| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2017, 2021 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2017 |
| Lisans, Türkiye, Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2017, 2021 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2017 |
| Lisans, Türkiye, Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
| İngilizce, YDS, 87, 2024/1 Yab, 2024 |
| İngilizce, YDS, 85, Bahar, 2014 |
| İngilizce, YÖKDİL, 90, 2017 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Türkçe Eğitimi Türkçe Eğitimi |
| 2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye |
| 2023-, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| 2024-2025, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2024-2025, Türkçe Öğretiminde Anlam Bilimi Çalışmaları, Yüksek Lisans |
| 2023-2024, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1, Lisans |
| 2023-2024, KELİME ÖĞRETİMİ, Lisans |
| 2023-2024, İKİ DİLLİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, Lisans |
| 2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2, Lisans |
| 2022-2023, TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Türkiye’de Türkçe Öğrenen Yabancıların Türkçe Öğretmenleri,Türkçe, TÖMER’ler ve Türkiye Hakkında GeliştirdikleriMetaforlar | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 6 | 0 | 0 | 0 | 8 |
| 2 | Ortaokul Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerilerinin ÇeşitliDeğişkenler Açısından İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
| 3 | Ortaokul Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerilerinin ÇeşitliDeğişkenler Açısından İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
| 4 | Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Becerileri Üzerine Bir İnceleme | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 4 |
| 5 | Technology in foreign language teaching: A needs analysis | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| 6 | BENİM GÖZÜMDEN KIRŞEHİR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
| 7 | Bir Sözcük Sıklığı Çalışması ve Türkiye deki Mülteci Öğrenciler | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 8 | Dil Eğitiminde Göz İzleme Tekniğinin Kullanılması | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
| 9 | Kırşehir Şehir Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 11 |
|
Mehmet Kara
|
2018 - 2024 | 8 |
|
Esmehan Özer
|
2021 - 2023 | 6 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 5 |
|
İhsan Kalenderoğlu
|
2019 | 2 |
|
Saule Daurenbek
-
|
2019 - 2022 | 2 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 | 1 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2019 | 1 |
|
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2020 | 1 |
|
Mustafa Türkyılmaz
-
|
2017 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11078 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Türkçe Eğitimi | 646 |
| Anahtar Kelimeler | Türkçe Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 105 | 185 | 25 | 30 | 5 | 100 | 117 | 90 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 457 . | 367 . | 531 . | 513 . | 613 . | 540 . | 489 . | 476 . | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 242 . | 169 . | 308 . | 298 . | 386 . | 272 . | 272 . | 275 . | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 55 . | 38 . | 116 . | 97 . | 131 . | 73 . | 60 . | 85 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | 51 . | 37 . | 113 . | 95 . | 124 . | 70 . | 57 . | 80 . | - |
| Toplam Yayın | 0 | 0 | 8 | 9 | 3 | 2 | 1 | 4 | 6 | 2 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 3 | 4 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 4 | 4 | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 4 | 4 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |