img
img
Toplam 23057 kayıt

Açık Sistem Anlayışında Öğretmen Eğitimi

TAŞDEMİR, M. (2009) "Açık Sistem Anlayışında Öğretmen Eğitimi", Türk Yurdu, 29 (262) pp. 61-66   TAŞDEMİR, M. (2009) "Açık Sistem Anlayışında Öğretmen Eğitimi", Türk Yurdu, 29 (262) pp. 61-66  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Yurdu

Learning Approaches of Prospective Teachers

Link DOI   TAŞDEMİR, M., ÇALIŞKAN, N., KULA, S.S. (2014) "Learning Approaches of Prospective Teachers", The Journal of Academic Social Science Studies, (28) pp. 39-53 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15403"> TAŞDEMİR, M., ÇALIŞKAN, N., KULA, S.S. (2014) "Learning Approaches of Prospective Teachers", The Journal of Academic Social Science Studies, (28) pp. 39-53 Link DOI   TAŞDEMİR, M., ÇALIŞKAN, N., KULA, S.S. (2014) "Learning Approaches of Prospective Teachers", The Journal of Academic Social Science Studies, (28) pp. 39-53 Link DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies

Evaluation of Pre service Teachers Academic Self Efficacy Levels in Terms of Some Certain Variables

Link DOI   KULA, S.S., TAŞDEMİR, M. (2014) "Evaluation of Pre service Teachers Academic Self Efficacy Levels in Terms of Some Certain Variables", Procedia Social and Behavioral Sciences., (145) pp. 686-690 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15404"> KULA, S.S., TAŞDEMİR, M. (2014) "Evaluation of Pre service Teachers Academic Self Efficacy Levels in Terms of Some Certain Variables", Procedia Social and Behavioral Sciences., (145) pp. 686-690 Link DOI   KULA, S.S., TAŞDEMİR, M. (2014) "Evaluation of Pre service Teachers Academic Self Efficacy Levels in Terms of Some Certain Variables", Procedia Social and Behavioral Sciences., (145) pp. 686-690 Link DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Procedia Social and Behavioral Sciences.

Kendini Değerlendirme Akran Değerlendirme ve Öğretmen Değerlendirmenin Yazılı Sınav Sonuçlarına Etkisi ve Başarı Yordayıcılığı

Link    TAŞDEMİR, M. (2014) "Kendini Değerlendirme Akran Değerlendirme ve Öğretmen Değerlendirmenin Yazılı Sınav Sonuçlarına Etkisi ve Başarı Yordayıcılığı", Turkish Studies, 9 (5) pp. 1911-2919 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15405"> TAŞDEMİR, M. (2014) "Kendini Değerlendirme Akran Değerlendirme ve Öğretmen Değerlendirmenin Yazılı Sınav Sonuçlarına Etkisi ve Başarı Yordayıcılığı", Turkish Studies, 9 (5) pp. 1911-2919 [TR Dizin] Link    TAŞDEMİR, M. (2014) "Kendini Değerlendirme Akran Değerlendirme ve Öğretmen Değerlendirmenin Yazılı Sınav Sonuçlarına Etkisi ve Başarı Yordayıcılığı", Turkish Studies, 9 (5) pp. 1911-2919 [TR Dizin] Link   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

Birleştirilmiş Sınıflar Hakkında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri Beklenti ve Metaforlar

Link    TAŞDEMİR, M. (2014) "Birleştirilmiş Sınıflar Hakkında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri Beklenti ve Metaforlar", Turkısh Studies, 9 (2) pp. 1459-1475 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15406"> TAŞDEMİR, M. (2014) "Birleştirilmiş Sınıflar Hakkında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri Beklenti ve Metaforlar", Turkısh Studies, 9 (2) pp. 1459-1475 [TR Dizin] Link    TAŞDEMİR, M. (2014) "Birleştirilmiş Sınıflar Hakkında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri Beklenti ve Metaforlar", Turkısh Studies, 9 (2) pp. 1459-1475 [TR Dizin] Link   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkısh Studies

Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Link DOI   TAŞDEMİR, M., Hülya, A.H. (2013) "Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Journal of Qafqaz University, 1 (1) pp. 82-92 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15407"> TAŞDEMİR, M., Hülya, A.H. (2013) "Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Journal of Qafqaz University, 1 (1) pp. 82-92 Link DOI   TAŞDEMİR, M., Hülya, A.H. (2013) "Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Journal of Qafqaz University, 1 (1) pp. 82-92 Link DOI  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Qafqaz University

İlköğretimde Kaynaştırma Uygulaması Üzerine Bir Durum Çalışması

Link DOI   TAŞDEMİR, M. (2011) "İlköğretimde Kaynaştırma Uygulaması Üzerine Bir Durum Çalışması", The journal of Qafqaz, 32 (0) pp. 125-133 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15408"> TAŞDEMİR, M. (2011) "İlköğretimde Kaynaştırma Uygulaması Üzerine Bir Durum Çalışması", The journal of Qafqaz, 32 (0) pp. 125-133 Link DOI   TAŞDEMİR, M. (2011) "İlköğretimde Kaynaştırma Uygulaması Üzerine Bir Durum Çalışması", The journal of Qafqaz, 32 (0) pp. 125-133 Link DOI  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The journal of Qafqaz

Yazokulu ve Normal Öğretim Uygulaması Üzerine Bir Araştırma

Link    TAŞDEMİR, M. (2012) "Yazokulu ve Normal Öğretim Uygulaması Üzerine Bir Araştırma", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H.Ü.Journal of Education), 43 (0) pp. 436-447 [SSCI] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15409"> TAŞDEMİR, M. (2012) "Yazokulu ve Normal Öğretim Uygulaması Üzerine Bir Araştırma", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H.Ü.Journal of Education), 43 (0) pp. 436-447 [SSCI] Link    TAŞDEMİR, M. (2012) "Yazokulu ve Normal Öğretim Uygulaması Üzerine Bir Araştırma", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H.Ü.Journal of Education), 43 (0) pp. 436-447 [SSCI] Link   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H.Ü.Journal of Education)

Teachers Opinions Of Concepts Emphasised İn National Papers Concerning Science And Technology Curriculum

Link   TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M. (2013) "Teachers Opinions Of Concepts Emphasised İn National Papers Concerning Science And Technology Curriculum", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 5 (1) pp. 11-24 [SSCI] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15410"> TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M. (2013) "Teachers Opinions Of Concepts Emphasised İn National Papers Concerning Science And Technology Curriculum", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 5 (1) pp. 11-24 [SSCI] Link   TAŞDEMİR, A., TAŞDEMİR, M. (2013) "Teachers Opinions Of Concepts Emphasised İn National Papers Concerning Science And Technology Curriculum", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 5 (1) pp. 11-24 [SSCI] Link  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies

7-11 YAŞ ÇOCUKLARA SORUMLULUK BİLİNCİ KAZANDIRMA AİLE EĞİTİMİ TASLAK PROGRAMI

TAŞDEMİR, M., Dağıstan, A., Yıldırım, M. (2019) "7-11 YAŞ ÇOCUKLARA SORUMLULUK BİLİNCİ KAZANDIRMA AİLE EĞİTİMİ TASLAK PROGRAMI", İstanbul/Türkiye : Gamze yayıncılık, ISBN: 978-605-80767-2-3  TAŞDEMİR, M., Dağıstan, A., Yıldırım, M. (2019) "7-11 YAŞ ÇOCUKLARA SORUMLULUK BİLİNCİ KAZANDIRMA AİLE EĞİTİMİ TASLAK PROGRAMI", İstanbul/Türkiye : Gamze yayıncılık, ISBN: 978-605-80767-2-3 
2019 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gamze yayıncılık

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

TAŞDEMİR, M. (2011) "Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme", Kırşehir/Türkiye : Sohbet, ISBN: 978-605-87439-1-5  TAŞDEMİR, M. (2011) "Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme", Kırşehir/Türkiye : Sohbet, ISBN: 978-605-87439-1-5 
2011 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sohbet

İLKÖĞRETİM II. KADEME (8.SINIF) GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

İnan, H.K.Ö., TAŞDEMİR, M. (2022) "İLKÖĞRETİM II. KADEME (8.SINIF) GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", ANADOLU 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 1889-1910), Diyarbakir, Türkiye, (Aralık 2022 İnan, H.K.Ö., TAŞDEMİR, M. (2022) "İLKÖĞRETİM II. KADEME (8.SINIF) GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", ANADOLU 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 1889-1910), Diyarbakir, Türkiye, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ANADOLU 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DRAMA YÖNTEMİNİN TOPLAMA VE ÇIKARMA İŞLEMİ ÖĞRETİMİNE KATKISININ İNCELENMESİ / INVESTIGATION OF THE CONTRIBUTION OF TEACHING ADDITION AND SUBTRACTION THROUGH DRAMA METHOD TO PRESCHOOL STUDENTS

Cihan, M., TAŞDEMİR, M. (2022) "OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DRAMA YÖNTEMİNİN TOPLAMA VE ÇIKARMA İŞLEMİ ÖĞRETİMİNE KATKISININ İNCELENMESİ / INVESTIGATION OF THE CONTRIBUTION OF TEACHING ADDITION AND SUBTRACTION THROUGH DRAMA METHOD TO PRESCHOOL STUDENTS", 7th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, January 21-23, 2022 , (pp. 186-207), Gaziantep, Türkiye, (Şubat 2022 Cihan, M., TAŞDEMİR, M. (2022) "OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DRAMA YÖNTEMİNİN TOPLAMA VE ÇIKARMA İŞLEMİ ÖĞRETİMİNE KATKISININ İNCELENMESİ / INVESTIGATION OF THE CONTRIBUTION OF TEACHING ADDITION AND SUBTRACTION THROUGH DRAMA METHOD TO PRESCHOOL STUDENTS", 7th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, January 21-23, 2022 , (pp. 186-207), Gaziantep, Türkiye, (Şubat 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, January 21-23, 2022

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Programı Dışında Başvurmuş Oldukları Ekstra Faaliyetlerin Analizi

Birgili, E., TAŞDEMİR, M. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Programı Dışında Başvurmuş Oldukları Ekstra Faaliyetlerin Analizi", 3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 2019) , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2019 Birgili, E., TAŞDEMİR, M. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Programı Dışında Başvurmuş Oldukları Ekstra Faaliyetlerin Analizi", 3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 2019) , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 2019)

4 – 12. Sınıf Öğrencı̇lerı̇nı̇n Matematı̇ğe İ ̇ lı̇şkı̇n Algıları: Metaforı̇k Bı̇r Yaklaşım (Gı̇resun İ ̇ lı̇ Örneğı̇)

Yıldırım, M., TAŞDEMİR, M. (2019) "4 – 12. Sınıf Öğrencı̇lerı̇nı̇n Matematı̇ğe İ ̇ lı̇şkı̇n Algıları: Metaforı̇k Bı̇r Yaklaşım (Gı̇resun İ ̇ lı̇ Örneğı̇)", . 3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 2019) , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2019 Yıldırım, M., TAŞDEMİR, M. (2019) "4 – 12. Sınıf Öğrencı̇lerı̇nı̇n Matematı̇ğe İ ̇ lı̇şkı̇n Algıları: Metaforı̇k Bı̇r Yaklaşım (Gı̇resun İ ̇ lı̇ Örneğı̇)", . 3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 2019) , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
. 3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 2019)

Investıgatıon Of The Contrıbutıon Of Teachıng Addıtıon And Subtractıon Through Drama Method To Preschool Students.

Cihan, M., TAŞDEMİR, M. (2022) "Investıgatıon Of The Contrıbutıon Of Teachıng Addıtıon And Subtractıon Through Drama Method To Preschool Students.", 7th Internatıonal Zeugma Conference On Scıentıfıc Researches,January 21-23, 2022 , Gaziantep, Türkiye, (Ocak 2022 Cihan, M., TAŞDEMİR, M. (2022) "Investıgatıon Of The Contrıbutıon Of Teachıng Addıtıon And Subtractıon Through Drama Method To Preschool Students.", 7th Internatıonal Zeugma Conference On Scıentıfıc Researches,January 21-23, 2022 , Gaziantep, Türkiye, (Ocak 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th Internatıonal Zeugma Conference On Scıentıfıc Researches,January 21-23, 2022

Ortaokul 6.Sınıf Matematik Dersi Geometri Öğrenme Alanında Gösterip Yaptırma Yönteminin Öğrenci Başarısına Ve Kalıcılığına Etkisi.

Keskinkılıç, V., TAŞDEMİR, M. (2020) "Ortaokul 6.Sınıf Matematik Dersi Geometri Öğrenme Alanında Gösterip Yaptırma Yönteminin Öğrenci Başarısına Ve Kalıcılığına Etkisi.", 3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 25-27 HAZİRAN 2019 , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2020 Keskinkılıç, V., TAŞDEMİR, M. (2020) "Ortaokul 6.Sınıf Matematik Dersi Geometri Öğrenme Alanında Gösterip Yaptırma Yönteminin Öğrenci Başarısına Ve Kalıcılığına Etkisi.", 3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 25-27 HAZİRAN 2019 , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 25-27 HAZİRAN 2019

The Attitude of the Technology and Design Teachers to Measurement and Evaluation.

Belirgen, S., TAŞDEMİR, M. (2021) "The Attitude of the Technology and Design Teachers to Measurement and Evaluation.", The 8th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK) Burdur, 2021-EPOK 2021- , (pp. 151-152), Burdur, Türkiye, (Mart 2021 Belirgen, S., TAŞDEMİR, M. (2021) "The Attitude of the Technology and Design Teachers to Measurement and Evaluation.", The 8th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK) Burdur, 2021-EPOK 2021- , (pp. 151-152), Burdur, Türkiye, (Mart 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 8th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK) Burdur, 2021-EPOK 2021-

Akademik Geriliği Olan Öğrencilere Karşı Sınıf Öğretmenlerin Öğretim Yaklaşımları

TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Şahin, C., ŞENEL, O.E. (2017) "Akademik Geriliği Olan Öğrencilere Karşı Sınıf Öğretmenlerin Öğretim Yaklaşımları", V nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİI , (pp. 1102-1103), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017 TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Şahin, C., ŞENEL, O.E. (2017) "Akademik Geriliği Olan Öğrencilere Karşı Sınıf Öğretmenlerin Öğretim Yaklaşımları", V nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİI , (pp. 1102-1103), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİI

İletişimci Yaklaşım Ve Dilbilgisi-Çeviri Metodunun Yabancı Dilde Başarıya Ve Öz Yeterliğe Etkileri

TAŞDEMİR, M., ŞENEL, O.E. (2017) "İletişimci Yaklaşım Ve Dilbilgisi-Çeviri Metodunun Yabancı Dilde Başarıya Ve Öz Yeterliğe Etkileri", IV nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİ , (pp. 1699-1700), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017 TAŞDEMİR, M., ŞENEL, O.E. (2017) "İletişimci Yaklaşım Ve Dilbilgisi-Çeviri Metodunun Yabancı Dilde Başarıya Ve Öz Yeterliğe Etkileri", IV nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİ , (pp. 1699-1700), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİ