img
img
Toplam 22733 kayıt

Sosyal Bilgiler Dersi Öğretiminde Okuma Becerilerinin EtkinKullanımına Yönelik Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri

Link DOI     TAY, B., Aydın, D. (2018) "Sosyal Bilgiler Dersi Öğretiminde Okuma Becerilerinin EtkinKullanımına Yönelik Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri", AJESI - Anadolu Journal of Educational Sciences International, 8 (2) pp. 321-353 [TR Dizin] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-3915"> TAY, B., Aydın, D. (2018) "Sosyal Bilgiler Dersi Öğretiminde Okuma Becerilerinin EtkinKullanımına Yönelik Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri", AJESI - Anadolu Journal of Educational Sciences International, 8 (2) pp. 321-353 [TR Dizin] Link DOI     TAY, B., Aydın, D. (2018) "Sosyal Bilgiler Dersi Öğretiminde Okuma Becerilerinin EtkinKullanımına Yönelik Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri", AJESI - Anadolu Journal of Educational Sciences International, 8 (2) pp. 321-353 [TR Dizin] Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AJESI - Anadolu Journal of Educational Sciences International

The Opinions of Third-Grade Primary School Students on the Value of Openness to Innovation

Link DOI    Tefek, F.A., TAY, B. (2018) "The Opinions of Third-Grade Primary School Students on the Value of Openness to Innovation", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (2) pp. 192-206 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3916"> Tefek, F.A., TAY, B. (2018) "The Opinions of Third-Grade Primary School Students on the Value of Openness to Innovation", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (2) pp. 192-206 Link DOI    Tefek, F.A., TAY, B. (2018) "The Opinions of Third-Grade Primary School Students on the Value of Openness to Innovation", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (2) pp. 192-206 Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Ailenin çocuğun eğitimine etkin katılımı: Öğretmen adaylarının görüşleri

  TAY, B., Özdemir, A.M., Yıldırım, K. (2013) "Ailenin çocuğun eğitimine etkin katılımı: Öğretmen adaylarının görüşleri", Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi, (2) pp. 76-93   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3917"> TAY, B., Özdemir, A.M., Yıldırım, K. (2013) "Ailenin çocuğun eğitimine etkin katılımı: Öğretmen adaylarının görüşleri", Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi, (2) pp. 76-93    TAY, B., Özdemir, A.M., Yıldırım, K. (2013) "Ailenin çocuğun eğitimine etkin katılımı: Öğretmen adaylarının görüşleri", Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi, (2) pp. 76-93   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Gaziosmanpaşa Bilimsel Araştırma Dergisi

Elaborationand organization strategies used by prospective class teachers in socialstudies education textbooks

    TAY, B. (2013) "Elaborationand organization strategies used by prospective class teachers in socialstudies education textbooks", Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal of Educational Research, (0) [SSCI]     " data-bs-content-id="YazarBilgi-3919"> TAY, B. (2013) "Elaborationand organization strategies used by prospective class teachers in socialstudies education textbooks", Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal of Educational Research, (0) [SSCI]      TAY, B. (2013) "Elaborationand organization strategies used by prospective class teachers in socialstudies education textbooks", Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal of Educational Research, (0) [SSCI]     
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal of Educational Research

Özel Öğretim Yöntemleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi

  TAY, B., Öcal, A. (2008) "Özel Öğretim Yöntemleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi", Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık,   " data-bs-content-id="YazarBilgi-3935"> TAY, B., Öcal, A. (2008) "Özel Öğretim Yöntemleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi", Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık,    TAY, B., Öcal, A. (2008) "Özel Öğretim Yöntemleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi", Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık,   
2008 Ders Kitabı SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi Yayıncılık

Sınıf öğretmenliği adaylarının sosyal bilgiler alan yeterlikleri ve tutumları.

TAY, B., Tay, B.A. (2007) "Sınıf öğretmenliği adaylarının sosyal bilgiler alan yeterlikleri ve tutumları.", 6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Anadolu Üniversitesi , (pp. 734-738), Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2007 TAY, B., Tay, B.A. (2007) "Sınıf öğretmenliği adaylarının sosyal bilgiler alan yeterlikleri ve tutumları.", 6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Anadolu Üniversitesi , (pp. 734-738), Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Anadolu Üniversitesi

Hayat Bilgisi Kapsamında Jean-Jacques Rousseau’nun Emile Eserinde Çocukta Dil Gelişimi

TAY, B., Cebeci, G. (2018) "Hayat Bilgisi Kapsamında Jean-Jacques Rousseau’nun Emile Eserinde Çocukta Dil Gelişimi", 2ND INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES , (pp. 612-613), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018 TAY, B., Cebeci, G. (2018) "Hayat Bilgisi Kapsamında Jean-Jacques Rousseau’nun Emile Eserinde Çocukta Dil Gelişimi", 2ND INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES , (pp. 612-613), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2ND INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES

Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Öğrencilerin Neden-Sonuç İlişkisi Kurabilmeleri Üzerine Etkilerinin Araştırılması

TAY, B., TAŞDEMİR, A., Yıldırım, K. (2007) "Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Öğrencilerin Neden-Sonuç İlişkisi Kurabilmeleri Üzerine Etkilerinin Araştırılması", 7. International Education Technology Conferance , (pp. 4-9), Nicosia, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2007 TAY, B., TAŞDEMİR, A., Yıldırım, K. (2007) "Çoklu Zeka Kuramı Destekli Öğretimin Öğrencilerin Neden-Sonuç İlişkisi Kurabilmeleri Üzerine Etkilerinin Araştırılması", 7. International Education Technology Conferance , (pp. 4-9), Nicosia, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Aralık 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7. International Education Technology Conferance

Yeni Eğitim Sistemi (4+4+4) Kapsamında 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri

TAY, B., Nalçacı, A. (2014) "Yeni Eğitim Sistemi (4+4+4) Kapsamında 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri", 3rd International Symposium on Social Studies Education , (pp. 188-190), Ankara, Türkiye, (Aralık 2014 TAY, B., Nalçacı, A. (2014) "Yeni Eğitim Sistemi (4+4+4) Kapsamında 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri", 3rd International Symposium on Social Studies Education , (pp. 188-190), Ankara, Türkiye, (Aralık 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd International Symposium on Social Studies Education

Mevlana nın yedi öğüdüne ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri

TAY, B., Nalçacı, A., Beldağ, A. (2015) "Mevlana nın yedi öğüdüne ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri", 4th International Symposium on Social Studies Education , (pp. 21-22), Bolu, Türkiye, (Nisan 2015 TAY, B., Nalçacı, A., Beldağ, A. (2015) "Mevlana nın yedi öğüdüne ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri", 4th International Symposium on Social Studies Education , (pp. 21-22), Bolu, Türkiye, (Nisan 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
4th International Symposium on Social Studies Education

Türkiye ve ABD dekı sosyal bilgiler öğretimi kitaplarının karşılaştırmalı incelenmesi

TAY, B. (2016) "Türkiye ve ABD dekı sosyal bilgiler öğretimi kitaplarının karşılaştırmalı incelenmesi", 5th International Symposium on Social Studies Education , (Nisan 2016 TAY, B. (2016) "Türkiye ve ABD dekı sosyal bilgiler öğretimi kitaplarının karşılaştırmalı incelenmesi", 5th International Symposium on Social Studies Education , (Nisan 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Symposium on Social Studies Education

İlkokul 3 sınıf öğrencilerinin sevgi değerine yönelik görüşleri ve edinim durumları

Tefek, F.A., TAY, B. (2016) "İlkokul 3 sınıf öğrencilerinin sevgi değerine yönelik görüşleri ve edinim durumları", 5th International Symposium on Social Studies Education , (pp. 688-706), Denizli, Türkiye, (Temmuz 2016 Tefek, F.A., TAY, B. (2016) "İlkokul 3 sınıf öğrencilerinin sevgi değerine yönelik görüşleri ve edinim durumları", 5th International Symposium on Social Studies Education , (pp. 688-706), Denizli, Türkiye, (Temmuz 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th International Symposium on Social Studies Education

Bir çokkültürlü okulda değer algısı

Öztürk, C., Kafadar, T., TAY, B. (2017) "Bir çokkültürlü okulda değer algısı", 6th International Social Studies Education Symposium , (Mayıs 2017 Öztürk, C., Kafadar, T., TAY, B. (2017) "Bir çokkültürlü okulda değer algısı", 6th International Social Studies Education Symposium , (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6th International Social Studies Education Symposium

An Analysis of Ataturk’s Address To Turkish Youth In View ofValues Education

Nalçacı, A., TAY, B., Eskikanbur, S. (2019) "An Analysis of Ataturk’s Address To Turkish Youth In View ofValues Education", 8th International Social Studies Education Symposium , (pp. 339-340), (Aralık 2019 Nalçacı, A., TAY, B., Eskikanbur, S. (2019) "An Analysis of Ataturk’s Address To Turkish Youth In View ofValues Education", 8th International Social Studies Education Symposium , (pp. 339-340), (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Social Studies Education Symposium

Values in Turkish National Anthem

TAY, B., Nalçacı, A., Eskikanbur, S. (2019) "Values in Turkish National Anthem", 8th International Social Studies Education Symposium , Ankara, Türkiye, (Aralık 2019 TAY, B., Nalçacı, A., Eskikanbur, S. (2019) "Values in Turkish National Anthem", 8th International Social Studies Education Symposium , Ankara, Türkiye, (Aralık 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
8th International Social Studies Education Symposium

2009 ve 2015 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programları ve 2017 Taslak Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Karşılaştırılması

TAY, B., UÇUŞ-GÜLDALI, Ş., BAŞ, M. (2017) "2009 ve 2015 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programları ve 2017 Taslak Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Karşılaştırılması", 6th International Social Studies Education Symposium , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2017 TAY, B., UÇUŞ-GÜLDALI, Ş., BAŞ, M. (2017) "2009 ve 2015 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programları ve 2017 Taslak Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Karşılaştırılması", 6th International Social Studies Education Symposium , Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6th International Social Studies Education Symposium

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Alternatif Değerlendirme Yaklaşımlarını Tercih Etme Durumları

Aktürk, A., TAY, B. (2013) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Alternatif Değerlendirme Yaklaşımlarını Tercih Etme Durumları", 2nd International Social Studies Education Symposium , (pp. 217-2018), Aksaray, Türkiye, (Aralık 2013 Aktürk, A., TAY, B. (2013) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Alternatif Değerlendirme Yaklaşımlarını Tercih Etme Durumları", 2nd International Social Studies Education Symposium , (pp. 217-2018), Aksaray, Türkiye, (Aralık 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2nd International Social Studies Education Symposium

Hayat Bilgisi Öğretiminde Çizgi Film Ve Animasyon Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri

TAY, B., BAŞ, M., Aslan, Ş. (2018) "Hayat Bilgisi Öğretiminde Çizgi Film Ve Animasyon Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri", 7th International Social Studies Education Symposium , (pp. 27-38), Kırşehir, Türkiye, (Aralık 2018 TAY, B., BAŞ, M., Aslan, Ş. (2018) "Hayat Bilgisi Öğretiminde Çizgi Film Ve Animasyon Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri", 7th International Social Studies Education Symposium , (pp. 27-38), Kırşehir, Türkiye, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
7th International Social Studies Education Symposium

Sınıf öğretmeni adaylarının akademik risk alma düzeylerini belirlemeye yönelik betimsel bir çalışma

TAY, B., Yıldırım, K., Ateş, S. (2007) "Sınıf öğretmeni adaylarının akademik risk alma düzeylerini belirlemeye yönelik betimsel bir çalışma", 16. Eğitim Bilimleri Kongresi, Gaziosmanpaşa Üniversitesi , (pp. 614-6618), Tokat, Türkiye, (Aralık 2007 TAY, B., Yıldırım, K., Ateş, S. (2007) "Sınıf öğretmeni adaylarının akademik risk alma düzeylerini belirlemeye yönelik betimsel bir çalışma", 16. Eğitim Bilimleri Kongresi, Gaziosmanpaşa Üniversitesi , (pp. 614-6618), Tokat, Türkiye, (Aralık 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. Eğitim Bilimleri Kongresi, Gaziosmanpaşa Üniversitesi

1968 İlkokul Programı ile 2017 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programına Göre Hazırlanan 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

TAY, B., Danabaş, F. (2018) "1968 İlkokul Programı ile 2017 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programına Göre Hazırlanan 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi", 2ND INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES , (pp. 610-611), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018 TAY, B., Danabaş, F. (2018) "1968 İlkokul Programı ile 2017 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programına Göre Hazırlanan 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi", 2ND INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES , (pp. 610-611), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
2ND INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES