img
Prof. Dr. Tuncay CEYLAN

Prof. Dr. Tuncay CEYLAN

  • Fen-Edebiyat Fakültesi
  • Felsefe
  • Sistematik Felsefe ve Mantık

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
25
Atıf
0
h-index
0
Proje
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sistematik Felsefe ve Mantık (Dr), 1994, 1999
Yüksek Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 1992, 1994
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Felsefe Bölümü, 1978, 1982
Araştırma Alanları
Ahlak Felsefesi, İlk Çağ Felsefesi, Eğitim Felsefesi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sistematik Felsefe ve Mantık (Dr), 1994, 1999
Yüksek Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 1992, 1994
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Felsefe Bölümü, 1978, 1982
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 70, Bahar, 2009
Kurs, Katılım Sertifikası, Beşeri ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Türkiye, 23-10-2018, 15-11-2018
Çalıştay, Panel Yöneticisi, Atatürk Üniversitesi Beşeri ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Türkiye, 12-12-2018, 12-12-2018
Çalıştay, SHMYO Müdürleri Çalıştayı, Şanlıurfa, 12-05-2016, 14-05-2016
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Felsefe Ahlak Felsefesi
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Felsefe İlk Çağ Felsefesi
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Felsefe Eğitim Felsefesi
2020-, Profesör, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Felsefe, Türkiye
2015-, Doçent, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Felsefe, Türkiye
2000-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
1992-2000, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2020-2021, Engelli Birim Sorumlusu, Atatürk Üniversitesi, Türkiye
2018-2021, Kalite Kurulu Üyeliği, Atatürk Üniversitesi, Türkiye
2018-2020, Komisyon Üyeliği, Atatürk Üniversitesi, Türkiye
2018-2021, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Atatürk Üniversitesi, Türkiye
2018-2021, Dekan Yardımcısı, Atatürk Üniversitesi, Türkiye
2014-2015, Fakülte Kurulu Üyeliği, Bayburt Üniversitesi, Türkiye
2014-2017, Yönetim Kurulu Üyeliği, Bayburt Üniversitesi, Türkiye
2014-2017, Rektör Danışmanı, Bayburt Üniversitesi, Türkiye
2014-2017, Yüksekokul Müdürü, Bayburt Üniversitesi, Türkiye
2014-2016, Dekan Yardımcısı, Bayburt Üniversitesi, Türkiye
2014-2015, Bölüm Başkanı, Bayburt Üniversitesi, Türkiye
Mehmet Çiçek, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler dersinin öğrencilerin tarih bilinci oluşumuna etkisine yönelik öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Bilal Çolak, Yüksek Lisans, İmam Hatip ortaokulları ve diğer ortaokul öğrencilerinin demokrasi kavramına yönelik tutumlarının karşılaştırılması (Erzurum ili örneği), Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ertuğrul Yılmaz, Yüksek Lisans, Yabancı uyruklu öğrencilerin sosyal bilgiler dersinde yer alan değerlere karşı tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi (Erzurum ili örneği), Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Merve Uzun, Yüksek Lisans, ORTAOKUL SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE YERYÜZÜ ŞEKİLLLERİNİ ÖĞRENME KAZANIMININ COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİ İLE ENTEGRASYONU, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Burak Berkan Veziroğlu, Doktora, Bulut Bilişim Destekli İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Sosyal Bilgiler Dersinde Akademik Başarı ve Motivasyona Etkisi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ebru Karagöz, Yüksek Lisans, SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE HALK HİKAYELERİ KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Mutlu Aksoy, Doktora, Sosyal bilgiler öğretiminde sınıf içi iletişim ve etkileşimin geliştirilmesine yönelik bir eylem araştırması, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Birgül Küçük Turgut, Doktora, Sosyal bilgiler dersinde sorumluluk, yardımseverlik, hak ve özgürlüklere saygı değerlerinin kazanımında işbirlikli öğrenme modelinin etkisi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Fatih Kayaalp, Yüksek Lisans, "İdeoloji - vatandaşlık ilişkisi bağlamında 1923 - 1950 Türkiye'sinde sosyal bilgiler kapsamındaki ders kitaplarının incelenmesi", Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman)
Sevda Yılmaz, Doktora, Sosyal bilgiler derslerinde drama yöntemi ile öğretimin öğrencilerin sosyal beceri, empatik beceri ve akademik başarı düzeylerine etkisi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
Meryem Boztaş, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler öğretiminde hak ve özgürlüklere saygı değeri kazanımında örnek olay incelemesi yönteminin etkisi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
Can Ekiz, Doktora, Küreselleşme ve ulusal egemenlik üzerine etkisi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2010, (Asıl Danışman)
Birgül Küçük, Yüksek Lisans, İlkögretim 6. sınıf sosyal bilgiler dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin demokratik tutum üzerindeki etkisi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2008, (Asıl Danışman)
Sevda Yılmaz, Yüksek Lisans, Duygusal zeka ve akademik başarı arasındaki ilişki, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2007, (Asıl Danışman)
Kerim Uçar, Yüksek Lisans, Milli Eğitim Politikalarının hayat bilgisi ders kitaplarına yansıması, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2004, (Asıl Danışman)
Nursel Akşit, Yüksek Lisans, Örgün eğitimde disiplin, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2003, (Asıl Danışman)
2018-2019, İnsan Davranışı ve Sosyal Çevre, Lisans
2018-2019, İletişim Becerileri, Lisans
2018-2019, Eğitim Psikolojisi, Lisans
2017-2018, Eğitim Felsefesinin Temelleri, Yüksek Lisans
2017-2018, Eğitim Felsefesi, Lisans
2017-2018, Felsefe Giriş, Lisans
2016-2017, Eğitim Felsefesi, Lisans
2016-2017, Sosyolojiye Giriş, Lisans
2016-2017, Felsefeye Giriş, Lisans
2015-2016, Ahlak ve Değerler Eğitimi, Lisans
2015-2016, Eğitim Psikolojisi, Lisans
2015-2016, Sosyolojiye Giriş, Lisans
2015-2016, Felsefey Giriş, Lisans
2014-2015, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2014-2015, Ahlak Felsefesi, Yüksek Lisans
2014-2015, Ahlak ve Değerler Eğitimi, Lisans
2014-2015, Eğitim Psikolojisi, Lisans
2014-2015, Sosyolojiye Giriş, Lisans
2014-2015, Felsefeye Giriş, Lisans
2013-2014, İnsan Hakları ve Kamu Özgürlükleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2013-2014, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2013-2014, Siyaset Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2013-2014, Öğretim Metodlarının Felsefesi, Yüksek Lisans
2013-2014, Ahlak Felsefesi, Yüksek Lisans
2013-2014, Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans
2013-2014, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans
2013-2014, Eğitim Psikolojisi, Lisans
2013-2014, Ahlak ve Değerler Eğitimi, Lisans
2013-2014, Sosyoloji, Lisans
2013-2014, Felsefe, Lisans
2012-2013, İnsan Hakları ve Kamu Özgürlükleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2012-2013, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2012-2013, Siyaset Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2012-2013, Öğretim Metodlarının Felsefesi, Yüksek Lisans
2012-2013, Ahlak Felsefesi, Yüksek Lisans
2012-2013, Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans
2012-2013, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans
2012-2013, Eğitim Psikolojisi, Lisans
2012-2013, Sosyoloji, Lisans
2012-2013, Felsefe, Lisans
2011-2012, İnsan Hakları ve Kamu Özgürlükleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2011-2012, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2011-2012, Siyaset Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2011-2012, Öğretim Metodlarının Felsefesi, Yüksek Lisans
2011-2012, Ahlak Felsefesi, Yüksek Lisans
2011-2012, Eğitim Felsefesi, Lisans
2011-2012, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans
2011-2012, Sosyoloji, Lisans
2011-2012, Felsefe, Lisans
2010-2011, İnsan Hakları ve Kamu Özgürlükleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2010-2011, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2010-2011, Siyaset Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2010-2011, Öğretim Metodlarının Felsefesi, Yüksek Lisans
2010-2011, Ahlak Felsefesi, Yüksek Lisans
2010-2011, Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans
2010-2011, Eğitim Felsefesi, Lisans
2010-2011, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans
2010-2011, Sosyoloji, Lisans
2010-2011, Felsefe, Lisans
2009-2010, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2009-2010, Siyaset Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2009-2010, Öğretim Metodlarının Felsefesi, Yüksek Lisans
2009-2010, Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans
2009-2010, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans
2009-2010, Sosyoloji, Lisans
2009-2010, Felsefe, Lisans
2008-2009, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2008-2009, Siyaset Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2008-2009, Öğretim Metodlarının Felsefesi, Yüksek Lisans
2008-2009, Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans
2008-2009, Eğitim Sosyolojisi, Lisans
2008-2009, Sosyal Psikoloji, Lisans
2008-2009, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans
2008-2009, Sosyoloji, Lisans
2007-2008, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2007-2008, Siyaset Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2007-2008, Öğretim Metodlarının Felsefesi, Yüksek Lisans
2007-2008, Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans
2007-2008, Sosyal Psikoloji, Lisans
2007-2008, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans
2007-2008, Sosyoloji, Lisans
2007-2008, Felsefe, Lisans
2006-2007, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2006-2007, Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans
2006-2007, Psikoloji, Lisans
2006-2007, Siyasal Düşünce Tarihi, Lisans
2006-2007, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans
2006-2007, Sosyoloji, Lisans
2006-2007, Felsefe, Lisans
2005-2006, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2005-2006, Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans
2005-2006, Psikoloji, Lisans
2005-2006, Siyasal Düşünce Tarihi, Lisans
2005-2006, Sosyoloji, Lisans
2005-2006, Felsefe, Lisans
2004-2005, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2004-2005, Psikoloji, Lisans
2004-2005, Siyasal Düşünce Tarihi, Lisans
2004-2005, Sosyoloji, Lisans
2003-2004, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2003-2004, Psikoloji, Lisans
2003-2004, Siyasal Düşünce Tarihi, Lisans
2003-2004, Sosyoloji, Lisans
2003-2004, Felsefe, Lisans
2002-2003, Psikoloji, Lisans
2002-2003, Siyasal Düşünce Tarihi, Lisans
2002-2003, Sosyoloji, Lisans
2002-2003, Felsefe, Lisans
2001-2002, Psikoloji, Lisans
2001-2002, Siyasal Düşünce Tarihi, Lisans
2001-2002, Sosyoloji, Lisans
2000-2001, Sosyoloji, Lisans
2000-2001, Felsefe, Lisans
Kayıt Yok
Nurettin Topçu’xxyu Anlamak Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2019-2020  
Atma-saklama-paylaş Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2019-2020  
Sosyal bİgiler Dersinde Sorumluluk Yardımseverlik ve Hak ve Özgürlüklere Saygı Değerinin KAzanımında İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2013-2015  
Okul Deneyimi II Uygulamalarının Öğretmen Adayları Üzerinde Yarattığı Davranış Değişiklikleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2003-2007  
Kayıt Yok
Aksoy, M., CEYLAN, T. (2021) "An Action Research on Improving Classroom Communication and Interaction in Social Studies Teaching", Education Research International, 2021 (0) [ESCI] DOI   
Yılmaz, S., CEYLAN, T. (2020) "Sosyal Bilgiler Derslerinde Drama Yöntemiyle Öğretimin Sosyal Beceri, Empatik Beceri ve Akademik Başarıya Etkisi", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (30) pp. 385-412 [TR Dizin] Link   
CEYLAN, T. (2019) "İdealar Kuramında Matematik ve Matematiksel Yöntemin Ontolojik ve Epistemelojik Değeri", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 23 (4) pp. 1963-1977 [TR Dizin]   
CEYLAN, T. (2018) "Platon Ontolojisinde Metafizik İkcilik ve Bunu Hazırlayan felsefi Ortam", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 22 (3) pp. 1509-1528 [TR Dizin]   
CEYLAN, T. (2018) "Necmettin Tozlu’nun İnsan ve Eğitime Bakışı", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (25) pp. 239-258 [TR Dizin] Link   
CEYLAN, T., Turgut, B.K. (2013) "Değer Eğitiminde Örtük Program", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) pp. 98-119 [TR Dizin]  
CEYLAN, T. (2013) "Spinoza Etiğinde Erdem Aklın Ya da Tanrı nı Yolunu İzlemek", Felsefelogos Dergisi, 17 (48) pp. 243-262  
CEYLAN, T. (2012) "Belirlenimci Etik te Paradoksal Bir Durum Olan Özgürlük Zorunluluk Bağlantısı ve Rasyonalite Spinoza Örneği", Kaygı Dergisi, (19) pp. 55-76   
CEYLAN, T. (2011) "Toplumsal Sistem Analizinde Toplumsal Statü ve Rol", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 15 (1) pp. 89-104 [TR Dizin] DOI   
CEYLAN, T., Akkuş, Z. (2007) "Okul Deneyimi II Uygulamalarının Öğretmen Adayları Üzerinde Yaratttığı Davranış Değişiklikleri", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (1) pp. 213-226 [TR Dizin]   
CEYLAN, T. (2006) "Siyaset Felsefesinin Temel Problemlerinden Biri ve Birlikte Yaşamanın Koşulu Olan Adalet Platon", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (14) pp. 159-176  
CEYLAN, T. (2004) "Atatürk ün Eğitim Anlayışı Doğrultusunda Cumhuriyet Gençliği Nasıl Yetiştirilmelidir", Atatürk Üniversitesi K.K. Eğitim Fakültesi Dergisi, (9) pp. 3-13  
CEYLAN, T. (2002) "Batı ve Batılılaşma Eleştirisi", Ekev Akademi Dergisi, 6 (13) pp. 57-72  
Aksoy, M., CEYLAN, T. (2019) "Varoluşçu Teoride Otonomi Çıkmazı", II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (USBK) , (pp. 476-479), Gümüşhane, Türkiye, (Aralık 2019
Aksoy, M., CEYLAN, T. (2019) "Eğitimin Biçimlenmesinde Etkili Olan İnsan Anlayışları ve Türk Eğitim Sistemine Yansımaları", I. Uluslararası Kapadokya Felsefe ve Sosyal Bilimler Kongresi (CAPPAS2019) , (pp. 471-480), Nevşehir, Türkiye, (Temmuz 2019
Aksoy, M., CEYLAN, T. (2018) "Sınıf İçi İletişime Yönelik Bir Durum Çalışması: Kaynaştırma Öğrencisi Örneği", 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER SEMPOZYUMU , (pp. 365-366), Kırşehir, Türkiye, (Kasım 2018
CEYLAN, T. (2016) "Ülkemizde Üniversite Gerçeği ve Bayburt Üniversitesi", Dünyada ve Türkiye’xxde Üniversite , (pp. 567-578), Bayburt, Türkiye, (Aralık 2016
CEYLAN, T. (2015) "Normatif Etik Olan Erdem Etiğinde Erdemliliğin Kriteri", Çağın Sorunları Karşısında Eğitim Sempozyumu , (pp. 183-203), Bayburt, Türkiye, (Temmuz 2015
CEYLAN, T., Boztaş, M., Turgut, B.K. (2015) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilere Yönelik Metaforik Algıları", VII. INTERNATİONAL CONGRESS OF EDUCATİONAL RESEARCH “Educational Policy in the 21st century: Evidence, Research, ValuesInnovation , (pp. 148), Muğla, Türkiye, (Mayıs 2015
CEYLAN, T., Boztaş, M., Aksoy, M. (2015) "Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin “Demokrasi” Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi", IV. International Symposium On Social Studies Education / IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (pp. 171), Bolu, Türkiye, (Nisan 2015
Turgut, B.K., CEYLAN, T., Akkuş, Z., Gedik, F. (2014) "Değerler Eğitimi Dersinin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Değer Algıları Üzerindeki Etkisi", luslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III (USBES III) , (pp. 46), (Mayıs 2014
CEYLAN, T., Boztaş, M. (2013) "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Hak Ve Özgürlüklere Saygı Değeri Kazanımında Örnek Olay İncelemesi Yönteminin Etkisi", I. ULUSAL DEĞERLER EĞİTİMİ KONGRESİ (31 EKİM - 02 KASIM 2013) KONYA/ NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ, , (pp. 72), Konya, Türkiye, (Ekim 2013
Turgut, B.K., CEYLAN, T. (2011) "Değer Eğitiminde Örtük Program", Değerler Eğitimi Sempozyumu , (pp. 156-157), Türkiye, (Ekim 2011
CEYLAN, T. (2020) "ERDEM ETİĞİ-ARİSTOTELES", Erzurum/Türkiye : ERTUAL AKADEMİ YAYINCILIK, ISBN: 978-625-7960-08-3  
CEYLAN, T. (2022) "İnsan Doğası-Eğitim Bağlamında Mobbing", Kitap: Mobbingin Bireysel-Örgütsel-Toplumsal Öncülleri Ve Ardılları, Konya/Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 213 / 239, ISBN: 978-625-8223-97-2 
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Bilimsel Dergi) EKEV Akademi Dergisi, 2018
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
Başkan, Bayburt Üniversitesi SHMYO, 2022-2024
Yönetim Kurulu Üyesi, Beşeri ve Sosyal Bilimler Fakültesi, 2018-2021
Danışman, Bayburt Üniversitesi, 2014-2017
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Mutlu Aksoy
Bayburt Üniversitesi
2015 - 2021 5
Birgül Küçük Turgut
Atatürk Üniversitesi
2011 - 2015 4
Meryem Boztaş
-
2013 - 2015 3
Sevda Yılmaz
Bayburt Üniversitesi
2020 1
Zekerya Akkuş
Atatürk Üniversitesi
2014 1
Figen Gedik
-
2014 1
Zekeriya Akkuş
-
2007 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33180
YÖKSİS Bilim Alanı Felsefe 855
Anahtar Kelimeler Ahlak Felsefesi, İlk Çağ Felsefesi, Eğitim Felsefesi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 13 0 0 35 35 115 20 40 0 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 458 . - - 509 . 509 . 414 . 606 . 585 . - -
Sıra (Temel Alan İçinde) 378 . - - 436 . 445 . 339 . 516 . 509 . - -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 96 . - - 90 . 94 . 42 . 110 . 102 . - -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 36 . - - 27 . 34 . 12 . 38 . 36 . - -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 16 . - - 13 . 11 . 5 . 17 . 12 . - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) 18 . - - 18 . 18 . 9 . 17 . 20 . - -
Toplam Yayın 3 0 0 3 3 2 1 1 0 0
Toplam Makale 0 0 0 2 1 1 1 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 1 0 1 0 0
Toplam Bildiri 3 0 0 1 2 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 1 1 0 1 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Bildiri (Uluslararası) 2 0 0 1 2 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri