Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sistematik Felsefe ve Mantık (Dr), 1994, 1999 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 1992, 1994 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Felsefe Bölümü, 1978, 1982 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sistematik Felsefe ve Mantık (Dr), 1994, 1999 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri (Yl) (Tezli), 1992, 1994 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Felsefe Bölümü, 1978, 1982 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 70, Bahar, 2009 |
Kurs, Katılım Sertifikası, Beşeri ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Türkiye, 23-10-2018, 15-11-2018 |
Çalıştay, Panel Yöneticisi, Atatürk Üniversitesi Beşeri ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Türkiye, 12-12-2018, 12-12-2018 |
Çalıştay, SHMYO Müdürleri Çalıştayı, Şanlıurfa, 12-05-2016, 14-05-2016 |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Felsefe Ahlak Felsefesi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Felsefe İlk Çağ Felsefesi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Felsefe Eğitim Felsefesi |
2020-, Profesör, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Felsefe, Türkiye |
2015-, Doçent, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Felsefe, Türkiye |
2000-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
1992-2000, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2020-2021, Engelli Birim Sorumlusu, Atatürk Üniversitesi, Türkiye |
2018-2021, Kalite Kurulu Üyeliği, Atatürk Üniversitesi, Türkiye |
2018-2020, Komisyon Üyeliği, Atatürk Üniversitesi, Türkiye |
2018-2021, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Atatürk Üniversitesi, Türkiye |
2018-2021, Dekan Yardımcısı, Atatürk Üniversitesi, Türkiye |
2014-2015, Fakülte Kurulu Üyeliği, Bayburt Üniversitesi, Türkiye |
2014-2017, Yönetim Kurulu Üyeliği, Bayburt Üniversitesi, Türkiye |
2014-2017, Rektör Danışmanı, Bayburt Üniversitesi, Türkiye |
2014-2017, Yüksekokul Müdürü, Bayburt Üniversitesi, Türkiye |
2014-2016, Dekan Yardımcısı, Bayburt Üniversitesi, Türkiye |
2014-2015, Bölüm Başkanı, Bayburt Üniversitesi, Türkiye |
Mehmet Çiçek, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler dersinin öğrencilerin tarih bilinci oluşumuna etkisine yönelik öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Bilal Çolak, Yüksek Lisans, İmam Hatip ortaokulları ve diğer ortaokul öğrencilerinin demokrasi kavramına yönelik tutumlarının karşılaştırılması (Erzurum ili örneği), Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ertuğrul Yılmaz, Yüksek Lisans, Yabancı uyruklu öğrencilerin sosyal bilgiler dersinde yer alan değerlere karşı tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi (Erzurum ili örneği), Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Merve Uzun, Yüksek Lisans, ORTAOKUL SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE YERYÜZÜ ŞEKİLLLERİNİ ÖĞRENME KAZANIMININ COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİ İLE ENTEGRASYONU, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Burak Berkan Veziroğlu, Doktora, Bulut Bilişim Destekli İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Sosyal Bilgiler Dersinde Akademik Başarı ve Motivasyona Etkisi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ebru Karagöz, Yüksek Lisans, SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE HALK HİKAYELERİ KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Mutlu Aksoy, Doktora, Sosyal bilgiler öğretiminde sınıf içi iletişim ve etkileşimin geliştirilmesine yönelik bir eylem araştırması, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Birgül Küçük Turgut, Doktora, Sosyal bilgiler dersinde sorumluluk, yardımseverlik, hak ve özgürlüklere saygı değerlerinin kazanımında işbirlikli öğrenme modelinin etkisi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Fatih Kayaalp, Yüksek Lisans, "İdeoloji - vatandaşlık ilişkisi bağlamında 1923 - 1950 Türkiye'sinde sosyal bilgiler kapsamındaki ders kitaplarının incelenmesi", Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
Sevda Yılmaz, Doktora, Sosyal bilgiler derslerinde drama yöntemi ile öğretimin öğrencilerin sosyal beceri, empatik beceri ve akademik başarı düzeylerine etkisi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Meryem Boztaş, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler öğretiminde hak ve özgürlüklere saygı değeri kazanımında örnek olay incelemesi yönteminin etkisi, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Can Ekiz, Doktora, Küreselleşme ve ulusal egemenlik üzerine etkisi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2010, (Asıl Danışman) |
Birgül Küçük, Yüksek Lisans, İlkögretim 6. sınıf sosyal bilgiler dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin demokratik tutum üzerindeki etkisi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2008, (Asıl Danışman) |
Sevda Yılmaz, Yüksek Lisans, Duygusal zeka ve akademik başarı arasındaki ilişki, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2007, (Asıl Danışman) |
Kerim Uçar, Yüksek Lisans, Milli Eğitim Politikalarının hayat bilgisi ders kitaplarına yansıması, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2004, (Asıl Danışman) |
Nursel Akşit, Yüksek Lisans, Örgün eğitimde disiplin, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2003, (Asıl Danışman) |
2018-2019, İnsan Davranışı ve Sosyal Çevre, Lisans |
2018-2019, İletişim Becerileri, Lisans |
2018-2019, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2017-2018, Eğitim Felsefesinin Temelleri, Yüksek Lisans |
2017-2018, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2017-2018, Felsefe Giriş, Lisans |
2016-2017, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2016-2017, Sosyolojiye Giriş, Lisans |
2016-2017, Felsefeye Giriş, Lisans |
2015-2016, Ahlak ve Değerler Eğitimi, Lisans |
2015-2016, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2015-2016, Sosyolojiye Giriş, Lisans |
2015-2016, Felsefey Giriş, Lisans |
2014-2015, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2014-2015, Ahlak Felsefesi, Yüksek Lisans |
2014-2015, Ahlak ve Değerler Eğitimi, Lisans |
2014-2015, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2014-2015, Sosyolojiye Giriş, Lisans |
2014-2015, Felsefeye Giriş, Lisans |
2013-2014, İnsan Hakları ve Kamu Özgürlükleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2013-2014, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2013-2014, Siyaset Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2013-2014, Öğretim Metodlarının Felsefesi, Yüksek Lisans |
2013-2014, Ahlak Felsefesi, Yüksek Lisans |
2013-2014, Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2013-2014, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
2013-2014, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2013-2014, Ahlak ve Değerler Eğitimi, Lisans |
2013-2014, Sosyoloji, Lisans |
2013-2014, Felsefe, Lisans |
2012-2013, İnsan Hakları ve Kamu Özgürlükleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2012-2013, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2012-2013, Siyaset Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2012-2013, Öğretim Metodlarının Felsefesi, Yüksek Lisans |
2012-2013, Ahlak Felsefesi, Yüksek Lisans |
2012-2013, Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2012-2013, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
2012-2013, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2012-2013, Sosyoloji, Lisans |
2012-2013, Felsefe, Lisans |
2011-2012, İnsan Hakları ve Kamu Özgürlükleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2011-2012, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2011-2012, Siyaset Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2011-2012, Öğretim Metodlarının Felsefesi, Yüksek Lisans |
2011-2012, Ahlak Felsefesi, Yüksek Lisans |
2011-2012, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2011-2012, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
2011-2012, Sosyoloji, Lisans |
2011-2012, Felsefe, Lisans |
2010-2011, İnsan Hakları ve Kamu Özgürlükleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2010-2011, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2010-2011, Siyaset Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2010-2011, Öğretim Metodlarının Felsefesi, Yüksek Lisans |
2010-2011, Ahlak Felsefesi, Yüksek Lisans |
2010-2011, Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2010-2011, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2010-2011, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
2010-2011, Sosyoloji, Lisans |
2010-2011, Felsefe, Lisans |
2009-2010, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2009-2010, Siyaset Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2009-2010, Öğretim Metodlarının Felsefesi, Yüksek Lisans |
2009-2010, Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2009-2010, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
2009-2010, Sosyoloji, Lisans |
2009-2010, Felsefe, Lisans |
2008-2009, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2008-2009, Siyaset Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2008-2009, Öğretim Metodlarının Felsefesi, Yüksek Lisans |
2008-2009, Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2008-2009, Eğitim Sosyolojisi, Lisans |
2008-2009, Sosyal Psikoloji, Lisans |
2008-2009, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
2008-2009, Sosyoloji, Lisans |
2007-2008, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2007-2008, Siyaset Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2007-2008, Öğretim Metodlarının Felsefesi, Yüksek Lisans |
2007-2008, Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2007-2008, Sosyal Psikoloji, Lisans |
2007-2008, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
2007-2008, Sosyoloji, Lisans |
2007-2008, Felsefe, Lisans |
2006-2007, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2006-2007, Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2006-2007, Psikoloji, Lisans |
2006-2007, Siyasal Düşünce Tarihi, Lisans |
2006-2007, İnsan İlişkileri ve İletişim, Lisans |
2006-2007, Sosyoloji, Lisans |
2006-2007, Felsefe, Lisans |
2005-2006, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2005-2006, Eğitim Felsefesi, Yüksek Lisans |
2005-2006, Psikoloji, Lisans |
2005-2006, Siyasal Düşünce Tarihi, Lisans |
2005-2006, Sosyoloji, Lisans |
2005-2006, Felsefe, Lisans |
2004-2005, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2004-2005, Psikoloji, Lisans |
2004-2005, Siyasal Düşünce Tarihi, Lisans |
2004-2005, Sosyoloji, Lisans |
2003-2004, Devlet ve Toplum Felsefesi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2003-2004, Psikoloji, Lisans |
2003-2004, Siyasal Düşünce Tarihi, Lisans |
2003-2004, Sosyoloji, Lisans |
2003-2004, Felsefe, Lisans |
2002-2003, Psikoloji, Lisans |
2002-2003, Siyasal Düşünce Tarihi, Lisans |
2002-2003, Sosyoloji, Lisans |
2002-2003, Felsefe, Lisans |
2001-2002, Psikoloji, Lisans |
2001-2002, Siyasal Düşünce Tarihi, Lisans |
2001-2002, Sosyoloji, Lisans |
2000-2001, Sosyoloji, Lisans |
2000-2001, Felsefe, Lisans |
Kayıt Yok |
Nurettin Topçu’xxyu Anlamak Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2019-2020 |
Atma-saklama-paylaş Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2019-2020 |
Sosyal bİgiler Dersinde Sorumluluk Yardımseverlik ve Hak ve Özgürlüklere Saygı Değerinin KAzanımında İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Etkisi Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2013-2015 |
Okul Deneyimi II Uygulamalarının Öğretmen Adayları Üzerinde Yarattığı Davranış Değişiklikleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2003-2007 |
Kayıt Yok |
Aksoy, M., CEYLAN, T. (2021) "An Action Research on Improving Classroom Communication and Interaction in Social Studies Teaching", Education Research International, 2021 (0) [ESCI] DOI |
Yılmaz, S., CEYLAN, T. (2020) "Sosyal Bilgiler Derslerinde Drama Yöntemiyle Öğretimin Sosyal Beceri, Empatik Beceri ve Akademik Başarıya Etkisi", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (30) pp. 385-412 [TR Dizin] Link |
CEYLAN, T. (2019) "İdealar Kuramında Matematik ve Matematiksel Yöntemin Ontolojik ve Epistemelojik Değeri", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 23 (4) pp. 1963-1977 [TR Dizin] |
CEYLAN, T. (2018) "Platon Ontolojisinde Metafizik İkcilik ve Bunu Hazırlayan felsefi Ortam", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 22 (3) pp. 1509-1528 [TR Dizin] |
CEYLAN, T. (2018) "Necmettin Tozlu’nun İnsan ve Eğitime Bakışı", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (25) pp. 239-258 [TR Dizin] Link |
CEYLAN, T., Turgut, B.K. (2013) "Değer Eğitiminde Örtük Program", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) pp. 98-119 [TR Dizin] |
CEYLAN, T. (2013) "Spinoza Etiğinde Erdem Aklın Ya da Tanrı nı Yolunu İzlemek", Felsefelogos Dergisi, 17 (48) pp. 243-262 |
CEYLAN, T. (2012) "Belirlenimci Etik te Paradoksal Bir Durum Olan Özgürlük Zorunluluk Bağlantısı ve Rasyonalite Spinoza Örneği", Kaygı Dergisi, (19) pp. 55-76 |
CEYLAN, T. (2011) "Toplumsal Sistem Analizinde Toplumsal Statü ve Rol", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 15 (1) pp. 89-104 [TR Dizin] DOI |
CEYLAN, T., Akkuş, Z. (2007) "Okul Deneyimi II Uygulamalarının Öğretmen Adayları Üzerinde Yaratttığı Davranış Değişiklikleri", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (1) pp. 213-226 [TR Dizin] |
CEYLAN, T. (2006) "Siyaset Felsefesinin Temel Problemlerinden Biri ve Birlikte Yaşamanın Koşulu Olan Adalet Platon", Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (14) pp. 159-176 |
CEYLAN, T. (2004) "Atatürk ün Eğitim Anlayışı Doğrultusunda Cumhuriyet Gençliği Nasıl Yetiştirilmelidir", Atatürk Üniversitesi K.K. Eğitim Fakültesi Dergisi, (9) pp. 3-13 |
CEYLAN, T. (2002) "Batı ve Batılılaşma Eleştirisi", Ekev Akademi Dergisi, 6 (13) pp. 57-72 |
Aksoy, M., CEYLAN, T. (2019) "Varoluşçu Teoride Otonomi Çıkmazı", II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (USBK) , (pp. 476-479), Gümüşhane, Türkiye, (Aralık 2019) |
Aksoy, M., CEYLAN, T. (2019) "Eğitimin Biçimlenmesinde Etkili Olan İnsan Anlayışları ve Türk Eğitim Sistemine Yansımaları", I. Uluslararası Kapadokya Felsefe ve Sosyal Bilimler Kongresi (CAPPAS2019) , (pp. 471-480), Nevşehir, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Aksoy, M., CEYLAN, T. (2018) "Sınıf İçi İletişime Yönelik Bir Durum Çalışması: Kaynaştırma Öğrencisi Örneği", 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER SEMPOZYUMU , (pp. 365-366), Kırşehir, Türkiye, (Kasım 2018) |
CEYLAN, T. (2016) "Ülkemizde Üniversite Gerçeği ve Bayburt Üniversitesi", Dünyada ve Türkiye’xxde Üniversite , (pp. 567-578), Bayburt, Türkiye, (Aralık 2016) |
CEYLAN, T. (2015) "Normatif Etik Olan Erdem Etiğinde Erdemliliğin Kriteri", Çağın Sorunları Karşısında Eğitim Sempozyumu , (pp. 183-203), Bayburt, Türkiye, (Temmuz 2015) |
CEYLAN, T., Boztaş, M., Turgut, B.K. (2015) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilere Yönelik Metaforik Algıları", VII. INTERNATİONAL CONGRESS OF EDUCATİONAL RESEARCH “Educational Policy in the 21st century: Evidence, Research, ValuesInnovation , (pp. 148), Muğla, Türkiye, (Mayıs 2015) |
CEYLAN, T., Boztaş, M., Aksoy, M. (2015) "Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin “Demokrasi” Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi", IV. International Symposium On Social Studies Education / IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (pp. 171), Bolu, Türkiye, (Nisan 2015) |
Turgut, B.K., CEYLAN, T., Akkuş, Z., Gedik, F. (2014) "Değerler Eğitimi Dersinin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Değer Algıları Üzerindeki Etkisi", luslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III (USBES III) , (pp. 46), (Mayıs 2014) |
CEYLAN, T., Boztaş, M. (2013) "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Hak Ve Özgürlüklere Saygı Değeri Kazanımında Örnek Olay İncelemesi Yönteminin Etkisi", I. ULUSAL DEĞERLER EĞİTİMİ KONGRESİ (31 EKİM - 02 KASIM 2013) KONYA/ NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ, , (pp. 72), Konya, Türkiye, (Ekim 2013) |
Turgut, B.K., CEYLAN, T. (2011) "Değer Eğitiminde Örtük Program", Değerler Eğitimi Sempozyumu , (pp. 156-157), Türkiye, (Ekim 2011) |
CEYLAN, T. (2020) "ERDEM ETİĞİ-ARİSTOTELES", Erzurum/Türkiye : ERTUAL AKADEMİ YAYINCILIK, ISBN: 978-625-7960-08-3 |
CEYLAN, T. (2022) "İnsan Doğası-Eğitim Bağlamında Mobbing", Kitap: Mobbingin Bireysel-Örgütsel-Toplumsal Öncülleri Ve Ardılları, Konya/Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 213 / 239, ISBN: 978-625-8223-97-2 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) EKEV Akademi Dergisi, 2018 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
Başkan, Bayburt Üniversitesi SHMYO, 2022-2024 |
Yönetim Kurulu Üyesi, Beşeri ve Sosyal Bilimler Fakültesi, 2018-2021 |
Danışman, Bayburt Üniversitesi, 2014-2017 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Mutlu Aksoy
Bayburt Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 5 |
Birgül Küçük Turgut
Atatürk Üniversitesi
|
2011 - 2015 | 4 |
Meryem Boztaş
-
|
2013 - 2015 | 3 |
Sevda Yılmaz
Bayburt Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Zekerya Akkuş
Atatürk Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Figen Gedik
-
|
2014 | 1 |
Zekeriya Akkuş
-
|
2007 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33180 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Felsefe | 855 |
Anahtar Kelimeler | Ahlak Felsefesi, İlk Çağ Felsefesi, Eğitim Felsefesi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 13 | 0 | 0 | 35 | 35 | 115 | 20 | 40 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 458 . | - | - | 509 . | 509 . | 414 . | 606 . | 585 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 378 . | - | - | 436 . | 445 . | 339 . | 516 . | 509 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 96 . | - | - | 90 . | 94 . | 42 . | 110 . | 102 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 36 . | - | - | 27 . | 34 . | 12 . | 38 . | 36 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 16 . | - | - | 13 . | 11 . | 5 . | 17 . | 12 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 18 . | - | - | 18 . | 18 . | 9 . | 17 . | 20 . | - | - |
Toplam Yayın | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 3 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |