Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Dr), 2017, 2022 |
Yüksek Lisans, Türkiye, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Yl) (Tezsiz), 2007, 2008 |
Lisans, Türkiye, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Dr), 2017, 2022 |
Yüksek Lisans, Türkiye, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Öğretmenliği (Yl) (Tezsiz), 2007, 2008 |
Lisans, Türkiye, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 95, 2020 Yaban, 2020 |
Çalışma, Marmara Üniversitesi 2021-2025 Stratejik Planı, Marmara Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 01-12-2019, 31-12-2020 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi |
2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Kaman Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü, Türkiye |
2024-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Ahi Evran Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Yönetim Bilişim Sistemleri, Yönetim Bilişim Sistemleri Anabilim Dalı, Türkiye |
2019-2023, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Sabancı Üniversitesi, Diller Okulu, Türkiye |
2011-2019, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Işık Üniversitesi, Yabancı Diller Bölümü, Türkiye |
2008-2010, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Erzurum Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2023-2024, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
Kayıt Yok |
Marmara Üniversitesi 2021-2025 Stratejik Planı (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Uzman , 2018-2020 |
Kayıt Yok |
(2024) "Research Trends in University Rankings: A Scoping Review of the Top 100 Most Cited Articles in Academic Journals from 2017 to 2021", European Review, 32 (0) [SSCI] DOI |
Ayhan, İ., Özdemir, A. (2022) "A practical framework for ranking universities by their competitive advantages: a mixed methods study on foundation universities in Turkey", The TQM Journal, (0) [ESCI] DOI |
Ayhan, İ. (2022) "A Comparative Analysis of Procedures Regarding the Selection and Training Processes of School Administrators: The Case of Finland, Germany, England and Türkiye", Okul Yönetimi, 2 (2) pp. 147-158 [TR Dizin] Link |
Ayhan, İ. (2020) "Liderlikte Kutsal Kavramı Ve Buna İlişkin Eğitim Yöneticilerinin Görüşleri", Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi, 1 (1) [TR Dizin] Link |
Ayhan, İ., Alpaydın, Y. (2018) "Siyasetname Eserlerinde ve Günümüz Eğitim Yönetimi Literatüründe Yöneticilerin Kişisel ve Mesleki Özellikleri", International Congress on Islamic Education , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018) |
Ayhan, İ. (2023) "Stratejik Analiz", İstanbul/Türkiye : İBER STK Yayınları |
Ayhan, İ. (2023) "Stratejik Yönetim Yaklaşımı ve Planlaması", İstanbul/Türkiye : İBER STK Yayınları |
Ayhan, İ. (2022) "Çok Aşamalı Karma Desen", Kitap: Karma Yöntem Araştırmaları (Farklı Tipolojilere Ait 13 Desen), Ankara/Türkiye : Detay Yayıncılık |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
A practical framework for ranking universities by their competitive advantages: a mixed methods study on foundation universities in Turkey
The TQM Journal
|
1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
(2023) "Prof. Dr. Aytaç Açıkalın Eğitim Yönetimi Doktora Tez Ödülleri" Okul Yöneticileri Derneği |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78759 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9072 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 951 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 15 | 0 | 70 | 200 | 50 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 537 . | - | 513 . | - | 546 . | 392 . | 157 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 344 . | - | 313 . | - | 300 . | 187 . | 72 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 124 . | - | 107 . | - | 119 . | 46 . | 26 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | 69 . | - | 62 . | - | 65 . | 20 . | 13 . |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |