img
img
Toplam 23047 kayıt

Theoretical DFT and Experimental FT IR FT Raman FT NMR investigations on 7 acetoxy 4 bromomethyl Coumarin

RACİ, S.T. (2013) "Theoretical DFT and Experimental FT IR FT Raman FT NMR investigations on 7 acetoxy 4 bromomethyl Coumarin", Uluslararası Katılımlı 13. Ulusal Spektroskopi Kongresi , Burdur, Türkiye, (Mayıs 2013 RACİ, S.T. (2013) "Theoretical DFT and Experimental FT IR FT Raman FT NMR investigations on 7 acetoxy 4 bromomethyl Coumarin", Uluslararası Katılımlı 13. Ulusal Spektroskopi Kongresi , Burdur, Türkiye, (Mayıs 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Katılımlı 13. Ulusal Spektroskopi Kongresi

Öğretmen yeterlik inançlarının teknolojik pedagojik alan bilgilerini yordama gücü: Hiyerarşik çoklu regresyon analizi

Link DOI      Gönç, T., KARTAL, T., Kırındı, T. (2023) "Öğretmen yeterlik inançlarının teknolojik pedagojik alan bilgilerini yordama gücü: Hiyerarşik çoklu regresyon analizi", Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 25 (1) pp. 1-28 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23928"> Gönç, T., KARTAL, T., Kırındı, T. (2023) "Öğretmen yeterlik inançlarının teknolojik pedagojik alan bilgilerini yordama gücü: Hiyerarşik çoklu regresyon analizi", Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 25 (1) pp. 1-28 [TR Dizin] Link DOI      Gönç, T., KARTAL, T., Kırındı, T. (2023) "Öğretmen yeterlik inançlarının teknolojik pedagojik alan bilgilerini yordama gücü: Hiyerarşik çoklu regresyon analizi", Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 25 (1) pp. 1-28 [TR Dizin] Link DOI     
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Mikro Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgileri Üzerindeki Etkisi

Link     KARTAL, T., Yamak, H., Kavak, N. (2017) "Mikro Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgileri Üzerindeki Etkisi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 740-771 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23929"> KARTAL, T., Yamak, H., Kavak, N. (2017) "Mikro Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgileri Üzerindeki Etkisi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 740-771 Link     KARTAL, T., Yamak, H., Kavak, N. (2017) "Mikro Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgileri Üzerindeki Etkisi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 740-771 Link    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi

   KARTAL, T. (2012) "İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (2) pp. 279-297    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23930"> KARTAL, T. (2012) "İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (2) pp. 279-297     KARTAL, T. (2012) "İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (2) pp. 279-297    
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi

Link DOI     Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2021) "Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 2036-2069 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23931"> Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2021) "Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 2036-2069 Link DOI     Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2021) "Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çoklu Değişkenler Açısından İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (3) pp. 2036-2069 Link DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

A Study on Digital Game Addictions of Adolescents in the COVID-19 Pandemic

Link DOI     ÇİRİŞ, V., Başkonuş, T., KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2022) "A Study on Digital Game Addictions of Adolescents in the COVID-19 Pandemic", Journal of Education in Science, Environment and Health, 8 (2) pp. 168-186 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23933"> ÇİRİŞ, V., Başkonuş, T., KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2022) "A Study on Digital Game Addictions of Adolescents in the COVID-19 Pandemic", Journal of Education in Science, Environment and Health, 8 (2) pp. 168-186 Link DOI     ÇİRİŞ, V., Başkonuş, T., KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2022) "A Study on Digital Game Addictions of Adolescents in the COVID-19 Pandemic", Journal of Education in Science, Environment and Health, 8 (2) pp. 168-186 Link DOI    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health

Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Öğrenci Tutumları Üzerine Etkisi

Link      Hacıoğlu, C.H., KARTAL, T. (2022) "Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Öğrenci Tutumları Üzerine Etkisi", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 10 (1) pp. 64-83 [TR Dizin] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23934"> Hacıoğlu, C.H., KARTAL, T. (2022) "Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Öğrenci Tutumları Üzerine Etkisi", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 10 (1) pp. 64-83 [TR Dizin] Link      Hacıoğlu, C.H., KARTAL, T. (2022) "Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Öğrenci Tutumları Üzerine Etkisi", Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 10 (1) pp. 64-83 [TR Dizin] Link     
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi

Öğretmen Adaylarının Öğretim Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Çok Değişkenli Varyans Analizi

Link     Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2022) "Öğretmen Adaylarının Öğretim Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Çok Değişkenli Varyans Analizi", Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 24 (1) pp. 409-434 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23935"> Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2022) "Öğretmen Adaylarının Öğretim Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Çok Değişkenli Varyans Analizi", Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 24 (1) pp. 409-434 [TR Dizin] Link     Kızıltepe, İ.S., KARTAL, T. (2022) "Öğretmen Adaylarının Öğretim Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Çok Değişkenli Varyans Analizi", Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 24 (1) pp. 409-434 [TR Dizin] Link    
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Stickers to Facts Imposers Democracy Advocators and Committed Impartialists Preservice Science Teachers' Beliefs About Teacher s Roles in Socioscientific Discourses

Link DOI        Kılınç, A., Kelly, T., Eroğlu, B., DEMİRAL, Ü., KARTAL, T., Sönmez, A., Demirbağ, M. (2017) "Stickers to Facts Imposers Democracy Advocators and Committed Impartialists Preservice Science Teachers' Beliefs About Teacher s Roles in Socioscientific Discourses", International Journal of Science and Mathematics Education, 15 (2) pp. 195-213 [SSCI] Link DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-23937"> Kılınç, A., Kelly, T., Eroğlu, B., DEMİRAL, Ü., KARTAL, T., Sönmez, A., Demirbağ, M. (2017) "Stickers to Facts Imposers Democracy Advocators and Committed Impartialists Preservice Science Teachers' Beliefs About Teacher s Roles in Socioscientific Discourses", International Journal of Science and Mathematics Education, 15 (2) pp. 195-213 [SSCI] Link DOI        Kılınç, A., Kelly, T., Eroğlu, B., DEMİRAL, Ü., KARTAL, T., Sönmez, A., Demirbağ, M. (2017) "Stickers to Facts Imposers Democracy Advocators and Committed Impartialists Preservice Science Teachers' Beliefs About Teacher s Roles in Socioscientific Discourses", International Journal of Science and Mathematics Education, 15 (2) pp. 195-213 [SSCI] Link DOI       
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Science and Mathematics Education

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri

    KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2012) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 73-96 [TR Dizin]     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23939"> KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2012) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 73-96 [TR Dizin]      KARTAL, T., TAŞDEMİR, A. (2012) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 73-96 [TR Dizin]     
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Effect of Computer-Assisted Instruction on Students’ Achievement in Science Education

Link DOI       Şeker, R., KARTAL, T. (2017) "The Effect of Computer-Assisted Instruction on Students’ Achievement in Science Education", TURKISH JOURNAL OF EDUCATION, 6 (1) pp. 17-29 Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-23940"> Şeker, R., KARTAL, T. (2017) "The Effect of Computer-Assisted Instruction on Students’ Achievement in Science Education", TURKISH JOURNAL OF EDUCATION, 6 (1) pp. 17-29 Link DOI       Şeker, R., KARTAL, T. (2017) "The Effect of Computer-Assisted Instruction on Students’ Achievement in Science Education", TURKISH JOURNAL OF EDUCATION, 6 (1) pp. 17-29 Link DOI      
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION

Developing Pre-Service Elementary Science Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs Through Microteaching by Promoting Efficacy Sources

DOI     KARTAL, T., Dilek, İ. (2021) "Developing Pre-Service Elementary Science Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs Through Microteaching by Promoting Efficacy Sources", International Journal on Social and Education Sciences, 3 (4) pp. 710-731 DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23941"> KARTAL, T., Dilek, İ. (2021) "Developing Pre-Service Elementary Science Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs Through Microteaching by Promoting Efficacy Sources", International Journal on Social and Education Sciences, 3 (4) pp. 710-731 DOI     KARTAL, T., Dilek, İ. (2021) "Developing Pre-Service Elementary Science Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs Through Microteaching by Promoting Efficacy Sources", International Journal on Social and Education Sciences, 3 (4) pp. 710-731 DOI    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal on Social and Education Sciences

Preservice Science Teachers’ TPACK Development in A Technology-Enhanced Science Teaching Method Course

Link     KARTAL, T., Dilek, İ. (2021) "Preservice Science Teachers’ TPACK Development in A Technology-Enhanced Science Teaching Method Course", Journal of Education in Science, Environment and Health, 7 (4) pp. 339-353 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23942"> KARTAL, T., Dilek, İ. (2021) "Preservice Science Teachers’ TPACK Development in A Technology-Enhanced Science Teaching Method Course", Journal of Education in Science, Environment and Health, 7 (4) pp. 339-353 Link     KARTAL, T., Dilek, İ. (2021) "Preservice Science Teachers’ TPACK Development in A Technology-Enhanced Science Teaching Method Course", Journal of Education in Science, Environment and Health, 7 (4) pp. 339-353 Link    
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education in Science, Environment and Health

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşleri Problemler ve Çözüm Önerileri

Link    DEMİRAL, Ü., KARTAL, T. (2016) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşleri Problemler ve Çözüm Önerileri", International Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (25) pp. 332-365 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-23943"> DEMİRAL, Ü., KARTAL, T. (2016) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşleri Problemler ve Çözüm Önerileri", International Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (25) pp. 332-365 [TR Dizin] Link    DEMİRAL, Ü., KARTAL, T. (2016) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşleri Problemler ve Çözüm Önerileri", International Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (25) pp. 332-365 [TR Dizin] Link   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

Farklı Eğitim Kademelerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri

Link DOI       Hastürk, H.G., Öztürk, N., Demir, R., KARTAL, T. (2014) "Farklı Eğitim Kademelerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri", Tarih Okulu Dergisi (TOD), 4 (18) pp. 671-688 [TR Dizin] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-23944"> Hastürk, H.G., Öztürk, N., Demir, R., KARTAL, T. (2014) "Farklı Eğitim Kademelerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri", Tarih Okulu Dergisi (TOD), 4 (18) pp. 671-688 [TR Dizin] Link DOI       Hastürk, H.G., Öztürk, N., Demir, R., KARTAL, T. (2014) "Farklı Eğitim Kademelerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Bilimin Doğası İle İlgili Görüşleri", Tarih Okulu Dergisi (TOD), 4 (18) pp. 671-688 [TR Dizin] Link DOI      
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Tarih Okulu Dergisi (TOD)

Technological pedagogical content knowledge self assessment scale (TPACK-SAS) for pre service teachers: Development validity and reliability

Link       KARTAL, T., KARTAL, B., Uluay, G. (2016) "Technological pedagogical content knowledge self assessment scale (TPACK-SAS) for pre service teachers: Development validity and reliability", International Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 1-36 [TR Dizin] Link      " data-bs-content-id="YazarBilgi-23945"> KARTAL, T., KARTAL, B., Uluay, G. (2016) "Technological pedagogical content knowledge self assessment scale (TPACK-SAS) for pre service teachers: Development validity and reliability", International Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 1-36 [TR Dizin] Link       KARTAL, T., KARTAL, B., Uluay, G. (2016) "Technological pedagogical content knowledge self assessment scale (TPACK-SAS) for pre service teachers: Development validity and reliability", International Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 1-36 [TR Dizin] Link      
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

Survey of the Science and Class Teacher Candidates’ Scientific Attitudes in Terms of Multi-Variables

Link      TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2013) "Survey of the Science and Class Teacher Candidates’ Scientific Attitudes in Terms of Multi-Variables", Journal of Turkish Science Education, 10 (1) pp. 44-55 Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23946"> TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2013) "Survey of the Science and Class Teacher Candidates’ Scientific Attitudes in Terms of Multi-Variables", Journal of Turkish Science Education, 10 (1) pp. 44-55 Link      TAŞDEMİR, A., KARTAL, T. (2013) "Survey of the Science and Class Teacher Candidates’ Scientific Attitudes in Terms of Multi-Variables", Journal of Turkish Science Education, 10 (1) pp. 44-55 Link     
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Science Education

Resistance to dialogic discourse in SSI teaching: The effects of an argumentation‐based workshop, teaching practicum, and induction on a preservice science teacher

Link DOI        Kılınç, A., DEMİRAL, Ü., KARTAL, T. (2017) "Resistance to dialogic discourse in SSI teaching: The effects of an argumentation‐based workshop, teaching practicum, and induction on a preservice science teacher", Journal of Research in Science Teaching, 54 (6) pp. 764-789 [SSCI] Link DOI       " data-bs-content-id="YazarBilgi-23949"> Kılınç, A., DEMİRAL, Ü., KARTAL, T. (2017) "Resistance to dialogic discourse in SSI teaching: The effects of an argumentation‐based workshop, teaching practicum, and induction on a preservice science teacher", Journal of Research in Science Teaching, 54 (6) pp. 764-789 [SSCI] Link DOI        Kılınç, A., DEMİRAL, Ü., KARTAL, T. (2017) "Resistance to dialogic discourse in SSI teaching: The effects of an argumentation‐based workshop, teaching practicum, and induction on a preservice science teacher", Journal of Research in Science Teaching, 54 (6) pp. 764-789 [SSCI] Link DOI       
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Research in Science Teaching

Use Of Science Logs in Determining The Relation Between Science and Technology and Daily Life

   Altan, E.B., Demir, R., Öztürk, N., Ekici, G., KARTAL, T. (2011) "Use Of Science Logs in Determining The Relation Between Science and Technology and Daily Life", Western Anatolia Journal of Educational Sciences, (0) pp. 517-524    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23950"> Altan, E.B., Demir, R., Öztürk, N., Ekici, G., KARTAL, T. (2011) "Use Of Science Logs in Determining The Relation Between Science and Technology and Daily Life", Western Anatolia Journal of Educational Sciences, (0) pp. 517-524     Altan, E.B., Demir, R., Öztürk, N., Ekici, G., KARTAL, T. (2011) "Use Of Science Logs in Determining The Relation Between Science and Technology and Daily Life", Western Anatolia Journal of Educational Sciences, (0) pp. 517-524    
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Western Anatolia Journal of Educational Sciences

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi

   KARTAL, T., Yamak, H., Kavak, N. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30 (2) pp. 881-907    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23951"> KARTAL, T., Yamak, H., Kavak, N. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30 (2) pp. 881-907     KARTAL, T., Yamak, H., Kavak, N. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Tutumlarının Gelişiminde Mikro Öğretimin Etkisi", Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30 (2) pp. 881-907    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi