img
img
Toplam 23615 kayıt

DETERMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN MATHEMATICS LITERACY, MATHEMATICS CONTENT KNOWLEDGE AND SCIENCE LITERACY ACCORDING TO PISA 2012

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Research Journal of Business and Management – (RJBM)

Anxiety Scale For Science Teachers’ Laboratory Work And Teaching: Validity and Reliability Analyses

0 0
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Kavramsal Algılamalar ve Kavram Yanılgıları

0 0
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BİLİM VE TEKNİK: AYLIK POPÜLER BİLİM DERGİSİ / TÜBİTAK, A.

The Relationship Between Primary School Students Scientific Literacy Levels and Scientific Process Skills

0 0
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cypriot Journal of Educational Sciences

ÖĞRETMEN ADAYLARININ KARAR VERME SÜREÇLERİNDE FEN BİLGİLERİNİ KULLANMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

0 0
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Adiyaman University Journal of Social Sciences

Examining of Acting on Science and Technology Teacher s Professional Burnout Variables

0 0
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İnönü University Journal of the Faculty of Education

Preservice Science Teachers Efficacy Regarding a Socioscientific Issue A Belief System Approach

18 18
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Research in Science Education

Portfolyo Değerlendirmenin Üniversite öğrencilerinin Öz yeterlik algısı ve Yaşam Becerileri Üzerine Etkisi

0 0
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Portfolyo Değerlendirmenin Sınav Kaygısı Çalışma Davranışı ve Tutum Üzerine Etkisi

0 0
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Portfolyo Değerlendirmenin İnsan İskelet Sistemi Konusunda Öğrenci Akademik Başarısı Üzerine Etkisi

0 0
2006 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları

0 0
2018 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları: Kavram Yanılgılarının Tespiti-Giderilmesi ve Uygulamalı Örnekler

0 0
2019 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Fen Bilimlerinde Kavramsal Algılamalar Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Giderilmesi

0 0
2011 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sohbet Kitabevi Yayıncılık

FEN BİLİMLERİNDE KAVRAMSAL ALFILAMALAR Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Giderilmesi

0 0
2012 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SOHBET KİTABEVİ YAYINLARI

Öğretmen Adaylarının Beslenme Konusundaki Yanlış İnanışlarının İncelenmesi

0 0
2021 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021)

Almanya, Güney Kore ve Türkiye’deki Fen Bilimleri Okuryazarlığına Etki Eden Temel Faktörlerin Karşılaştırılması

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)

Eğitici eğitmenlerin okul dışı öğrenmeye ilişkin kavramsal algılamalarının incelenmesi

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XIII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-

Öğretmenlerin Doğa ve Bilim Temelli Okul Dışı Öğrenmelere Yönelik Beklentileri.

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL-2022)

Beceri Temelli Yeni Nesil Sorulara İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi (Kırşehir İl Örneği)

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Web 2.0 Araçlarına İlişkin Farkındalık Düzeyleri (Kırşehir İli Örneği)

0 0
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8.Hitit Öğrenci Kongresi