img
img
Toplam 23022 kayıt

Fen bilgisi öğretmen adaylarının su tüketim davranışlarının değer kimlik ahlaki norm modeli ile açıklanması

ATEŞ, H. (2022) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının su tüketim davranışlarının değer kimlik ahlaki norm modeli ile açıklanması", 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , İzmir, Türkiye, (Aralık 2022 ATEŞ, H. (2022) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının su tüketim davranışlarının değer kimlik ahlaki norm modeli ile açıklanması", 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , İzmir, Türkiye, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Sürdürülebilirliğin temellerinden biri olan atık bertarafının sağlanmasında fen bilimleri öğretmen adaylarının davranışlarının anlaşılması

ATEŞ, H. (2022) "Sürdürülebilirliğin temellerinden biri olan atık bertarafının sağlanmasında fen bilimleri öğretmen adaylarının davranışlarının anlaşılması", 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , İzmir, Türkiye, (Aralık 2022 ATEŞ, H. (2022) "Sürdürülebilirliğin temellerinden biri olan atık bertarafının sağlanmasında fen bilimleri öğretmen adaylarının davranışlarının anlaşılması", 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , İzmir, Türkiye, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Fen bilgisi öğretmen adaylarının etkileşimli e-kitap kullanma niyetlerinin incelenmesi

ATEŞ, H. (2022) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının etkileşimli e-kitap kullanma niyetlerinin incelenmesi", 2. International Black Sea Modern Scientific Research Congress , Rize, Türkiye, (Aralık 2022 ATEŞ, H. (2022) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının etkileşimli e-kitap kullanma niyetlerinin incelenmesi", 2. International Black Sea Modern Scientific Research Congress , Rize, Türkiye, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. International Black Sea Modern Scientific Research Congress

Fen eğitiminde kitlesel açık çevrimiçi ders (MOOC) kullanımına yönelik öğretmen adaylarının niyetlerinin açıklanması

ATEŞ, H. (2022) "Fen eğitiminde kitlesel açık çevrimiçi ders (MOOC) kullanımına yönelik öğretmen adaylarının niyetlerinin açıklanması", 2. International Black Sea Modern Scientific Research Congress , Rize, Türkiye, (Aralık 2022 ATEŞ, H. (2022) "Fen eğitiminde kitlesel açık çevrimiçi ders (MOOC) kullanımına yönelik öğretmen adaylarının niyetlerinin açıklanması", 2. International Black Sea Modern Scientific Research Congress , Rize, Türkiye, (Aralık 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. International Black Sea Modern Scientific Research Congress

Fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre yanlısı davranışlarının incelenmesi

ATEŞ, H. (2019) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre yanlısı davranışlarının incelenmesi", 3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu , Muğla, Türkiye, (Nisan 2019 ATEŞ, H. (2019) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre yanlısı davranışlarının incelenmesi", 3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu , Muğla, Türkiye, (Nisan 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu

Mobil öğrenmeye yönelik fen bilgisi öğretmen adaylarının tutumlarının belirlenmesi

ATEŞ, H. (2019) "Mobil öğrenmeye yönelik fen bilgisi öğretmen adaylarının tutumlarının belirlenmesi", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Mayıs 2019 ATEŞ, H. (2019) "Mobil öğrenmeye yönelik fen bilgisi öğretmen adaylarının tutumlarının belirlenmesi", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Mayıs 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Fen bilgisi öğretmen adaylarının mobil öğrenmeye yönelik farkındalık düzeylerinin belirlenmesi

ATEŞ, H. (2019) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının mobil öğrenmeye yönelik farkındalık düzeylerinin belirlenmesi", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Mayıs 2019 ATEŞ, H. (2019) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının mobil öğrenmeye yönelik farkındalık düzeylerinin belirlenmesi", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Mayıs 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Investigation of preservice science teachers’ beliefs on education for sustainable development

ATEŞ, H. (2016) "Investigation of preservice science teachers’ beliefs on education for sustainable development", 14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION , (Mayıs 2016 ATEŞ, H. (2016) "Investigation of preservice science teachers’ beliefs on education for sustainable development", 14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION , (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION

Examining dissertations conducted about education for sustainable development in Turkey

ATEŞ, H. (2016) "Examining dissertations conducted about education for sustainable development in Turkey", 14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION , Konya, Türkiye, (Mayıs 2016 ATEŞ, H. (2016) "Examining dissertations conducted about education for sustainable development in Turkey", 14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION , Konya, Türkiye, (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION

An attempt for developing determinants of low carbon behavior a clue for climate change adaptation and mitigation

Teksöz, G., Öztekin, C., ATEŞ, H. (2016) "An attempt for developing determinants of low carbon behavior a clue for climate change adaptation and mitigation", 14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION , Konya, Türkiye, (Mayıs 2016 Teksöz, G., Öztekin, C., ATEŞ, H. (2016) "An attempt for developing determinants of low carbon behavior a clue for climate change adaptation and mitigation", 14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION , Konya, Türkiye, (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION

Examining dissertations conducted about ecological footprint in the field of education in Turkey

ATEŞ, H. (2016) "Examining dissertations conducted about ecological footprint in the field of education in Turkey", 14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION , Konya, Türkiye, (Mayıs 2016 ATEŞ, H. (2016) "Examining dissertations conducted about ecological footprint in the field of education in Turkey", 14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION , Konya, Türkiye, (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION

Seyfe Lake flora study and pre-service science teachers’ attitudes toward application

ATEŞ, H., EYÜBOĞLU, Ö. (2017) "Seyfe Lake flora study and pre-service science teachers’ attitudes toward application", 3RD INTERNATIONAL CONGRESSon EDUCATION SCIENCESAND LEARNING TECHNOLOGY , (Kasım 2017 ATEŞ, H., EYÜBOĞLU, Ö. (2017) "Seyfe Lake flora study and pre-service science teachers’ attitudes toward application", 3RD INTERNATIONAL CONGRESSon EDUCATION SCIENCESAND LEARNING TECHNOLOGY , (Kasım 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3RD INTERNATIONAL CONGRESSon EDUCATION SCIENCESAND LEARNING TECHNOLOGY

Determination of self-efficacy of special education teachers towards science course

Ateş, Y.T., ÖZBEK, N., AFACAN, Ö., ATEŞ, H. (2017) "Determination of self-efficacy of special education teachers towards science course", 3RD INTERNATIONAL CONGRESS onEDUCATION SCIENCES AND LEARNINGTECHNOLOGY (ICESLT) , Atina, Yunanistan, (Kasım 2017 Ateş, Y.T., ÖZBEK, N., AFACAN, Ö., ATEŞ, H. (2017) "Determination of self-efficacy of special education teachers towards science course", 3RD INTERNATIONAL CONGRESS onEDUCATION SCIENCES AND LEARNINGTECHNOLOGY (ICESLT) , Atina, Yunanistan, (Kasım 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3RD INTERNATIONAL CONGRESS onEDUCATION SCIENCES AND LEARNINGTECHNOLOGY (ICESLT)

2018 yılında güncellenen sosyal bilgiler ve fen bilgisi dersi ortaokul müfredatlarının çevre eğitimi açısından incelenmesi

ATEŞ, H. (2018) "2018 yılında güncellenen sosyal bilgiler ve fen bilgisi dersi ortaokul müfredatlarının çevre eğitimi açısından incelenmesi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2018 ATEŞ, H. (2018) "2018 yılında güncellenen sosyal bilgiler ve fen bilgisi dersi ortaokul müfredatlarının çevre eğitimi açısından incelenmesi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Sosyal bilgiler ve fen bilgisi öğretmen adaylarının sürdürülebilir tüketime yönelik davranış düzeylerin belirlenmesi: Nitel çalışma

ATEŞ, H. (2018) "Sosyal bilgiler ve fen bilgisi öğretmen adaylarının sürdürülebilir tüketime yönelik davranış düzeylerin belirlenmesi: Nitel çalışma", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2018 ATEŞ, H. (2018) "Sosyal bilgiler ve fen bilgisi öğretmen adaylarının sürdürülebilir tüketime yönelik davranış düzeylerin belirlenmesi: Nitel çalışma", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Sosyal bilgiler ve fen bilgisi öğretmen adaylarının gıda tüketim davranışlarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Planlanmış davranış teorisi

ATEŞ, H. (2018) "Sosyal bilgiler ve fen bilgisi öğretmen adaylarının gıda tüketim davranışlarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Planlanmış davranış teorisi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2018 ATEŞ, H. (2018) "Sosyal bilgiler ve fen bilgisi öğretmen adaylarının gıda tüketim davranışlarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Planlanmış davranış teorisi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Fen bilgisi öğretmen adaylarının uzaktan eğitime yönelik tutumlarının belirlenmesi

ATEŞ, H. (2019) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının uzaktan eğitime yönelik tutumlarının belirlenmesi", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Temmuz 2019 ATEŞ, H. (2019) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının uzaktan eğitime yönelik tutumlarının belirlenmesi", 13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Kırşehir, Türkiye, (Temmuz 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Examination of pre-service science teachers’ sustainable consumption behaviors to provide low carbon lifestyle

ATEŞ, H., EYÜBOĞLU, Ö. (2017) "Examination of pre-service science teachers’ sustainable consumption behaviors to provide low carbon lifestyle", Academic Conference on Education, Teaching and E-learning , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Ağustos 2017 ATEŞ, H., EYÜBOĞLU, Ö. (2017) "Examination of pre-service science teachers’ sustainable consumption behaviors to provide low carbon lifestyle", Academic Conference on Education, Teaching and E-learning , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Ağustos 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Academic Conference on Education, Teaching and E-learning

Fen bilgisi öğretmen adaylarının sürdürülebilir gıda tüketim anlayışları

ATEŞ, H. (2018) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının sürdürülebilir gıda tüketim anlayışları", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Denizli, Türkiye, (Ekim 2018 ATEŞ, H. (2018) "Fen bilgisi öğretmen adaylarının sürdürülebilir gıda tüketim anlayışları", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Denizli, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Gelecek nesil insan-doğa ilişkisini nasıl algılıyor?

ATEŞ, H., Öztekin, C. (2018) "Gelecek nesil insan-doğa ilişkisini nasıl algılıyor?", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Denizli, Türkiye, (Ekim 2018 ATEŞ, H., Öztekin, C. (2018) "Gelecek nesil insan-doğa ilişkisini nasıl algılıyor?", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Denizli, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi