img
img
Toplam 23023 kayıt

ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİYLE TÜRK EDEBİYATI DERS KİTABINDAKİ METİNLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Link      TÜRKYILMAZ, M., CAN, R., KARADENİZ, A. (2010) "ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİYLE TÜRK EDEBİYATI DERS KİTABINDAKİ METİNLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 113-123 [TR Dizin] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-17422"> TÜRKYILMAZ, M., CAN, R., KARADENİZ, A. (2010) "ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİYLE TÜRK EDEBİYATI DERS KİTABINDAKİ METİNLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 113-123 [TR Dizin] Link      TÜRKYILMAZ, M., CAN, R., KARADENİZ, A. (2010) "ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİYLE TÜRK EDEBİYATI DERS KİTABINDAKİ METİNLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 113-123 [TR Dizin] Link     
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

ANA DİL ÖĞRETİMİNDE HİPER METİN KULLANIMININ OKUDUĞUNU ANLAMAYA ETKİSİ

Link      TÜRKYILMAZ, M., BAŞARMAK, U. (2011) "ANA DİL ÖĞRETİMİNDE HİPER METİN KULLANIMININ OKUDUĞUNU ANLAMAYA ETKİSİ", Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 1 (23) pp. 197-212 [TR Dizin] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-17423"> TÜRKYILMAZ, M., BAŞARMAK, U. (2011) "ANA DİL ÖĞRETİMİNDE HİPER METİN KULLANIMININ OKUDUĞUNU ANLAMAYA ETKİSİ", Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 1 (23) pp. 197-212 [TR Dizin] Link      TÜRKYILMAZ, M., BAŞARMAK, U. (2011) "ANA DİL ÖĞRETİMİNDE HİPER METİN KULLANIMININ OKUDUĞUNU ANLAMAYA ETKİSİ", Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 1 (23) pp. 197-212 [TR Dizin] Link     
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi

THE EFFECT OF THE JUVENILE FICTION ON THE READINGSKILLS OF JUNIOR HIGH SCHOOL STUDENTS

Link     TÜRKYILMAZ, M. (2013) "THE EFFECT OF THE JUVENILE FICTION ON THE READINGSKILLS OF JUNIOR HIGH SCHOOL STUDENTS", Reading Improvement, 50 (3) pp. 135-143 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17424"> TÜRKYILMAZ, M. (2013) "THE EFFECT OF THE JUVENILE FICTION ON THE READINGSKILLS OF JUNIOR HIGH SCHOOL STUDENTS", Reading Improvement, 50 (3) pp. 135-143 Link     TÜRKYILMAZ, M. (2013) "THE EFFECT OF THE JUVENILE FICTION ON THE READINGSKILLS OF JUNIOR HIGH SCHOOL STUDENTS", Reading Improvement, 50 (3) pp. 135-143 Link    
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Reading Improvement

İLKÖĞRETİM 100 TEMEL ESERDE ÇOCUK HAKLARI

Link     TÜRKYILMAZ, M., KUŞ, Z. (2014) "İLKÖĞRETİM 100 TEMEL ESERDE ÇOCUK HAKLARI", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 5 (15) pp. 39-63 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17425"> TÜRKYILMAZ, M., KUŞ, Z. (2014) "İLKÖĞRETİM 100 TEMEL ESERDE ÇOCUK HAKLARI", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 5 (15) pp. 39-63 Link     TÜRKYILMAZ, M., KUŞ, Z. (2014) "İLKÖĞRETİM 100 TEMEL ESERDE ÇOCUK HAKLARI", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 5 (15) pp. 39-63 Link    
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi

ÖĞRETMENLERİN OKUL KALİTESİNİ ALGILAMALARINDAKİ FARKLILIKLAR

Link      TÜRKYILMAZ, M., KUŞ, Z. (2010) "ÖĞRETMENLERİN OKUL KALİTESİNİ ALGILAMALARINDAKİ FARKLILIKLAR", Ahi Evran Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) pp. 285-304 [TR Dizin] Link     " data-bs-content-id="YazarBilgi-17426"> TÜRKYILMAZ, M., KUŞ, Z. (2010) "ÖĞRETMENLERİN OKUL KALİTESİNİ ALGILAMALARINDAKİ FARKLILIKLAR", Ahi Evran Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) pp. 285-304 [TR Dizin] Link      TÜRKYILMAZ, M., KUŞ, Z. (2010) "ÖĞRETMENLERİN OKUL KALİTESİNİ ALGILAMALARINDAKİ FARKLILIKLAR", Ahi Evran Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) pp. 285-304 [TR Dizin] Link     
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi

EFFECT OF MASS MEDIA ON ATTITUDE TOWARD READING

Link     TÜRKYILMAZ, M. (2014) "EFFECT OF MASS MEDIA ON ATTITUDE TOWARD READING", Pensee Journal, 76 (5) pp. 295-304 Link    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17427"> TÜRKYILMAZ, M. (2014) "EFFECT OF MASS MEDIA ON ATTITUDE TOWARD READING", Pensee Journal, 76 (5) pp. 295-304 Link     TÜRKYILMAZ, M. (2014) "EFFECT OF MASS MEDIA ON ATTITUDE TOWARD READING", Pensee Journal, 76 (5) pp. 295-304 Link    
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pensee Journal

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARINI BELİRLEME ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

Link DOI     TÜRKYILMAZ, M., Aydemir, Y. (2014) "ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARINI BELİRLEME ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", International Journal of Language Academy, 2 (4) pp. 194-194 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17428"> TÜRKYILMAZ, M., Aydemir, Y. (2014) "ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARINI BELİRLEME ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", International Journal of Language Academy, 2 (4) pp. 194-194 Link DOI     TÜRKYILMAZ, M., Aydemir, Y. (2014) "ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARINI BELİRLEME ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI", International Journal of Language Academy, 2 (4) pp. 194-194 Link DOI    
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Language Academy

THE IDEAL READER PERCEPTION OF PRE SERVICE TEACHERS

Link DOI       TÜRKYILMAZ, M. (2014) "THE IDEAL READER PERCEPTION OF PRE SERVICE TEACHERS", International Journal Of Turkish Literature Culture Education, 3 (3) pp. 148-148 Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-17429"> TÜRKYILMAZ, M. (2014) "THE IDEAL READER PERCEPTION OF PRE SERVICE TEACHERS", International Journal Of Turkish Literature Culture Education, 3 (3) pp. 148-148 Link DOI       TÜRKYILMAZ, M. (2014) "THE IDEAL READER PERCEPTION OF PRE SERVICE TEACHERS", International Journal Of Turkish Literature Culture Education, 3 (3) pp. 148-148 Link DOI      
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Of Turkish Literature Culture Education

Gençlik Edebiyatı ve Okuma Kültürü

   TÜRKYILMAZ, M. (2020) "Gençlik Edebiyatı ve Okuma Kültürü", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-625-7052-92-4   " data-bs-content-id="YazarBilgi-17430"> TÜRKYILMAZ, M. (2020) "Gençlik Edebiyatı ve Okuma Kültürü", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-625-7052-92-4    TÜRKYILMAZ, M. (2020) "Gençlik Edebiyatı ve Okuma Kültürü", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-625-7052-92-4   
2020 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

The investigation about reading fluency skill of secondary school students.

  TÜRKYILMAZ, M. (2017) "The investigation about reading fluency skill of secondary school students.", XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences. , (pp. 37), Catanıa, İtalya, (Aralık 2017 " data-bs-content-id="YazarBilgi-17437"> TÜRKYILMAZ, M. (2017) "The investigation about reading fluency skill of secondary school students.", XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences. , (pp. 37), Catanıa, İtalya, (Aralık 2017  TÜRKYILMAZ, M. (2017) "The investigation about reading fluency skill of secondary school students.", XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences. , (pp. 37), Catanıa, İtalya, (Aralık 2017 
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences.

Hasan Ali Toptaş’ın Kuşlar Yasına Gider Romanının Sosyo-Kültürel Değerler Bakımından İncelenmesi

  TÜRKYILMAZ, M. (2017) "Hasan Ali Toptaş’ın Kuşlar Yasına Gider Romanının Sosyo-Kültürel Değerler Bakımından İncelenmesi", PROF. DR. M. FUAD KÖPRÜLÜ ANISINA II. ULUSLARARASI TÜRK DİLİ VE EDEBİYATLARI ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 449-460), Ankara, Türkiye, (Nisan 2017 " data-bs-content-id="YazarBilgi-17438"> TÜRKYILMAZ, M. (2017) "Hasan Ali Toptaş’ın Kuşlar Yasına Gider Romanının Sosyo-Kültürel Değerler Bakımından İncelenmesi", PROF. DR. M. FUAD KÖPRÜLÜ ANISINA II. ULUSLARARASI TÜRK DİLİ VE EDEBİYATLARI ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 449-460), Ankara, Türkiye, (Nisan 2017  TÜRKYILMAZ, M. (2017) "Hasan Ali Toptaş’ın Kuşlar Yasına Gider Romanının Sosyo-Kültürel Değerler Bakımından İncelenmesi", PROF. DR. M. FUAD KÖPRÜLÜ ANISINA II. ULUSLARARASI TÜRK DİLİ VE EDEBİYATLARI ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 449-460), Ankara, Türkiye, (Nisan 2017 
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PROF. DR. M. FUAD KÖPRÜLÜ ANISINA II. ULUSLARARASI TÜRK DİLİ VE EDEBİYATLARI ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU

Gülsüm Cengiz in Çocuk Kitaplarının İş Birlikli Öğrenme Yöntemiyle Okutulmasının Öğrencilerin Okuma Tutumlarına Etkisi

  TÜRKYILMAZ, M. (2010) "Gülsüm Cengiz in Çocuk Kitaplarının İş Birlikli Öğrenme Yöntemiyle Okutulmasının Öğrencilerin Okuma Tutumlarına Etkisi", Çocuk ve Gençlik Yazınında Gülsüm Cengiz Sempozyumu , (pp. 310-317), Eskişehir, Türkiye, (Nisan 2010 " data-bs-content-id="YazarBilgi-17442"> TÜRKYILMAZ, M. (2010) "Gülsüm Cengiz in Çocuk Kitaplarının İş Birlikli Öğrenme Yöntemiyle Okutulmasının Öğrencilerin Okuma Tutumlarına Etkisi", Çocuk ve Gençlik Yazınında Gülsüm Cengiz Sempozyumu , (pp. 310-317), Eskişehir, Türkiye, (Nisan 2010  TÜRKYILMAZ, M. (2010) "Gülsüm Cengiz in Çocuk Kitaplarının İş Birlikli Öğrenme Yöntemiyle Okutulmasının Öğrencilerin Okuma Tutumlarına Etkisi", Çocuk ve Gençlik Yazınında Gülsüm Cengiz Sempozyumu , (pp. 310-317), Eskişehir, Türkiye, (Nisan 2010 
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çocuk ve Gençlik Yazınında Gülsüm Cengiz Sempozyumu

Öğretmen Adaylarının Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma

   TÜRKYILMAZ, M. (2011) "Öğretmen Adaylarının Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma", III. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu , (pp. 705-713), Ankara, Türkiye, (Ekim 2011  " data-bs-content-id="YazarBilgi-17443"> TÜRKYILMAZ, M. (2011) "Öğretmen Adaylarının Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma", III. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu , (pp. 705-713), Ankara, Türkiye, (Ekim 2011   TÜRKYILMAZ, M. (2011) "Öğretmen Adaylarının Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma", III. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu , (pp. 705-713), Ankara, Türkiye, (Ekim 2011  
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu

Aytül Akal ın Romanlarında Öğretmen

  TÜRKYILMAZ, M. (2012) "Aytül Akal ın Romanlarında Öğretmen", V. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Yaşayan Yazarlar Sempozyum Dizisi , (pp. 329-334), Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2012 " data-bs-content-id="YazarBilgi-17444"> TÜRKYILMAZ, M. (2012) "Aytül Akal ın Romanlarında Öğretmen", V. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Yaşayan Yazarlar Sempozyum Dizisi , (pp. 329-334), Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2012  TÜRKYILMAZ, M. (2012) "Aytül Akal ın Romanlarında Öğretmen", V. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Yaşayan Yazarlar Sempozyum Dizisi , (pp. 329-334), Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2012 
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Yaşayan Yazarlar Sempozyum Dizisi

Fluency Skills and Their Relations With Reading Comprehension

YILDIRIM, K., ATEŞ, S., CAN, R., TÜRKYILMAZ, M. (2012) "Fluency Skills and Their Relations With Reading Comprehension", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , Brüksel, Belçika, (Ekim 2012 YILDIRIM, K., ATEŞ, S., CAN, R., TÜRKYILMAZ, M. (2012) "Fluency Skills and Their Relations With Reading Comprehension", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , Brüksel, Belçika, (Ekim 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership

Context and Isolated Word Reading Fuency of Turkish Students and Their Relations With Reading Comprehension

CAN, R., TÜRKYILMAZ, M., YILDIRIM, K., ATEŞ, S. (2012) "Context and Isolated Word Reading Fuency of Turkish Students and Their Relations With Reading Comprehension", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , Brüksel, Belçika, (Ekim 2012 CAN, R., TÜRKYILMAZ, M., YILDIRIM, K., ATEŞ, S. (2012) "Context and Isolated Word Reading Fuency of Turkish Students and Their Relations With Reading Comprehension", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , Brüksel, Belçika, (Ekim 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership

Relations Among Oral Reading Fluency Silent Reading Fluency Retell Fluency and Reading Comprehension

    TÜRKYILMAZ, M., Can, R., Yildirim, K., Ates, S., Laborda, J., Ozdamli, F., Maasoglu, Y. (2014) "Relations Among Oral Reading Fluency Silent Reading Fluency Retell Fluency and Reading Comprehension", 5th World Conference on Educational Science , (pp. 4030-4034), Roma, İtalya, (Ocak 2014   " data-bs-content-id="YazarBilgi-17447"> TÜRKYILMAZ, M., Can, R., Yildirim, K., Ates, S., Laborda, J., Ozdamli, F., Maasoglu, Y. (2014) "Relations Among Oral Reading Fluency Silent Reading Fluency Retell Fluency and Reading Comprehension", 5th World Conference on Educational Science , (pp. 4030-4034), Roma, İtalya, (Ocak 2014    TÜRKYILMAZ, M., Can, R., Yildirim, K., Ates, S., Laborda, J., Ozdamli, F., Maasoglu, Y. (2014) "Relations Among Oral Reading Fluency Silent Reading Fluency Retell Fluency and Reading Comprehension", 5th World Conference on Educational Science , (pp. 4030-4034), Roma, İtalya, (Ocak 2014   
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES

Relations Among Contextual Silent Reading Fluency Noncontextual Silent Reading Fluency and Reading Comprehension A Path Analysis of Fifth grade Readers

   ATEŞ, S., YILDIRIM, K., CAN, R., TÜRKYILMAZ, M. (2013) "Relations Among Contextual Silent Reading Fluency Noncontextual Silent Reading Fluency and Reading Comprehension A Path Analysis of Fifth grade Readers", 5th World Conference on Educational Science , Roma, İtalya, (Şubat 2013  " data-bs-content-id="YazarBilgi-17448"> ATEŞ, S., YILDIRIM, K., CAN, R., TÜRKYILMAZ, M. (2013) "Relations Among Contextual Silent Reading Fluency Noncontextual Silent Reading Fluency and Reading Comprehension A Path Analysis of Fifth grade Readers", 5th World Conference on Educational Science , Roma, İtalya, (Şubat 2013   ATEŞ, S., YILDIRIM, K., CAN, R., TÜRKYILMAZ, M. (2013) "Relations Among Contextual Silent Reading Fluency Noncontextual Silent Reading Fluency and Reading Comprehension A Path Analysis of Fifth grade Readers", 5th World Conference on Educational Science , Roma, İtalya, (Şubat 2013  
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th World Conference on Educational Science

Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Becerilerine Gençlik Romanlarının Etkisi

  TÜRKYILMAZ, M. (2013) "Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Becerilerine Gençlik Romanlarının Etkisi", 6. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı. , Niğde, Türkiye, (Temmuz 2013 " data-bs-content-id="YazarBilgi-17449"> TÜRKYILMAZ, M. (2013) "Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Becerilerine Gençlik Romanlarının Etkisi", 6. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı. , Niğde, Türkiye, (Temmuz 2013  TÜRKYILMAZ, M. (2013) "Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Becerilerine Gençlik Romanlarının Etkisi", 6. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı. , Niğde, Türkiye, (Temmuz 2013 
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı.

A valid and reliable tool for examining computational thinking skills

Link DOI       YAĞCI, M. (2019) "A valid and reliable tool for examining computational thinking skills", EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 24 (1) pp. 929-951 [SSCI] Link DOI      " data-bs-content-id="YazarBilgi-17450"> YAĞCI, M. (2019) "A valid and reliable tool for examining computational thinking skills", EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 24 (1) pp. 929-951 [SSCI] Link DOI       YAĞCI, M. (2019) "A valid and reliable tool for examining computational thinking skills", EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 24 (1) pp. 929-951 [SSCI] Link DOI      
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES