img
img
Toplam 23391 kayıt

Bir çokkültürlü okulda değer algısı

Öztürk, C., Kafadar, T., Tay, B. (2017) "Bir çokkültürlü okulda değer algısı", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES) , (pp. 35-36), Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2017 Öztürk, C., Kafadar, T., Tay, B. (2017) "Bir çokkültürlü okulda değer algısı", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES) , (pp. 35-36), Eskişehir, Türkiye, (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES)

Değer ve değerler eğitimine ilişkin ortaöğretim öğrencilerinin görüşleri

Tay, B., Kafadar, T. (2013) "Değer ve değerler eğitimine ilişkin ortaöğretim öğrencilerinin görüşleri", VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2013 Tay, B., Kafadar, T. (2013) "Değer ve değerler eğitimine ilişkin ortaöğretim öğrencilerinin görüşleri", VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi

İlköğretim öğrencilerinin değerlere ilişkin düşünceleri

Tay, B., Kafadar, T., Durmaz, F.Z., Çınar, P., Şanal, M. (2012) "İlköğretim öğrencilerinin değerlere ilişkin düşünceleri", 3. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Kasım 2012 Tay, B., Kafadar, T., Durmaz, F.Z., Çınar, P., Şanal, M. (2012) "İlköğretim öğrencilerinin değerlere ilişkin düşünceleri", 3. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi , Kırşehir, Türkiye, (Kasım 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Ulusal İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi

Amerika Birleşik Devletleri (New York Eyaleti) ve Türkiye sosyal bilgiler öğretimi programlarının karşılaştırılması

Öztürk, C., Tay, B., Kafadar, T. (2016) "Amerika Birleşik Devletleri (New York Eyaleti) ve Türkiye sosyal bilgiler öğretimi programlarının karşılaştırılması", III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 415-416), Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016 Öztürk, C., Tay, B., Kafadar, T. (2016) "Amerika Birleşik Devletleri (New York Eyaleti) ve Türkiye sosyal bilgiler öğretimi programlarının karşılaştırılması", III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (pp. 415-416), Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi

Mevlana nın Yedi Öğüdüne İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri

Tay, B., Nalçacı, A., Beldağ, A. (2015) "Mevlana nın Yedi Öğüdüne İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu IV , (pp. 21), Bolu, (Nisan 2015 Tay, B., Nalçacı, A., Beldağ, A. (2015) "Mevlana nın Yedi Öğüdüne İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu IV , (pp. 21), Bolu, (Nisan 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu IV

İlköğretim öğrencilerinin sosyal bilimler dersinde geçen kavramlara yükledikleri anlamalar

Beydoğan, H.Ö., Tay, B., Hayran, Z. (2012) "İlköğretim öğrencilerinin sosyal bilimler dersinde geçen kavramlara yükledikleri anlamalar", II. Ulusal sınıf Öğretmenliği eğitimi Sempozyum bilidiri özetleri , Rize, Türkiye, (Ağustos 2012 Beydoğan, H.Ö., Tay, B., Hayran, Z. (2012) "İlköğretim öğrencilerinin sosyal bilimler dersinde geçen kavramlara yükledikleri anlamalar", II. Ulusal sınıf Öğretmenliği eğitimi Sempozyum bilidiri özetleri , Rize, Türkiye, (Ağustos 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ulusal sınıf Öğretmenliği eğitimi Sempozyum bilidiri özetleri

Öğretmen adaylarını ailelerin çocuklarının eğitim süreçlerine etkin katılımlarına yönelik görüşleri

Tay, B., Özdemir, A.M., Yıldırım, K. (2012) "Öğretmen adaylarını ailelerin çocuklarının eğitim süreçlerine etkin katılımlarına yönelik görüşleri", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2012 Tay, B., Özdemir, A.M., Yıldırım, K. (2012) "Öğretmen adaylarını ailelerin çocuklarının eğitim süreçlerine etkin katılımlarına yönelik görüşleri", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

Sınıf öğretmeni adaylarının akademik risk alma düzeylerini belirlemeye yönelik betimsel bir çalışma

Yıldırım, K., Tay, B., Ateş, S. (2007) "Sınıf öğretmeni adaylarının akademik risk alma düzeylerini belirlemeye yönelik betimsel bir çalışma", XVI Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2007 Yıldırım, K., Tay, B., Ateş, S. (2007) "Sınıf öğretmeni adaylarının akademik risk alma düzeylerini belirlemeye yönelik betimsel bir çalışma", XVI Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
XVI Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

Çoklu zeka kuramı destekli öğretimin öğrencilerin neden-sonuç ilişkisi kurabilmeleri üzerine etkilerinin araştırılması

Taşdemir, A., Tay, B., Yıldırım, K. (2007) "Çoklu zeka kuramı destekli öğretimin öğrencilerin neden-sonuç ilişkisi kurabilmeleri üzerine etkilerinin araştırılması", VII. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı , (Mayıs 2007 Taşdemir, A., Tay, B., Yıldırım, K. (2007) "Çoklu zeka kuramı destekli öğretimin öğrencilerin neden-sonuç ilişkisi kurabilmeleri üzerine etkilerinin araştırılması", VII. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı , (Mayıs 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı

The Views of the Prospective Teachers on the Seven Recommendations of Mevlana

Tay, B., Nalçacı, A., Beldağ, A. (2015) "The Views of the Prospective Teachers on the Seven Recommendations of Mevlana", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2015 Tay, B., Nalçacı, A., Beldağ, A. (2015) "The Views of the Prospective Teachers on the Seven Recommendations of Mevlana", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , (Nisan 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNE İLİŞKİN KALIPLAŞMIŞ DÜŞÜNCELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Ünal, M., Tay, B. (2017) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNE İLİŞKİN KALIPLAŞMIŞ DÜŞÜNCELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ", INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA) , (Ekim 2017 Ünal, M., Tay, B. (2017) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNE İLİŞKİN KALIPLAŞMIŞ DÜŞÜNCELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ", INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA) , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES(ISOEVA)

Pre-service elementary teachers’ attitude and proficiency towards use of interactive smart boards for teaching mathematics

Baş, M., Çil, O., Tay, B. (2017) "Pre-service elementary teachers’ attitude and proficiency towards use of interactive smart boards for teaching mathematics", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) , (Ekim 2017 Baş, M., Çil, O., Tay, B. (2017) "Pre-service elementary teachers’ attitude and proficiency towards use of interactive smart boards for teaching mathematics", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) , (Ekim 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Symposium of Education and Values (ISOEVA)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları ve Çokkültürlü Yeterlik Algıları

Tay, B., Baş, M. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları ve Çokkültürlü Yeterlik Algıları", 3. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016 Tay, B., Baş, M. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları ve Çokkültürlü Yeterlik Algıları", 3. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress , Muğla, Türkiye, (Haziran 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress

Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Yıldırım, K., Tay, B., Ünal, M., Taşdemir, A. (2007) "Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", I. Ulusal İlköğretim Kongresi , (pp. 229), Türkiye, (Kasım 2007 Yıldırım, K., Tay, B., Ünal, M., Taşdemir, A. (2007) "Öğretmenlerin Tükenmişlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", I. Ulusal İlköğretim Kongresi , (pp. 229), Türkiye, (Kasım 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal İlköğretim Kongresi

İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Risk Alma Düzeylerinin Problem Çözebilme Becerileri Üzerine Etkisi

Taşdemir, A., Ünal, M., Yıldırım, K., Tay, B. (2007) "İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Risk Alma Düzeylerinin Problem Çözebilme Becerileri Üzerine Etkisi", I. Ulusal İlköğretim Kongresi , (pp. 216), Türkiye, (Kasım 2007 Taşdemir, A., Ünal, M., Yıldırım, K., Tay, B. (2007) "İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Risk Alma Düzeylerinin Problem Çözebilme Becerileri Üzerine Etkisi", I. Ulusal İlköğretim Kongresi , (pp. 216), Türkiye, (Kasım 2007
2007 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Ulusal İlköğretim Kongresi

Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının alternatif ölçme değerlendirme yaklaşımları hakkındaki bilişsel farkındalık düzeyleri

Tay, B., Tokcan, H., Oruç, Ş. (2009) "Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının alternatif ölçme değerlendirme yaklaşımları hakkındaki bilişsel farkındalık düzeyleri", The First International Congress of Educational Research. , (Mayıs 2009 Tay, B., Tokcan, H., Oruç, Ş. (2009) "Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının alternatif ölçme değerlendirme yaklaşımları hakkındaki bilişsel farkındalık düzeyleri", The First International Congress of Educational Research. , (Mayıs 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The First International Congress of Educational Research.

İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Geçen Kavramlara Yükledikleri Anlamlar

Beydoğan, H.Ö., Tay, B., Hayran, Z., Gençtanırım-Kurt, D. (2012) "İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Geçen Kavramlara Yükledikleri Anlamlar", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2012 Beydoğan, H.Ö., Tay, B., Hayran, Z., Gençtanırım-Kurt, D. (2012) "İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Geçen Kavramlara Yükledikleri Anlamlar", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu