img
img
Toplam 23414 kayıt

Yazokulu Uygulamasın Nedenine İlişkin Öğrenci Görüşleri

Link    Taşdemir, M. (2010) "Yazokulu Uygulamasın Nedenine İlişkin Öğrenci Görüşleri", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 9 (31) pp. 28-40 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15375"> Taşdemir, M. (2010) "Yazokulu Uygulamasın Nedenine İlişkin Öğrenci Görüşleri", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 9 (31) pp. 28-40 [TR Dizin] Link    Taşdemir, M. (2010) "Yazokulu Uygulamasın Nedenine İlişkin Öğrenci Görüşleri", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 9 (31) pp. 28-40 [TR Dizin] Link   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

ÖĞRETMENLERİN OKULLARDAKİ DİSİPLİN UYGULAMALARI HAKKINDAÖĞRETMEN ADAYI GÖRÜŞLERİ

Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Pektaş, F.B.E., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "ÖĞRETMENLERİN OKULLARDAKİ DİSİPLİN UYGULAMALARI HAKKINDAÖĞRETMEN ADAYI GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 218-229 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15376"> Taşdemir, M., Taşdemir, F., Pektaş, F.B.E., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "ÖĞRETMENLERİN OKULLARDAKİ DİSİPLİN UYGULAMALARI HAKKINDAÖĞRETMEN ADAYI GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 218-229 Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Pektaş, F.B.E., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "ÖĞRETMENLERİN OKULLARDAKİ DİSİPLİN UYGULAMALARI HAKKINDAÖĞRETMEN ADAYI GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 218-229 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi

ATANMIŞ ADAY ÖĞRETMENLERİN DÜŞÜNCE BİÇİMLERİ BİLGİ DÜZEYLERİ KIRŞEHİR ÖRNEĞİ

Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Keskin, Ş., Pektaş, F.B.E. (2016) "ATANMIŞ ADAY ÖĞRETMENLERİN DÜŞÜNCE BİÇİMLERİ BİLGİ DÜZEYLERİ KIRŞEHİR ÖRNEĞİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 132-139 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15377"> Taşdemir, M., Taşdemir, F., Keskin, Ş., Pektaş, F.B.E. (2016) "ATANMIŞ ADAY ÖĞRETMENLERİN DÜŞÜNCE BİÇİMLERİ BİLGİ DÜZEYLERİ KIRŞEHİR ÖRNEĞİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 132-139 Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Keskin, Ş., Pektaş, F.B.E. (2016) "ATANMIŞ ADAY ÖĞRETMENLERİN DÜŞÜNCE BİÇİMLERİ BİLGİ DÜZEYLERİ KIRŞEHİR ÖRNEĞİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 132-139 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi

ÖĞRETMENLERİN İNSAN İLİŞKİLERİ HAKKINDA ADAY ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "ÖĞRETMENLERİN İNSAN İLİŞKİLERİ HAKKINDA ADAY ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 196-207 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15378"> Taşdemir, M., Taşdemir, F., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "ÖĞRETMENLERİN İNSAN İLİŞKİLERİ HAKKINDA ADAY ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 196-207 Link   Taşdemir, M., Taşdemir, F., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "ÖĞRETMENLERİN İNSAN İLİŞKİLERİ HAKKINDA ADAY ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 196-207 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi

Ödül ve Etkisi Üzerine Deneyimler

  Taşdemir, M., Taşdemir, F. (2016) "Ödül ve Etkisi Üzerine Deneyimler", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 172-190   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15379"> Taşdemir, M., Taşdemir, F. (2016) "Ödül ve Etkisi Üzerine Deneyimler", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 172-190    Taşdemir, M., Taşdemir, F. (2016) "Ödül ve Etkisi Üzerine Deneyimler", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 172-190   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences

Ders Kitaplarının Kullanımında Anlama Stratejilerinin Kullanımı İle Başarı Arasındaki İlişki Üzerine Bir Durum Çalışması

Link    Taşdemir, M. (2010) "Ders Kitaplarının Kullanımında Anlama Stratejilerinin Kullanımı İle Başarı Arasındaki İlişki Üzerine Bir Durum Çalışması", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (4) pp. 913-947 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15381"> Taşdemir, M. (2010) "Ders Kitaplarının Kullanımında Anlama Stratejilerinin Kullanımı İle Başarı Arasındaki İlişki Üzerine Bir Durum Çalışması", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (4) pp. 913-947 [TR Dizin] Link    Taşdemir, M. (2010) "Ders Kitaplarının Kullanımında Anlama Stratejilerinin Kullanımı İle Başarı Arasındaki İlişki Üzerine Bir Durum Çalışması", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (4) pp. 913-947 [TR Dizin] Link   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

A Comparison of Turkish Primary School Students Achievement in Science and Maths Subjects

Link   Taşdemir, M., Taşdemir, A. (2008) "A Comparison of Turkish Primary School Students Achievement in Science and Maths Subjects", Journal of Qafqaz University, 22 (1) pp. 190-198 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15384"> Taşdemir, M., Taşdemir, A. (2008) "A Comparison of Turkish Primary School Students Achievement in Science and Maths Subjects", Journal of Qafqaz University, 22 (1) pp. 190-198 Link   Taşdemir, M., Taşdemir, A. (2008) "A Comparison of Turkish Primary School Students Achievement in Science and Maths Subjects", Journal of Qafqaz University, 22 (1) pp. 190-198 Link  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Qafqaz University

The Influence of Portfolio Evaluation Which is Employed in The Process of Cooperative Learning on Student Success

Link   Taşdemir, A., Yıldırım, K., Taşdemir, M. (2009) "The Influence of Portfolio Evaluation Which is Employed in The Process of Cooperative Learning on Student Success", Egitimde Kuram ve Uygulama / Journal of Theory and Practice in Education, 5 (1) pp. 53-66 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15385"> Taşdemir, A., Yıldırım, K., Taşdemir, M. (2009) "The Influence of Portfolio Evaluation Which is Employed in The Process of Cooperative Learning on Student Success", Egitimde Kuram ve Uygulama / Journal of Theory and Practice in Education, 5 (1) pp. 53-66 Link   Taşdemir, A., Yıldırım, K., Taşdemir, M. (2009) "The Influence of Portfolio Evaluation Which is Employed in The Process of Cooperative Learning on Student Success", Egitimde Kuram ve Uygulama / Journal of Theory and Practice in Education, 5 (1) pp. 53-66 Link  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Egitimde Kuram ve Uygulama / Journal of Theory and Practice in Education

İlköğretimde Değerler Eğitimi ve Bu Değerlerin Alevi Bektaşi Değerleri ile İlişkisi

  Taşdemir, M. (2009) "İlköğretimde Değerler Eğitimi ve Bu Değerlerin Alevi Bektaşi Değerleri ile İlişkisi", Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Velî Araştırma Dergisi, (51) pp. 295-326 [AHCI]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15386"> Taşdemir, M. (2009) "İlköğretimde Değerler Eğitimi ve Bu Değerlerin Alevi Bektaşi Değerleri ile İlişkisi", Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Velî Araştırma Dergisi, (51) pp. 295-326 [AHCI]    Taşdemir, M. (2009) "İlköğretimde Değerler Eğitimi ve Bu Değerlerin Alevi Bektaşi Değerleri ile İlişkisi", Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Velî Araştırma Dergisi, (51) pp. 295-326 [AHCI]   
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Velî Araştırma Dergisi

The Effects of The REAP Reading Comprehension Technique on Students Success

Link DOI   Taşdemir, M. (2010) "The Effects of The REAP Reading Comprehension Technique on Students Success", Socıal Behavıor and Personalıty, 38 (4) pp. 553-560 [SSCI] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15387"> Taşdemir, M. (2010) "The Effects of The REAP Reading Comprehension Technique on Students Success", Socıal Behavıor and Personalıty, 38 (4) pp. 553-560 [SSCI] Link DOI   Taşdemir, M. (2010) "The Effects of The REAP Reading Comprehension Technique on Students Success", Socıal Behavıor and Personalıty, 38 (4) pp. 553-560 [SSCI] Link DOI  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Socıal Behavıor and Personalıty

Çocuklara Sorumluluk Kazandırmada Ebeveynlerin BHTG Yaklaşımını Uygulama Durumları Bir Durum Çalışması

Link    Taşdemir, M., Gülen, D. (2014) "Çocuklara Sorumluluk Kazandırmada Ebeveynlerin BHTG Yaklaşımını Uygulama Durumları Bir Durum Çalışması", Turkish Studies, 9 (8) pp. 47-71 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15388"> Taşdemir, M., Gülen, D. (2014) "Çocuklara Sorumluluk Kazandırmada Ebeveynlerin BHTG Yaklaşımını Uygulama Durumları Bir Durum Çalışması", Turkish Studies, 9 (8) pp. 47-71 [TR Dizin] Link    Taşdemir, M., Gülen, D. (2014) "Çocuklara Sorumluluk Kazandırmada Ebeveynlerin BHTG Yaklaşımını Uygulama Durumları Bir Durum Çalışması", Turkish Studies, 9 (8) pp. 47-71 [TR Dizin] Link   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

Sınıf Öğretmenlerinin Okul Meslektaşları ve Kendi Mesleki Yeterliklerini Algılamaları

Link    Taşdemir, M. (2007) "Sınıf Öğretmenlerinin Okul Meslektaşları ve Kendi Mesleki Yeterliklerini Algılamaları", Milli Eğitim Dergisi, 36 (174) pp. 171-192 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15390"> Taşdemir, M. (2007) "Sınıf Öğretmenlerinin Okul Meslektaşları ve Kendi Mesleki Yeterliklerini Algılamaları", Milli Eğitim Dergisi, 36 (174) pp. 171-192 [TR Dizin] Link    Taşdemir, M. (2007) "Sınıf Öğretmenlerinin Okul Meslektaşları ve Kendi Mesleki Yeterliklerini Algılamaları", Milli Eğitim Dergisi, 36 (174) pp. 171-192 [TR Dizin] Link   
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim Dergisi

Mesleki sürecin bazı Boyutlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

Link   Taşdemir, M. (2007) "Mesleki sürecin bazı Boyutlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (14) pp. 161-174 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15393"> Taşdemir, M. (2007) "Mesleki sürecin bazı Boyutlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (14) pp. 161-174 Link   Taşdemir, M. (2007) "Mesleki sürecin bazı Boyutlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (14) pp. 161-174 Link  
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Principles of Collectivism Application in Compulsory Education Curriculum in Turkey

Link    Taşdemir, M. (2007) "The Principles of Collectivism Application in Compulsory Education Curriculum in Turkey", Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 15-20 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15394"> Taşdemir, M. (2007) "The Principles of Collectivism Application in Compulsory Education Curriculum in Turkey", Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 15-20 [TR Dizin] Link    Taşdemir, M. (2007) "The Principles of Collectivism Application in Compulsory Education Curriculum in Turkey", Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 15-20 [TR Dizin] Link   
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

An Evaluation of Compulsory Education Primary in Turkish National Education in Joinning Processes at the Europe Union

Link    Taşdemir, M. (2009) "An Evaluation of Compulsory Education Primary in Turkish National Education in Joinning Processes at the Europe Union", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (2) pp. 101-110 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15395"> Taşdemir, M. (2009) "An Evaluation of Compulsory Education Primary in Turkish National Education in Joinning Processes at the Europe Union", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (2) pp. 101-110 [TR Dizin] Link    Taşdemir, M. (2009) "An Evaluation of Compulsory Education Primary in Turkish National Education in Joinning Processes at the Europe Union", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (2) pp. 101-110 [TR Dizin] Link   
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim Müfredatındaki Fen ve Dil Temelli Derslerin Disiplinler arası Bir Yaklaşımla İncelenmesi

Link    Taşdemir, M., Taşdemir, A. (2011) "İlköğretim Müfredatındaki Fen ve Dil Temelli Derslerin Disiplinler arası Bir Yaklaşımla İncelenmesi", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21 (1) pp. 217-232 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15396"> Taşdemir, M., Taşdemir, A. (2011) "İlköğretim Müfredatındaki Fen ve Dil Temelli Derslerin Disiplinler arası Bir Yaklaşımla İncelenmesi", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21 (1) pp. 217-232 Link    Taşdemir, M., Taşdemir, A. (2011) "İlköğretim Müfredatındaki Fen ve Dil Temelli Derslerin Disiplinler arası Bir Yaklaşımla İncelenmesi", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21 (1) pp. 217-232 Link   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

The Development of Causality Concept of Primary SchoolStudents in the Instruction of Social StudiesSosyal Bilgiler Öğretimi Kapsamında İlköğretim Öğrencilerinde Nedensellik Kavramının Gelişimi

Link   Tay, B., Şefika, K., Taşdemir, M. (2010) "The Development of Causality Concept of Primary SchoolStudents in the Instruction of Social StudiesSosyal Bilgiler Öğretimi Kapsamında İlköğretim Öğrencilerinde Nedensellik Kavramının Gelişimi", Elementary Education Online/ İlköğretimonline, 9 (1) pp. 241-255 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15397"> Tay, B., Şefika, K., Taşdemir, M. (2010) "The Development of Causality Concept of Primary SchoolStudents in the Instruction of Social StudiesSosyal Bilgiler Öğretimi Kapsamında İlköğretim Öğrencilerinde Nedensellik Kavramının Gelişimi", Elementary Education Online/ İlköğretimonline, 9 (1) pp. 241-255 Link   Tay, B., Şefika, K., Taşdemir, M. (2010) "The Development of Causality Concept of Primary SchoolStudents in the Instruction of Social StudiesSosyal Bilgiler Öğretimi Kapsamında İlköğretim Öğrencilerinde Nedensellik Kavramının Gelişimi", Elementary Education Online/ İlköğretimonline, 9 (1) pp. 241-255 Link  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elementary Education Online/ İlköğretimonline

Açık Sistem Anlayışında Öğretmen Eğitimi

Taşdemir, M. (2009) "Açık Sistem Anlayışında Öğretmen Eğitimi", Türk Yurdu, 29 (262) pp. 61-66   Taşdemir, M. (2009) "Açık Sistem Anlayışında Öğretmen Eğitimi", Türk Yurdu, 29 (262) pp. 61-66  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Yurdu

Learning Approaches of Prospective Teachers

Link DOI   Taşdemir, M., Çalışkan, N., Kula, S.S. (2014) "Learning Approaches of Prospective Teachers", The Journal of Academic Social Science Studies, (28) pp. 39-53 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15403"> Taşdemir, M., Çalışkan, N., Kula, S.S. (2014) "Learning Approaches of Prospective Teachers", The Journal of Academic Social Science Studies, (28) pp. 39-53 Link DOI   Taşdemir, M., Çalışkan, N., Kula, S.S. (2014) "Learning Approaches of Prospective Teachers", The Journal of Academic Social Science Studies, (28) pp. 39-53 Link DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies

Evaluation of Pre service Teachers Academic Self Efficacy Levels in Terms of Some Certain Variables

Link DOI   Kula, S.S., Taşdemir, M. (2014) "Evaluation of Pre service Teachers Academic Self Efficacy Levels in Terms of Some Certain Variables", Procedia Social and Behavioral Sciences., (145) pp. 686-690 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15404"> Kula, S.S., Taşdemir, M. (2014) "Evaluation of Pre service Teachers Academic Self Efficacy Levels in Terms of Some Certain Variables", Procedia Social and Behavioral Sciences., (145) pp. 686-690 Link DOI   Kula, S.S., Taşdemir, M. (2014) "Evaluation of Pre service Teachers Academic Self Efficacy Levels in Terms of Some Certain Variables", Procedia Social and Behavioral Sciences., (145) pp. 686-690 Link DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Procedia Social and Behavioral Sciences.