img
img
Toplam 23256 kayıt

Prospective Teachers Metaphorical Perceptions Of The Concept Of “Bad Teacher

TURPÇU, M., GÜLBAHAR, B. (2024) "Prospective Teachers Metaphorical Perceptions Of The Concept Of “Bad Teacher", 1. INTERNATIONAL ANKARA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (Aralık 2024 TURPÇU, M., GÜLBAHAR, B. (2024) "Prospective Teachers Metaphorical Perceptions Of The Concept Of “Bad Teacher", 1. INTERNATIONAL ANKARA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , (Aralık 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. INTERNATIONAL ANKARA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS

Okuma Yazma Öncesi Hayat Bilgisi Öğretimi: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değerlendirmeleri

Link DOI      TAY, B., Ocakcı, E., Çoban, E. (2024) "Okuma Yazma Öncesi Hayat Bilgisi Öğretimi: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değerlendirmeleri", Pamukkale University Journal of Education, (61) pp. 266-295 [ESCI] Link DOI     " data-bs-content-id="YazarBilgi-39645"> TAY, B., Ocakcı, E., Çoban, E. (2024) "Okuma Yazma Öncesi Hayat Bilgisi Öğretimi: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değerlendirmeleri", Pamukkale University Journal of Education, (61) pp. 266-295 [ESCI] Link DOI      TAY, B., Ocakcı, E., Çoban, E. (2024) "Okuma Yazma Öncesi Hayat Bilgisi Öğretimi: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değerlendirmeleri", Pamukkale University Journal of Education, (61) pp. 266-295 [ESCI] Link DOI     
2024 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pamukkale University Journal of Education

The Use of Rehearsal Strategies in Social Studies Education Textbooks by Prospective Classroom Teachers

Link   TAY, B., ÜNAL, M., Kafadar, T. (2016) "The Use of Rehearsal Strategies in Social Studies Education Textbooks by Prospective Classroom Teachers", International Journal of Social Sciences and Education, 6 (3) pp. 280-295 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-39646"> TAY, B., ÜNAL, M., Kafadar, T. (2016) "The Use of Rehearsal Strategies in Social Studies Education Textbooks by Prospective Classroom Teachers", International Journal of Social Sciences and Education, 6 (3) pp. 280-295 Link   TAY, B., ÜNAL, M., Kafadar, T. (2016) "The Use of Rehearsal Strategies in Social Studies Education Textbooks by Prospective Classroom Teachers", International Journal of Social Sciences and Education, 6 (3) pp. 280-295 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Social Sciences and Education

Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında Beceriler ve Değerler

Link   Aşkan, A., TAY, B., ÖZTÜRK, D. (2022) "Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında Beceriler ve Değerler", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi, 4 (1) pp. 44-77 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-39650"> Aşkan, A., TAY, B., ÖZTÜRK, D. (2022) "Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında Beceriler ve Değerler", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi, 4 (1) pp. 44-77 Link   Aşkan, A., TAY, B., ÖZTÜRK, D. (2022) "Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında Beceriler ve Değerler", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi, 4 (1) pp. 44-77 Link  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi

The use of rehearsal strategies in social studies education textbooks by prospective classroom teachers

Link   TAY, B., ÜNAL, M., Kafadar, T. (2016) "The use of rehearsal strategies in social studies education textbooks by prospective classroom teachers", International Journal of Social Sciences and Education, 6 (3) pp. 280-295 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-39655"> TAY, B., ÜNAL, M., Kafadar, T. (2016) "The use of rehearsal strategies in social studies education textbooks by prospective classroom teachers", International Journal of Social Sciences and Education, 6 (3) pp. 280-295 Link   TAY, B., ÜNAL, M., Kafadar, T. (2016) "The use of rehearsal strategies in social studies education textbooks by prospective classroom teachers", International Journal of Social Sciences and Education, 6 (3) pp. 280-295 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Social Sciences and Education

Learning strategies and learning styles used by students in social studies

Link DOI   TAY, B., Kafadar, T. (2016) "Learning strategies and learning styles used by students in social studies", International Journal of Academic Research Part B, 6 (2) pp. 259-267 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-39656"> TAY, B., Kafadar, T. (2016) "Learning strategies and learning styles used by students in social studies", International Journal of Academic Research Part B, 6 (2) pp. 259-267 Link DOI   TAY, B., Kafadar, T. (2016) "Learning strategies and learning styles used by students in social studies", International Journal of Academic Research Part B, 6 (2) pp. 259-267 Link DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Academic Research Part B

The Effects of Integrated Mathematics and Life Studies Teaching on 3rd Grade Students' Attitude Levels

Link    BAŞ, M., Tertemiz, N.I., TAY, B. (2021) "The Effects of Integrated Mathematics and Life Studies Teaching on 3rd Grade Students' Attitude Levels", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 5 (2) pp. 158-180 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-39658"> BAŞ, M., Tertemiz, N.I., TAY, B. (2021) "The Effects of Integrated Mathematics and Life Studies Teaching on 3rd Grade Students' Attitude Levels", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 5 (2) pp. 158-180 Link    BAŞ, M., Tertemiz, N.I., TAY, B. (2021) "The Effects of Integrated Mathematics and Life Studies Teaching on 3rd Grade Students' Attitude Levels", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 5 (2) pp. 158-180 Link   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)

Examining Atatürk’s “Address to Turkish Youth” in Terms of Values

Nalçacı, A., TAY, B., Eskikanbur, S. (2019) "Examining Atatürk’s “Address to Turkish Youth” in Terms of Values", The Journal of International Social Studies Education, 1 (1) pp. 1-15   Nalçacı, A., TAY, B., Eskikanbur, S. (2019) "Examining Atatürk’s “Address to Turkish Youth” in Terms of Values", The Journal of International Social Studies Education, 1 (1) pp. 1-15  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of International Social Studies Education

Values in Turkish National Anthem

TAY, B., Nalçacı, A. (2020) "Values in Turkish National Anthem", Journal of Values Education, 18 (40) pp. 243-275 [TR Dizin]   TAY, B., Nalçacı, A. (2020) "Values in Turkish National Anthem", Journal of Values Education, 18 (40) pp. 243-275 [TR Dizin]  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Values Education

4 Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Sınıf Ortamında Kullandıkları Öğrenme Stratejileri

TAY, B., Aktürkoğlu, B. (2008) "4 Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Sınıf Ortamında Kullandıkları Öğrenme Stratejileri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 9 (3) pp. 73-88 [TR Dizin]   TAY, B., Aktürkoğlu, B. (2008) "4 Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Sınıf Ortamında Kullandıkları Öğrenme Stratejileri", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 9 (3) pp. 73-88 [TR Dizin]  
2008 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)

İlkokulda Drama ile Değerler Eğitim Uygulamaları

Tahiroğlu, M., TAY, B. (2020) "Değerler ve Değerler Eğitimi", Kitap: İlkokulda Drama ile Değerler Eğitim Uygulamaları, Ankara/Türkiye : Pegem A Akademi, Bölüm Sayfaları: 1 / 44, ISBN: 9786257880657 Kitap Bölümü Tahiroğlu, M., TAY, B. (2020) "Değerler ve Değerler Eğitimi", Kitap: İlkokulda Drama ile Değerler Eğitim Uygulamaları, Ankara/Türkiye : Pegem A Akademi, Bölüm Sayfaları: 1 / 44, ISBN: 9786257880657 Kitap Bölümü
2020 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem A Akademi

Hayat Bilgisi Öğretimi

Tay, B.A., TAY, B. (2009) "Hayat Bilgisi Öğretiminde Yapılandırmacılık", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretimi, Ankara/Türkiye : Maya, Bölüm Sayfaları: 50 / 69, ISBN: 978-605-5985-561 Kitap Bölümü Tay, B.A., TAY, B. (2009) "Hayat Bilgisi Öğretiminde Yapılandırmacılık", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretimi, Ankara/Türkiye : Maya, Bölüm Sayfaları: 50 / 69, ISBN: 978-605-5985-561 Kitap Bölümü
2009 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Maya

Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi

TAY, B., UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2015) "Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretiminde Özel Sektör Kuruluşları", Kitap: Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi, Ankara/Türkiye : Ankara: Pegem Akademi., Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-318-268-9 Kitap Bölümü TAY, B., UÇUŞ-GÜLDALI, Ş. (2015) "Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretiminde Özel Sektör Kuruluşları", Kitap: Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi, Ankara/Türkiye : Ankara: Pegem Akademi., Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-318-268-9 Kitap Bölümü
2015 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ankara: Pegem Akademi.

Farklı Yönleriyle Değerler Eğitim

TAY, B., Ünlü, İ. (2014) "İlkokul Yurt Bilgisi, Toplum ve Ülke İncelemeleri ve Sosyal Bilgiler Dersleri Öğretim Programlarında Değer ve Değerler Eğitimi", Kitap: Farklı Yönleriyle Değerler Eğitim, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 287 / 322, ISBN: 978-605-364-822-2 Kitap Bölümü TAY, B., Ünlü, İ. (2014) "İlkokul Yurt Bilgisi, Toplum ve Ülke İncelemeleri ve Sosyal Bilgiler Dersleri Öğretim Programlarında Değer ve Değerler Eğitimi", Kitap: Farklı Yönleriyle Değerler Eğitim, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 287 / 322, ISBN: 978-605-364-822-2 Kitap Bölümü
2014 Kitap Bölümü SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Kazanımlarının Matematiksel Yetkinlikler Açısından İncelenmesi

Karaman, İ., TAY, B., BAŞ, M. (2022) "Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Kazanımlarının Matematiksel Yetkinlikler Açısından İncelenmesi", 10. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 93-94), Rize, Türkiye, (Temmuz 2022 Karaman, İ., TAY, B., BAŞ, M. (2022) "Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Kazanımlarının Matematiksel Yetkinlikler Açısından İncelenmesi", 10. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 93-94), Rize, Türkiye, (Temmuz 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
10. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU

Sınıf Öğretmenlerinin Deneyimleri Bağlamında Okuma Yazma Öncesi Hayat Bilgisi Öğretimi

TAY, B., Ocakcı, E., DEMİR, M.F., Çoban, E. (2023) "Sınıf Öğretmenlerinin Deneyimleri Bağlamında Okuma Yazma Öncesi Hayat Bilgisi Öğretimi", 11. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Elazığ, Türkiye, (Ekim 2023 TAY, B., Ocakcı, E., DEMİR, M.F., Çoban, E. (2023) "Sınıf Öğretmenlerinin Deneyimleri Bağlamında Okuma Yazma Öncesi Hayat Bilgisi Öğretimi", 11. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Elazığ, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Atatürk Dönemi Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında (1926-1936) İnşa Edilen Kimlikler

   Budak, A.G.D., Çoban, E., TAY, B. (2024) "Atatürk Dönemi Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında (1926-1936) İnşa Edilen Kimlikler", 12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Mayıs 2024  " data-bs-content-id="YazarBilgi-39687"> Budak, A.G.D., Çoban, E., TAY, B. (2024) "Atatürk Dönemi Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında (1926-1936) İnşa Edilen Kimlikler", 12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Mayıs 2024   Budak, A.G.D., Çoban, E., TAY, B. (2024) "Atatürk Dönemi Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarında (1926-1936) İnşa Edilen Kimlikler", 12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Mayıs 2024  
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Çocuk Hakları Temelli Sınıf Ortamı ve Çocukların Hakları Konusundaki Bilinç Düzeyleri

Çiçek, N., Çoban, E., Çay, M.M., TAY, B. (2024) "Çocuk Hakları Temelli Sınıf Ortamı ve Çocukların Hakları Konusundaki Bilinç Düzeyleri", 12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Mayıs 2024 Çiçek, N., Çoban, E., Çay, M.M., TAY, B. (2024) "Çocuk Hakları Temelli Sınıf Ortamı ve Çocukların Hakları Konusundaki Bilinç Düzeyleri", 12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Mayıs 2024
2024 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Nasıl Bir Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı? Paydaş Bakış Açılarının Karşılaştırmalı Analizi

Beldağ, A., Öztürk, F., Pala, Ç.B., Geçit, Y., TAY, B., Doğanay, A. (2023) "Nasıl Bir Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı? Paydaş Bakış Açılarının Karşılaştırmalı Analizi", 11. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu (USBES2023) , (pp. 207-208), Elazığ, Türkiye, (Ekim 2023 Beldağ, A., Öztürk, F., Pala, Ç.B., Geçit, Y., TAY, B., Doğanay, A. (2023) "Nasıl Bir Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı? Paydaş Bakış Açılarının Karşılaştırmalı Analizi", 11. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu (USBES2023) , (pp. 207-208), Elazığ, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitim Sempozyumu (USBES2023)

Nasıl Bir Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı? Paydaş Bakış Açılarının Karşılaştırmalı Analizi

Beldağ, A., Öztürk, F., Pala, Ç.B., Geçit, Y., TAY, B., Doğanay, A. (2023) "Nasıl Bir Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı? Paydaş Bakış Açılarının Karşılaştırmalı Analizi", 11. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Elazığ, Türkiye, (Ekim 2023 Beldağ, A., Öztürk, F., Pala, Ç.B., Geçit, Y., TAY, B., Doğanay, A. (2023) "Nasıl Bir Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı? Paydaş Bakış Açılarının Karşılaştırmalı Analizi", 11. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Elazığ, Türkiye, (Ekim 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu