Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2017, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2017 |
Lisans, Türkiye, Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2017, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2017 |
Lisans, Türkiye, Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
İngilizce, YDS, 87, 2024/1 Yab, 2024 |
İngilizce, YDS, 85, Bahar, 2014 |
İngilizce, YÖKDİL, 90, 2017 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Türkçe Eğitimi Türkçe Eğitimi |
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye |
2023-, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
2024-2025, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2024-2025, Türkçe Öğretiminde Anlam Bilimi Çalışmaları, Yüksek Lisans |
2023-2024, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1, Lisans |
2023-2024, KELİME ÖĞRETİMİ, Lisans |
2023-2024, İKİ DİLLİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans |
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2, Lisans |
2022-2023, TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Türkiye’de Türkçe Öğrenen Yabancıların Türkçe Öğretmenleri,Türkçe, TÖMER’ler ve Türkiye Hakkında GeliştirdikleriMetaforlar | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 6 | 0 | 0 | 0 | 8 |
2 | Ortaokul Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerilerinin ÇeşitliDeğişkenler Açısından İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
3 | Ortaokul Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerilerinin ÇeşitliDeğişkenler Açısından İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
4 | Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Becerileri Üzerine Bir İnceleme | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 4 |
5 | Technology in foreign language teaching: A needs analysis | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
6 | BENİM GÖZÜMDEN KIRŞEHİR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
7 | Bir Sözcük Sıklığı Çalışması ve Türkiye deki Mülteci Öğrenciler | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
8 | Dil Eğitiminde Göz İzleme Tekniğinin Kullanılması | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
9 | Kırşehir Şehir Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 11 |
![]()
Mehmet Kara
![]() |
2018 - 2024 | 8 |
![]()
Esmehan Özer
![]() |
2021 - 2023 | 6 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 5 |
![]()
İhsan Kalenderoğlu
![]() |
2019 | 2 |
![]()
Saule Daurenbek
-
|
2019 - 2022 | 2 |
![]()
-
|
2020 | 1 |
![]()
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 | 1 |
![]()
-
|
2020 | 1 |
![]()
Mustafa Türkyılmaz
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Türkçe Eğitimi | 641 |
Anahtar Kelimeler | Türkçe Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 105 | 185 | 25 | 30 | 5 | 100 | 117 | 90 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 457 . | 364 . | 530 . | 510 . | 618 . | 539 . | 488 . | 463 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 242 . | 163 . | 306 . | 296 . | 388 . | 274 . | 272 . | 265 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 54 . | 38 . | 119 . | 94 . | 127 . | 71 . | 61 . | 83 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | 50 . | 37 . | 116 . | 92 . | 120 . | 68 . | 58 . | 78 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 8 | 9 | 3 | 2 | 1 | 4 | 6 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 3 | 4 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 4 | 4 | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 4 | 4 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |