Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23615 kayıt
Seyfe Gölü Havzası Yeraltı Suyu Kalitesinin Zamana Göre Değişimin İncelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Biyosistem Mühendisliği
Arazi ve Su Kaynakları
Özgeçmiş Sayfası
2015
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
I.Ulusal Biyosistem Mühendisliği Kongresi, 09-11 Mayıs 2015. Bursa.
Seyfe Gölü Neden Korunmalı Neden Planlamaya Gidilmeli Geleceğe İlişkin Kaygı
0 0
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Biyosistem Mühendisliği
Arazi ve Su Kaynakları
Özgeçmiş Sayfası
2009
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türkiye Sulak Alanlar Kongresi, Bursa
Country Report Water Use Efficiency in Turkey
0 0
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Biyosistem Mühendisliği
Arazi ve Su Kaynakları
Özgeçmiş Sayfası
0
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Wasamed Thematic Network
Seyfe Gölü Yüzey Su Kalitesinin Farklı Gözlem Yıllarındaki Değişimleri
0 0
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Biyosistem Mühendisliği
Arazi ve Su Kaynakları
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
II.Türkiye Sulak Alanlar Kongresi, Kırşehir
Seyfe Gölü Havzasında Yer altı Suyu Seviye Değişiminin İstatiksel Değerlendirmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Biyosistem Mühendisliği
Arazi ve Su Kaynakları
Özgeçmiş Sayfası
2010
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
II. Ulusal Ereğli Kemal Akman MYO Tebliğ Günleri.
Seyfe Gölü Sulak Alan Ekosistemleri
0 0
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Biyosistem Mühendisliği
Arazi ve Su Kaynakları
Özgeçmiş Sayfası
2008
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Sulak Alanlar Konferansı, Kayseri
Seyfe Gölü su seviye değişiminin hidrometeorolojik parametreler açısından incelenmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Biyosistem Mühendisliği
Arazi ve Su Kaynakları
Özgeçmiş Sayfası
2013
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türkiye III. Ulusal Sulak Alan Kongresi, SAMSUN
Performance evaluation of transferred irrigation schemes in Gediz Basin Turkey Doktora Tez Makalesi
0 0
Kurum Bilgileri
Ziraat Fakültesi
Biyosistem Mühendisliği
Arazi ve Su Kaynakları
Özgeçmiş Sayfası
2013
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Proc. of 1st Inter-Regional Conference on Land and Water Challenges (N. Lamaddalena, M. Todorovic, L.S. Pereira, Eds.), CIGR and CIHEAM-IAMB
The Relationship between Lifelong Learning and Attitudes towards the Teaching Profession of Pre-service Teachers
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Acta Educationis Generalis
Mesleki Eğitimde Gelişimsel Bibliyoterapinin Kullanılması: Öğretmenlik Algısına Yansımalar
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Farklılaştırılmış Öğretim İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Analizi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Uluslararası Psiko-Sosyal Eğitim Araştırmaları Dergisi
Comparative Analysis of Democratic Attitude and Value Perceptions of School Administrators, Teachers, Preservice Teachers and Students: A Meta-Analysis Study
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Psychology and Education Studies
The Relationships between the Academic Boredom and Lifelong Learning Tendency
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Progressive Education
The predictive relationship between pre-service teachers’ self-efficacy belief, attitudes towards teaching profession and teaching motivation
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Contemporary Educational Research
The effects of reciprocal teaching on reading comrehension, retention on learning and self-efficacy perception (Karşılıklı öğretimin okuduğunu anlamaya, öğrenme kalıcılığına ve öz yeterlikalgısına etkisi)
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi (PEGEGOG)
Self-efficacy Perceptions Scale for Reading Comprehension of 4th Grade Students in Primary School: Validity and Reliability Study (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algıları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması)
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bartın University Journal of Faculty of Education
The Effect of Student-Centered Approaches on Students’ Creative Thinking Skills: A Meta-Analysis Study
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Contemporary Educational Research (IJCER)
Determination of Pre-service Teachers' Sensitivity to Violence Against Children
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Eurasian Journal of Educational Research
Mind games with the views of classroom teachers
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Research in Education and Science
The effects of reciprocal teaching on the perceived reading comprehension self-efficacy of 2nd-grade pupils: Reflections of the pupils and their teacher
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
African Educational Research Journal
«
641
642
643
644
645
646
647
648
649
650
»