Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2012, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Fen ve Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, 2010, 2012 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2012, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Fen ve Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, 2010, 2012 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 77, Bahar, 2010 |
İngilizce, KPDS, 78, Güz, 2009 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Matematik Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi |
2018-2021, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2018, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Çevreci Matematikçiler (ÇEVMAT) (TÜBİTAK 2237-A) (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2023-2024 |
Okul Dışı Matematiksel Fırsatlar (ODMAF-2) (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2023-2023 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Geliştirilmesi (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Eğitmen , 2022-2023 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Geliştirilmesi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2023 |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Geliştirilmesi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2023 |
Okul Dışı Matematik Fırsatları (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2022 |
Kayıt Yok |
BULUT, A., Bostan, M.I. (2019) "Perceptions of Pre-service Elementary Mathematics Teachers on Their Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Regarding Geometry", Journal of Computers in Mathematics and Science Teaching, (0) |
Bulut, M., Bulut, N., BULUT, A. (2012) "ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE DEĞER EĞİTİMİ FIRSATI OLARAK TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİ", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (17) pp. 347-357 [TR Dizin] Link |
BULUT, A. (2022) "Türkiye’de Eğitimde Veri Madenciliği ve Makine Öğrenmesi Üzerine Gerçekleştirilen Çalışmaların İncelenmesi", IXth International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1514-1515), İzmir, Türkiye, (Temmuz 2022) |
BULUT, A., Haser, Ç. (2021) "Ortaokul matematik öğretmenlerinin kesirlerde çarpma ve bölme işlemlerinin öğretimi", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021) |
BULUT, A., Haser, Ç. (2018) "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Rasyonel Sayılar Konusundaki İnanışları ile Pedagojik Alan Bilgileri Arasındaki İlişkiler", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , Denizli, Türkiye, (Ekim 2018) |
BULUT, A., Arslan, O. (2016) "Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Dersinin Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkileri", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2016) , (pp. 48), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) |
Arslan, O., BULUT, A. (2016) "Turkish prospective middle grades mathematics teachers teaching efficacy beliefs and sources of these beliefs", Ninth Congress of European Research in Mathematics Education (CERME-9) , (pp. 1123-1130), Prag, Çek Cumhuriyeti, (Mart 2016) |
BULUT, A. (2013) "“Fatih” Project in Turkish National Education System.", European Conference on Educational Research , İstanbul, Türkiye, (Eylül 2013) |
BULUT, A., Bostan, M.I. (2012) "Developing Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) scale regarding geometry", European Conference on Educational Research (ECER) , Cadiz, İspanya, (Eylül 2012) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Turkish prospective middle grades mathematics teachers teaching efficacy beliefs and sources of these beliefs | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Çiğdem Haser
-
|
2018 - 2021 | 2 |
Okan Arslan
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Mıne Isıksal Bostan
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2012 - 2019 | 2 |
Mehmet Bulut
Gazi Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Neslihan Bulut
Gazi Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 191 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 10 | 2 | 0 | 2 | 20 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 461 . | 502 . | - | 542 . | 524 . | - | 624 . | 623 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 318 . | 346 . | - | 345 . | 313 . | - | 383 . | 367 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 66 . | 72 . | - | 66 . | 51 . | - | 79 . | 66 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |