Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 23777 kayıt
Dijital Hikayeleme Yönteminin Türkçe Öğretimine Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11. International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017)
Türkiyedeki Üniversite Web Sitelerinin Farklı Boyutlara Göre Değerlendirilmesi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS 2018)
Relationship of growth differentiation factor-15 with aortic stiffness in essential hypertension
6 6
Kurum Bilgileri
Tıp Fakültesi
Dahili Tıp Bilimleri
Kardiyoloji
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
FUTURE SCIENCE OA
A young girl presenting with cardiac thrombus: An unusual complication of inflammatory bowel disease
0 0
Kurum Bilgileri
Tıp Fakültesi
Dahili Tıp Bilimleri
Kardiyoloji
Özgeçmiş Sayfası
2017
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ANATOLIAN JOURNAL OF CARDIOLOGY
Usefulness of Tp-Te interval and Tp-Te/QT ratio in the prediction of ventricular arrhythmias and mortality in acute STEMI patients undergoing fibrinolytic therapy
9 9
Kurum Bilgileri
Tıp Fakültesi
Dahili Tıp Bilimleri
Kardiyoloji
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
JOURNAL OF ELECTROCARDIOLOGY
Geleneksel Vatandaşlıktan Dijital Vatandaşlığa: Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Vatandaşlık Algıları
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
12th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018)
Digital Age Disease Nomophobia: High School Sample
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
8th International Conference on New Horizons in Education Conference (INTE 2017)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN DENEYİMLERİ BAĞLAMINDA INCELENMESİ
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
I. UluslararasıÇağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu
Presystolic Wave Velocity May Predict Aortic Stiffness ButNot Circadian Blood Pressure Pattern In Patients WithNewly Diagnosed Essential Hypertension
0 0
Kurum Bilgileri
Tıp Fakültesi
Dahili Tıp Bilimleri
Kardiyoloji
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bozok Tıp Dergisi
Changes in the parameters of ventricular repolarization during preapnea, apnea, and postapnea periods in patients with obstructive sleep apnea
18 18
Kurum Bilgileri
Tıp Fakültesi
Dahili Tıp Bilimleri
Kardiyoloji
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
PACE-PACING AND CLINICAL ELECTROPHYSIOLOGY
A Case Study of Project based Learning for Teaching Educational Software Development
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on New Horizons in Education (INTE2016)
The Factors that May Affect Coronary Balloon InflationPressure During Percutaneous Coronary Intervention
0 0
Kurum Bilgileri
Tıp Fakültesi
Dahili Tıp Bilimleri
Kardiyoloji
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Bozok Tıp Dergisi
The Relationship Between Serum Endocan Level and Aortic Elastic Properties in Patients With Newly Diagnosed Essential Hypertension
8 8
Kurum Bilgileri
Tıp Fakültesi
Dahili Tıp Bilimleri
Kardiyoloji
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ANGIOLOGY
IMPLEMENTATION OF AUGMENTED REALITY ON CHEMISTRY EDUCATION
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2016
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Conference on New Horizons in Education (INTE2016)
PRE-SERVICE TEACHERS’ EPISTEMOLOGICAL BELIEFS AND DIGITAL LITERACY
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6. International Conference of Strategic Research in Social Science and Education
Analysis of Digital Citizenship Subject Contents of Secondary Education Curricula
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Web Ortamında Problem Temelli Öğrenmede Farklı Geri Bildirim Stratejilerinin ve İnternet Kullanımına Yönelik Tutumun Öğrenme Üzerindeki Etkisi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Dijital Okuryazarlık Düzeyinin Ölçülmesi Problemi
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
5. International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2017)
Gençlere Yönelik Dijital Vatandaşlık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11. International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017)
Uzaktan Eğitimde İçerik Geliştirme: Bir Örnek Uygulama ve Değerlendirme Çalışması
0 0
Kurum Bilgileri
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri
Öğretim Teknolojileri
Özgeçmiş Sayfası
2017
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
11. International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2017)
«
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
»