img
img
Toplam 23415 kayıt

Kendini Değerlendirme Akran Değerlendirme ve Öğretmen Değerlendirmenin Yazılı Sınav Sonuçlarına Etkisi ve Başarı Yordayıcılığı

Link    Taşdemir, M. (2014) "Kendini Değerlendirme Akran Değerlendirme ve Öğretmen Değerlendirmenin Yazılı Sınav Sonuçlarına Etkisi ve Başarı Yordayıcılığı", Turkish Studies, 9 (5) pp. 1911-2919 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15405"> Taşdemir, M. (2014) "Kendini Değerlendirme Akran Değerlendirme ve Öğretmen Değerlendirmenin Yazılı Sınav Sonuçlarına Etkisi ve Başarı Yordayıcılığı", Turkish Studies, 9 (5) pp. 1911-2919 [TR Dizin] Link    Taşdemir, M. (2014) "Kendini Değerlendirme Akran Değerlendirme ve Öğretmen Değerlendirmenin Yazılı Sınav Sonuçlarına Etkisi ve Başarı Yordayıcılığı", Turkish Studies, 9 (5) pp. 1911-2919 [TR Dizin] Link   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

Birleştirilmiş Sınıflar Hakkında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri Beklenti ve Metaforlar

Link    Taşdemir, M. (2014) "Birleştirilmiş Sınıflar Hakkında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri Beklenti ve Metaforlar", Turkısh Studies, 9 (2) pp. 1459-1475 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15406"> Taşdemir, M. (2014) "Birleştirilmiş Sınıflar Hakkında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri Beklenti ve Metaforlar", Turkısh Studies, 9 (2) pp. 1459-1475 [TR Dizin] Link    Taşdemir, M. (2014) "Birleştirilmiş Sınıflar Hakkında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri Beklenti ve Metaforlar", Turkısh Studies, 9 (2) pp. 1459-1475 [TR Dizin] Link   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkısh Studies

Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Link DOI   Taşdemir, M., Hülya, A.H. (2013) "Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Journal of Qafqaz University, 1 (1) pp. 82-92 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15407"> Taşdemir, M., Hülya, A.H. (2013) "Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Journal of Qafqaz University, 1 (1) pp. 82-92 Link DOI   Taşdemir, M., Hülya, A.H. (2013) "Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Journal of Qafqaz University, 1 (1) pp. 82-92 Link DOI  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Qafqaz University

İlköğretimde Kaynaştırma Uygulaması Üzerine Bir Durum Çalışması

Link DOI   Taşdemir, M. (2011) "İlköğretimde Kaynaştırma Uygulaması Üzerine Bir Durum Çalışması", The journal of Qafqaz, 32 (0) pp. 125-133 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15408"> Taşdemir, M. (2011) "İlköğretimde Kaynaştırma Uygulaması Üzerine Bir Durum Çalışması", The journal of Qafqaz, 32 (0) pp. 125-133 Link DOI   Taşdemir, M. (2011) "İlköğretimde Kaynaştırma Uygulaması Üzerine Bir Durum Çalışması", The journal of Qafqaz, 32 (0) pp. 125-133 Link DOI  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The journal of Qafqaz

Yazokulu ve Normal Öğretim Uygulaması Üzerine Bir Araştırma

Link    Taşdemir, M. (2012) "Yazokulu ve Normal Öğretim Uygulaması Üzerine Bir Araştırma", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H.Ü.Journal of Education), 43 (0) pp. 436-447 [SSCI] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15409"> Taşdemir, M. (2012) "Yazokulu ve Normal Öğretim Uygulaması Üzerine Bir Araştırma", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H.Ü.Journal of Education), 43 (0) pp. 436-447 [SSCI] Link    Taşdemir, M. (2012) "Yazokulu ve Normal Öğretim Uygulaması Üzerine Bir Araştırma", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H.Ü.Journal of Education), 43 (0) pp. 436-447 [SSCI] Link   
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H.Ü.Journal of Education)

Teachers Opinions Of Concepts Emphasised İn National Papers Concerning Science And Technology Curriculum

Link   Taşdemir, A., Taşdemir, M. (2013) "Teachers Opinions Of Concepts Emphasised İn National Papers Concerning Science And Technology Curriculum", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 5 (1) pp. 11-24 [SSCI] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15410"> Taşdemir, A., Taşdemir, M. (2013) "Teachers Opinions Of Concepts Emphasised İn National Papers Concerning Science And Technology Curriculum", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 5 (1) pp. 11-24 [SSCI] Link   Taşdemir, A., Taşdemir, M. (2013) "Teachers Opinions Of Concepts Emphasised İn National Papers Concerning Science And Technology Curriculum", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 5 (1) pp. 11-24 [SSCI] Link  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies

7-11 YAŞ ÇOCUKLARA SORUMLULUK BİLİNCİ KAZANDIRMA AİLE EĞİTİMİ TASLAK PROGRAMI

Taşdemir, M., Dağıstan, A., Yıldırım, M. (2019) "7-11 YAŞ ÇOCUKLARA SORUMLULUK BİLİNCİ KAZANDIRMA AİLE EĞİTİMİ TASLAK PROGRAMI", İstanbul/Türkiye : Gamze yayıncılık, ISBN: 978-605-80767-2-3  Taşdemir, M., Dağıstan, A., Yıldırım, M. (2019) "7-11 YAŞ ÇOCUKLARA SORUMLULUK BİLİNCİ KAZANDIRMA AİLE EĞİTİMİ TASLAK PROGRAMI", İstanbul/Türkiye : Gamze yayıncılık, ISBN: 978-605-80767-2-3 
2019 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gamze yayıncılık

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Taşdemir, M. (2011) "Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme", Kırşehir/Türkiye : Sohbet, ISBN: 978-605-87439-1-5  Taşdemir, M. (2011) "Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme", Kırşehir/Türkiye : Sohbet, ISBN: 978-605-87439-1-5 
2011 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sohbet

İLKÖĞRETİM II. KADEME (8.SINIF) GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

İnan, H.K.Ö., Taşdemir, M. (2022) "İLKÖĞRETİM II. KADEME (8.SINIF) GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", ANADOLU 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 1889-1910), Diyarbakir, Türkiye, (Aralık 2022 İnan, H.K.Ö., Taşdemir, M. (2022) "İLKÖĞRETİM II. KADEME (8.SINIF) GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ", ANADOLU 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES , (pp. 1889-1910), Diyarbakir, Türkiye, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ANADOLU 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DRAMA YÖNTEMİNİN TOPLAMA VE ÇIKARMA İŞLEMİ ÖĞRETİMİNE KATKISININ İNCELENMESİ / INVESTIGATION OF THE CONTRIBUTION OF TEACHING ADDITION AND SUBTRACTION THROUGH DRAMA METHOD TO PRESCHOOL STUDENTS

Cihan, M., Taşdemir, M. (2022) "OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DRAMA YÖNTEMİNİN TOPLAMA VE ÇIKARMA İŞLEMİ ÖĞRETİMİNE KATKISININ İNCELENMESİ / INVESTIGATION OF THE CONTRIBUTION OF TEACHING ADDITION AND SUBTRACTION THROUGH DRAMA METHOD TO PRESCHOOL STUDENTS", 7th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, January 21-23, 2022 , (pp. 186-207), Gaziantep, Türkiye, (Şubat 2022 Cihan, M., Taşdemir, M. (2022) "OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DRAMA YÖNTEMİNİN TOPLAMA VE ÇIKARMA İŞLEMİ ÖĞRETİMİNE KATKISININ İNCELENMESİ / INVESTIGATION OF THE CONTRIBUTION OF TEACHING ADDITION AND SUBTRACTION THROUGH DRAMA METHOD TO PRESCHOOL STUDENTS", 7th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, January 21-23, 2022 , (pp. 186-207), Gaziantep, Türkiye, (Şubat 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, January 21-23, 2022

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Programı Dışında Başvurmuş Oldukları Ekstra Faaliyetlerin Analizi

Birgili, E., Taşdemir, M. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Programı Dışında Başvurmuş Oldukları Ekstra Faaliyetlerin Analizi", 3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 2019) , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2019 Birgili, E., Taşdemir, M. (2019) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Programı Dışında Başvurmuş Oldukları Ekstra Faaliyetlerin Analizi", 3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 2019) , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 2019)

4 – 12. Sınıf Öğrencı̇lerı̇nı̇n Matematı̇ğe İ ̇ lı̇şkı̇n Algıları: Metaforı̇k Bı̇r Yaklaşım (Gı̇resun İ ̇ lı̇ Örneğı̇)

Yıldırım, M., Taşdemir, M. (2019) "4 – 12. Sınıf Öğrencı̇lerı̇nı̇n Matematı̇ğe İ ̇ lı̇şkı̇n Algıları: Metaforı̇k Bı̇r Yaklaşım (Gı̇resun İ ̇ lı̇ Örneğı̇)", . 3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 2019) , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2019 Yıldırım, M., Taşdemir, M. (2019) "4 – 12. Sınıf Öğrencı̇lerı̇nı̇n Matematı̇ğe İ ̇ lı̇şkı̇n Algıları: Metaforı̇k Bı̇r Yaklaşım (Gı̇resun İ ̇ lı̇ Örneğı̇)", . 3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 2019) , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
. 3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 2019)

Investıgatıon Of The Contrıbutıon Of Teachıng Addıtıon And Subtractıon Through Drama Method To Preschool Students.

Cihan, M., Taşdemir, M. (2022) "Investıgatıon Of The Contrıbutıon Of Teachıng Addıtıon And Subtractıon Through Drama Method To Preschool Students.", 7th Internatıonal Zeugma Conference On Scıentıfıc Researches,January 21-23, 2022 , Gaziantep, Türkiye, (Ocak 2022 Cihan, M., Taşdemir, M. (2022) "Investıgatıon Of The Contrıbutıon Of Teachıng Addıtıon And Subtractıon Through Drama Method To Preschool Students.", 7th Internatıonal Zeugma Conference On Scıentıfıc Researches,January 21-23, 2022 , Gaziantep, Türkiye, (Ocak 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th Internatıonal Zeugma Conference On Scıentıfıc Researches,January 21-23, 2022

Ortaokul 6.Sınıf Matematik Dersi Geometri Öğrenme Alanında Gösterip Yaptırma Yönteminin Öğrenci Başarısına Ve Kalıcılığına Etkisi.

Keskinkılıç, V., Taşdemir, M. (2020) "Ortaokul 6.Sınıf Matematik Dersi Geometri Öğrenme Alanında Gösterip Yaptırma Yönteminin Öğrenci Başarısına Ve Kalıcılığına Etkisi.", 3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 25-27 HAZİRAN 2019 , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2020 Keskinkılıç, V., Taşdemir, M. (2020) "Ortaokul 6.Sınıf Matematik Dersi Geometri Öğrenme Alanında Gösterip Yaptırma Yönteminin Öğrenci Başarısına Ve Kalıcılığına Etkisi.", 3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 25-27 HAZİRAN 2019 , Nevşehir, Türkiye, (Haziran 2020
2020 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (RESSCONGRESS- 25-27 HAZİRAN 2019

The Attitude of the Technology and Design Teachers to Measurement and Evaluation.

Belirgen, S., Taşdemir, M. (2021) "The Attitude of the Technology and Design Teachers to Measurement and Evaluation.", The 8th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK) Burdur, 2021-EPOK 2021- , (pp. 151-152), Burdur, Türkiye, (Mart 2021 Belirgen, S., Taşdemir, M. (2021) "The Attitude of the Technology and Design Teachers to Measurement and Evaluation.", The 8th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK) Burdur, 2021-EPOK 2021- , (pp. 151-152), Burdur, Türkiye, (Mart 2021
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The 8th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK) Burdur, 2021-EPOK 2021-

Akademik Geriliği Olan Öğrencilere Karşı Sınıf Öğretmenlerin Öğretim Yaklaşımları

Taşdemir, M., Taşdemir, F., Şahin, C., Şenel, O.E. (2017) "Akademik Geriliği Olan Öğrencilere Karşı Sınıf Öğretmenlerin Öğretim Yaklaşımları", V nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİI , (pp. 1102-1103), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017 Taşdemir, M., Taşdemir, F., Şahin, C., Şenel, O.E. (2017) "Akademik Geriliği Olan Öğrencilere Karşı Sınıf Öğretmenlerin Öğretim Yaklaşımları", V nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİI , (pp. 1102-1103), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİI

İletişimci Yaklaşım Ve Dilbilgisi-Çeviri Metodunun Yabancı Dilde Başarıya Ve Öz Yeterliğe Etkileri

Taşdemir, M., Şenel, O.E. (2017) "İletişimci Yaklaşım Ve Dilbilgisi-Çeviri Metodunun Yabancı Dilde Başarıya Ve Öz Yeterliğe Etkileri", IV nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİ , (pp. 1699-1700), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017 Taşdemir, M., Şenel, O.E. (2017) "İletişimci Yaklaşım Ve Dilbilgisi-Çeviri Metodunun Yabancı Dilde Başarıya Ve Öz Yeterliğe Etkileri", IV nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİ , (pp. 1699-1700), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİ

(10815) Hikâyelerle Desteklenmiş Yabancı Dil Öğretiminin 5 ve 8. Sınıflar Düzeylerinde Kelime Dağarcığı,Okuduğunu Anlama ve Yabancı Dile Karşı Tutuma Etkisi

Taşdemir, M., Şahin, C. (2017) "(10815) Hikâyelerle Desteklenmiş Yabancı Dil Öğretiminin 5 ve 8. Sınıflar Düzeylerinde Kelime Dağarcığı,Okuduğunu Anlama ve Yabancı Dile Karşı Tutuma Etkisi", IV nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi 11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİ , (pp. 1697-1698), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017 Taşdemir, M., Şahin, C. (2017) "(10815) Hikâyelerle Desteklenmiş Yabancı Dil Öğretiminin 5 ve 8. Sınıflar Düzeylerinde Kelime Dağarcığı,Okuduğunu Anlama ve Yabancı Dile Karşı Tutuma Etkisi", IV nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi 11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİ , (pp. 1697-1698), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV nd International Eurasian Educational Research Congress4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi 11 - 14 Mayıs 2017 Pamukkale ÜniversitesiDENİZLİ

İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YAKLAŞIMLARINAİLİŞKİN OLUMSUZLUKLAR

Taşdemir, M., Taşdemir, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YAKLAŞIMLARINAİLİŞKİN OLUMSUZLUKLAR", 8th International Congress on New Trends in Education8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi 18 - 20 May/Mayıs, Porto Bello Hotel, Antalya- Turkey , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017 Taşdemir, M., Taşdemir, F., Keskinkılıç, V., Köksal, A.C., Şahin, C. (2017) "İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YAKLAŞIMLARINAİLİŞKİN OLUMSUZLUKLAR", 8th International Congress on New Trends in Education8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi 18 - 20 May/Mayıs, Porto Bello Hotel, Antalya- Turkey , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Congress on New Trends in Education8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi 18 - 20 May/Mayıs, Porto Bello Hotel, Antalya- Turkey

Öğretmen Adaylarının Düşünme Türlerine İlişkin Bilgi Düzeyleri Bir Durum Saptaması

Taşdemir, M., Taşdemir, F., Geçer, Y. (2016) "Öğretmen Adaylarının Düşünme Türlerine İlişkin Bilgi Düzeyleri Bir Durum Saptaması", IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi. , (pp. 300-303), Muğla, Türkiye, (Kasım 2016 Taşdemir, M., Taşdemir, F., Geçer, Y. (2016) "Öğretmen Adaylarının Düşünme Türlerine İlişkin Bilgi Düzeyleri Bir Durum Saptaması", IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi. , (pp. 300-303), Muğla, Türkiye, (Kasım 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi.