Dr. Koray Kılıç, Ankara Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesinde lisans eğitimini tamamladıktan sonra lisans üstü eğitimine Orta Doğu Teknik Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bölümünde devam etti. Yüksek lisans ve doktora çalışmaları çocuk ve genç sporcuların sporda bütüncül gelişimi ve antrenörlerin mesleki gelişimi konularına odaklandı. "İHTİYAÇ ANALİZİNE DAYALI ÖĞRENME TOPLULUĞU DENEYİMİNİN ARTİSTİK CİMNASTİK ANTRENÖRLERİNİN MESLEKİ BİLGİLERİ VE UYGULAMALARI ÜZERİNDEKİ ROLÜ" adlı Doktora çalışması ODTÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü'nce en iyi tez ödülüne layık görüldü.
Kanada antrenörlük sistemini incelemek üzere TÜBİTAK doktora sonrası araştırma projesi desteği ile Kanada Ottawa Üniversitesi School of Human Kinetics bölümünde doktora sonrası çalışmalarına devam etti. Dr. Kılıç'ın antrenörlük kuramı ile ilgili yerli ve yabancı dilde üretilmiş birçok akademik çalışması bulunmaktadır. Katılımcı cimnastik ortamında on yılı aşkın antrenörlük deneyimine sahip olan Dr. Kılıç, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Antrenörlük Eğitimi bölümünde akademik çalışmalarını yürütmektedir.
Post Doktora, Kanada, University Of Ottawa, , 2021, 2022 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor (Dr), 2013, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor (Yl) (Tezli), 2009, 2013 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi ve Spor Bölümü, 2005, 2009 |
Post Doktora, Kanada, University Of Ottawa, , 2021, 2022 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor (Dr), 2013, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor (Yl) (Tezli), 2009, 2013 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi ve Spor Bölümü, 2005, 2009 |
Koray KILIÇ, Doktora, How Does a Needs-Focused Learning Community Program Affect Coaches' Knowledge and Practices?, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Beden Eğitimi ve Spor Bölümü, 2019 |
İngilizce, YDS, 95, 2018-YDS İ, 2018 |
İngilizce, KPDS, 90, 2011-KPDS , 2011 |
Kayıt Yok |
[UAK] Spor Bilimleri Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi Beden Eğitimi ve Spor Pedagojisi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Spor Bilimleri Fakültesi, Antrenörlük Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2009-2022, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Öztürk Kızılkaya Rabia, Yüksek Lisans, Exploring Coach Development for Para Sport: A View from Across the Landscape, University Of Ottawa, Faculty Of Health Sciences, School Of Human Kinetics, 2024, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulamaları, Lisans |
2023-2024, Vücut Geliştirme ve Fitness, Lisans |
2023-2024, Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Eylem Araştırması, Lisans |
2023-2024, Farklı Ortamlarda Egzersiz, Lisans |
2023-2024, Temel Cimnastik, Lisans |
2023-2024, Antrenörlük Eğitimi ve İlkeleri, Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Spor Bilimlerinde Nicel Araştırma, Yüksek Lisans |
2022-2023, Spor Kulüpleri Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Beceri Öğrenimi, Lisans |
2022-2023, Antrenörlük Eğitiminde Araştırma ve Proje 2, Lisans |
2022-2023, Vücut Geliştirme ve Fitness, Lisans |
2022-2023, Eğitimde Program Geliştirme, Lisans |
2022-2023, Sporda Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Lisans |
2022-2023, Antrenörlük Eğitiminde Araştırma ve Proje 1, Lisans |
2022-2023, Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Eylem Araştırması, Lisans |
2022-2023, Farklı Ortamlarda Egzersiz, Lisans |
2022-2023, Temel Cimnastik, Lisans |
2022-2023, Antrenörlük Eğitimi ve İlkeleri, Lisans |
2022-2023, Spor Bilimlerinde Nicel Araştırma, Yüksek Lisans |
2022-2023, Antrenörlükte Güncel Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2022-2023, Spora Katılım Modelleri ve Yaklaşımları, Yüksek Lisans |
2022-2023, Antrenörlük Pedagojisi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Artistik Cimnastik, Lisans |
2020-2021, Antrenörlük Eğitimi ve İlkeleri, Lisans |
2019-2020, Sporda Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Lisans |
2019-2020, Sportif Ritmik Cimnastik, Lisans |
2019-2020, Antrenörlük Eğitimi ve İlkeleri, Lisans |
Kayıt Yok |
Antrenörlerin kullandıkları ve sporcuların algıladıkları öğretim stilleri Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016 |
Kayıt Yok |
KILIÇ, K. (2024) "Utilizing a Novel Qualitative Analysis Approach for a Coaching in Para Sport Case Study", The Eastern Canada Sport & Exercise Psychology Symposium 2024 , Kanada, (Mart 2024) |
Culver, D., Kızılkaya, R.Ö., KILIÇ, K. (2023) "Coach education for Para sport: Realities from the perspective of the Social-Relational Model", The 17th annual Sport Canada Research Initiative (SCRI) Conference , Ottava, Kanada, (Ekim 2023) |
KILIÇ, K. (2023) "Temas Sporlarında Genç Sporcuların Gelişimsel Kazanımlarının Ön İncelemesi", 20. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , (pp. 534), Antalya, Türkiye, (Ocak 2023) |
KILIÇ, K. (2022) "“Türkiye’de antrenörler nasıl öğreniyor? Cimnastik antrenörleri için mesleki öğrenme grubu uygulaması örneği”", 1. Hareket ve Antrenman Bilimleri Kongresi , (pp. 41-43), (Ekim 2022) |
KILIÇ, K., YILMAZ, E. (2021) "Gençlik Takım Sporlarında Bağıl Yaş Etkisinin Ekolojik Bakış Açısıyla İncelenmesi", 19. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , (pp. 278-279), Antalya, Türkiye, (Kasım 2021) |
KILIÇ, K., İnce, M.L. (2018) "Artistik Cimnastik Antrenman Ortamı Niteliğinin Değerlendirilmesi", 16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , (pp. 429), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) |
KILIÇ, K., İnce, M.L. (2017) "Antrenör Gözüyle Antrenörlerin Kullandıkları Öğretim Stilleri Ölçeğinin Psikometrik Özellikleri", 15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , (pp. 1465), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017) |
KILIÇ, K., İnce, M.L. (2017) "Sporcu Gözüyle Antrenörlerin Kullandıkları Öğretim Stilleri Ölçeğinin Psikometrik Özellikleri", 15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , (pp. 838-839), Antalya, Türkiye, (Kasım 2017) |
KILIÇ, K., İnce, M.L. (2016) "Artistik Cimnastik Antrenörlerinin İhtiyaçlarına Göre Tasarlanan bir Mesleki Gelişim Programının Değerlendirilmesi", 14. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , (pp. 368), Antalya, Türkiye, (Kasım 2016) |
İnce, M.L., KILIÇ, K. (2016) "The Use of Teaching Styles in Youth Sport by the Views of Coaches and Athletes: Preliminary Findings", AIESEP International Conference , (pp. 147), Laramie, Amerika Birleşik Devletleri, (Haziran 2016) |
KILIÇ, K., İnce, M.L. (2015) "Çocuk ve Genç Yaştaki Sporcuların Pozitif Gelişimi: Sistematik Alanyazın Taraması", 8. Ulusal Spor Bilimleri Öğrenci Kongresi , (pp. 345), Mersin, Türkiye, (Mayıs 2015) |
KILIÇ, K., İnce, M.L. (2014) "Sporda Erken Özelleşme: Sistematik Alanyazın Taraması", 7. Ulusal Spor Bilimleri Öğrenci Kongresi , (pp. 125), Karaman, Türkiye, (Mayıs 2014) |
Kilic, K., Ince, M.L. (2013) "How do Turkish Coaches Access the Knowledge of Sport Science?", CRIC International Coaching ConferenceAt: Cheshire. UK. , İngiltere, (Ocak 2013) |
KILIÇ, K., İnce, M.L. (2012) "Türk antrenörler spor bilimlerinde üretilen bilgiye nasıl ulaşırlar?", 12. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , (pp. 487-488), Denizli, Türkiye, (Aralık 2012) |
KILIÇ, K. (2012) "A systematic observation of participation coaches for children and performance coaches for young adolescences' behaviors: a preliminary study for an understanding of coaching process in two distinct contexts", Uygulamalı Eğitim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2012) |
Kayıt Yok |
KILIÇ, K., İnce, M.L. (2023) "A Holistic Examination of Coaches’ Learning Needs from Athletes’ Perspective in Youth Sport", Kitap: Spor Bilimleri Alanında Güncel Yaklaşımlar, Türkiye : Özgür Yayın-Dağıtım Co. Ltd., Bölüm Sayfaları: 1 / 18, ISBN: 978-975-447-792-4 |
Mirzeoğlu, A.D., Yapar, A., Kirazcı, S., Hazar, M., Mülazımoğlu, Ö.B., Erturan, A.G., KILIÇ, K. (2020) "Sporcu Gelişim Modelleri ve Yaklaşımları III", Kitap: Sporda Öğrenme ve Öğretme III, Eskişehir/Türkiye : Anadolu Üniversitesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 88 / 129, ISBN: 978-625-7680-25-7 |
Akpınar, S., İnce, M.L., KILIÇ, K. (2020) "Sporcu Gelişim Modelleri ve Yaklaşımları IV", Kitap: Sporda Öğrenme ve Öğretme IV, Eskişehir/Türkiye : Anadolu Üniversitesi, Bölüm Sayfaları: 66 / 116, ISBN: 978-975-06-3867-1 |
İnce, M.L., Saraç, L., KILIÇ, K., Demirhan, G. (2018) "Eylem Araştırması Nedir?", Kitap: Eylem Araştırması: Beden Eğitiminde Araştıran Öğretmen, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 1 / 12, ISBN: 978.605.241.529.0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) international journal of exercise science, 2015 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Use of Sports Science Knowledge by Turkish Coaches | 6 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 9 |
2 | Youth athletes' developmental outcomes by age, gender, and type of sport | 3 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 |
3 | Perceived use and value of reproductive, problem-solving, and athlete-initiated teaching by coaches and athletes | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
4 | A gymnastics coaches’ professional development program: exploring a needs-focused social learning space | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
5 | Antrenörlerin Kullandıkları Öğretim Yöntemleri Ölçeği – Antrenör Sürümünün (Aköy – Antrenör) Eş Zamanlı Geçerliği ve Güvenirliği | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2024) "Outstanding Journal Publication of the Year" The Spectrum Institute for Teaching and Learning |
(2020) "2018-2019 ODTÜ Doktora Tez Ödülü" |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Mustafa Levent İnce
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2012 - 2024 | 20 |
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 2 |
Ayşe Dilşad Mirzeoğlu
Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Muhsin Hazar
Gazi Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Leyla Saraç
Mersin Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Ahmet Yapar
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Hanife Akar
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Başak Çalık
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Selçuk Akpınar
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Ayşe Gökçe Erturan
Pamukkale Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Gıyasettin Demirhan
Hacettepe Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Koray KILIÇ
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
|
2024 | 1 |
Koray Kilic
Kırşehir Ahi Evran University
|
2013 | 1 |
Mustafa Levent Ince
Middle East Technical University
|
2013 | 1 |
Dıane Culver
-
|
2023 | 1 |
Diane Culver
-
|
2024 | 1 |
Özgür Ballı Mülazımoğlu
-
|
2020 | 1 |
Rabia Öztürk Kızılkaya
-
|
2023 | 1 |
Saadettin Kirazcı
-
|
2020 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Spor Bilimleri Temel Alanı | 2668 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi | 333 |
Anahtar Kelimeler | Beden Eğitimi ve Spor Pedagojisi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 17 | 25 | 25 | 60 | 35 | 80 | 40 | 22 | 112 | 50 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 454 . | 479 . | 524 . | 484 . | 509 . | 449 . | 586 . | 603 . | 493 . | 324 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 173 . | 169 . | 197 . | 153 . | 183 . | 142 . | 186 . | 221 . | 183 . | 122 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 65 . | 66 . | 66 . | 61 . | 58 . | 55 . | 72 . | 91 . | 62 . | 45 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 51 . | 52 . | 53 . | 44 . | 41 . | 44 . | 56 . | 64 . | 43 . | 32 . |
Toplam Yayın | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 1 |
Toplam Makale | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |