img
img
Toplam 23674 kayıt

School Students Conceptions about Biodiversity Loss Definitions Reasons Results and Solutions

26 26
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Research in Science Education

The Effects of the Computer Aided Teaching to the 7th Grade Students' Comprehension of “A Journey to the Interior Structure of The Matter" Subject.

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Conference ICT in The Education of The Balkan Countries

Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Teknoloji ile Fen Öğretimi Özyeterlik İnançları ve Web 2.0 Araçları Kullanım Niyetine Etkisi: Fizik Deneyleri Örneği

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. International Eurasian Educational Research Congress

Fen Kavramlarının Öğretiminde Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Web 2.0 Araçlarına Yönelik Yeterlik İnançları Üzerine Etkisi

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. International Eurasian Educational Research Congress

The effect of using technology in concept teaching on constructivist beliefs

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ases International Kayseri Scientific Research Conference

The effect of use of virtual laboratory in teaching physics concepts on the development of technological pedagogical content knowledge

0 0
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ases International Kayseri Scientific Research Conference

Sosyobilimsel Bir Konunun Öğretiminde Ortaokul Öğrencilerinin Tartışmacı Tutumlarının İncelenmesi: GDO Örneği

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IX th International Eurasian Educational Research Congress

Examining Pre-Service Teachers’ Beliefs Related To Inquiry Skills

0 0
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education

The Examination of Pre-Service Science Teachers’ Scientific Epistemological Beliefs

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu

The Investigation of External Variables in Technology Acceptance Model: Analysis of Variance

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu

Examining Pre-Service Teachers’ Knowledge and Belief System: What Kind of A Relationship Is There?

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. International Symposium on Education and Social Sciences in Turkish Cultural Geography

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Gelişimlerinin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi

Mikro Öğretim Uygulamalarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi ve İnanç Gelişimine Etkisi: Yaşanan Problemler ve Çözüm Önerileri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi

The Perception of Primary Education’s Students About Science And Technology

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Conference on New Trends in Science Education

Öğretmen Adaylarının Öğretmelik Uygulamasına İlişkin Görüş ve Beklentileri

0 0
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Preservice science teachers first experiences with socio scientific discourse: The problems and possible solutions

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
National Association for Research in Science Teaching (NARST)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimin Doğasını Oluşturan Temel İlkeleri Algılama Durumları

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Opinions of The Students from Different Grade Levels About The Nature of Science

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on Curriculum and Instruction

The Thematic Tendencies of Graduate Dissertations in Science Education

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on Curriculum and Instruction

Teachers’ Opinions about the Assessment and Evaluation Methods Employed in Elementary School Science and Technology Teaching Programs (4th-5thgrades)

0 0
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Congress on Curriculum and İnstruction