Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23256 kayıt
The predictive relationship between pre-service teachers’ self-efficacy belief, attitudes towards teaching profession and teaching motivation
Link
DOI
KULA, S.S.
(2022) "
The predictive relationship between pre-service teachers’ self-efficacy belief, attitudes towards teaching profession and teaching motivation
",
International Journal of Contemporary Educational Research
, 9 (4) pp. 705-718
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22626">
KULA, S.S.
(2022) "
The predictive relationship between pre-service teachers’ self-efficacy belief, attitudes towards teaching profession and teaching motivation
",
International Journal of Contemporary Educational Research
, 9 (4) pp. 705-718
Link
DOI
KULA, S.S.
(2022) "
The predictive relationship between pre-service teachers’ self-efficacy belief, attitudes towards teaching profession and teaching motivation
",
International Journal of Contemporary Educational Research
, 9 (4) pp. 705-718
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Contemporary Educational Research
The effects of reciprocal teaching on reading comrehension, retention on learning and self-efficacy perception (Karşılıklı öğretimin okuduğunu anlamaya, öğrenme kalıcılığına ve öz yeterlikalgısına etkisi)
Link
DOI
KULA, S.S.
, Budak, Y. (2020) "
The effects of reciprocal teaching on reading comrehension, retention on learning and self-efficacy perception (Karşılıklı öğretimin okuduğunu anlamaya, öğrenme kalıcılığına ve öz yeterlikalgısına etkisi)
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi (PEGEGOG)
, 10 (2) pp. 493-522
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22627">
KULA, S.S.
, Budak, Y. (2020) "
The effects of reciprocal teaching on reading comrehension, retention on learning and self-efficacy perception (Karşılıklı öğretimin okuduğunu anlamaya, öğrenme kalıcılığına ve öz yeterlikalgısına etkisi)
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi (PEGEGOG)
, 10 (2) pp. 493-522
Link
DOI
KULA, S.S.
, Budak, Y. (2020) "
The effects of reciprocal teaching on reading comrehension, retention on learning and self-efficacy perception (Karşılıklı öğretimin okuduğunu anlamaya, öğrenme kalıcılığına ve öz yeterlikalgısına etkisi)
",
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi (PEGEGOG)
, 10 (2) pp. 493-522
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi (PEGEGOG)
Self-efficacy Perceptions Scale for Reading Comprehension of 4th Grade Students in Primary School: Validity and Reliability Study (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algıları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması)
Link
KULA, S.S.
, Budak, Y. (2020) "
Self-efficacy Perceptions Scale for Reading Comprehension of 4th Grade Students in Primary School: Validity and Reliability Study (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algıları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması)
",
Bartın University Journal of Faculty of Education
, 9 (1) pp. 106-120
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22628">
KULA, S.S.
, Budak, Y. (2020) "
Self-efficacy Perceptions Scale for Reading Comprehension of 4th Grade Students in Primary School: Validity and Reliability Study (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algıları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması)
",
Bartın University Journal of Faculty of Education
, 9 (1) pp. 106-120
[TR Dizin]
Link
KULA, S.S.
, Budak, Y. (2020) "
Self-efficacy Perceptions Scale for Reading Comprehension of 4th Grade Students in Primary School: Validity and Reliability Study (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algıları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması)
",
Bartın University Journal of Faculty of Education
, 9 (1) pp. 106-120
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bartın University Journal of Faculty of Education
The Effect of Student-Centered Approaches on Students’ Creative Thinking Skills: A Meta-Analysis Study
Link
DOI
AYTAÇ, T.,
KULA, S.S.
(2020) "
The Effect of Student-Centered Approaches on Students’ Creative Thinking Skills: A Meta-Analysis Study
",
International Journal of Contemporary Educational Research (IJCER)
, 7 (2) pp. 62-80
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22629">
AYTAÇ, T.,
KULA, S.S.
(2020) "
The Effect of Student-Centered Approaches on Students’ Creative Thinking Skills: A Meta-Analysis Study
",
International Journal of Contemporary Educational Research (IJCER)
, 7 (2) pp. 62-80
Link
DOI
AYTAÇ, T.,
KULA, S.S.
(2020) "
The Effect of Student-Centered Approaches on Students’ Creative Thinking Skills: A Meta-Analysis Study
",
International Journal of Contemporary Educational Research (IJCER)
, 7 (2) pp. 62-80
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Contemporary Educational Research (IJCER)
Determination of Pre-service Teachers' Sensitivity to Violence Against Children
DOI
KULA, S.S.
, Akbulut, Ö.F. (2021) "
Determination of Pre-service Teachers' Sensitivity to Violence Against Children
",
Eurasian Journal of Educational Research
, 21 (92) pp. 185-210
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22631">
KULA, S.S.
, Akbulut, Ö.F. (2021) "
Determination of Pre-service Teachers' Sensitivity to Violence Against Children
",
Eurasian Journal of Educational Research
, 21 (92) pp. 185-210
[ESCI]
DOI
KULA, S.S.
, Akbulut, Ö.F. (2021) "
Determination of Pre-service Teachers' Sensitivity to Violence Against Children
",
Eurasian Journal of Educational Research
, 21 (92) pp. 185-210
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eurasian Journal of Educational Research
Mind games with the views of classroom teachers
Link
DOI
KULA, S.S.
(2021) "
Mind games with the views of classroom teachers
",
International Journal of Research in Education and Science
, 7 (3) pp. 747-766
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22632">
KULA, S.S.
(2021) "
Mind games with the views of classroom teachers
",
International Journal of Research in Education and Science
, 7 (3) pp. 747-766
Link
DOI
KULA, S.S.
(2021) "
Mind games with the views of classroom teachers
",
International Journal of Research in Education and Science
, 7 (3) pp. 747-766
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Research in Education and Science
The effects of reciprocal teaching on the perceived reading comprehension self-efficacy of 2nd-grade pupils: Reflections of the pupils and their teacher
Link
DOI
KULA, S.S.
(2021) "
The effects of reciprocal teaching on the perceived reading comprehension self-efficacy of 2nd-grade pupils: Reflections of the pupils and their teacher
",
African Educational Research Journal
, 9 (3) pp. 679-686
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22633">
KULA, S.S.
(2021) "
The effects of reciprocal teaching on the perceived reading comprehension self-efficacy of 2nd-grade pupils: Reflections of the pupils and their teacher
",
African Educational Research Journal
, 9 (3) pp. 679-686
Link
DOI
KULA, S.S.
(2021) "
The effects of reciprocal teaching on the perceived reading comprehension self-efficacy of 2nd-grade pupils: Reflections of the pupils and their teacher
",
African Educational Research Journal
, 9 (3) pp. 679-686
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
African Educational Research Journal
Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddeti Önlemeye İlişkin Önerilerinin İncelenmesi
Link
DOI
KULA, S.S.
, Akbulut, Ö.F. (2021) "
Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddeti Önlemeye İlişkin Önerilerinin İncelenmesi
",
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 21 (3) pp. 978-993
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22634">
KULA, S.S.
, Akbulut, Ö.F. (2021) "
Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddeti Önlemeye İlişkin Önerilerinin İncelenmesi
",
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 21 (3) pp. 978-993
[TR Dizin]
Link
DOI
KULA, S.S.
, Akbulut, Ö.F. (2021) "
Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddeti Önlemeye İlişkin Önerilerinin İncelenmesi
",
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 21 (3) pp. 978-993
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Riskli Davranışların Önlenmesi: Okul Psikolojik Danışmanlarına Yönelik Bir Program
DOI
GENÇTANIRIM-KURT, D., Zorbaz, O., Zorbaz, S.D., Kılıç, Ö.U., Avcı, D.,
KULA, S.S.
, Gürlen, E. (2021) "
Riskli Davranışların Önlenmesi: Okul Psikolojik Danışmanlarına Yönelik Bir Program
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 22 (2) pp. 816-859
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22635">
GENÇTANIRIM-KURT, D., Zorbaz, O., Zorbaz, S.D., Kılıç, Ö.U., Avcı, D.,
KULA, S.S.
, Gürlen, E. (2021) "
Riskli Davranışların Önlenmesi: Okul Psikolojik Danışmanlarına Yönelik Bir Program
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 22 (2) pp. 816-859
[TR Dizin]
DOI
GENÇTANIRIM-KURT, D., Zorbaz, O., Zorbaz, S.D., Kılıç, Ö.U., Avcı, D.,
KULA, S.S.
, Gürlen, E. (2021) "
Riskli Davranışların Önlenmesi: Okul Psikolojik Danışmanlarına Yönelik Bir Program
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 22 (2) pp. 816-859
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Okul ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programına İlişkin Görüşleri
KULA, S.S.
, Demirel, M. (2012) "
Okul ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programına İlişkin Görüşleri
",
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education
, 2 (0) pp. 244-255
[SSCI]
KULA, S.S.
, Demirel, M. (2012) "
Okul ve Sınıf Rehber Öğretmenlerinin İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programına İlişkin Görüşleri
",
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education
, 2 (0) pp. 244-255
[SSCI]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education
Opinions of academic staff about 2013 higher education law draft the case of ahi evran university
Link
DOI
KULA, S.S.
, Özdemir, M.Ç. (2013) "
Opinions of academic staff about 2013 higher education law draft the case of ahi evran university
",
Journal of Higher Education and Science
, 2 (0) pp. 117-127
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22640">
KULA, S.S.
, Özdemir, M.Ç. (2013) "
Opinions of academic staff about 2013 higher education law draft the case of ahi evran university
",
Journal of Higher Education and Science
, 2 (0) pp. 117-127
[TR Dizin]
Link
DOI
KULA, S.S.
, Özdemir, M.Ç. (2013) "
Opinions of academic staff about 2013 higher education law draft the case of ahi evran university
",
Journal of Higher Education and Science
, 2 (0) pp. 117-127
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Higher Education and Science
İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi
Link
KULA, S.S.
, Budak, Y., TAŞDEMİR, M. (2015) "
İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi
",
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, 18 (0) pp. 58-80
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22641">
KULA, S.S.
, Budak, Y., TAŞDEMİR, M. (2015) "
İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi
",
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, 18 (0) pp. 58-80
Link
KULA, S.S.
, Budak, Y., TAŞDEMİR, M. (2015) "
İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi
",
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, 18 (0) pp. 58-80
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları
Link
Budak, Y.,
KULA, S.S.
(2017) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (2) pp. 311-329
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22642">
Budak, Y.,
KULA, S.S.
(2017) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (2) pp. 311-329
[TR Dizin]
Link
Budak, Y.,
KULA, S.S.
(2017) "
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 18 (2) pp. 311-329
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
BİLİŞSEL GELİŞİMDE FARKLI BİR GÖRÜŞ GELİŞTİREN HENRY WALLON VE JEAN PIAGET’NİN GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ
Link
DOI
Budak, Y., GENÇTANIRIM-KURT, D.,
KULA, S.S.
(2018) "
BİLİŞSEL GELİŞİMDE FARKLI BİR GÖRÜŞ GELİŞTİREN HENRY WALLON VE JEAN PIAGET’NİN GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2018 (48) pp. 415-436
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22643">
Budak, Y., GENÇTANIRIM-KURT, D.,
KULA, S.S.
(2018) "
BİLİŞSEL GELİŞİMDE FARKLI BİR GÖRÜŞ GELİŞTİREN HENRY WALLON VE JEAN PIAGET’NİN GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2018 (48) pp. 415-436
[TR Dizin]
Link
DOI
Budak, Y., GENÇTANIRIM-KURT, D.,
KULA, S.S.
(2018) "
BİLİŞSEL GELİŞİMDE FARKLI BİR GÖRÜŞ GELİŞTİREN HENRY WALLON VE JEAN PIAGET’NİN GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI OLARAK İNCELENMESİ
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2018 (48) pp. 415-436
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddete İlişkin Duyarlıkları İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki (The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Sensitivity to Violence Against Children and Empathic Tendencies)
Link
DOI
KULA, S.S.
, Akbulut, Ö.F. (2020) "
Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddete İlişkin Duyarlıkları İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki (The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Sensitivity to Violence Against Children and Empathic Tendencies)
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 10 (3) pp. 917-932
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22646">
KULA, S.S.
, Akbulut, Ö.F. (2020) "
Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddete İlişkin Duyarlıkları İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki (The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Sensitivity to Violence Against Children and Empathic Tendencies)
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 10 (3) pp. 917-932
[TR Dizin]
Link
DOI
KULA, S.S.
, Akbulut, Ö.F. (2020) "
Öğretmen Adaylarının Çocuğa Yönelik Şiddete İlişkin Duyarlıkları İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki (The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Sensitivity to Violence Against Children and Empathic Tendencies)
",
Trakya Eğitim Dergisi
, 10 (3) pp. 917-932
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Eğitim Dergisi
ZEKÂ OYUNLARININ İLKOKUL 2. SINIFÖĞRENCİLERİNE YANSIMALARI:BİR EYLEM ARAŞTIRMASI (THE REFLECTIONS OF MIND GAMES ONPRIMARY SCHOOL STUDENTS’:AN ACTION RESEARCH)
Link
KULA, S.S.
(2020) "
ZEKÂ OYUNLARININ İLKOKUL 2. SINIFÖĞRENCİLERİNE YANSIMALARI:BİR EYLEM ARAŞTIRMASI (THE REFLECTIONS OF MIND GAMES ONPRIMARY SCHOOL STUDENTS’:AN ACTION RESEARCH)
",
Milli Eğitim Dergisi
, 49 (225) pp. 253-282
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22647">
KULA, S.S.
(2020) "
ZEKÂ OYUNLARININ İLKOKUL 2. SINIFÖĞRENCİLERİNE YANSIMALARI:BİR EYLEM ARAŞTIRMASI (THE REFLECTIONS OF MIND GAMES ONPRIMARY SCHOOL STUDENTS’:AN ACTION RESEARCH)
",
Milli Eğitim Dergisi
, 49 (225) pp. 253-282
[TR Dizin]
Link
KULA, S.S.
(2020) "
ZEKÂ OYUNLARININ İLKOKUL 2. SINIFÖĞRENCİLERİNE YANSIMALARI:BİR EYLEM ARAŞTIRMASI (THE REFLECTIONS OF MIND GAMES ONPRIMARY SCHOOL STUDENTS’:AN ACTION RESEARCH)
",
Milli Eğitim Dergisi
, 49 (225) pp. 253-282
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Milli Eğitim Dergisi
Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)
Link
DOI
KULA, S.S.
, Tekkol, İ.A. (2019) "
Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)
",
Eurasian Journal of Educational Research
, 81 (0) pp. 165-188
[ESCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-22650">
KULA, S.S.
, Tekkol, İ.A. (2019) "
Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)
",
Eurasian Journal of Educational Research
, 81 (0) pp. 165-188
[ESCI]
Link
DOI
KULA, S.S.
, Tekkol, İ.A. (2019) "
Investigation of Narrative Texts Used by Fourth Grade Primary SchoolStudents (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Kullandıkları Öyküleyici Metinlerin İncelenmesi)
",
Eurasian Journal of Educational Research
, 81 (0) pp. 165-188
[ESCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eurasian Journal of Educational Research
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Yetişkinlerin Hayat Boyu Öğrenme Motivasyonlarının İncelenmesi
KULA, S.S.
, ÖZASLAN, D. (2023) "
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Yetişkinlerin Hayat Boyu Öğrenme Motivasyonlarının İncelenmesi
",
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, Aydın, Türkiye, (
Kasım 2023
)
KULA, S.S.
, ÖZASLAN, D. (2023) "
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Yetişkinlerin Hayat Boyu Öğrenme Motivasyonlarının İncelenmesi
",
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, Aydın, Türkiye, (
Kasım 2023
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Farklılaştırılmış Öğretim İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Analizi
KULA, S.S.
, Karakuş, R. (2022) "
Farklılaştırılmış Öğretim İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Analizi
",
X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (pp. 196-197), Ankara, Türkiye, (
Ekim 2022
)
KULA, S.S.
, Karakuş, R. (2022) "
Farklılaştırılmış Öğretim İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Analizi
",
X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
, (pp. 196-197), Ankara, Türkiye, (
Ekim 2022
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Sınıf Öğretmenlerinin Pandemi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşleri
Oğuz, H.C., DEMİRCİ-GÜLER, M.P.,
KULA, S.S.
(2021) "
Sınıf Öğretmenlerinin Pandemi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşleri
",
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, Türkiye, (
Kasım 2021
)
Oğuz, H.C., DEMİRCİ-GÜLER, M.P.,
KULA, S.S.
(2021) "
Sınıf Öğretmenlerinin Pandemi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşleri
",
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
, Türkiye, (
Kasım 2021
)
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
«
641
642
643
644
645
646
647
648
649
650
»