Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Akademik Teşvik Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik İtiraz Başvurusu Nasıl Yapılır
Akademik Teşvik Birim Komisyonu Ekleme Nasıl Yapılır
Birim Teşvik Komisyonu İşlemleri Nasıl Yapılır
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23022 kayıt
Investigating of pre-service science teachers’beliefs on education for sustainable development and sustainable behaviors
Link
ATEŞ, H.
, Gül, K. (2018) "
Investigating of pre-service science teachers’beliefs on education for sustainable development and sustainable behaviors
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 8 (2) pp. 105-122
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12472">
ATEŞ, H.
, Gül, K. (2018) "
Investigating of pre-service science teachers’beliefs on education for sustainable development and sustainable behaviors
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 8 (2) pp. 105-122
Link
ATEŞ, H.
, Gül, K. (2018) "
Investigating of pre-service science teachers’beliefs on education for sustainable development and sustainable behaviors
",
International Electronic Journal of Environmental Education
, 8 (2) pp. 105-122
Link
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Electronic Journal of Environmental Education
Temel eğitim ve ortaöğretimde STEM eğitimi üzerine alan yazın incelemesi: Türkiye örneği
DOI
Gül, K., Kırmızıgül, A.S.,
ATEŞ, H.
(2022) "
Temel eğitim ve ortaöğretimde STEM eğitimi üzerine alan yazın incelemesi: Türkiye örneği
",
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, 13 (1) pp. 544-568
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12473">
Gül, K., Kırmızıgül, A.S.,
ATEŞ, H.
(2022) "
Temel eğitim ve ortaöğretimde STEM eğitimi üzerine alan yazın incelemesi: Türkiye örneği
",
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, 13 (1) pp. 544-568
[TR Dizin]
DOI
Gül, K., Kırmızıgül, A.S.,
ATEŞ, H.
(2022) "
Temel eğitim ve ortaöğretimde STEM eğitimi üzerine alan yazın incelemesi: Türkiye örneği
",
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, 13 (1) pp. 544-568
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Advantages and challenges of STEM education in K-12: Systematic review and research synthesis
Link
DOI
Gül, K., Kırmızıgül, A.S.,
ATEŞ, H.
, Garzón, J. (2023) "
Advantages and challenges of STEM education in K-12: Systematic review and research synthesis
",
International Journal of Research in Education and Science
, 9 (2) pp. 283-307
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12474">
Gül, K., Kırmızıgül, A.S.,
ATEŞ, H.
, Garzón, J. (2023) "
Advantages and challenges of STEM education in K-12: Systematic review and research synthesis
",
International Journal of Research in Education and Science
, 9 (2) pp. 283-307
Link
DOI
Gül, K., Kırmızıgül, A.S.,
ATEŞ, H.
, Garzón, J. (2023) "
Advantages and challenges of STEM education in K-12: Systematic review and research synthesis
",
International Journal of Research in Education and Science
, 9 (2) pp. 283-307
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Research in Education and Science
Proposing a Conceptual Model for the Adoption of Artificial Intelligence by Teachers in STEM Education
DOI
ATEŞ, H.
, Gündüzalp, C. (2025) "
Proposing a Conceptual Model for the Adoption of Artificial Intelligence by Teachers in STEM Education
",
Interactive Learning Environments
, 0 (1)
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12475">
ATEŞ, H.
, Gündüzalp, C. (2025) "
Proposing a Conceptual Model for the Adoption of Artificial Intelligence by Teachers in STEM Education
",
Interactive Learning Environments
, 0 (1)
[SSCI]
DOI
ATEŞ, H.
, Gündüzalp, C. (2025) "
Proposing a Conceptual Model for the Adoption of Artificial Intelligence by Teachers in STEM Education
",
Interactive Learning Environments
, 0 (1)
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2025
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Interactive Learning Environments
A Unified Framework for Understanding Teachers' Adoption of Robotics in STEM Education
DOI
ATEŞ, H.
, Gündüzalp, C. (2024) "
A Unified Framework for Understanding Teachers' Adoption of Robotics in STEM Education
",
Education and Information Technologies
, 29 (11) pp. 13437-13463
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12476">
ATEŞ, H.
, Gündüzalp, C. (2024) "
A Unified Framework for Understanding Teachers' Adoption of Robotics in STEM Education
",
Education and Information Technologies
, 29 (11) pp. 13437-13463
[SSCI]
DOI
ATEŞ, H.
, Gündüzalp, C. (2024) "
A Unified Framework for Understanding Teachers' Adoption of Robotics in STEM Education
",
Education and Information Technologies
, 29 (11) pp. 13437-13463
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Education and Information Technologies
Öğretmenlerin Fen Öğretiminde Sanal Gerçeklik Kullanma Niyetlerine İlişkin Kavramsal Bir Modelin Geliştirilmesi
DOI
Ateş, R.,
ATEŞ, H.
, AYDIN, A. (2023) "
Öğretmenlerin Fen Öğretiminde Sanal Gerçeklik Kullanma Niyetlerine İlişkin Kavramsal Bir Modelin Geliştirilmesi
",
Türkiye Kimya Derneği Dergisi Kısım C: Kimya Eğitimi
, 8 (2) pp. 157-182
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12477">
Ateş, R.,
ATEŞ, H.
, AYDIN, A. (2023) "
Öğretmenlerin Fen Öğretiminde Sanal Gerçeklik Kullanma Niyetlerine İlişkin Kavramsal Bir Modelin Geliştirilmesi
",
Türkiye Kimya Derneği Dergisi Kısım C: Kimya Eğitimi
, 8 (2) pp. 157-182
DOI
Ateş, R.,
ATEŞ, H.
, AYDIN, A. (2023) "
Öğretmenlerin Fen Öğretiminde Sanal Gerçeklik Kullanma Niyetlerine İlişkin Kavramsal Bir Modelin Geliştirilmesi
",
Türkiye Kimya Derneği Dergisi Kısım C: Kimya Eğitimi
, 8 (2) pp. 157-182
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türkiye Kimya Derneği Dergisi Kısım C: Kimya Eğitimi
An examination of the effect of technology-based STEM education training in the framework of technology acceptance model
Link
DOI
Gül, K.,
ATEŞ, H.
(2023) "
An examination of the effect of technology-based STEM education training in the framework of technology acceptance model
",
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, 28 (7) pp. 8761-8787
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12478">
Gül, K.,
ATEŞ, H.
(2023) "
An examination of the effect of technology-based STEM education training in the framework of technology acceptance model
",
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, 28 (7) pp. 8761-8787
[SSCI]
Link
DOI
Gül, K.,
ATEŞ, H.
(2023) "
An examination of the effect of technology-based STEM education training in the framework of technology acceptance model
",
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, 28 (7) pp. 8761-8787
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Investigation of Self-Efficacy and Concern Levels of Pre-service Teachers about STEM Education
DOI
ATEŞ, H.
, Gül, K. (2023) "
Investigation of Self-Efficacy and Concern Levels of Pre-service Teachers about STEM Education
",
The Journal of Turkish Educational Sciences, Gazi University
, 21 (1) pp. 478-504
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12479">
ATEŞ, H.
, Gül, K. (2023) "
Investigation of Self-Efficacy and Concern Levels of Pre-service Teachers about STEM Education
",
The Journal of Turkish Educational Sciences, Gazi University
, 21 (1) pp. 478-504
[TR Dizin]
DOI
ATEŞ, H.
, Gül, K. (2023) "
Investigation of Self-Efficacy and Concern Levels of Pre-service Teachers about STEM Education
",
The Journal of Turkish Educational Sciences, Gazi University
, 21 (1) pp. 478-504
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The Journal of Turkish Educational Sciences, Gazi University
Online collaborative tools for science education: Boosting learning outcomes, motivation, and engagement
Link
DOI
ATEŞ, H.
, Köroğlu, M. (2024) "
Online collaborative tools for science education: Boosting learning outcomes, motivation, and engagement
",
Journal of Computer Assisted Learning
, 40 (3) pp. 1052-1067
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12480">
ATEŞ, H.
, Köroğlu, M. (2024) "
Online collaborative tools for science education: Boosting learning outcomes, motivation, and engagement
",
Journal of Computer Assisted Learning
, 40 (3) pp. 1052-1067
[SSCI]
Link
DOI
ATEŞ, H.
, Köroğlu, M. (2024) "
Online collaborative tools for science education: Boosting learning outcomes, motivation, and engagement
",
Journal of Computer Assisted Learning
, 40 (3) pp. 1052-1067
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Computer Assisted Learning
Evaluating Science Teachers’ Flipped Learning Readiness: A GETAMEL Approach Test
DOI
ATEŞ, H.
, Garzon, J., Lampropoulos, G. (2024) "
Evaluating Science Teachers’ Flipped Learning Readiness: A GETAMEL Approach Test
",
Interactive Learning Environments
, 32 (10) pp. 6283-6300
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12481">
ATEŞ, H.
, Garzon, J., Lampropoulos, G. (2024) "
Evaluating Science Teachers’ Flipped Learning Readiness: A GETAMEL Approach Test
",
Interactive Learning Environments
, 32 (10) pp. 6283-6300
[SSCI]
DOI
ATEŞ, H.
, Garzon, J., Lampropoulos, G. (2024) "
Evaluating Science Teachers’ Flipped Learning Readiness: A GETAMEL Approach Test
",
Interactive Learning Environments
, 32 (10) pp. 6283-6300
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Interactive Learning Environments
Designing a self-regulated flipped learning approach to promote students’ science learning performance
Link
DOI
ATEŞ, H.
(2024) "
Designing a self-regulated flipped learning approach to promote students’ science learning performance
",
Educational Technology & Society
, 27 (1) pp. 64-82
[SSCI]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12482">
ATEŞ, H.
(2024) "
Designing a self-regulated flipped learning approach to promote students’ science learning performance
",
Educational Technology & Society
, 27 (1) pp. 64-82
[SSCI]
Link
DOI
ATEŞ, H.
(2024) "
Designing a self-regulated flipped learning approach to promote students’ science learning performance
",
Educational Technology & Society
, 27 (1) pp. 64-82
[SSCI]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Educational Technology & Society
A comprehensive model explaining teachers' intentions to use mobile-based assessment
DOI
ATEŞ, H.
, YILMAZ, R.M. (2024) "
A comprehensive model explaining teachers' intentions to use mobile-based assessment
",
Interactive Learning Environments
, 32 (8) pp. 4063-4087
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12483">
ATEŞ, H.
, YILMAZ, R.M. (2024) "
A comprehensive model explaining teachers' intentions to use mobile-based assessment
",
Interactive Learning Environments
, 32 (8) pp. 4063-4087
[SSCI]
DOI
ATEŞ, H.
, YILMAZ, R.M. (2024) "
A comprehensive model explaining teachers' intentions to use mobile-based assessment
",
Interactive Learning Environments
, 32 (8) pp. 4063-4087
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2024
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Interactive Learning Environments
Understanding students' and science educators' eco-labeled food purchase behaviors: Extension of theory of planned behavior with self-identity, personal norm, willingness to pay, and eco-label knowledge
DOI
ATEŞ, H.
(2021) "
Understanding students' and science educators' eco-labeled food purchase behaviors: Extension of theory of planned behavior with self-identity, personal norm, willingness to pay, and eco-label knowledge
",
ECOLOGY OF FOOD AND NUTRITION
, 60 (4) pp. 454-472
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12484">
ATEŞ, H.
(2021) "
Understanding students' and science educators' eco-labeled food purchase behaviors: Extension of theory of planned behavior with self-identity, personal norm, willingness to pay, and eco-label knowledge
",
ECOLOGY OF FOOD AND NUTRITION
, 60 (4) pp. 454-472
[SSCI]
DOI
ATEŞ, H.
(2021) "
Understanding students' and science educators' eco-labeled food purchase behaviors: Extension of theory of planned behavior with self-identity, personal norm, willingness to pay, and eco-label knowledge
",
ECOLOGY OF FOOD AND NUTRITION
, 60 (4) pp. 454-472
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ECOLOGY OF FOOD AND NUTRITION
An integrated model for examining teachers’ intentions to use augmented reality in science courses
DOI
ATEŞ, H.
, Garzon, J. (2023) "
An integrated model for examining teachers’ intentions to use augmented reality in science courses
",
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, 28 (2) pp. 1299-1321
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12485">
ATEŞ, H.
, Garzon, J. (2023) "
An integrated model for examining teachers’ intentions to use augmented reality in science courses
",
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, 28 (2) pp. 1299-1321
[SSCI]
DOI
ATEŞ, H.
, Garzon, J. (2023) "
An integrated model for examining teachers’ intentions to use augmented reality in science courses
",
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, 28 (2) pp. 1299-1321
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2023
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Review of trends in the use of mobile learning in teacher education
Link
DOI
OLPAK, Y.Z.,
ATEŞ, H.
(2022) "
Review of trends in the use of mobile learning in teacher education
",
Journal of Information and Communication Technologies
, 4 (1) pp. 1-25
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12486">
OLPAK, Y.Z.,
ATEŞ, H.
(2022) "
Review of trends in the use of mobile learning in teacher education
",
Journal of Information and Communication Technologies
, 4 (1) pp. 1-25
Link
DOI
OLPAK, Y.Z.,
ATEŞ, H.
(2022) "
Review of trends in the use of mobile learning in teacher education
",
Journal of Information and Communication Technologies
, 4 (1) pp. 1-25
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of Information and Communication Technologies
Fen eğitimi alanındaki akademisyenlerin STEM eğitimi inançları
DOI
Ateş, Y.T., Saraçoğlu, S.,
ATEŞ, H.
(2022) "
Fen eğitimi alanındaki akademisyenlerin STEM eğitimi inançları
",
Araştırma ve Deneyim Dergisi
, 7 (1) pp. 1-18
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12487">
Ateş, Y.T., Saraçoğlu, S.,
ATEŞ, H.
(2022) "
Fen eğitimi alanındaki akademisyenlerin STEM eğitimi inançları
",
Araştırma ve Deneyim Dergisi
, 7 (1) pp. 1-18
DOI
Ateş, Y.T., Saraçoğlu, S.,
ATEŞ, H.
(2022) "
Fen eğitimi alanındaki akademisyenlerin STEM eğitimi inançları
",
Araştırma ve Deneyim Dergisi
, 7 (1) pp. 1-18
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Determination of sustainable consumption behaviors of pre-service science teachers using the theory of planned behavior: A case of fast-food
DOI
ATEŞ, H.
, Gül, K. (2022) "
Determination of sustainable consumption behaviors of pre-service science teachers using the theory of planned behavior: A case of fast-food
",
Anadolu University Journal of Education Faculty
, 6 (4) pp. 355-382
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12488">
ATEŞ, H.
, Gül, K. (2022) "
Determination of sustainable consumption behaviors of pre-service science teachers using the theory of planned behavior: A case of fast-food
",
Anadolu University Journal of Education Faculty
, 6 (4) pp. 355-382
DOI
ATEŞ, H.
, Gül, K. (2022) "
Determination of sustainable consumption behaviors of pre-service science teachers using the theory of planned behavior: A case of fast-food
",
Anadolu University Journal of Education Faculty
, 6 (4) pp. 355-382
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Anadolu University Journal of Education Faculty
Drivers of teachers' intentions to use mobile applications to teach science
DOI
ATEŞ, H.
, Garzon, J. (2022) "
Drivers of teachers' intentions to use mobile applications to teach science
",
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, 27 (2) pp. 2521-2542
[SSCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12489">
ATEŞ, H.
, Garzon, J. (2022) "
Drivers of teachers' intentions to use mobile applications to teach science
",
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, 27 (2) pp. 2521-2542
[SSCI]
DOI
ATEŞ, H.
, Garzon, J. (2022) "
Drivers of teachers' intentions to use mobile applications to teach science
",
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, 27 (2) pp. 2521-2542
[SSCI]
DOI
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Investigation of pre-service science teachers' academic self efficacy and academic motivation toward biology
ATEŞ, H.
, Saylan, A. (2015) "
Investigation of pre-service science teachers' academic self efficacy and academic motivation toward biology
",
International Journal of Higher Education
, 4 (3) pp. 90-103
ATEŞ, H.
, Saylan, A. (2015) "
Investigation of pre-service science teachers' academic self efficacy and academic motivation toward biology
",
International Journal of Higher Education
, 4 (3) pp. 90-103
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Higher Education
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öz değer inançlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
ATEŞ, H.
, Durmaz, S. (2016) "
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öz değer inançlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 517-533
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-12492">
ATEŞ, H.
, Durmaz, S. (2016) "
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öz değer inançlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 517-533
[TR Dizin]
ATEŞ, H.
, Durmaz, S. (2016) "
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öz değer inançlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
",
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 517-533
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
«
371
372
373
374
375
376
377
378
379
380
»