img
img
Toplam 23057 kayıt

İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi

KULA, S.S., Budak, Y., TAŞDEMİR, M. (2015) "İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 6 (18) pp. 58-80   KULA, S.S., Budak, Y., TAŞDEMİR, M. (2015) "İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi, 6 (18) pp. 58-80  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi

Ev Okulu Uygulaması Üzerine Bir Durum Çalışması Kuram ve Özel Eğitimde Uygulama

TAŞDEMİR, M., Bulut, A.S. (2015) "Ev Okulu Uygulaması Üzerine Bir Durum Çalışması Kuram ve Özel Eğitimde Uygulama", International Journal of Eurasia Social Sciences, 6 (19) pp. 138-157   TAŞDEMİR, M., Bulut, A.S. (2015) "Ev Okulu Uygulaması Üzerine Bir Durum Çalışması Kuram ve Özel Eğitimde Uygulama", International Journal of Eurasia Social Sciences, 6 (19) pp. 138-157  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Eurasia Social Sciences

Okul ve Okul Programı Felsefesinin Değerlendirmesinde Wıles And Bondı nin Yaklaşımı

." target=_blank>Link DOI    TAŞDEMİR, M. (2015) "Okul ve Okul Programı Felsefesinin Değerlendirmesinde Wıles And Bondı nin Yaklaşımı", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 14 (54) pp. 19-45 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15374"> TAŞDEMİR, M. (2015) "Okul ve Okul Programı Felsefesinin Değerlendirmesinde Wıles And Bondı nin Yaklaşımı", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 14 (54) pp. 19-45 [TR Dizin] Link DOI    TAŞDEMİR, M. (2015) "Okul ve Okul Programı Felsefesinin Değerlendirmesinde Wıles And Bondı nin Yaklaşımı", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 14 (54) pp. 19-45 [TR Dizin] Link DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

Yazokulu Uygulamasın Nedenine İlişkin Öğrenci Görüşleri

Link    TAŞDEMİR, M. (2010) "Yazokulu Uygulamasın Nedenine İlişkin Öğrenci Görüşleri", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 9 (31) pp. 28-40 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15375"> TAŞDEMİR, M. (2010) "Yazokulu Uygulamasın Nedenine İlişkin Öğrenci Görüşleri", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 9 (31) pp. 28-40 [TR Dizin] Link    TAŞDEMİR, M. (2010) "Yazokulu Uygulamasın Nedenine İlişkin Öğrenci Görüşleri", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 9 (31) pp. 28-40 [TR Dizin] Link   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

ÖĞRETMENLERİN OKULLARDAKİ DİSİPLİN UYGULAMALARI HAKKINDAÖĞRETMEN ADAYI GÖRÜŞLERİ

Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Pektaş, F.B.E., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "ÖĞRETMENLERİN OKULLARDAKİ DİSİPLİN UYGULAMALARI HAKKINDAÖĞRETMEN ADAYI GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 218-229 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15376"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Pektaş, F.B.E., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "ÖĞRETMENLERİN OKULLARDAKİ DİSİPLİN UYGULAMALARI HAKKINDAÖĞRETMEN ADAYI GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 218-229 Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Pektaş, F.B.E., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "ÖĞRETMENLERİN OKULLARDAKİ DİSİPLİN UYGULAMALARI HAKKINDAÖĞRETMEN ADAYI GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 218-229 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi

ATANMIŞ ADAY ÖĞRETMENLERİN DÜŞÜNCE BİÇİMLERİ BİLGİ DÜZEYLERİ KIRŞEHİR ÖRNEĞİ

Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskin, Ş., Pektaş, F.B.E. (2016) "ATANMIŞ ADAY ÖĞRETMENLERİN DÜŞÜNCE BİÇİMLERİ BİLGİ DÜZEYLERİ KIRŞEHİR ÖRNEĞİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 132-139 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15377"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskin, Ş., Pektaş, F.B.E. (2016) "ATANMIŞ ADAY ÖĞRETMENLERİN DÜŞÜNCE BİÇİMLERİ BİLGİ DÜZEYLERİ KIRŞEHİR ÖRNEĞİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 132-139 Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Keskin, Ş., Pektaş, F.B.E. (2016) "ATANMIŞ ADAY ÖĞRETMENLERİN DÜŞÜNCE BİÇİMLERİ BİLGİ DÜZEYLERİ KIRŞEHİR ÖRNEĞİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 132-139 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi

ÖĞRETMENLERİN İNSAN İLİŞKİLERİ HAKKINDA ADAY ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "ÖĞRETMENLERİN İNSAN İLİŞKİLERİ HAKKINDA ADAY ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 196-207 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15378"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "ÖĞRETMENLERİN İNSAN İLİŞKİLERİ HAKKINDA ADAY ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 196-207 Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F., Buyuran, N., Cesur, S. (2016) "ÖĞRETMENLERİN İNSAN İLİŞKİLERİ HAKKINDA ADAY ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5 (2) pp. 196-207 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi

Ödül ve Etkisi Üzerine Deneyimler

  TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F. (2016) "Ödül ve Etkisi Üzerine Deneyimler", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 172-190   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15379"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F. (2016) "Ödül ve Etkisi Üzerine Deneyimler", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 172-190    TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, F. (2016) "Ödül ve Etkisi Üzerine Deneyimler", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 172-190   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal Of Eurasia Social Sciences

Ders Kitaplarının Kullanımında Anlama Stratejilerinin Kullanımı İle Başarı Arasındaki İlişki Üzerine Bir Durum Çalışması

Link    TAŞDEMİR, M. (2010) "Ders Kitaplarının Kullanımında Anlama Stratejilerinin Kullanımı İle Başarı Arasındaki İlişki Üzerine Bir Durum Çalışması", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (4) pp. 913-947 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15381"> TAŞDEMİR, M. (2010) "Ders Kitaplarının Kullanımında Anlama Stratejilerinin Kullanımı İle Başarı Arasındaki İlişki Üzerine Bir Durum Çalışması", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (4) pp. 913-947 [TR Dizin] Link    TAŞDEMİR, M. (2010) "Ders Kitaplarının Kullanımında Anlama Stratejilerinin Kullanımı İle Başarı Arasındaki İlişki Üzerine Bir Durum Çalışması", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (4) pp. 913-947 [TR Dizin] Link   
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

A Comparison of Turkish Primary School Students Achievement in Science and Maths Subjects

Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2008) "A Comparison of Turkish Primary School Students Achievement in Science and Maths Subjects", Journal of Qafqaz University, 22 (1) pp. 190-198 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15384"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2008) "A Comparison of Turkish Primary School Students Achievement in Science and Maths Subjects", Journal of Qafqaz University, 22 (1) pp. 190-198 Link   TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2008) "A Comparison of Turkish Primary School Students Achievement in Science and Maths Subjects", Journal of Qafqaz University, 22 (1) pp. 190-198 Link  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Qafqaz University

The Influence of Portfolio Evaluation Which is Employed in The Process of Cooperative Learning on Student Success

Link   TAŞDEMİR, A., Yıldırım, K., TAŞDEMİR, M. (2009) "The Influence of Portfolio Evaluation Which is Employed in The Process of Cooperative Learning on Student Success", Egitimde Kuram ve Uygulama / Journal of Theory and Practice in Education, 5 (1) pp. 53-66 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15385"> TAŞDEMİR, A., Yıldırım, K., TAŞDEMİR, M. (2009) "The Influence of Portfolio Evaluation Which is Employed in The Process of Cooperative Learning on Student Success", Egitimde Kuram ve Uygulama / Journal of Theory and Practice in Education, 5 (1) pp. 53-66 Link   TAŞDEMİR, A., Yıldırım, K., TAŞDEMİR, M. (2009) "The Influence of Portfolio Evaluation Which is Employed in The Process of Cooperative Learning on Student Success", Egitimde Kuram ve Uygulama / Journal of Theory and Practice in Education, 5 (1) pp. 53-66 Link  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Egitimde Kuram ve Uygulama / Journal of Theory and Practice in Education

İlköğretimde Değerler Eğitimi ve Bu Değerlerin Alevi Bektaşi Değerleri ile İlişkisi

  TAŞDEMİR, M. (2009) "İlköğretimde Değerler Eğitimi ve Bu Değerlerin Alevi Bektaşi Değerleri ile İlişkisi", Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Velî Araştırma Dergisi, (51) pp. 295-326 [AHCI]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15386"> TAŞDEMİR, M. (2009) "İlköğretimde Değerler Eğitimi ve Bu Değerlerin Alevi Bektaşi Değerleri ile İlişkisi", Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Velî Araştırma Dergisi, (51) pp. 295-326 [AHCI]    TAŞDEMİR, M. (2009) "İlköğretimde Değerler Eğitimi ve Bu Değerlerin Alevi Bektaşi Değerleri ile İlişkisi", Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Velî Araştırma Dergisi, (51) pp. 295-326 [AHCI]   
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Velî Araştırma Dergisi

The Effects of The REAP Reading Comprehension Technique on Students Success

Link DOI   TAŞDEMİR, M. (2010) "The Effects of The REAP Reading Comprehension Technique on Students Success", Socıal Behavıor and Personalıty, 38 (4) pp. 553-560 [SSCI] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15387"> TAŞDEMİR, M. (2010) "The Effects of The REAP Reading Comprehension Technique on Students Success", Socıal Behavıor and Personalıty, 38 (4) pp. 553-560 [SSCI] Link DOI   TAŞDEMİR, M. (2010) "The Effects of The REAP Reading Comprehension Technique on Students Success", Socıal Behavıor and Personalıty, 38 (4) pp. 553-560 [SSCI] Link DOI  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Socıal Behavıor and Personalıty

Çocuklara Sorumluluk Kazandırmada Ebeveynlerin BHTG Yaklaşımını Uygulama Durumları Bir Durum Çalışması

Link    TAŞDEMİR, M., Gülen, D. (2014) "Çocuklara Sorumluluk Kazandırmada Ebeveynlerin BHTG Yaklaşımını Uygulama Durumları Bir Durum Çalışması", Turkish Studies, 9 (8) pp. 47-71 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15388"> TAŞDEMİR, M., Gülen, D. (2014) "Çocuklara Sorumluluk Kazandırmada Ebeveynlerin BHTG Yaklaşımını Uygulama Durumları Bir Durum Çalışması", Turkish Studies, 9 (8) pp. 47-71 [TR Dizin] Link    TAŞDEMİR, M., Gülen, D. (2014) "Çocuklara Sorumluluk Kazandırmada Ebeveynlerin BHTG Yaklaşımını Uygulama Durumları Bir Durum Çalışması", Turkish Studies, 9 (8) pp. 47-71 [TR Dizin] Link   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Turkish Studies

Sınıf Öğretmenlerinin Okul Meslektaşları ve Kendi Mesleki Yeterliklerini Algılamaları

Link    TAŞDEMİR, M. (2007) "Sınıf Öğretmenlerinin Okul Meslektaşları ve Kendi Mesleki Yeterliklerini Algılamaları", Milli Eğitim Dergisi, 36 (174) pp. 171-192 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15390"> TAŞDEMİR, M. (2007) "Sınıf Öğretmenlerinin Okul Meslektaşları ve Kendi Mesleki Yeterliklerini Algılamaları", Milli Eğitim Dergisi, 36 (174) pp. 171-192 [TR Dizin] Link    TAŞDEMİR, M. (2007) "Sınıf Öğretmenlerinin Okul Meslektaşları ve Kendi Mesleki Yeterliklerini Algılamaları", Milli Eğitim Dergisi, 36 (174) pp. 171-192 [TR Dizin] Link   
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Milli Eğitim Dergisi

Mesleki sürecin bazı Boyutlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

Link   TAŞDEMİR, M. (2007) "Mesleki sürecin bazı Boyutlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (14) pp. 161-174 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15393"> TAŞDEMİR, M. (2007) "Mesleki sürecin bazı Boyutlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (14) pp. 161-174 Link   TAŞDEMİR, M. (2007) "Mesleki sürecin bazı Boyutlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (14) pp. 161-174 Link  
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

The Principles of Collectivism Application in Compulsory Education Curriculum in Turkey

Link    TAŞDEMİR, M. (2007) "The Principles of Collectivism Application in Compulsory Education Curriculum in Turkey", Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 15-20 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15394"> TAŞDEMİR, M. (2007) "The Principles of Collectivism Application in Compulsory Education Curriculum in Turkey", Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 15-20 [TR Dizin] Link    TAŞDEMİR, M. (2007) "The Principles of Collectivism Application in Compulsory Education Curriculum in Turkey", Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 15-20 [TR Dizin] Link   
2007 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

An Evaluation of Compulsory Education Primary in Turkish National Education in Joinning Processes at the Europe Union

Link    TAŞDEMİR, M. (2009) "An Evaluation of Compulsory Education Primary in Turkish National Education in Joinning Processes at the Europe Union", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (2) pp. 101-110 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15395"> TAŞDEMİR, M. (2009) "An Evaluation of Compulsory Education Primary in Turkish National Education in Joinning Processes at the Europe Union", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (2) pp. 101-110 [TR Dizin] Link    TAŞDEMİR, M. (2009) "An Evaluation of Compulsory Education Primary in Turkish National Education in Joinning Processes at the Europe Union", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (2) pp. 101-110 [TR Dizin] Link   
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

İlköğretim Müfredatındaki Fen ve Dil Temelli Derslerin Disiplinler arası Bir Yaklaşımla İncelenmesi

Link    TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "İlköğretim Müfredatındaki Fen ve Dil Temelli Derslerin Disiplinler arası Bir Yaklaşımla İncelenmesi", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21 (1) pp. 217-232 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-15396"> TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "İlköğretim Müfredatındaki Fen ve Dil Temelli Derslerin Disiplinler arası Bir Yaklaşımla İncelenmesi", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21 (1) pp. 217-232 Link    TAŞDEMİR, M., TAŞDEMİR, A. (2011) "İlköğretim Müfredatındaki Fen ve Dil Temelli Derslerin Disiplinler arası Bir Yaklaşımla İncelenmesi", Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21 (1) pp. 217-232 Link   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

The Development of Causality Concept of Primary SchoolStudents in the Instruction of Social StudiesSosyal Bilgiler Öğretimi Kapsamında İlköğretim Öğrencilerinde Nedensellik Kavramının Gelişimi

Link   TAY, B., Şefika, K., TAŞDEMİR, M. (2010) "The Development of Causality Concept of Primary SchoolStudents in the Instruction of Social StudiesSosyal Bilgiler Öğretimi Kapsamında İlköğretim Öğrencilerinde Nedensellik Kavramının Gelişimi", Elementary Education Online/ İlköğretimonline, 9 (1) pp. 241-255 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-15397"> TAY, B., Şefika, K., TAŞDEMİR, M. (2010) "The Development of Causality Concept of Primary SchoolStudents in the Instruction of Social StudiesSosyal Bilgiler Öğretimi Kapsamında İlköğretim Öğrencilerinde Nedensellik Kavramının Gelişimi", Elementary Education Online/ İlköğretimonline, 9 (1) pp. 241-255 Link   TAY, B., Şefika, K., TAŞDEMİR, M. (2010) "The Development of Causality Concept of Primary SchoolStudents in the Instruction of Social StudiesSosyal Bilgiler Öğretimi Kapsamında İlköğretim Öğrencilerinde Nedensellik Kavramının Gelişimi", Elementary Education Online/ İlköğretimonline, 9 (1) pp. 241-255 Link  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elementary Education Online/ İlköğretimonline