img
img
Toplam 22996 kayıt

Ortaokulda Doğrudan Kazandırılacak Değerlerin Sosyal Bilgiler Kitaplarına Yansıma Düzeyleri

Tekin, Ç., Uğur, B., Simge, F., Bilge, Ş. (2012) "Ortaokulda Doğrudan Kazandırılacak Değerlerin Sosyal Bilgiler Kitaplarına Yansıma Düzeyleri", .International Science, Technology And Engineering Conference , (pp. 908-918), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, (Aralık 2012 Tekin, Ç., Uğur, B., Simge, F., Bilge, Ş. (2012) "Ortaokulda Doğrudan Kazandırılacak Değerlerin Sosyal Bilgiler Kitaplarına Yansıma Düzeyleri", .International Science, Technology And Engineering Conference , (pp. 908-918), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, (Aralık 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
.International Science, Technology And Engineering Conference

Preservice Social Studies Teachers’ Views About Instructional Technologies Course

DOI      Alaca, E., YILDIRIM, T. (2023) "Preservice Social Studies Teachers’ Views About Instructional Technologies Course", International Journal of Turkish Educational Studies, 11 (21) pp. 642-669 [TR Dizin] DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23813"> Alaca, E., YILDIRIM, T. (2023) "Preservice Social Studies Teachers’ Views About Instructional Technologies Course", International Journal of Turkish Educational Studies, 11 (21) pp. 642-669 [TR Dizin] DOI      Alaca, E., YILDIRIM, T. (2023) "Preservice Social Studies Teachers’ Views About Instructional Technologies Course", International Journal of Turkish Educational Studies, 11 (21) pp. 642-669 [TR Dizin] DOI     
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Turkish Educational Studies

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Okul Dışı Öğrenmeye Yönelik Farkındalıkları, Bilişsel Yapıları ve Uygulama Durumları Üzerine Bir İnceleme

DOI       Torun, Ü., YILDIRIM, T. (2022) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Okul Dışı Öğrenmeye Yönelik Farkındalıkları, Bilişsel Yapıları ve Uygulama Durumları Üzerine Bir İnceleme", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2022 (18) pp. 222-249 [TR Dizin] DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-23817"> Torun, Ü., YILDIRIM, T. (2022) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Okul Dışı Öğrenmeye Yönelik Farkındalıkları, Bilişsel Yapıları ve Uygulama Durumları Üzerine Bir İnceleme", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2022 (18) pp. 222-249 [TR Dizin] DOI       Torun, Ü., YILDIRIM, T. (2022) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Okul Dışı Öğrenmeye Yönelik Farkındalıkları, Bilişsel Yapıları ve Uygulama Durumları Üzerine Bir İnceleme", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2022 (18) pp. 222-249 [TR Dizin] DOI      
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Preservice Social StudiesTeachers’ Opinions Regarding History Education

Link DOI      Alaca, E., YILDIRIM, T. (2018) "Preservice Social StudiesTeachers’ Opinions Regarding History Education", JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES, 6 (4) pp. 110-117 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23820"> Alaca, E., YILDIRIM, T. (2018) "Preservice Social StudiesTeachers’ Opinions Regarding History Education", JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES, 6 (4) pp. 110-117 Link DOI      Alaca, E., YILDIRIM, T. (2018) "Preservice Social StudiesTeachers’ Opinions Regarding History Education", JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES, 6 (4) pp. 110-117 Link DOI     
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES

Preservice History Teachers’ Perceptions of Subject Matter Competency

Link DOI      YILDIRIM, T., Yazıcı, F. (2017) "Preservice History Teachers’ Perceptions of Subject Matter Competency", Journal of Education and Training Studies, 5 (10) pp. 113-122 Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23823"> YILDIRIM, T., Yazıcı, F. (2017) "Preservice History Teachers’ Perceptions of Subject Matter Competency", Journal of Education and Training Studies, 5 (10) pp. 113-122 Link DOI      YILDIRIM, T., Yazıcı, F. (2017) "Preservice History Teachers’ Perceptions of Subject Matter Competency", Journal of Education and Training Studies, 5 (10) pp. 113-122 Link DOI     
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Education and Training Studies

Okul Dışı Tarih Öğretimi ve Sosyal Zekâ Arasındaki İlişkinin Yol Analiziyle İncelenmesi

   Yazıcı, F., YILDIRIM, T. (2017) "Okul Dışı Tarih Öğretimi ve Sosyal Zekâ Arasındaki İlişkinin Yol Analiziyle İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 733-755 [TR Dizin]    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23824"> Yazıcı, F., YILDIRIM, T. (2017) "Okul Dışı Tarih Öğretimi ve Sosyal Zekâ Arasındaki İlişkinin Yol Analiziyle İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 733-755 [TR Dizin]     Yazıcı, F., YILDIRIM, T. (2017) "Okul Dışı Tarih Öğretimi ve Sosyal Zekâ Arasındaki İlişkinin Yol Analiziyle İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 733-755 [TR Dizin]    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Türkiye’de Tarih Öğretiminde Pozitivist Etki: Tarih Ders Kitapları Üzerine Bir Değerlendirme (1930-1938)

Link DOI     YILDIRIM, T. (2018) "Türkiye’de Tarih Öğretiminde Pozitivist Etki: Tarih Ders Kitapları Üzerine Bir Değerlendirme (1930-1938)", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (1) pp. 211-227 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23825"> YILDIRIM, T. (2018) "Türkiye’de Tarih Öğretiminde Pozitivist Etki: Tarih Ders Kitapları Üzerine Bir Değerlendirme (1930-1938)", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (1) pp. 211-227 Link DOI     YILDIRIM, T. (2018) "Türkiye’de Tarih Öğretiminde Pozitivist Etki: Tarih Ders Kitapları Üzerine Bir Değerlendirme (1930-1938)", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (1) pp. 211-227 Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

2007 ve 2017 Tarih Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması

Link     YILDIRIM, T. (2018) "2007 ve 2017 Tarih Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 19 (1) pp. 994-1019 [TR Dizin] Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23826"> YILDIRIM, T. (2018) "2007 ve 2017 Tarih Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 19 (1) pp. 994-1019 [TR Dizin] Link     YILDIRIM, T. (2018) "2007 ve 2017 Tarih Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 19 (1) pp. 994-1019 [TR Dizin] Link    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

History teaching as a nation-building tool in the early republican period in Turkey (1923–1938)

Link DOI    Yazıcı, F., YILDIRIM, T. (2018) "History teaching as a nation-building tool in the early republican period in Turkey (1923–1938)", Paedagogica Historica, 54 (1) pp. 1-14 [SSCI] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-23827"> Yazıcı, F., YILDIRIM, T. (2018) "History teaching as a nation-building tool in the early republican period in Turkey (1923–1938)", Paedagogica Historica, 54 (1) pp. 1-14 [SSCI] Link DOI    Yazıcı, F., YILDIRIM, T. (2018) "History teaching as a nation-building tool in the early republican period in Turkey (1923–1938)", Paedagogica Historica, 54 (1) pp. 1-14 [SSCI] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Paedagogica Historica

Tarih Öğretmen Adaylarının Programdaki Değerlere İlişkin Değer Hiyerarşileri, Gerekçeleri ve Önerileri

Link DOI      YILDIRIM, T. (2018) "Tarih Öğretmen Adaylarının Programdaki Değerlere İlişkin Değer Hiyerarşileri, Gerekçeleri ve Önerileri", Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 8 (14) pp. 296-320 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23828"> YILDIRIM, T. (2018) "Tarih Öğretmen Adaylarının Programdaki Değerlere İlişkin Değer Hiyerarşileri, Gerekçeleri ve Önerileri", Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 8 (14) pp. 296-320 [TR Dizin] Link DOI      YILDIRIM, T. (2018) "Tarih Öğretmen Adaylarının Programdaki Değerlere İlişkin Değer Hiyerarşileri, Gerekçeleri ve Önerileri", Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 8 (14) pp. 296-320 [TR Dizin] Link DOI     
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi

Yeni Ortaöğretim Tarih Ders Programları ve 9. Sınıf Tarih Ders Kitabında Değerler Eğitimi

Link DOI      YILDIRIM, T. (2017) "Yeni Ortaöğretim Tarih Ders Programları ve 9. Sınıf Tarih Ders Kitabında Değerler Eğitimi", Journal of Turkish Studies, 12 (33) pp. 557-572 [TR Dizin] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-23835"> YILDIRIM, T. (2017) "Yeni Ortaöğretim Tarih Ders Programları ve 9. Sınıf Tarih Ders Kitabında Değerler Eğitimi", Journal of Turkish Studies, 12 (33) pp. 557-572 [TR Dizin] Link DOI      YILDIRIM, T. (2017) "Yeni Ortaöğretim Tarih Ders Programları ve 9. Sınıf Tarih Ders Kitabında Değerler Eğitimi", Journal of Turkish Studies, 12 (33) pp. 557-572 [TR Dizin] Link DOI     
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Turkish Studies

Preservice History And Social Studies Teachers’ Perceptions Of Outdoor History Teaching

Link DOI     YILDIRIM, T., Yazıcı, F. (2017) "Preservice History And Social Studies Teachers’ Perceptions Of Outdoor History Teaching", European Journal of Education Studies, 3 (9) pp. 150-162 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-23836"> YILDIRIM, T., Yazıcı, F. (2017) "Preservice History And Social Studies Teachers’ Perceptions Of Outdoor History Teaching", European Journal of Education Studies, 3 (9) pp. 150-162 Link DOI     YILDIRIM, T., Yazıcı, F. (2017) "Preservice History And Social Studies Teachers’ Perceptions Of Outdoor History Teaching", European Journal of Education Studies, 3 (9) pp. 150-162 Link DOI    
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

MEŞRUTİYET’TEN GÜNÜMÜZE ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA VATANDAŞLIK DERSLERİ (İLKOKUL, ORTAOKUL VE LİSE)

YILDIRIM, T., Alaca, E. (2023) "MEŞRUTİYET’TEN GÜNÜMÜZE ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA VATANDAŞLIK DERSLERİ (İLKOKUL, ORTAOKUL VE LİSE)", Ankara/Türkiye : NOBEL, ISBN: 978-625-397-645-3  YILDIRIM, T., Alaca, E. (2023) "MEŞRUTİYET’TEN GÜNÜMÜZE ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA VATANDAŞLIK DERSLERİ (İLKOKUL, ORTAOKUL VE LİSE)", Ankara/Türkiye : NOBEL, ISBN: 978-625-397-645-3 
2023 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NOBEL

1869'DAN GÜNÜMÜZE ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA DİN DERSLERİ (İLKOKUL VE ORTAOKUL)

  Alaca, E., YILDIRIM, T. (2022) "1869'DAN GÜNÜMÜZE ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA DİN DERSLERİ (İLKOKUL VE ORTAOKUL)", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, ISBN: 978-625-427-585-2  " data-bs-content-id="YazarBilgi-23838"> Alaca, E., YILDIRIM, T. (2022) "1869'DAN GÜNÜMÜZE ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA DİN DERSLERİ (İLKOKUL VE ORTAOKUL)", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, ISBN: 978-625-427-585-2   Alaca, E., YILDIRIM, T. (2022) "1869'DAN GÜNÜMÜZE ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA DİN DERSLERİ (İLKOKUL VE ORTAOKUL)", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, ISBN: 978-625-427-585-2  
2022 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nobel Akademik Yayıncılık

1926'DAN GÜNÜMÜZE HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARI

Alaca, E., YILDIRIM, T. (2022) "1926'DAN GÜNÜMÜZE HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARI", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, ISBN: 9786254272615  Alaca, E., YILDIRIM, T. (2022) "1926'DAN GÜNÜMÜZE HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARI", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, ISBN: 9786254272615 
2022 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nobel Akademik Yayıncılık

1869' DAN GÜNÜMÜZE TARİH ÖĞRETİM PROGRAMLARI (İLKOKUL, ORTAOKUL ve LİSE)

Alaca, E., YILDIRIM, T. (2021) "1869' DAN GÜNÜMÜZE TARİH ÖĞRETİM PROGRAMLARI (İLKOKUL, ORTAOKUL ve LİSE)", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, ISBN: 978-625-417-327-1  Alaca, E., YILDIRIM, T. (2021) "1869' DAN GÜNÜMÜZE TARİH ÖĞRETİM PROGRAMLARI (İLKOKUL, ORTAOKUL ve LİSE)", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, ISBN: 978-625-417-327-1 
2021 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nobel Akademik Yayıncılık

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI VE DERS KİTAPLARI

  Alaca, E., YILDIRIM, T. (2020) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI VE DERS KİTAPLARI", Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, ISBN: 9786254068577  " data-bs-content-id="YazarBilgi-23843"> Alaca, E., YILDIRIM, T. (2020) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI VE DERS KİTAPLARI", Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, ISBN: 9786254068577   Alaca, E., YILDIRIM, T. (2020) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI VE DERS KİTAPLARI", Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ, ISBN: 9786254068577  
2020 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ

Türkiye'de Tarih Eğitiminin Yüzyılı: Nereden Geldi? Nereye Gidiyor?

YILDIRIM, T. (2023) "Türkiye'de Tarih Eğitiminin Yüzyılı: Nereden Geldi? Nereye Gidiyor?", VII. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (ISHE/ TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ) , (Eylül 2023 YILDIRIM, T. (2023) "Türkiye'de Tarih Eğitiminin Yüzyılı: Nereden Geldi? Nereye Gidiyor?", VII. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (ISHE/ TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ) , (Eylül 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (ISHE/ TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ)

Tarih Öğretmenlerinin Sosyal Yaşamlarında Tarih Bilgisini Kullanma Durumları

YILDIRIM, T., Yazıcı, F., Ozan, H. (2023) "Tarih Öğretmenlerinin Sosyal Yaşamlarında Tarih Bilgisini Kullanma Durumları", IX. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (ISHE/ SAKUM) , (pp. 162-163), Sakarya, (Eylül 2023 YILDIRIM, T., Yazıcı, F., Ozan, H. (2023) "Tarih Öğretmenlerinin Sosyal Yaşamlarında Tarih Bilgisini Kullanma Durumları", IX. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (ISHE/ SAKUM) , (pp. 162-163), Sakarya, (Eylül 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (ISHE/ SAKUM)

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Zaman ve Kronolojiyi Algılama Becerisini Öğretme Deneyimleri

YILDIRIM, T., Ozan, H. (2023) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Zaman ve Kronolojiyi Algılama Becerisini Öğretme Deneyimleri", IX. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (ISHE/ SAKUM) , (pp. 102-103), Sakarya, (Eylül 2023 YILDIRIM, T., Ozan, H. (2023) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Zaman ve Kronolojiyi Algılama Becerisini Öğretme Deneyimleri", IX. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (ISHE/ SAKUM) , (pp. 102-103), Sakarya, (Eylül 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (ISHE/ SAKUM)