img
img
Toplam 23024 kayıt

Covid-19 Pandemi Sürecinde Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim ile İlgili Metaforik Algıları

  TURPÇU, M., Coşkun, B., Katıtaş, S. (2020) "Covid-19 Pandemi Sürecinde Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim ile İlgili Metaforik Algıları", EjerCongress 2020 , Eskişehir, Türkiye, (Eylül 2020 " data-bs-content-id="YazarBilgi-16211"> TURPÇU, M., Coşkun, B., Katıtaş, S. (2020) "Covid-19 Pandemi Sürecinde Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim ile İlgili Metaforik Algıları", EjerCongress 2020 , Eskişehir, Türkiye, (Eylül 2020  TURPÇU, M., Coşkun, B., Katıtaş, S. (2020) "Covid-19 Pandemi Sürecinde Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim ile İlgili Metaforik Algıları", EjerCongress 2020 , Eskişehir, Türkiye, (Eylül 2020 
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EjerCongress 2020

Yükseköğretimde öğrenci memnuniyetiyle ilgili nitel bir çalışma

  GÜLBAHAR, B., ŞAHİN, Ç., TURPÇU, M. (2016) "Yükseköğretimde öğrenci memnuniyetiyle ilgili nitel bir çalışma", 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016 " data-bs-content-id="YazarBilgi-16212"> GÜLBAHAR, B., ŞAHİN, Ç., TURPÇU, M. (2016) "Yükseköğretimde öğrenci memnuniyetiyle ilgili nitel bir çalışma", 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016  GÜLBAHAR, B., ŞAHİN, Ç., TURPÇU, M. (2016) "Yükseköğretimde öğrenci memnuniyetiyle ilgili nitel bir çalışma", 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016 
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Meslek Yüksekokuluna İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi

Çoşkun, B.D., TURPÇU, M., Köroğlu, M.G. (2015) "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Meslek Yüksekokuluna İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi", Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu , Türkiye, (Aralık 2015 Çoşkun, B.D., TURPÇU, M., Köroğlu, M.G. (2015) "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Meslek Yüksekokuluna İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi", Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu , Türkiye, (Aralık 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu

Yükseköğretimde Holakrasi Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

   TURPÇU, M., İNAYET, A. (2023) "Yükseköğretimde Holakrasi Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", EjerCongress 2023 , Ankara, Türkiye, (Haziran 2023  " data-bs-content-id="YazarBilgi-16215"> TURPÇU, M., İNAYET, A. (2023) "Yükseköğretimde Holakrasi Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", EjerCongress 2023 , Ankara, Türkiye, (Haziran 2023   TURPÇU, M., İNAYET, A. (2023) "Yükseköğretimde Holakrasi Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", EjerCongress 2023 , Ankara, Türkiye, (Haziran 2023  
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EjerCongress 2023

Seçilmiş bazı ülkelerin denetim sistemlerinin karşılaştırılması ve Türk Eğitim Sistemi için bir model önerisi

  Katıtaş, S., Demirpolat, B.C., TURPÇU, M. (2017) "Seçilmiş bazı ülkelerin denetim sistemlerinin karşılaştırılması ve Türk Eğitim Sistemi için bir model önerisi", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017 " data-bs-content-id="YazarBilgi-16217"> Katıtaş, S., Demirpolat, B.C., TURPÇU, M. (2017) "Seçilmiş bazı ülkelerin denetim sistemlerinin karşılaştırılması ve Türk Eğitim Sistemi için bir model önerisi", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017  Katıtaş, S., Demirpolat, B.C., TURPÇU, M. (2017) "Seçilmiş bazı ülkelerin denetim sistemlerinin karşılaştırılması ve Türk Eğitim Sistemi için bir model önerisi", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017 
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi

Okul yöneticilerinin öğrencilerin cinsel istismarına yönelik görüşleri

  Demirpolat, B.C., TURPÇU, M., Katıtaş, S. (2017) "Okul yöneticilerinin öğrencilerin cinsel istismarına yönelik görüşleri", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017 " data-bs-content-id="YazarBilgi-16218"> Demirpolat, B.C., TURPÇU, M., Katıtaş, S. (2017) "Okul yöneticilerinin öğrencilerin cinsel istismarına yönelik görüşleri", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017  Demirpolat, B.C., TURPÇU, M., Katıtaş, S. (2017) "Okul yöneticilerinin öğrencilerin cinsel istismarına yönelik görüşleri", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017 
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi

Investigation into Pre-service Teachers Perceptions of Distance Education in the Context of Their Future Profession

DOI   IŞIK, M. (2023) "Investigation into Pre-service Teachers Perceptions of Distance Education in the Context of Their Future Profession", International Journal of Psychology and Educational Studies, 10 (4) pp. 910-927 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-16219"> IŞIK, M. (2023) "Investigation into Pre-service Teachers Perceptions of Distance Education in the Context of Their Future Profession", International Journal of Psychology and Educational Studies, 10 (4) pp. 910-927 DOI   IŞIK, M. (2023) "Investigation into Pre-service Teachers Perceptions of Distance Education in the Context of Their Future Profession", International Journal of Psychology and Educational Studies, 10 (4) pp. 910-927 DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Psychology and Educational Studies

Analysis of The Problems of Special Education Teachers

DOI    IŞIK, M., Seymen, T. (2023) "Analysis of The Problems of Special Education Teachers", Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi, 4 (1) pp. 221-244 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16221"> IŞIK, M., Seymen, T. (2023) "Analysis of The Problems of Special Education Teachers", Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi, 4 (1) pp. 221-244 DOI    IŞIK, M., Seymen, T. (2023) "Analysis of The Problems of Special Education Teachers", Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi, 4 (1) pp. 221-244 DOI   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi

Future Perception and Expectations of High School Students: A Research on Science High School Students

Link DOI   IŞIK, M. (2022) "Future Perception and Expectations of High School Students: A Research on Science High School Students", International Journal of Educational Administration and Leadership: Theory and Practice - IJEDAL, 1 (1) pp. 52-63 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-16223"> IŞIK, M. (2022) "Future Perception and Expectations of High School Students: A Research on Science High School Students", International Journal of Educational Administration and Leadership: Theory and Practice - IJEDAL, 1 (1) pp. 52-63 Link DOI   IŞIK, M. (2022) "Future Perception and Expectations of High School Students: A Research on Science High School Students", International Journal of Educational Administration and Leadership: Theory and Practice - IJEDAL, 1 (1) pp. 52-63 Link DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Educational Administration and Leadership: Theory and Practice - IJEDAL

The Phenomenon of Voluntary Dropout: An Investigation into Management Information Systems Students

DOI   BAHAT, İ., Ernas, S., IŞIK, M. (2023) "The Phenomenon of Voluntary Dropout: An Investigation into Management Information Systems Students", Pegem Journal of Education and Instruction, 13 (4) pp. 330-343 [ESCI] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-16224"> BAHAT, İ., Ernas, S., IŞIK, M. (2023) "The Phenomenon of Voluntary Dropout: An Investigation into Management Information Systems Students", Pegem Journal of Education and Instruction, 13 (4) pp. 330-343 [ESCI] DOI   BAHAT, İ., Ernas, S., IŞIK, M. (2023) "The Phenomenon of Voluntary Dropout: An Investigation into Management Information Systems Students", Pegem Journal of Education and Instruction, 13 (4) pp. 330-343 [ESCI] DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Journal of Education and Instruction

Leadership Concern: Its Causes, Consequences and The Coping Strategies

Link    IŞIK, M. (2023) "Leadership Concern: Its Causes, Consequences and The Coping Strategies", Journal of Human and Social Sciences, 6 (2) pp. 605-631 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16228"> IŞIK, M. (2023) "Leadership Concern: Its Causes, Consequences and The Coping Strategies", Journal of Human and Social Sciences, 6 (2) pp. 605-631 Link    IŞIK, M. (2023) "Leadership Concern: Its Causes, Consequences and The Coping Strategies", Journal of Human and Social Sciences, 6 (2) pp. 605-631 Link   
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Human and Social Sciences

Exploring Internationalization In Turkish Higher Education Insights From International Students

DOI   IŞIK, M., Ernas, S., BAHAT, İ. (2023) "Exploring Internationalization In Turkish Higher Education Insights From International Students", International Journal of Eurasian Education and Culture, 8 (21) pp. 802-823 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-16230"> IŞIK, M., Ernas, S., BAHAT, İ. (2023) "Exploring Internationalization In Turkish Higher Education Insights From International Students", International Journal of Eurasian Education and Culture, 8 (21) pp. 802-823 DOI   IŞIK, M., Ernas, S., BAHAT, İ. (2023) "Exploring Internationalization In Turkish Higher Education Insights From International Students", International Journal of Eurasian Education and Culture, 8 (21) pp. 802-823 DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasian Education and Culture

Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Özellikleri ile Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki

DOI    IŞIK, M., Çetin, M. (2020) "Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Özellikleri ile Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki", İZÜ Eğitim Dergisi, 2 (4) pp. 155-173 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16232"> IŞIK, M., Çetin, M. (2020) "Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Özellikleri ile Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki", İZÜ Eğitim Dergisi, 2 (4) pp. 155-173 DOI    IŞIK, M., Çetin, M. (2020) "Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Özellikleri ile Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişki", İZÜ Eğitim Dergisi, 2 (4) pp. 155-173 DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İZÜ Eğitim Dergisi

Investigation of School Administrators' Technological Leadership Behaviors in the Context of Teachers' Professional Development

Link DOI   IŞIK, M. (2023) "Investigation of School Administrators' Technological Leadership Behaviors in the Context of Teachers' Professional Development", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 11 (4) pp. 238-257 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-16233"> IŞIK, M. (2023) "Investigation of School Administrators' Technological Leadership Behaviors in the Context of Teachers' Professional Development", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 11 (4) pp. 238-257 Link DOI   IŞIK, M. (2023) "Investigation of School Administrators' Technological Leadership Behaviors in the Context of Teachers' Professional Development", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 11 (4) pp. 238-257 Link DOI  
2023 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Malaysian Online Journal of Educational Technology

Expectations and Level of Satisfaction of University Students from the Higher Education System

DOI    IŞIK, M. (2022) "Expectations and Level of Satisfaction of University Students from the Higher Education System", Eurasian Society of Educational Research, 8 (1) pp. 163-178 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16234"> IŞIK, M. (2022) "Expectations and Level of Satisfaction of University Students from the Higher Education System", Eurasian Society of Educational Research, 8 (1) pp. 163-178 DOI    IŞIK, M. (2022) "Expectations and Level of Satisfaction of University Students from the Higher Education System", Eurasian Society of Educational Research, 8 (1) pp. 163-178 DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eurasian Society of Educational Research

Perceptions of School Managers Towards the Acceptance and Use of Technology: A Phenomenological Study

DOI    IŞIK, M. (2022) "Perceptions of School Managers Towards the Acceptance and Use of Technology: A Phenomenological Study", Asian Institute of Research, 5 (4) pp. 185-197 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-16236"> IŞIK, M. (2022) "Perceptions of School Managers Towards the Acceptance and Use of Technology: A Phenomenological Study", Asian Institute of Research, 5 (4) pp. 185-197 DOI    IŞIK, M. (2022) "Perceptions of School Managers Towards the Acceptance and Use of Technology: A Phenomenological Study", Asian Institute of Research, 5 (4) pp. 185-197 DOI   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Asian Institute of Research

COVID 19: Eğitimde Yeni Arayışlar

Link DOI     IŞIK, M., BAHAT, İ. (2021) "COVID 19: Eğitimde Yeni Arayışlar", Üniversite Araştırmaları Dergisi, 4 (1) pp. 82-89 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-16240"> IŞIK, M., BAHAT, İ. (2021) "COVID 19: Eğitimde Yeni Arayışlar", Üniversite Araştırmaları Dergisi, 4 (1) pp. 82-89 [TR Dizin] Link DOI     IŞIK, M., BAHAT, İ. (2021) "COVID 19: Eğitimde Yeni Arayışlar", Üniversite Araştırmaları Dergisi, 4 (1) pp. 82-89 [TR Dizin] Link DOI    
2021 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Üniversite Araştırmaları Dergisi

Profesyonel Öğrenme ve Mesleki Gelişim

IŞIK, M. (2023) "Profesyonel Öğrenme ve Mesleki Gelişim", Ankara/Türkiye : nobel bilimsel, ISBN: 978-625-398-286-7  IŞIK, M. (2023) "Profesyonel Öğrenme ve Mesleki Gelişim", Ankara/Türkiye : nobel bilimsel, ISBN: 978-625-398-286-7 
2023 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
nobel bilimsel

EĞİTİM YÖNETİMİNDE KARİYER EVRELERİ BAĞLAMINDA PROFESYONEL ÖĞRENME

IŞIK, M., Çetin, M. (2021) "EĞİTİM YÖNETİMİNDE KARİYER EVRELERİ BAĞLAMINDA PROFESYONEL ÖĞRENME", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, ISBN: 978-625-433-121-3  IŞIK, M., Çetin, M. (2021) "EĞİTİM YÖNETİMİNDE KARİYER EVRELERİ BAĞLAMINDA PROFESYONEL ÖĞRENME", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, ISBN: 978-625-433-121-3 
2021 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık