) pp. 168-186
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health
Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Öğrenci Tutumları Üzerine Etkisi
Link
Hacıoğlu, C.H.,
KARTAL, T.
(2022) "
Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Öğrenci Tutumları Üzerine Etkisi
",
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, 10 (1) pp. 64-83
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23934">
Hacıoğlu, C.H.,
KARTAL, T.
(2022) "
Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Öğrenci Tutumları Üzerine Etkisi
",
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, 10 (1) pp. 64-83
[TR Dizin]
Link
Hacıoğlu, C.H.,
KARTAL, T.
(2022) "
Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Öğrenci Tutumları Üzerine Etkisi
",
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, 10 (1) pp. 64-83
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Öğretmen Adaylarının Öğretim Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Çok Değişkenli Varyans Analizi
Link
Kızıltepe, İ.S.,
KARTAL, T.
(2022) "
Öğretmen Adaylarının Öğretim Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Çok Değişkenli Varyans Analizi
",
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 24 (1) pp. 409-434
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23935">
Kızıltepe, İ.S.,
KARTAL, T.
(2022) "
Öğretmen Adaylarının Öğretim Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Çok Değişkenli Varyans Analizi
",
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 24 (1) pp. 409-434
[TR Dizin]
Link
Kızıltepe, İ.S.,
KARTAL, T.
(2022) "
Öğretmen Adaylarının Öğretim Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Çok Değişkenli Varyans Analizi
",
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 24 (1) pp. 409-434
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Stickers to Facts Imposers Democracy Advocators and Committed Impartialists Preservice Science Teachers' Beliefs About Teacher s Roles in Socioscientific Discourses
Link
DOI
Kılınç, A., Kelly, T., Eroğlu, B., DEMİRAL, Ü.,
KARTAL, T.
, Sönmez, A., Demirbağ, M. (2017) "
Stickers to Facts Imposers Democracy Advocators and Committed Impartialists Preservice Science Teachers' Beliefs About Teacher s Roles in Socioscientific Discourses
",
International Journal of Science and Mathematics Education
, 15 (2) pp. 195-213
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23937">
Kılınç, A., Kelly, T., Eroğlu, B., DEMİRAL, Ü.,
KARTAL, T.
, Sönmez, A., Demirbağ, M. (2017) "
Stickers to Facts Imposers Democracy Advocators and Committed Impartialists Preservice Science Teachers' Beliefs About Teacher s Roles in Socioscientific Discourses
",
International Journal of Science and Mathematics Education
, 15 (2) pp. 195-213
[SSCI]
Link
DOI
Kılınç, A., Kelly, T., Eroğlu, B., DEMİRAL, Ü.,
KARTAL, T.
, Sönmez, A., Demirbağ, M. (2017) "
Stickers to Facts Imposers Democracy Advocators and Committed Impartialists Preservice Science Teachers' Beliefs About Teacher s Roles in Socioscientific Discourses
",
International Journal of Science and Mathematics Education
, 15 (2) pp. 195-213
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Science and Mathematics Education
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri
KARTAL, T.
, TAŞDEMİR, A. (2012) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 12 (2) pp. 73-96
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23939">
KARTAL, T.
, TAŞDEMİR, A. (2012) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 12 (2) pp. 73-96
[TR Dizin]
KARTAL, T.
, TAŞDEMİR, A. (2012) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri
",
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 12 (2) pp. 73-96
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Effect of Computer-Assisted Instruction on Students’ Achievement in Science Education
Link
DOI
Şeker, R.,
KARTAL, T.
(2017) "
The Effect of Computer-Assisted Instruction on Students’ Achievement in Science Education
",
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, 6 (1) pp. 17-29
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23940">
Şeker, R.,
KARTAL, T.
(2017) "
The Effect of Computer-Assisted Instruction on Students’ Achievement in Science Education
",
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, 6 (1) pp. 17-29
Link
DOI
Şeker, R.,
KARTAL, T.
(2017) "
The Effect of Computer-Assisted Instruction on Students’ Achievement in Science Education
",
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, 6 (1) pp. 17-29
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
Developing Pre-Service Elementary Science Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs Through Microteaching by Promoting Efficacy Sources
DOI
KARTAL, T.
, Dilek, İ. (2021) "
Developing Pre-Service Elementary Science Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs Through Microteaching by Promoting Efficacy Sources
",
International Journal on Social and Education Sciences
, 3 (4) pp. 710-731
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23941">
KARTAL, T.
, Dilek, İ. (2021) "
Developing Pre-Service Elementary Science Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs Through Microteaching by Promoting Efficacy Sources
",
International Journal on Social and Education Sciences
, 3 (4) pp. 710-731
DOI
KARTAL, T.
, Dilek, İ. (2021) "
Developing Pre-Service Elementary Science Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs Through Microteaching by Promoting Efficacy Sources
",
International Journal on Social and Education Sciences
, 3 (4) pp. 710-731
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal on Social and Education Sciences
Preservice Science Teachers’ TPACK Development in A Technology-Enhanced Science Teaching Method Course
Link
KARTAL, T.
, Dilek, İ. (2021) "
Preservice Science Teachers’ TPACK Development in A Technology-Enhanced Science Teaching Method Course
",
Journal of Education in Science, Environment and Health
, 7 (4) pp. 339-353
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23942">
KARTAL, T.
, Dilek, İ. (2021) "
Preservice Science Teachers’ TPACK Development in A Technology-Enhanced Science Teaching Method Course
",
Journal of Education in Science, Environment and Health
, 7 (4) pp. 339-353
Link
KARTAL, T.
, Dilek, İ. (2021) "
Preservice Science Teachers’ TPACK Development in A Technology-Enhanced Science Teaching Method Course
",
Journal of Education in Science, Environment and Health
, 7 (4) pp. 339-353
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşleri Problemler ve Çözüm Önerileri
Link
DEMİRAL, Ü.,
KARTAL, T.
(2016) "
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşleri Problemler ve Çözüm Önerileri
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 7 (25) pp. 332-365
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23943">
DEMİRAL, Ü.,
KARTAL, T.
(2016) "
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşleri Problemler ve Çözüm Önerileri
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 7 (25) pp. 332-365
[TR Dizin]
Link
DEMİRAL, Ü.,
KARTAL, T.
(2016) "
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşleri Problemler ve Çözüm Önerileri
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 7 (25) pp. 332-365
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences
Farklı Eğitim Kademelerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri
Link
DOI
Hastürk, H.G., Öztürk, N., Demir, R.,
KARTAL, T.
(2014) "
Farklı Eğitim Kademelerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri
",
Tarih Okulu Dergisi (TOD)
, 4 (18) pp. 671-688
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23944">
Hastürk, H.G., Öztürk, N., Demir, R.,
KARTAL, T.
(2014) "
Farklı Eğitim Kademelerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri
",
Tarih Okulu Dergisi (TOD)
, 4 (18) pp. 671-688
[TR Dizin]
Link
DOI
Hastürk, H.G., Öztürk, N., Demir, R.,
KARTAL, T.
(2014) "
Farklı Eğitim Kademelerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri
",
Tarih Okulu Dergisi (TOD)
, 4 (18) pp. 671-688
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Tarih Okulu Dergisi (TOD)
Technological pedagogical content knowledge self assessment scale (TPACK-SAS) for pre service teachers: Development validity and reliability
Link
KARTAL, T.
, KARTAL, B., Uluay, G. (2016) "
Technological pedagogical content knowledge self assessment scale (TPACK-SAS) for pre service teachers: Development validity and reliability
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 7 (23) pp. 1-36
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23945">
KARTAL, T.
, KARTAL, B., Uluay, G. (2016) "
Technological pedagogical content knowledge self assessment scale (TPACK-SAS) for pre service teachers: Development validity and reliability
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 7 (23) pp. 1-36
[TR Dizin]
Link
KARTAL, T.
, KARTAL, B., Uluay, G. (2016) "
Technological pedagogical content knowledge self assessment scale (TPACK-SAS) for pre service teachers: Development validity and reliability
",
International Journal of Eurasia Social Sciences
, 7 (23) pp. 1-36
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences
Survey of the Science and Class Teacher Candidates’ Scientific Attitudes in Terms of Multi-Variables
Link
TAŞDEMİR, A.,
KARTAL, T.
(2013) "
Survey of the Science and Class Teacher Candidates’ Scientific Attitudes in Terms of Multi-Variables
",
Journal of Turkish Science Education
, 10 (1) pp. 44-55
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23946">
TAŞDEMİR, A.,
KARTAL, T.
(2013) "
Survey of the Science and Class Teacher Candidates’ Scientific Attitudes in Terms of Multi-Variables
",
Journal of Turkish Science Education
, 10 (1) pp. 44-55
Link
TAŞDEMİR, A.,
KARTAL, T.
(2013) "
Survey of the Science and Class Teacher Candidates’ Scientific Attitudes in Terms of Multi-Variables
",
Journal of Turkish Science Education
, 10 (1) pp. 44-55
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Turkish Science Education
Resistance to dialogic discourse in SSI teaching: The effects of an argumentation‐based workshop, teaching practicum, and induction on a preservice science teacher
Link
DOI
Kılınç, A., DEMİRAL, Ü.,
KARTAL, T.
(2017) "
Resistance to dialogic discourse in SSI teaching: The effects of an argumentation‐based workshop, teaching practicum, and induction on a preservice science teacher
",
Journal of Research in Science Teaching
, 54 (6) pp. 764-789
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23949">
Kılınç, A., DEMİRAL, Ü.,
KARTAL, T.
(2017) "
Resistance to dialogic discourse in SSI teaching: The effects of an argumentation‐based workshop, teaching practicum, and induction on a preservice science teacher
",
Journal of Research in Science Teaching
, 54 (6) pp. 764-789
[SSCI]
Link
DOI
Kılınç, A., DEMİRAL, Ü.,
KARTAL, T.
(2017) "
Resistance to dialogic discourse in SSI teaching: The effects of an argumentation‐based workshop, teaching practicum, and induction on a preservice science teacher
",
Journal of Research in Science Teaching
, 54 (6) pp. 764-789
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Research in Science Teaching
Use Of Science Logs in Determining The Relation Between Science and Technology and Daily Life
Altan, E.B., Demir, R., Öztürk, N., Ekici, G.,
KARTAL, T.
(2011) "
Use Of Science Logs in Determining The Relation Between Science and Technology and Daily Life
",
Western Anatolia Journal of Educational Sciences
, (0) pp. 517-524
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23950">
Altan, E.B., Demir, R., Öztürk, N., Ekici, G.,
KARTAL, T.
(2011) "
Use Of Science Logs in Determining The Relation Between Science and Technology and Daily Life
",
Western Anatolia Journal of Educational Sciences
, (0) pp. 517-524
Altan, E.B., Demir, R., Öztürk, N., Ekici, G.,
KARTAL, T.
(2011) "
Use Of Science Logs in Determining The Relation Between Science and Technology and Daily Life
",
Western Anatolia Journal of Educational Sciences
, (0) pp. 517-524
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Western Anatolia Journal of Educational Sciences
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi
KARTAL, T.
, Yamak, H., Kavak, N. (2017) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 30 (2) pp. 881-907
" data-bs-content-id="YazarBilgi-23951">
KARTAL, T.
, Yamak, H., Kavak, N. (2017) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 30 (2) pp. 881-907
KARTAL, T.
, Yamak, H., Kavak, N. (2017) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi
",
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 30 (2) pp. 881-907
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
«
681
682
683
684
685
686
687
688
689
690
»