img
img
Toplam 23508 kayıt

Pre-Service Teachers’ Identity Characteristics: An Investigation of Pre-Service Teachers’ Decision-Making and Facilitation Processes Within A Clinical Simulation

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

Alternative school calendars: Could they make a dıfference?

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Research in Education Science

Öğretmenlerin Mesleğe Yönelik Motivasyon İnançları İle Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet 6. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13th International Congress on New Trends in Education (ICONTE)

Öğrenci Merkezli Eğitsel Uygulamaların Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme ve Okuryazarlık Becerilerine ve Matematik Öğretim Kaygılarına Olan Etkisinin İncelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BURSA 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi

Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Öykü Temelli Matematik Öğretimi Sürecine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Conference on Education Studies (USBILIM)

Investigation of preservice elementary and middle school mathematics teachers’ problem posing skills on fractions

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Conference on Mathematics Education

İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin matematik öğretimi öz yeterlik inançları ile matematiksel modelleme ve matematik okuryazarlığı öz yeterlik inanç düzeyleri arasındaki ilişki

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III: Uluslararası Kapadokya Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi

Pre-service teachers’ perspective around peer assessment

0 0
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Research in Education Science

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterlilik İnançları İle Matematiksel Modelleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Gerçekçi Matematik Eğitimine Yönelik Sınıf ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Pre-Service Elementary School Teachers’ Mathematics Anxiety and Mathematics Self-efficacy and Their Relationship to Mathematical Teaching Performance

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONALCONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES 2017

Use of Clinical Simulations as a Data Gathering Tool

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Education in Mathematics

Probleme dayalı bir mikro öğretim modeli olarak klinik simülasyonun tanımı, olumlu ve olumsuz yönleri ve eğitim fakültelerindeki potansiyel kullanım alanları

0 0
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

Kazakistan Millî Kütüphanesindeki Çağatayca El Yazması Eserler

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türkiyat Mecmuası / Journal of Turkology

Qazirgi jane Dastürli Qazaq Sözsaptamı: Salıstırmalı Taldaw

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Tiltanym

Qazaq Emle Erejeleriniñ Qurılımdıq Platformasınıñ Qalıptasuw, Damuw Kezenderi

0 0
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Tiltanym

Çağdaş Türk Yazı Dillerinde Art Zamanlı Söz Başı Ünlü Düşmesi Üzerine

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Dili Araştırmaları Yıllığı - Belleten

Kazak Sözlü Edebiyatında Bir Anlatı Türü: Şeşendik Sözler

0 0
2022 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yeni Türkiye, Kazakistan Özel Sayısı - II

Ahmet Baytursınulınıñ Türkologiyadağı Ornı jäne Türkiyada Ahmettanuw

0 0
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Al-Farabi Kazakh National University Journal of Oriental Studies